Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Sr jun 24, 2009 10:14 am

kake oznake so to CT3 50? Mogoče kaj u smislu C-ceramic, T3-velikost, 50-premer restriktorja? Al kako se to gleda?
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr jun 24, 2009 1:23 pm

fičfirič je napisal/-a:kake oznake so to CT3 50? Mogoče kaj u smislu C-ceramic, T3-velikost, 50-premer restriktorja? Al kako se to gleda?


tu si poglej tu imaš vse turbine od te firme :)

http://www.compturbo.com/products/products.php
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr jun 24, 2009 1:33 pm

rs2 je napisal/-a:menjalnik bo navadni H menjalnik, ki pa je seveda močnejši od navadnega. Je pa original od rally s1 avta. Ampak še zmeraj H menjalnik.
Ko bo sekvenca držala 1000hp z garancijo in ko bo to še za "normalen" denar in dnevno uporabna, potem bom kaj o tem razmišljal.

Turbina gor ni CT3 50. Je večja od te. Točno različico ne morem odkriti, ker je izpeljanka 2 turbin in nekako zložena po naših zahtevah. Kar pa štejem pod know how.
CT3 50 turbina da kakih 450-500hp na našem motorju in to mi ni bil cilj.

Drugače pa je 3BB - se pravi trojni ball bearingi, inconel osovina, keramika,...

Turbina je narejena, da zdrži čim večjo temperaturo.

LP


fajn , čimprej to zrihtaj da vdimo kako bo letelo :)
Kateri pa je ECU, autronic ali kaj drugega ?
 
Uporabniški avatar
ESTEMP
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: To dec 30, 2008 7:24 pm
Kraj: gorenjska

Napisal/-a ESTEMP Sr jun 24, 2009 1:42 pm

To pa je hudobija od avta!Hudo! :yum :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jun 24, 2009 2:35 pm

rs2 je napisal/-a:menjalnik bo navadni H menjalnik, ki pa je seveda močnejši od navadnega. Je pa original od rally s1 avta. Ampak še zmeraj H menjalnik.
Ko bo sekvenca držala 1000hp z garancijo in ko bo to še za "normalen" denar in dnevno uporabna, potem bom kaj o tem razmišljal.

Turbina gor ni CT3 50. Je večja od te. Točno različico ne morem odkriti, ker je izpeljanka 2 turbin in nekako zložena po naših zahtevah. Kar pa štejem pod know how.
CT3 50 turbina da kakih 450-500hp na našem motorju in to mi ni bil cilj.

Drugače pa je 3BB - se pravi trojni ball bearingi, inconel osovina, keramika,...

Turbina je narejena, da zdrži čim večjo temperaturo.

LP


Ti imaš pol dost' hujš vetrnico, da ti bo pihnila + držala čez 3 Bare , ... :roll:
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr jun 24, 2009 2:45 pm

ECU bo ViPec - http://www.vi-pec.com/page_files/V88.html, če koga zanima branje, kaj omogoča.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr jun 24, 2009 5:05 pm

rs2 je napisal/-a:ECU bo ViPec - http://www.vi-pec.com/page_files/V88.html, če koga zanima branje, kaj omogoča.


5D mape cool ,4 cilindre sekvenčno...... to bi jaz rabil :P Koliko pa so cene kaj? V44 model bi že bil dovolj za to kaj rabim :)
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr jun 24, 2009 7:30 pm

http://compturbo.com/spotlight/Paavola% ... omnial.php

že tole lepo zgleda ... kaj šele tvoja zadeva @rs2 ...še enkrat kapo dol :shock: :shock:
Slika
Slika
Slika
Slika
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah To jun 30, 2009 8:47 pm

vidim da se nekaj dela na avtu, lepo lepo.

čim več konjev želim.
 
Pennywise
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: To apr 07, 2009 10:57 am

Napisal/-a Pennywise Če jul 02, 2009 8:54 am

drsokodj je napisal/-a:http://compturbo.com/spotlight/Paavola%20Racing%20Testomnial.php

že tole lepo zgleda ... kaj šele tvoja zadeva @rs2 ...še enkrat kapo dol :shock: :shock:


Hmm 760 konjev, rezultat 9,27 @ 247

Se pravi edijev audi je imel čez 10s čas, koliko konjev je imel? nekje 500 a ne?
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Če jul 02, 2009 9:47 am

A ni blo 700 z spray-em...?
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če jul 02, 2009 10:02 am

Pennywise je napisal/-a:
Hmm 760 konjev, rezultat 9,27 @ 247

Se pravi edijev audi je imel čez 10s čas, koliko konjev je imel? nekje 500 a ne?


- polepljena proga
- drag strip sliksi
- coupe je lažji skor 400 kg

na koncu vse to pripomore k sekundo boljšemu času
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx Če jul 02, 2009 4:07 pm

edi nice work...me veseli da se slike odkrivajo ;)
Evo IX MR In Working Progress
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Če jul 02, 2009 4:37 pm

ManIAK je napisal/-a:A ni blo 700 z spray-em...?


900+ je blo z n2o
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Če jul 02, 2009 4:37 pm

Pennywise je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:http://compturbo.com/spotlight/Paavola%20Racing%20Testomnial.php

že tole lepo zgleda ... kaj šele tvoja zadeva @rs2 ...še enkrat kapo dol :shock: :shock:


Hmm 760 konjev, rezultat 9,27 @ 247

Se pravi edijev audi je imel čez 10s čas, koliko konjev je imel? nekje 500 a ne?




hehehe z nitrom 1040ps ;) brez 780ps,teža 1600kg,zato rezultat 10.5s
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Če jul 02, 2009 7:23 pm

Pol bo to 8 sec car zdej :D
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Pe jul 03, 2009 2:41 am

Turbobitch je napisal/-a:Pol bo to 8 sec car zdej :D

močno upam,da bo o "norih" slovencih odmevalo po evropi :D
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Pe jul 03, 2009 9:35 am

Pennywise je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:http://compturbo.com/spotlight/Paavola%20Racing%20Testomnial.php

že tole lepo zgleda ... kaj šele tvoja zadeva @rs2 ...še enkrat kapo dol :shock: :shock:


Hmm 760 konjev, rezultat 9,27 @ 247

Se pravi edijev audi je imel čez 10s čas, koliko konjev je imel? nekje 500 a ne?



Opis na strani ni povsem točen.

Čas 9,27 @ 247 so finci dosegli z 985hp! Z 760hp so vozili 10.01.
Avto z voznikom je imel 1300kg. Polimana steza, drag gume. 60feet čas 1.3s

Sedaj so z istim motorjem (brez sprememb!) ampak v drugi šasiji in povsem drugim menjalnikom vozili 8.3s @ 260kmh. Hitrejši čas so naredili izključno z menjalnikom.

So pa Finci sedaj dodelali motor - še zmeraj pure 5 cilindraš 2.2L bez nitra in podobnih zadev in iztisnili 1160hp. Ta vikend imajo dirko. Bomo videli nov rezultat.

rs2 pa je moral imeti tudi okrog 900hp za čas 10.4s @ 228kmh, saj je bil moj 60feet čas 1.8s in pa menjava prestav zelo težka. Avto z voznikom 1.690kg.... navadne gume in pa normalna steza...


lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Ne jul 05, 2009 3:06 pm

Kapo dol. Srečno!
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So avg 08, 2009 5:24 pm

pri velikih konjih je problem moč spraviti na cesto :) tako da ne moreš predvidevati kaki bodo sedaj časi, pa upor s kvadratom hitrosti narašča enako tako s pospeškom tako da aerodinamika na 400m pri tako veliki hitrosti ki je proti koncu že nad 200 km/h ima precej veliko vlogo..... veliko je pač faktorjev tu ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost