Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So jun 06, 2009 7:32 pm

No POČASI se napreduje, predvsem kot zmeraj jamram zaradi pomanjkanja časa in denarja.

Smo pa uspeli v motorni prostor postaviti motor z izpušnim kolektorjem, turbino in wastegate-om, intercooler, ter posebej narejeni dvokomorni sesalni kolektor z 5 throtlle bodiji - se pravi vsak cilinder svoja loputa za gas. Poleg tega smo naredili custom bencin suplly z 10 injektorji, vse dizejnirano za pretok 1000hp, povezali boost cevi med turbino in sesalnim kolektorjem, pozicionirali in povezali električno servo pumpo, postavili oljni hladilnik, povezali cevi suhega karterja,postavili pedalke za sklopko in bremze na mesto...

Skratka nekaj se je naredilo :D

Ostaja pa še kar zajeten spisek stvari, ki se še morajo narediti in se poskuša vsak dan oziroma teden narediti nekaj, da se projekt približuje vžigu motorja. Kot rečeno pa ne napredujemo z hitrostjo kot bi se dalo in si želi, saj se na avtu porabijo le odvečne ure, katerih pa praktično ni.
Koliko bo polnilo? Nimamo pojma 8) ali pa. Veliko in še več, ko bomo poskušali stisniti maksimum. Verjetno okrog 3+ barov. Ampak to se pokaže šele potem, ko vidimo, kako se motor obnaša.

Kdaj bo nared? Zelo optimistično (preveč) rad rečem, da se bomo peljali na tekmi na grobniku konec avgusta, realnost pa kaže zobe vsak dan sproti.

Kakorkoli, dejstvo je, da bo prej ko slej zaživel, saj smo že skoraj pred ciljem - če pogledam projekt, ki se je dejansko vlekel 3 leta...

Glede rs2-ja in nekaj ugibanj zgoraj v postih - rs2 se NE razprodaja ampak je velikodušno dal nekaj svojih najdragocenejših delov motorja svojemu bratu - plavemu rs2, ki dobiva podobo z 2.4L motorjem in kot rečeno veliko deli iz rdečega rs2ja. Bo pa avto za vsak dan in verjetno odprt na kakih 600hp oziroma po želji lastnika zmožen do kakih 750hp.

z rs2jem pa imam drugačne načrte, vendar daleč od dirkanja in se bo stvar uredila ko bo zrela za to. Zaenkrat je prioriteta S1.

Več specifičnih in bolj detaljnih podatkov o predelavi in dodelavi S1 - predvsem motorju pa bo objavljeno na internet strani skn-tuning.si. Ampak to takrat, ko se bo zbralo dovolj materiala za resen prikaz vloženega dela in znanja.

V stilu Koprona; bodite v cvetju :pivo
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 06, 2009 7:43 pm

Tooooooo, Edi, To . Vsaj en avto, v Slo, ki bo zmožen pihniti nad 3,0 barov . To se pravi vsaj en avto z nekaj powerja . 8) :P 8) . Poleg one ( domnevne ) Integralke ki naj bi šla na 3,9 bara pri dveh ventilih .

No, pa po pameti, da vseskupaj izdrži .

Lep pozdrav do tedaj , čaw .

Lp + Dp + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Ne jun 07, 2009 8:53 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man So jun 06, 2009 8:29 pm

kaj pa misliš narest na podvozju da bo vse te konje spravilo na tla in nebo avto po hrvaško "poskakoval" na 402 metra?
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne jun 07, 2009 8:51 am

Ma de skačeee :twisted: :-P :twisted: : iz Prve v Drugo, pa iz Druge v Tretjo, pa iz Tretje v Četrto, itd 8) 8) 8) .

Tko kot more :-) .

Lp + #
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne jun 07, 2009 1:12 pm

Jst ponavljam vprasanje croma-man-a - namrec, veliko teh sport Quattrov sem videl po Youtubeu, ki imajo precej tezav z "torque-steerom"...sploh pri tako velikem polzku :P

Sicer pa se enkrat, kapo dol - komaj cakam, da vidim zverino v zivo - vso sreco in, da vam cimprej uspe pripraviti stroj kot se sika!

LpF
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne jun 07, 2009 1:25 pm

Noro in pohvalno, da pokažete tak projekt na forumu. To bo šele zanimivo za gledati na dragih, pa je bil že karavan nor :lol:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Ne jun 07, 2009 3:57 pm

Škoda, da RS2 izgublja dele :evil: , kljub zamenjavi z še močnejšim oziroma lažjim audijem.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Ne jun 07, 2009 5:00 pm

lep projekt izvajaš ni kaj!
:bow :bow :bow :bow :bow :bow
uspešno želim še naprej.
lp
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Ne jun 07, 2009 7:04 pm

Pošten projekt. :clapclap

Ko bo tole na pisti, bo kr asfalt nabralo ob štartu. :D :pivo
 
zlarre_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po mar 16, 2009 10:54 pm

Napisal/-a zlarre_ Ne jun 07, 2009 7:32 pm

Kapo dol ne. Sem brz besed.

Sam smejem se lahko, kaj se vse v SLO ustvarja. Ni treba it v ZDA. :rofl
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po jun 08, 2009 5:41 am

kopron je napisal/-a:Vsaj en avto, v Slo, ki bo zmožen pihniti nad 3,0 barov . To se pravi vsaj en avto z nekaj powerja .


off:
eh... eni se trudijo in vlagajo na kupe €€€ v predelave, da bi dosegli mejo 3.0 bara, jaz pa sem to imel serijsko na 1.9 tdi-ju :lol: no preden je turbina šla "rakom žvižgat" :lol:


on:
super tole zgleda :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 08, 2009 9:02 am

adis je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Vsaj en avto, v Slo, ki bo zmožen pihniti nad 3,0 barov . To se pravi vsaj en avto z nekaj powerja .


off:
eh... eni se trudijo in vlagajo na kupe €€€ v predelave, da bi dosegli mejo 3.0 bara, jaz pa sem to imel serijsko na 1.9 tdi-ju :lol: no preden je turbina šla "rakom žvižgat" :lol:


on:
super tole zgleda :tomidelej:


No, vidiš, ravno zaradi tega, da vseskupaj deluje trajno ( trajneje) , je pa že treba vsaj majhen kupček denarčka primakniti . 8)

Lp + Dp + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 08, 2009 9:02 am

_BANDIT_ je napisal/-a:Pošten projekt. :clapclap

Ko bo tole na pisti, bo kr asfalt nabralo ob štartu. :D :pivo


:lol: :lol: :lol: ... "nabralo" ... :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
_Mihc_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To feb 13, 2007 11:59 pm
Kraj: Logatech

Napisal/-a _Mihc_ Po jun 08, 2009 10:35 am

Jah mrcina tale S1, upam d jo bom kdaj slišu v živo rjovet...
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Po jun 08, 2009 12:28 pm

kopron je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:Pošten projekt. :clapclap

Ko bo tole na pisti, bo kr asfalt nabralo ob štartu. :D :pivo


:lol: :lol: :lol: ... "nabralo" ... :lol: :lol: :lol:


Hehe, ja, tko k tepih.

Lahko še cilj do štarta potegne, hehe.... :D
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 08, 2009 8:38 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:Pošten projekt. :clapclap

Ko bo tole na pisti, bo kr asfalt nabralo ob štartu. :D :pivo


:lol: :lol: :lol: ... "nabralo" ... :lol: :lol: :lol:


Hehe, ja, tko k tepih.

Lahko še cilj do štarta potegne, hehe.... :D


:lol: :lol: :lol:

8)
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To jun 09, 2009 9:51 pm

vrhunski projekt..komaj čakam, da vidim v živo..

Pohvale Edi! menjalnik je seqential?
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
V10 TT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So jun 20, 2009 9:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a V10 TT So jun 20, 2009 9:36 pm

:bow :bow :bow
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To jun 23, 2009 5:14 pm

mene pa zanima kateri tip turbine je to gor CT3 50 ? z trojnimi keramičnimi ležaji ali normalna ? in kaka so tesnila v turbini ,zgleda da so karbonska ali se motim ? :?:

In kaki menjalnik ( tip ) bo v avtu ?
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr jun 24, 2009 8:02 am

menjalnik bo navadni H menjalnik, ki pa je seveda močnejši od navadnega. Je pa original od rally s1 avta. Ampak še zmeraj H menjalnik.
Ko bo sekvenca držala 1000hp z garancijo in ko bo to še za "normalen" denar in dnevno uporabna, potem bom kaj o tem razmišljal.

Turbina gor ni CT3 50. Je večja od te. Točno različico ne morem odkriti, ker je izpeljanka 2 turbin in nekako zložena po naših zahtevah. Kar pa štejem pod know how.
CT3 50 turbina da kakih 450-500hp na našem motorju in to mi ni bil cilj.

Drugače pa je 3BB - se pravi trojni ball bearingi, inconel osovina, keramika,...

Turbina je narejena, da zdrži čim večjo temperaturo.

LP
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost