Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mito4444
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po sep 26, 2011 9:23 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a mito4444 Po sep 26, 2011 10:33 pm

mah ne zmerijo:/ to je za doplacilo...mene zanima mal vec o sklopki in o tej bosch pumpi, pri tej masini...ali je sklopka kej bol "svoh" al ne v kako bi se izrazil;) lp
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar To sep 27, 2011 9:21 am

sklopka zdrži, če je tuning OK narejen, se pač navor prestavi v mal višje obrate in ne da ti puli že pod štelgasom :). tko sm pač jst naredu ker nimam najbol sklopke pa se pol dizl dost bl vrti pa leti ko raketa kdr pač rabim
 
mito4444
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po sep 26, 2011 9:23 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a mito4444 To sep 27, 2011 12:53 pm

ok, hvala za tole...kaj pa ta box ki se ga da notri...je to kaj bolj tvegano ali enako tvegano?? še vedno nevem kako je ocenjena tale moja mašina med golfi?? če kdo kaj ve bi prosil da se mal razpiše. lp
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar To sep 27, 2011 5:42 pm

za več info se na kakega tunerja obrn, boxi dejnsko delajo, povečajo dotok goriva to je pa to, nekja konjov je ni pa optimalno, na tuningu se dvigne še tlak turbine in pumpe ter navor porazdeli poljubno+ tuning pedala za gas, pri boxu vsega tega nimaš in ti špona do konca že od samega začetka, verjetn bi golf moral to zdržat, ni pa nujno
 
kermit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po nov 28, 2011 10:28 am

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a kermit Po nov 28, 2011 10:34 am

Pozdravljeni!

Namen imam chipat Laguno 1.5dci (110 konjev). Stvar bo delana na valjih in sicer me zanima, če kdo ve koliko Nm še normalno zdržijo sklopka in menjalnik pri tem avtu. Gledam po netu in nikjer ne najdem. Avta se ne priganja, ampak bi se ga dalo zoptimizirat zaradi večjega navora. Glede na to, da je že v osnovi težek avto z malim motorjem, me skrbi za sklopko in bi bil zelo hvaležen, če ima kdo kakšne podatke o vzdržljivosti le te.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hippo Po nov 28, 2011 1:47 pm

mito4444 je napisal/-a:ok, hvala za tole...kaj pa ta box ki se ga da notri...je to kaj bolj tvegano ali enako tvegano?? še vedno nevem kako je ocenjena tale moja mašina med golfi?? če kdo kaj ve bi prosil da se mal razpiše. lp

Box poveča vbrizg, turbina ostane isto. Iz 90 KM prideš na 110 KM, prav tako navor iz 202 na cca 250 Nm.
Dela zelo dobro, sploh za 120 eur. Sem jih dal par na passate z 400 km, jaz ga imam v mojem z 310 kkm in dela vse BP. Sicer si pa ne predstavljam vozit brez boxa.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Po nov 28, 2011 2:15 pm

lahk kšn graf dynota nalimaš?

LP
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hippo Po nov 28, 2011 4:52 pm

vojkostar je napisal/-a:lahk kšn graf dynota nalimaš?

LP

Na žalost nimam, z veseljem pa posodim za meritve na valjih, tako da lahko potem tudi vse rezultate objavimo.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a TrijoAdijo Po nov 28, 2011 5:54 pm

Ma dej dej...Kakšen box neki. To je sranje. Zadnjič sem se celo dopoldne zajebaval z enim TDCi-jem, ki je imel to sranje namontirano in je hladen vžgal, pa takoj crknu. Šele v enem petem, šestem poskusu je kolikotoliko vžgal, pa kr neki nemirno laufal na štandgasu. Ogret je vžgal tako, da je za sekundo ali dve laufal na 700rpm, potem pa so se obrati dvignili na 900rpm. Šele, ko sem ga na tester priklopu, sem vidu, da nekaj ne špila z tlakom goriva. Ko je motor miroval, je ecu dobival podatek, da je v skupnem vodu cca. 40-45 bar-ov pritiska :shock: . In ta pritisk sploh ni padal.,ampak je kar tako obmiroval. Najprej sem pomislu, da ga FRP senzor nekaj zeza, pa sem ga že hotu zamenjat. Šele, ko sem nos prinesel do skupnega voda, sem opazil neko čudno neoriginalno kablažo na FRP senzorju. Kablaži sem sledil in kaj našel? RaceChip powerbox :roll:
V tistem istem momentu sem ga odklopil in povezal kablažo na original. Od takrat je minilo ene 14 dni in avto hladen vžiga brez težav na prvi šup. Topel/vroč pa lepo prižge takoj na 900 rpm. In takoj po izklopu motorja pritisk v skupnem vodu začne padat. Po nekaj minutah je ta pritisk tam okoli enega (1) bar-a.
Lastnik, ki je avto kupil pred dobre pol leta, sploh vedu ni,da ima to vgrajeno. Je pa potem povedal, da avto ni več tako živ, kot je bil prej z boxom.
Potem smo še zadevco malo potestirali, da vidmo tale bav-bav.
Sej ne rečem..avto je bil malo bolj živ,ampak kako:

Držiš pedal na 1/4 gasa in ko se motor lenobno zavrti do 2000 rpm, naenkrat cukne in kr začne vlečt do 3500 rpm...brez da bi gas karkol dodatno pritiskal :lol: In to počne v vseh prestavah. Najjačija je pa fora, ko se pelješ, pa recimo v četrti daš gas do 3/4, avto potegne, priznam da bolj kot pa brez boxa, ampak če pa pritisneš gas do fulla...se pa ne zgodi nič. Zadnje 1/4 gasa sploh ne j**e 5% :lol: :roll: Je isto, kot če bi držal gas na 3/4. :lol:

Na spletni strani od tega racechipa sem našel podatek, ki pravi, da ta škatlica poveča moč iz 115km na 147km. In iz 250nm na 314nm. Živi nateg! Vozil sem čipanega tdcija na 140km in baje 300nm, pa je šel neprimerno bolje od tega s tem boxom.
Tak da edino kar pride v poštev, je samo pravi chiptuning. Ostalo je drek.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hippo Po nov 28, 2011 6:03 pm

TrijoAdijo, to kar ti opisuješ je verjetno problem v tem, da je bil box preveč odprt. Avto mora normalno vžgat in v štandgasu lepo teči. Seveda so posledično tudi problemi pri pospeševanju, ker motor zaliva z nafto. Čudi me, da elektronika ni javila napake.
Je pa tako, da motorji s Siemensovim vbrizgom (kar je 95% TDCI motorjev) niso ravno hvaležni kar se boxov tiče, ker se prirastek sploh ne pozna, če ga pa preveč odpreš ga pa ponavadi v višjih obratih kar odseka.
Ampak kar vsepopvprek govorit pa ni lepo, ker nisi dal notri toliko boxov kot jaz, sploh pa ne toliko različnih tipov in različnih firm.
Sicer pa moraš vsak box pravilno nastavit, ker moraš najti tisto pravo območje, kjer motor lepo teče in tudi lepo potegne. Vse ostalo so lahko veliki problemi.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hippo Po nov 28, 2011 6:06 pm

Aja, pa še tole. RaceChip ima vse številke previsoke, nerealne. Pri tem motorju naj bi prišel tam na cca 138 KM. Temu se lahko reče tudi zavajanje, ker samo z boxom ne moreš priti tako visoko, nikoli.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a TrijoAdijo Po nov 28, 2011 6:16 pm

Kakšna je bila nastavitev box-a,ne vem....nisem gledal...Saj lahko bi...vendar je zadeva romala tja,kjer ji je mesto. Na deponijo. Škoda, ker bi lahko avto peljali na dyno, pa da vidmo to kitajsko...ups...nemško čudo tehnike.
Drugih problemov z motorjem ni bilo. Testerček ni pokazal nobenih napak...pa je zelo točen.
Ta motor nima siemens elektronike ampak delphijevo....je bil 1,8TDCi, l.2004.
Je res, da nisem zmontiral pol toliko boxov kot ti...in jih tudi ne bom, ker jih vsakemu odsvetujem....tudi ne vem, koliko različnih firm in modelov je, ampak vsi delujejo na enakem principu. Fejkajo podatke o pritisku in ne dajo ven toliko, kolikor je deklarirano.
Skratka...Crap.

Koliko pa ima tvoj p-box deklariran prirastek?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hippo Po nov 28, 2011 6:42 pm

TrijoAdijo: jaz sem vgradil tako dražje boxe tipa Steinbauer, Speed Buster, DTE, H&P, Alpin kot ta cenejše variante ala RaceChip, Asa, Speed Kit, Al-racing (kopija Donatorja) in par tistih malih famoznih nikakvih škatlic za PD motorje, pa še kaj bi se našlo... Ker se ljudje razlikujejo sem imel pač različno zahtevne kupce. Nekateri so bili takoj zadovoljni, nekateri so hoteli stestirat več različnih boxov. In je prav zanimivo kako se delovanje boxov razlikuje. Ne delajo vsi enako. Potem pač vidiš da ni vse zlato kar se sveti in obratno.
Ni vse čisto tako slabo, je pa res, da se najdejo tudi taki boxi ki so crap.
Pa še glede delovanja: ja, pri CR motorjih je 90% boxov na enakem principu. Pri VP37 pumpah in PD motorjih je pa to malo drugače in je tudi razlika bolj opazna.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a TrijoAdijo Po nov 28, 2011 7:13 pm

hippo je napisal/-a:Aja, pa še tole. RaceChip ima vse številke previsoke, nerealne. Pri tem motorju naj bi prišel tam na cca 138 KM. Temu se lahko reče tudi zavajanje, ker samo z boxom ne moreš priti tako visoko, nikoli.



Aja. No, potem pa obstaja zavajanje tudi pri ostalih proizvajalcih...a la DTE,speed buster:

http://www.dte-diesel-tuning.com/power- ... gory_id=30
:lol: :roll:

http://www.speed-buster.de/chiptuning-b ... -10100124/

:lol: :roll:

Torej, po tem gre sklepati, da gre za več denarja za isti problem?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a sašo5 Po nov 28, 2011 7:57 pm

jaz pa ne bo več proti boxim govoril/pisal, ker potem je "hippo" jezen name.... =P

TrijoAdijo je napisal/-a:Kakšna je bila nastavitev box-a,ne vem....nisem gledal...Saj lahko bi...vendar je zadeva romala tja,kjer ji je mesto. Na deponijo.


katere barve zabojnik si uporabil :?: :lol: Upam, da se drži napotkov o ločevanju "odpadkov"..... :D
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hippo Po nov 28, 2011 8:46 pm

@TrijoAdijo: ja, tudi. So eni, k ne nabijajo številk, sam ti ne bom povedal, ker je tvoj ton pisanja malce porogljiv. :roll:
@sašo5: :tomidelej:
 
hooger
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne mar 20, 2011 7:07 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hooger Po nov 28, 2011 9:35 pm

mam eno (mogoče) čudno vprašanje. :D

Kako je z močjo po čipanju? Recimo da imamo motor 2.0 tdi CR 110KM, ki naj bi bil samo "zaprt" 140KM, tunerji pa omogočajo čipanje na cca 170KM. Ali bi bilo to vozilo glede moči ČISTO ISTO kot serijski 170konjski, ali bi bile kakšne opaznejše razlike?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a TrijoAdijo Po nov 28, 2011 10:40 pm

@Hippo:
Porogljiv? Zakaj tako misliš? Res me zanima, kdo ne nabija številk...in tudi cena me zanima?Sej ne rečem, če proizvajalec deklarira prirastek iz 115km na 120km in za to zaračuna 100€. To je ok...sej verjetno je tudi dotični racechip dal toliko od sebe,ampak 100€ za 5km je pa malo huda,a ne? Glede na to, da se pravi chiptuning z dynotom pred in po čipanju dobi že za 250€.

@sašo5:
Ej, jest ga nisem deponiral, ker ni bil moj. Ga je lastnik deponiral...:D:D

No, v spodnjih priponkah prilagam printscreene z boxom in brez boxa.

Podatki iz FRP senzorja so takšni, kot jih vidi ECU.
Priponke
brezchip.JPG
Tu je razviden tlak goriva, ko box ni bil priključen in motor ni deloval
brezchip2.JPG
Tukaj je razviden tlak goriva ko box ni bil priključen in je motor deloval
chip1.JPG
Tukaj je razviden tlak goriva, ko je bil box priključen in motor ni deloval
chip2.JPG
Tukaj je razviden tlak goriva, ko je bil box priključen in motor deluje.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a sašo5 Po nov 28, 2011 11:16 pm

hooger je napisal/-a:mam eno (mogoče) čudno vprašanje. :D

Kako je z močjo po čipanju? Recimo da imamo motor 2.0 tdi CR 110KM, ki naj bi bil samo "zaprt" 140KM, tunerji pa omogočajo čipanje na cca 170KM. Ali bi bilo to vozilo glede moči ČISTO ISTO kot serijski 170konjski, ali bi bile kakšne opaznejše razlike?

vprašanje delov v 110 konjskem - sploh sklopke in vztrajnika, ker jih je (vseh firm) eno samo veliko šparanje zadnje čase, bi se skoraj upal trdit, da deli niso identični oz. jih klasificirajo po moči......lažje bo 140 prenesel povečanje (realno) na cca 160-165 kot pa 110 na omenjene konjev...

PS nazaj časa je bilo napisano, pri golfu 6 da celo turbine niso identične pri 110 oz. na 140.....

Če bi sam imel 110 bi naredil en lep individual remap(predvsem bi podelal na porazdelitvi navora) na tam zdravih 130-135 konjev in to je to....
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hippo To nov 29, 2011 2:15 pm

sašo5 je napisal/-a:
hooger je napisal/-a:mam eno (mogoče) čudno vprašanje. :D

Kako je z močjo po čipanju? Recimo da imamo motor 2.0 tdi CR 110KM, ki naj bi bil samo "zaprt" 140KM, tunerji pa omogočajo čipanje na cca 170KM. Ali bi bilo to vozilo glede moči ČISTO ISTO kot serijski 170konjski, ali bi bile kakšne opaznejše razlike?

vprašanje delov v 110 konjskem - sploh sklopke in vztrajnika, ker jih je (vseh firm) eno samo veliko šparanje zadnje čase, bi se skoraj upal trdit, da deli niso identični oz. jih klasificirajo po moči......lažje bo 140 prenesel povečanje (realno) na cca 160-165 kot pa 110 na omenjene konjev...

PS nazaj časa je bilo napisano, pri golfu 6 da celo turbine niso identične pri 110 oz. na 140.....

Če bi sam imel 110 bi naredil en lep individual remap(predvsem bi podelal na porazdelitvi navora) na tam zdravih 130-135 konjev in to je to....

Se strinjam s tabo.
Sem pa sodelavcu vgradil box na ta motor (iz 110 na 130 KM) več kot leto nazaj in je zelo zadovoljen. So pa glede tega zelo problematični 1.6 TDI motorji, sploh tisti 105 KM, ki so našponani do konca. Enemu sem box odsvetoval, ker je vbrizg že tovarniško našponan.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov