mito4444 je napisal/-a:ok, hvala za tole...kaj pa ta box ki se ga da notri...je to kaj bolj tvegano ali enako tvegano?? še vedno nevem kako je ocenjena tale moja mašina med golfi?? če kdo kaj ve bi prosil da se mal razpiše. lp
vojkostar je napisal/-a:lahk kšn graf dynota nalimaš?
LP
hippo je napisal/-a:Aja, pa še tole. RaceChip ima vse številke previsoke, nerealne. Pri tem motorju naj bi prišel tam na cca 138 KM. Temu se lahko reče tudi zavajanje, ker samo z boxom ne moreš priti tako visoko, nikoli.
TrijoAdijo je napisal/-a:Kakšna je bila nastavitev box-a,ne vem....nisem gledal...Saj lahko bi...vendar je zadeva romala tja,kjer ji je mesto. Na deponijo.
hooger je napisal/-a:mam eno (mogoče) čudno vprašanje.![]()
Kako je z močjo po čipanju? Recimo da imamo motor 2.0 tdi CR 110KM, ki naj bi bil samo "zaprt" 140KM, tunerji pa omogočajo čipanje na cca 170KM. Ali bi bilo to vozilo glede moči ČISTO ISTO kot serijski 170konjski, ali bi bile kakšne opaznejše razlike?
sašo5 je napisal/-a:hooger je napisal/-a:mam eno (mogoče) čudno vprašanje.![]()
Kako je z močjo po čipanju? Recimo da imamo motor 2.0 tdi CR 110KM, ki naj bi bil samo "zaprt" 140KM, tunerji pa omogočajo čipanje na cca 170KM. Ali bi bilo to vozilo glede moči ČISTO ISTO kot serijski 170konjski, ali bi bile kakšne opaznejše razlike?
vprašanje delov v 110 konjskem - sploh sklopke in vztrajnika, ker jih je (vseh firm) eno samo veliko šparanje zadnje čase, bi se skoraj upal trdit, da deli niso identični oz. jih klasificirajo po moči......lažje bo 140 prenesel povečanje (realno) na cca 160-165 kot pa 110 na omenjene konjev...
PS nazaj časa je bilo napisano, pri golfu 6 da celo turbine niso identične pri 110 oz. na 140.....
Če bi sam imel 110 bi naredil en lep individual remap(predvsem bi podelal na porazdelitvi navora) na tam zdravih 130-135 konjev in to je to....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov