Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa To avg 12, 2008 8:01 am

"Prej so bili injektorji na 100 % ( 108 % , ko čarunalnik preračuna ) pri 2,0 Barih, sedaj pa imamo 86 % pri 2,25 Bara. "

Emmm mislim da bi blo pametno zamenjati injektorje :).Koliko so veliki sedanji?Glede na to da jih imas pri 2.25 bara na 86% duty cycle bi reku da ne vec dosti kot 250cc ali kaj takega.
Jazst
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To avg 12, 2008 8:04 am

drsokodj je napisal/-a:luknja bo velika..... bo pa na visokih zanimivo ane @Mad ??

... da Anže, kot si napisal moraš ga držat nad 5000 pol je zelo odziven ...


axa je napisal/-a:"Prej so bili injektorji na 100 % ( 108 % , ko čarunalnik preračuna ) pri 2,0 Barih, sedaj pa imamo 86 % pri 2,25 Bara. "

Emmm mislim da bi blo pametno zamenjati injektorje :).Koliko so veliki sedanji?Glede na to da jih imas pri 2.25 bara na 86% duty cycle bi reku da ne vec dosti kot 250cc ali kaj takega.
... bili so 420 ccm ... po tvoje - koliko so se stisnili ???
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa To avg 12, 2008 8:17 am

Ja pol imate/imeli res cudno spisano mapo nimam kaj rect.Glede na to da tak injektor(42ka) zmore z lahkoto. cca 70hp na injektor pri 3 barih tlaka in 80% duty cycla.Skratka ali imate res dosti konjev ali je blo pa bolj tako tako spisana eletronika:)
Jazst
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To avg 12, 2008 9:37 am

axa je napisal/-a:Ja pol imate/imeli res cudno spisano mapo nimam kaj rect.Glede na to da tak injektor(42ka) zmore z lahkoto. cca 70hp na injektor pri 3 barih tlaka in 80% duty cycla.Skratka ali imate res dosti konjev ali je blo pa bolj tako tako spisana eletronika:)


Ja, zdaj tkole ; v to elektroniko tudi jaz dvomim, ker ; precej "takte spušča" .

In, ja, ... glede tlakov ; na šobah imamo cca 4,6 Bara tlaka . Malo premalo , po moje.

Aaaampak, glede powerja, pa menim, da bo obveljala prej tvoja prva varianta = konjenica je večja kot si misliš , ... + vsak dan se zveča . ( kar je sploh najbolje ).

... " ... the only way is up... " ... 4ever..."

Pa lep + dober dan , vam želim , še naprej

from Boštjan Zupančič, Slovenija + Kopron team Si, + #
Zadnjič spremenil kopron, dne To avg 12, 2008 10:12 am, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW To avg 12, 2008 9:38 am

@kopron, ali se spomniš tega vozilca ;) tole je bilo v nedeljo v največji vročini, čez eno ravninco v kamniku, 1,4bar, nič na polno spelavanja, pa še avti so bili potem spredaj :roll:

Hotel samo reči, da vaš citroenov mlinček kar gre, glede na to koliko hp naj bi imel tale Taškotov vagen original. Je pa problem, da ker motor ni dekomprimiran, je treba že pri cca. 5k rpm prestavljat, drugače motor, kot si opazil klenka in mu jemlje predvžig, na 1,1 bar pa že npr pri 6,5k rpm... bomo treba glave podložit :lol: lp

aja, link:
http://www.youtube.com/watch?v=t5DaVJPOA9I
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To avg 12, 2008 9:55 am

Ja, ni vse tako enostavno , ... sicer se pa čudim, da tale Taškarjev Subaru tolk' zdrži , ...

Nekako se mi zdi, da gre skoraj bolje kot Saxo .

No, morda je to samo lažni občutek , zaradi večjega navora , ki ga ima napram Saxotu.

Za Saxota me pa ne skrbi,da bi kaj "počilo", ker vem, da sem motor dobro naredil . Subaru pa deluje tako kot moja Alfa ; kljub klenkanju zdrži , heh .

Motor mora biti tako narejen, da je v bistvu "razbremenjen", če hočeš, da ti deluje brezhibno več let . No to sem naredil pri Saxotu .

Namreč, če bi Saxo kaj preveč klenkal, se SPLOH nebi kaj dosti vozil, ker bi preveč razdraženi duhovi z njihovimi Detonacijami pač razcefrali tesnilo glave + poklali bate + puše v bloku .

Tako je to, če so v motorju preveč "razgreti/razdraženi" duhovi .

Zato je nuuujno potrebno imeti dovolj velik intercooler, da se duhovi zraka ne pregrejejo ( posledično razdražijo) preveč .

Ker ; že itak so problemi, ... brez kakega pregrevanja , zaradi vztrajnostnih mas + sil .

Kaj šele ob splošnem pregrevanju .

Kaj pa šele nastane ob pregrevanju zaradi preveč pregretega vstopnega zraka v motor, si pa potem lahko mislimo.

Ja, ... za take extremne razmere pa že res mora biti dokaj dobro/kvalitetno pripravljen motor.

Čeprav me pa veseli, da Saxo do 150 HP/L sploh ni obremenjen.

Šele nad to ( magično) mejo, se pojavljajo problemčki , najprej zaradi premajhne trdote batov + tesnila glave, potem šele ostalo .

No, ne bom preveč razlagal zdajle, ker moram iti še malo delati zdaj , ... pa še Mitja je že na poti do mene.

Lep pozdrav .

Boštjan Zupančič + #

P.s.; verjetno bomo imeli ju3 na valjih tudi water injection gor.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To avg 12, 2008 10:32 am

Water injection - mislil si verjetno hlajenje intercoolerja Boštjan :lol: ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW To avg 12, 2008 10:44 am

Ja Subaru pa zdrži ekstreme, no drugače nebi toliko filal, če nebi fuel-cut-a pretentali, je pa res, da npr. na 1,1 bar avto negre veliko slabše-bolje se zavrti(npr. v tretjo se šalta pri 110km/h). Ja ni vse preprosto, samo mislim da če bi razkopal motor, preračunal malo vse, večjo turbino+šobe+intercooler+elektroniko, bi bilo tole vozilce kar sposobno nekaj dati od sebe, veš sem računal časovno, da če bi ornk štartal, bi bil kaj hitro že zdaj na 6sek od 0-100 :D saxo je lahek in kar poleti, tole je pa težko, mislim da čez 1300kg, kaj pa vem. Bi mogli enkrat ponoči sprobat:)

Boštjan, bencinskih duhov pa raje ne omenjaj, so mi v nedeljo ramo zlomili, na yamahi yz, samo so bili prisotni še hmeljevi duhovi, žal:) eh bo že

Bomo neki stuhtal ane Boštjan :lol:

lp
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To avg 12, 2008 11:49 am

ja bo kr 7s 6.5 z izrednim štartom ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW To avg 12, 2008 12:53 pm

bigturbo je napisal/-a:ja bo kr 7s 6.5 z izrednim štartom ;)


Sory mad ker malo smetimo :lol:

@bigturbo, nevem ali sem jaz počen, ampak nevek zakaj jaz izmerim okoli 6,6sek, pa to z izi štartom-z majhnimi vrtljaji in brez ruvanja :lol: Bo treba še enkrat pomerit. Sicer nevem koliko imajo 10let stare GT-jke serijsko, ampak upam da slabše ni, he he. lp
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch To avg 12, 2008 2:14 pm

Normalno da je tlak tko visok sam to je bedarija. Tko kot pr Ax-u tlačte čist prevelke turbine gor. Kaj ti pomaga tok tlaka ko pa ni iskoristka. Zdej ko napiše 2,5 bara si pa vesel gre pa nič To je tko kot Ameriški v8 motorji. v8 5 litrov pa ma 150km. Z narobnimi stvarmi se ti važš. dej raj kompresor gor al pa dobro t25 kkšn hibrid pa bo velik bolj šlo. Medtem ko ti šaltaš pa turbo luknja jst na t2 nardim 100 m. Brezveze. Ni teško kr neki gor nametat pa se it tuning.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To avg 12, 2008 2:45 pm

Turbobitch je napisal/-a:Normalno da je tlak tko visok sam to je bedarija. Tko kot pr Ax-u tlačte čist prevelke turbine gor. Kaj ti pomaga tok tlaka ko pa ni iskoristka. Zdej ko napiše 2,5 bara si pa vesel gre pa nič To je tko kot Ameriški v8 motorji. v8 5 litrov pa ma 150km. Z narobnimi stvarmi se ti važš. dej raj kompresor gor al pa dobro t25 kkšn hibrid pa bo velik bolj šlo. Medtem ko ti šaltaš pa turbo luknja jst na t2 nardim 100 m. Brezveze. Ni teško kr neki gor nametat pa se it tuning.




... De gustibus non est disputandum ... :lol: počakaj še do jutri pa nas pol raztrgaj ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch To avg 12, 2008 2:50 pm

Mad je napisal/-a:
Turbobitch je napisal/-a:Normalno da je tlak tko visok sam to je bedarija. Tko kot pr Ax-u tlačte čist prevelke turbine gor. Kaj ti pomaga tok tlaka ko pa ni iskoristka. Zdej ko napiše 2,5 bara si pa vesel gre pa nič To je tko kot Ameriški v8 motorji. v8 5 litrov pa ma 150km. Z narobnimi stvarmi se ti važš. dej raj kompresor gor al pa dobro t25 kkšn hibrid pa bo velik bolj šlo. Medtem ko ti šaltaš pa turbo luknja jst na t2 nardim 100 m. Brezveze. Ni teško kr neki gor nametat pa se it tuning.




... De gustibus non est disputandum ... :lol: počakaj še do jutri pa nas pol raztrgaj ... L.p. Max


Jutr bo zih kej druzga narobe. Pa tud če ma 200 km še nič ne pomeni. Petko sem mel na 0,9 bara 1,4 motor original pa je mela 140km ti bi mogu pa na 2,5 bara na 1,4 imet saj 300 km pa neboš ker je slabo zastavljlen projekt
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To avg 12, 2008 3:09 pm

Turbobitch je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
Turbobitch je napisal/-a:Normalno da je tlak tko visok sam to je bedarija. Tko kot pr Ax-u tlačte čist prevelke turbine gor. Kaj ti pomaga tok tlaka ko pa ni iskoristka. Zdej ko napiše 2,5 bara si pa vesel gre pa nič To je tko kot Ameriški v8 motorji. v8 5 litrov pa ma 150km. Z narobnimi stvarmi se ti važš. dej raj kompresor gor al pa dobro t25 kkšn hibrid pa bo velik bolj šlo. Medtem ko ti šaltaš pa turbo luknja jst na t2 nardim 100 m. Brezveze. Ni teško kr neki gor nametat pa se it tuning.




... De gustibus non est disputandum ... :lol: počakaj še do jutri pa nas pol raztrgaj ... L.p. Max


Jutr bo zih kej druzga narobe. Pa tud če ma 200 km še nič ne pomeni. Petko sem mel na 0,9 bara 1,4 motor original pa je mela 140km ti bi mogu pa na 2,5 bara na 1,4 imet saj 300 km pa neboš ker je slabo zastavljlen projekt
... Kaj naj ti rečem - upam da se motiš bom pa raje kot komentiral tvoje podatke počakal jutrišnji dan ... moj kolega je imel na R5 Gtt 225 km delala je 10 let sedaj je pa dal tisti motor ven ( ex Kizmičev) pa dal notri originalnega :) o tlakih podatkih ne vem nič vem pa da smo ga takrat ko je še dobro delal z "S4 lovili" :lol: en drugi ki dela z menoj je imel na taki petki celo T4 - Denis Burič iz Dekanov ... pa je tudi delala ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp To avg 12, 2008 3:41 pm

Turbobitch je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
Turbobitch je napisal/-a:Normalno da je tlak tko visok sam to je bedarija. Tko kot pr Ax-u tlačte čist prevelke turbine gor. Kaj ti pomaga tok tlaka ko pa ni iskoristka. Zdej ko napiše 2,5 bara si pa vesel gre pa nič To je tko kot Ameriški v8 motorji. v8 5 litrov pa ma 150km. Z narobnimi stvarmi se ti važš. dej raj kompresor gor al pa dobro t25 kkšn hibrid pa bo velik bolj šlo. Medtem ko ti šaltaš pa turbo luknja jst na t2 nardim 100 m. Brezveze. Ni teško kr neki gor nametat pa se it tuning.




... De gustibus non est disputandum ... :lol: počakaj še do jutri pa nas pol raztrgaj ... L.p. Max


Jutr bo zih kej druzga narobe. Pa tud če ma 200 km še nič ne pomeni. Petko sem mel na 0,9 bara 1,4 motor original pa je mela 140km ti bi mogu pa na 2,5 bara na 1,4 imet saj 300 km pa neboš ker je slabo zastavljlen projekt


http://www.youtube.com/watch?v=-y8quMJrQzc&feature=related

Čudne konje imajo tele R5gtt,jaz sem nameril 9.5s do100km/h,men se zdi slabo za takšne konje in kilažo.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To avg 12, 2008 3:44 pm

ves kaj me zanima....nekaj stvari si nastel kaj je bilo vse zamenjano....zanima me, kako ste kaj poskrbeli glede mazanja/hlajenja olja. A ste kej povecali original hladilnk vode, dodali kak hladilnik olja.....pa kaj ste naredili glede tega...Kaj glede oljne pumpe, ste dali kako mocnejso?? :)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To avg 12, 2008 3:51 pm

NE RABIŠ, boljšega mazila kot je bilo mazilo za jezusa ko so ga na križ fuknal al dol (ne vem več) uglavnem ne rabiš, pozabi castrol TXT, pozabi Motul, pozabi Selenia racing, sam mal duševnega olja in teče kot namazano, ane kopron?

:lol: :lol: :lol:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To avg 12, 2008 4:04 pm

croma_man je napisal/-a:NE RABIŠ, boljšega mazila kot je bilo mazilo za jezusa ko so ga na križ fuknal al dol (ne vem več) uglavnem ne rabiš, pozabi castrol TXT, pozabi Motul, pozabi Selenia racing, sam mal duševnega olja in teče kot namazano, ane kopron?

:lol: :lol: :lol:



seveda croma.....bozja volja je taka ne..nimas kaj... :lol: :lol: :lol: ..je tko kopron? :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To avg 12, 2008 4:18 pm

Dariooo je napisal/-a:ves kaj me zanima....nekaj stvari si nastel kaj je bilo vse zamenjano....zanima me, kako ste kaj poskrbeli glede mazanja/hlajenja olja. A ste kej povecali original hladilnk vode, dodali kak hladilnik olja.....pa kaj ste naredili glede tega...Kaj glede oljne pumpe, ste dali kako mocnejso?? :)

LP
... je poskrbljeno - ima hlajenje olja z vmesnikom pred oljnim filtrom - skozi katerega cirkulira voda ... verjetno bom jutri gor odnesel še dodatni hladilnik olja za vsak slučaj - oljno pumpo pa ne rabiš menjavat če originalna dela - če je premali pritisk je na njenem odvodu kroglica pod katero je vzmet, ki regulira prednastavljen tlak če je za tvoje potrebe tlak premajhen (ribajo ojnični nastaja zračnost v ležajih motorne gredi žre batne obročke) pol podložiš vzmet če želiš povečat količino pa daš drugače zobnike v pumpo (pospešiš njeno vrtenje) čeprav to delaš pol ko ti že pokaže da ni dovolj mazanja če motor preživlja šuse brez posledic ne vidim zakaj bi spreminjal sistem, ki dobro deluje ( Dario to tvoje pisanje me spominja malo na tiste čase, ko smo kot otroci kaj razkopali pa ni šlo več nazaj ) ... Croma man ti pa se vzdrži z nekimi neprimernimi komentarji če nimaš kaj na temo povedat ... ne rabim takih odgovorov kot jih ti pošiljaš ... Dariooo nekje v začetku teme je vse predstavljeno tam tudi ob slikah obstaja tekst ... L.p. Max



... pismu ste eni zdraženi ... kot ose



:lol:
Zadnjič spremenil Mad, dne To avg 12, 2008 4:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To avg 12, 2008 4:27 pm

Mad je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:ves kaj me zanima....nekaj stvari si nastel kaj je bilo vse zamenjano....zanima me, kako ste kaj poskrbeli glede mazanja/hlajenja olja. A ste kej povecali original hladilnk vode, dodali kak hladilnik olja.....pa kaj ste naredili glede tega...Kaj glede oljne pumpe, ste dali kako mocnejso?? :)

LP
... je poskrbljeno - ima hlajenje olja z vmesnikom pred oljnim filtrom skozi katerega cirkulira voda ... verjetno bom jutri odnesel še dodatni hladsilnik olja za vsak slučaj - oljno pumpo pa ne rabiš menjavat če dela - če je premali pritisk je na njenem odvodu kroglica pod katero je vzmet ki regulira prednastavljen tlak če je za tvoje potrebe tlak premajhen (ribajo ojnični nastaja zračnost v ležajih motorne gredi žre batne obročke) pol podložiš vzmet če želiš povečat količino pa daš drugače zobnike v pumpo (pospešiš njeno vrtenje) čeprav to delaš pol ko ti že pokaže da ni dovolj mazanja če motor preživlja šuse brez posledic ne vidim zakaj bi spreminjal sistem, ki dobro deluje ( Dario to tvoje pisanje me spominja malo na tiste čase, ko smo kot otroci kaj razkopali pa ni šlo več nazaj ) ... Croma man ti pa se vzdrži z nekimi neprimernimi komentarji če nimaš kaj na temo povedat ... ne rabim takih odgovorov kot jih ti pošiljaš ... Dariooo nekje v začetku teme je vse predstavljeno tam tudi ob slikah obstaja tekst ... L.p. Max


aha...je pa res da tisto hlajenje olja z vodo ki pravis ti ne...to ima vecino francozov (tudi moj), samo ce tko razmisljas....to je dobro, ker ko je olje hladno se ti kr hitro segreje ne....samo pol pa ti voda neki ful ne more olja hladit, ko ti recimo avto gonis po pisti, se posebej ta ki ima turbino ;)
ej ko bos dal hladilnik olja...a bos dal termostat (js bi rabu enega ce ves kje dobit z navojem v " ?), ker js sm razmisljal ne...pozimi ce nimas termostara, rabis precej vec casa da se olje segreje, ce pa imas termostat+ gretje/hlajenje olja z vodo se ti olje kr hitro segreje, pol pa ti poskrbi hladilnk olja, da se ti olje segreje.....tko bom js naredil, kombinacijo obojega, le termostat mi se rabi.
Drugace pa js sm na mojem zamenjal oz bom karter (ki ima prekate), bom dal umesno distancno plosco med karter in blok motorja, da imam vec olja v motorju (tako se bo toplota z olja lazje odvajala), ter dal drug zobniški prenos (kar si tudi ti reku), tako da bo mazanje perfektno, pa se ce das hladilnik olja gor je priporocljivo povecat pritisk olja v motorju ;)

LP
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov