Emmm mislim da bi blo pametno zamenjati injektorje

drsokodj je napisal/-a:luknja bo velika..... bo pa na visokih zanimivo ane @Mad ??
... bili so 420 ccm ... po tvoje - koliko so se stisnili ???axa je napisal/-a:"Prej so bili injektorji na 100 % ( 108 % , ko čarunalnik preračuna ) pri 2,0 Barih, sedaj pa imamo 86 % pri 2,25 Bara. "
Emmm mislim da bi blo pametno zamenjati injektorje.Koliko so veliki sedanji?Glede na to da jih imas pri 2.25 bara na 86% duty cycle bi reku da ne vec dosti kot 250cc ali kaj takega.
axa je napisal/-a:Ja pol imate/imeli res cudno spisano mapo nimam kaj rect.Glede na to da tak injektor(42ka) zmore z lahkoto. cca 70hp na injektor pri 3 barih tlaka in 80% duty cycla.Skratka ali imate res dosti konjev ali je blo pa bolj tako tako spisana eletronika:)
bigturbo je napisal/-a:ja bo kr 7s 6.5 z izrednim štartom
Turbobitch je napisal/-a:Normalno da je tlak tko visok sam to je bedarija. Tko kot pr Ax-u tlačte čist prevelke turbine gor. Kaj ti pomaga tok tlaka ko pa ni iskoristka. Zdej ko napiše 2,5 bara si pa vesel gre pa nič To je tko kot Ameriški v8 motorji. v8 5 litrov pa ma 150km. Z narobnimi stvarmi se ti važš. dej raj kompresor gor al pa dobro t25 kkšn hibrid pa bo velik bolj šlo. Medtem ko ti šaltaš pa turbo luknja jst na t2 nardim 100 m. Brezveze. Ni teško kr neki gor nametat pa se it tuning.
Mad je napisal/-a:Turbobitch je napisal/-a:Normalno da je tlak tko visok sam to je bedarija. Tko kot pr Ax-u tlačte čist prevelke turbine gor. Kaj ti pomaga tok tlaka ko pa ni iskoristka. Zdej ko napiše 2,5 bara si pa vesel gre pa nič To je tko kot Ameriški v8 motorji. v8 5 litrov pa ma 150km. Z narobnimi stvarmi se ti važš. dej raj kompresor gor al pa dobro t25 kkšn hibrid pa bo velik bolj šlo. Medtem ko ti šaltaš pa turbo luknja jst na t2 nardim 100 m. Brezveze. Ni teško kr neki gor nametat pa se it tuning.
... De gustibus non est disputandum ...počakaj še do jutri pa nas pol raztrgaj ... L.p. Max
... Kaj naj ti rečem - upam da se motiš bom pa raje kot komentiral tvoje podatke počakal jutrišnji dan ... moj kolega je imel na R5 Gtt 225 km delala je 10 let sedaj je pa dal tisti motor ven ( ex Kizmičev) pa dal notri originalnegaTurbobitch je napisal/-a:Mad je napisal/-a:Turbobitch je napisal/-a:Normalno da je tlak tko visok sam to je bedarija. Tko kot pr Ax-u tlačte čist prevelke turbine gor. Kaj ti pomaga tok tlaka ko pa ni iskoristka. Zdej ko napiše 2,5 bara si pa vesel gre pa nič To je tko kot Ameriški v8 motorji. v8 5 litrov pa ma 150km. Z narobnimi stvarmi se ti važš. dej raj kompresor gor al pa dobro t25 kkšn hibrid pa bo velik bolj šlo. Medtem ko ti šaltaš pa turbo luknja jst na t2 nardim 100 m. Brezveze. Ni teško kr neki gor nametat pa se it tuning.
... De gustibus non est disputandum ...počakaj še do jutri pa nas pol raztrgaj ... L.p. Max
Jutr bo zih kej druzga narobe. Pa tud če ma 200 km še nič ne pomeni. Petko sem mel na 0,9 bara 1,4 motor original pa je mela 140km ti bi mogu pa na 2,5 bara na 1,4 imet saj 300 km pa neboš ker je slabo zastavljlen projekt
Turbobitch je napisal/-a:Mad je napisal/-a:Turbobitch je napisal/-a:Normalno da je tlak tko visok sam to je bedarija. Tko kot pr Ax-u tlačte čist prevelke turbine gor. Kaj ti pomaga tok tlaka ko pa ni iskoristka. Zdej ko napiše 2,5 bara si pa vesel gre pa nič To je tko kot Ameriški v8 motorji. v8 5 litrov pa ma 150km. Z narobnimi stvarmi se ti važš. dej raj kompresor gor al pa dobro t25 kkšn hibrid pa bo velik bolj šlo. Medtem ko ti šaltaš pa turbo luknja jst na t2 nardim 100 m. Brezveze. Ni teško kr neki gor nametat pa se it tuning.
... De gustibus non est disputandum ...počakaj še do jutri pa nas pol raztrgaj ... L.p. Max
Jutr bo zih kej druzga narobe. Pa tud če ma 200 km še nič ne pomeni. Petko sem mel na 0,9 bara 1,4 motor original pa je mela 140km ti bi mogu pa na 2,5 bara na 1,4 imet saj 300 km pa neboš ker je slabo zastavljlen projekt
croma_man je napisal/-a:NE RABIŠ, boljšega mazila kot je bilo mazilo za jezusa ko so ga na križ fuknal al dol (ne vem več) uglavnem ne rabiš, pozabi castrol TXT, pozabi Motul, pozabi Selenia racing, sam mal duševnega olja in teče kot namazano, ane kopron?
![]()
![]()
... je poskrbljeno - ima hlajenje olja z vmesnikom pred oljnim filtrom - skozi katerega cirkulira voda ... verjetno bom jutri gor odnesel še dodatni hladilnik olja za vsak slučaj - oljno pumpo pa ne rabiš menjavat če originalna dela - če je premali pritisk je na njenem odvodu kroglica pod katero je vzmet, ki regulira prednastavljen tlak če je za tvoje potrebe tlak premajhen (ribajo ojnični nastaja zračnost v ležajih motorne gredi žre batne obročke) pol podložiš vzmet če želiš povečat količino pa daš drugače zobnike v pumpo (pospešiš njeno vrtenje) čeprav to delaš pol ko ti že pokaže da ni dovolj mazanja če motor preživlja šuse brez posledic ne vidim zakaj bi spreminjal sistem, ki dobro deluje ( Dario to tvoje pisanje me spominja malo na tiste čase, ko smo kot otroci kaj razkopali pa ni šlo več nazaj ) ... Croma man ti pa se vzdrži z nekimi neprimernimi komentarji če nimaš kaj na temo povedat ... ne rabim takih odgovorov kot jih ti pošiljaš ... Dariooo nekje v začetku teme je vse predstavljeno tam tudi ob slikah obstaja tekst ... L.p. MaxDariooo je napisal/-a:ves kaj me zanima....nekaj stvari si nastel kaj je bilo vse zamenjano....zanima me, kako ste kaj poskrbeli glede mazanja/hlajenja olja. A ste kej povecali original hladilnk vode, dodali kak hladilnik olja.....pa kaj ste naredili glede tega...Kaj glede oljne pumpe, ste dali kako mocnejso??
LP
Mad je napisal/-a:... je poskrbljeno - ima hlajenje olja z vmesnikom pred oljnim filtrom skozi katerega cirkulira voda ... verjetno bom jutri odnesel še dodatni hladsilnik olja za vsak slučaj - oljno pumpo pa ne rabiš menjavat če dela - če je premali pritisk je na njenem odvodu kroglica pod katero je vzmet ki regulira prednastavljen tlak če je za tvoje potrebe tlak premajhen (ribajo ojnični nastaja zračnost v ležajih motorne gredi žre batne obročke) pol podložiš vzmet če želiš povečat količino pa daš drugače zobnike v pumpo (pospešiš njeno vrtenje) čeprav to delaš pol ko ti že pokaže da ni dovolj mazanja če motor preživlja šuse brez posledic ne vidim zakaj bi spreminjal sistem, ki dobro deluje ( Dario to tvoje pisanje me spominja malo na tiste čase, ko smo kot otroci kaj razkopali pa ni šlo več nazaj ) ... Croma man ti pa se vzdrži z nekimi neprimernimi komentarji če nimaš kaj na temo povedat ... ne rabim takih odgovorov kot jih ti pošiljaš ... Dariooo nekje v začetku teme je vse predstavljeno tam tudi ob slikah obstaja tekst ... L.p. MaxDariooo je napisal/-a:ves kaj me zanima....nekaj stvari si nastel kaj je bilo vse zamenjano....zanima me, kako ste kaj poskrbeli glede mazanja/hlajenja olja. A ste kej povecali original hladilnk vode, dodali kak hladilnik olja.....pa kaj ste naredili glede tega...Kaj glede oljne pumpe, ste dali kako mocnejso??
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov