Smo pa uspeli v motorni prostor postaviti motor z izpušnim kolektorjem, turbino in wastegate-om, intercooler, ter posebej narejeni dvokomorni sesalni kolektor z 5 throtlle bodiji - se pravi vsak cilinder svoja loputa za gas. Poleg tega smo naredili custom bencin suplly z 10 injektorji, vse dizejnirano za pretok 1000hp, povezali boost cevi med turbino in sesalnim kolektorjem, pozicionirali in povezali električno servo pumpo, postavili oljni hladilnik, povezali cevi suhega karterja,postavili pedalke za sklopko in bremze na mesto...
Skratka nekaj se je naredilo

Ostaja pa še kar zajeten spisek stvari, ki se še morajo narediti in se poskuša vsak dan oziroma teden narediti nekaj, da se projekt približuje vžigu motorja. Kot rečeno pa ne napredujemo z hitrostjo kot bi se dalo in si želi, saj se na avtu porabijo le odvečne ure, katerih pa praktično ni.
Koliko bo polnilo? Nimamo pojma

Kdaj bo nared? Zelo optimistično (preveč) rad rečem, da se bomo peljali na tekmi na grobniku konec avgusta, realnost pa kaže zobe vsak dan sproti.
Kakorkoli, dejstvo je, da bo prej ko slej zaživel, saj smo že skoraj pred ciljem - če pogledam projekt, ki se je dejansko vlekel 3 leta...
Glede rs2-ja in nekaj ugibanj zgoraj v postih - rs2 se NE razprodaja ampak je velikodušno dal nekaj svojih najdragocenejših delov motorja svojemu bratu - plavemu rs2, ki dobiva podobo z 2.4L motorjem in kot rečeno veliko deli iz rdečega rs2ja. Bo pa avto za vsak dan in verjetno odprt na kakih 600hp oziroma po želji lastnika zmožen do kakih 750hp.
z rs2jem pa imam drugačne načrte, vendar daleč od dirkanja in se bo stvar uredila ko bo zrela za to. Zaenkrat je prioriteta S1.
Več specifičnih in bolj detaljnih podatkov o predelavi in dodelavi S1 - predvsem motorju pa bo objavljeno na internet strani skn-tuning.si. Ampak to takrat, ko se bo zbralo dovolj materiala za resen prikaz vloženega dela in znanja.
V stilu Koprona; bodite v cvetju
