Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To avg 12, 2008 4:34 pm

... Ne dajaj distančne plošče pod motor daj raje večji zunanji hladilnik ... ker če spustiš karter lahko z njim kam primeš ... količina olja na voljo je vse kar ti kroži v sistemu torej še : cevi, večji oljni filter in hladilnik - to je lahko več kot liter ! če ti bo klumpalo olje spodaj boš imel štalo je bolje dat not prekate iz pločevine ( za pisto ) da ti olje ne buta v stene temveč, da se večinoma zadrži okrog zajema ... termostat si lahko narediš sam - iz termostata od vode ... če ne pa si kupi vmesnik z termostatom Aleš iz Sunside ti jih lahko zrihta kot jih je meni ... L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To avg 12, 2008 4:49 pm

tale projekt ima (v nasprotju z vecino) vsaj potrditev na valarjih. torej da vidmo kaj so fantje skupi spravil... velik konjev pa prijazne bogove jutr! :)
juhica

ps: vseeno mi je tole natikanje velikih turbin in (pre)velikih tlakov bolj vsec kot cipanje dizlov pri rsr...
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama To avg 12, 2008 5:58 pm

Mad je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:luknja bo velika..... bo pa na visokih zanimivo ane @Mad ??

... da Anže, kot si napisal moraš ga držat nad 5000 pol je zelo odziven ...


axa je napisal/-a:"Prej so bili injektorji na 100 % ( 108 % , ko čarunalnik preračuna ) pri 2,0 Barih, sedaj pa imamo 86 % pri 2,25 Bara. "

Emmm mislim da bi blo pametno zamenjati injektorje :).Koliko so veliki sedanji?Glede na to da jih imas pri 2.25 bara na 86% duty cycle bi reku da ne vec dosti kot 250cc ali kaj takega.
... bili so 420 ccm ... po tvoje - koliko so se stisnili ???


za teh 150duhov so štirje 330ccji prav božanski.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To avg 12, 2008 8:55 pm

Mad je napisal/-a:... Ne dajaj distančne plošče pod motor daj raje večji zunanji hladilnik ... ker če spustiš karter lahko z njim kam primeš ... količina olja na voljo je vse kar ti kroži v sistemu torej še : cevi, večji oljni filter in hladilnik - to je lahko več kot liter ! če ti bo klumpalo olje spodaj boš imel štalo je bolje dat not prekate iz pločevine ( za pisto ) da ti olje ne buta v stene temveč, da se večinoma zadrži okrog zajema ... termostat si lahko narediš sam - iz termostata od vode ... če ne pa si kupi vmesnik z termostatom Aleš iz Sunside ti jih lahko zrihta kot jih je meni ... L.p. Max


ja ja to nevarnost vem, da ga lahko kje poberem, ampak ga bom zascitil odspodaj s plehom ;)
jah tocno to, ker ko gres v ovinek ti gre grecimo olje vse na eno stran karterja ne in pol ti lahko oljna pumpa ostane brez (kaj sledi z ojnicnimi lezaji ves sam :) ), zato bom dal karter s prekati in distancno plosco umes ;)
ja, ta vmesnik bi rabu...a pri alešu si kupu....kolk pa je bla kej cena?? :) kaj si dal unga, ki das gor cev z objemkami, al za prisraufat?? js sm razmislu in bi si raje nabavu unga z navoji, ker z objemko zadrzat 4-5 barov ne vem, ce je lih mozno... :)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To avg 12, 2008 9:52 pm

kinkyllama je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:luknja bo velika..... bo pa na visokih zanimivo ane @Mad ??

... da Anže, kot si napisal moraš ga držat nad 5000 pol je zelo odziven ...


axa je napisal/-a:"Prej so bili injektorji na 100 % ( 108 % , ko čarunalnik preračuna ) pri 2,0 Barih, sedaj pa imamo 86 % pri 2,25 Bara. "

Emmm mislim da bi blo pametno zamenjati injektorje :).Koliko so veliki sedanji?Glede na to da jih imas pri 2.25 bara na 86% duty cycle bi reku da ne vec dosti kot 250cc ali kaj takega.
... bili so 420 ccm ... po tvoje - koliko so se stisnili ???


za teh 150duhov so štirje 330ccji prav božanski.


Hmm, Lama, ... že dopoldne sem ti hotel napisati, pa ti bom kar zdejle ;

Od kje tebi ta cifra (150 HP ), če pa je že Alex na podobnem 1,4 motorju z manjšimi kanali + manjšim izpuhom + slabšo odmično + slabšim sesalnim kolektorjem + manjšim IC, dobil 209 HP, z manj dela + pri približno istem tlaku z fergazarjem , medtem ko imamo mi elektroniko ???????

Daj, če si zmožen, še to uganko razloži nam vsem , do ju3, do 9.00, ko se odpravimo na valje . Hvalaaa.

Pa lep pozdrav .

Boštjan Zupančič, Slovenija + # team + #
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To avg 12, 2008 10:30 pm

komaj čakam rezultat ;)

eni pravite, da Max in Kopron "nakladata" ..???

kar je rekel Max, sem mu do zdaj verjel, ker ko je rekel, kako gre AX GT (rdeč), skoraj nisem verjel.

Ko sem videl avto v živo ..... je blo vse razumljivo.


ko bo krivulja objavljena na forumu, boljše da ga ne obiskujete več ;)




...madona še poklali se boste med seboj
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač To avg 12, 2008 10:49 pm

ce kdo rab kak oljni hladilnik se najde pr men enih par,tudi cevi.lp m
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To avg 12, 2008 11:10 pm

[quote="sablač"]
Ej, Saablo, a te je prej klical Jure , kateremu sem dal tvoj telefon ?
To je tisti moj prijatelj, za katerega sem te spraševal za oni 1,6 Fiat motor .

Škoda, da nismo mogli kupiti injektorjev pri tebi, ker nismo imeli dovolj denarja , in smo potem vzeli raje zdajšnje za 50 EUR, katere smo morali predelati iz 200+ na 420 ccm .

Še dobro , da mi jih je uspelo tako dobro usposobiti, da tako fino delajo.

Seveda, z Božjo pomočjo vse gre. Brez te pomoči pa bi bil jaz bolj "za-nič" .

Me prav zanima, kaj bo ju3 pokazalo na valjih, sedaj ko smo danes odpravili cukanje .

Sedaj lepo enakomerno poka na blokadi pri 7600 RPM , in tudi vleče enakomerno ( čiiisto drugače kot prej ) .

Problem pa je bil ; jaz ne bi nikoli verjel kje ; v Blow-Offu . To je doštudiral Mitja.

He, še dobro, da ga imamo, heh .

Sedaj je gor od Subaruja. ( tudi prispeval Mitja )

Pa lahko noč, vsemskupaj

Boštjan + #
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr avg 13, 2008 1:15 am

Dariooo je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:... Ne dajaj distančne plošče pod motor daj raje večji zunanji hladilnik ... ker če spustiš karter lahko z njim kam primeš ... količina olja na voljo je vse kar ti kroži v sistemu torej še : cevi, večji oljni filter in hladilnik - to je lahko več kot liter ! če ti bo klumpalo olje spodaj boš imel štalo je bolje dat not prekate iz pločevine ( za pisto ) da ti olje ne buta v stene temveč, da se večinoma zadrži okrog zajema ... termostat si lahko narediš sam - iz termostata od vode ... če ne pa si kupi vmesnik z termostatom Aleš iz Sunside ti jih lahko zrihta kot jih je meni ... L.p. Max


ja ja to nevarnost vem, da ga lahko kje poberem, ampak ga bom zascitil odspodaj s plehom ;)
jah tocno to, ker ko gres v ovinek ti gre grecimo olje vse na eno stran karterja ne in pol ti lahko oljna pumpa ostane brez (kaj sledi z ojnicnimi lezaji ves sam :) ), zato bom dal karter s prekati in distancno plosco umes ;)
ja, ta vmesnik bi rabu...a pri alešu si kupu....kolk pa je bla kej cena?? :) kaj si dal unga, ki das gor cev z objemkami, al za prisraufat?? js sm razmislu in bi si raje nabavu unga z navoji, ker z objemko zadrzat 4-5 barov ne vem, ce je lih mozno... :)

LP
... daj Darjo plizzz ne nakladaj ... jaz še nisem zamenjal ležajev na ojnicah in sploh ne vem kako to izgleda ... ker sem zamenjal vedno vse preden sem sestavil motor katere dobivam večino od Kokiča to je avtoodpad v Izoli ... " objemke na olje lahko vržeš isto kot kalamare ali sardele " ... cel vmesnik (z termostatom in navojnicami za cevi "kot vedno" je pa ene 60 eur ! ) L.p. Max
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr avg 13, 2008 8:55 am

Upamo na čimvečji rezultat. Show Show
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr avg 13, 2008 9:00 am

Včerajšnja vstopna temperatura v motor je bila 111 stopinj celzija, pa še vedno dela kot ura - kot je treba.

Sicer pa zdele štartamo na valje .

Menda bo samo dobrih 200, namesto slabih 250 , ravno zaradi premajhnega Intercoolerja.

No, pa lep pozdrav iz duhovnih nižav, čaw
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr avg 13, 2008 11:09 am

Any results yet?
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Sr avg 13, 2008 11:14 am

Srečal Koprona na poti na valje... Da bo čim več pokazalo!
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
Uporabniški avatar
FRIZUREVIC
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po nov 20, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a FRIZUREVIC Sr avg 13, 2008 11:38 am

:-)
POVUCI, PA POTEGNI GA MALO!
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr avg 13, 2008 11:46 am

FRIZUREVIC je napisal/-a::-)


Aha tvoja je una zbledela petka na Slovenčevi....sme nkrat listek zapel par let nazaj:D ka sem se z svojo vsak dan mim peljal..
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
FRIZUREVIC
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po nov 20, 2006 4:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a FRIZUREVIC Sr avg 13, 2008 12:05 pm

ČAKALA JE NA APGREJT...PRŠLA ZDEJ Z BARVANJA!

PROJEKT JE STARTAL!

:-)
Priponke
Renault 5 GT Turbo #1.JPG
9.jpg
7.jpg
3.jpg
2.jpg
POVUCI, PA POTEGNI GA MALO!
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Sr avg 13, 2008 1:35 pm

Nestrpno čakamo na rezultate.. :oops:
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Sr avg 13, 2008 1:38 pm

Čaki da pridejo do interneta..
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr avg 13, 2008 1:49 pm

Nooooooo, ... pozdravljeni ponovno .

Hja, ... malo smo se ušteli , ... predvsem zaradi Intercoolerja , ki ne hladi nič , ...

..... in pri 1,8 Barov, dobili le borih 200,2 HP, in 220 NM.

Slabo - slabo .

In, še to : med potjo nazaj, nam je odprlo sesalni kolektor , ki je bil - še vedno plastičen .

Zdaj prihaja nov, cel Aluminijast, + nov - 3 X večji Intercooler , da bo stvar kolikor toliko zdržala 2,5 Bara.

Injektorji pa so bili, če se ne motim sedaj na 86 %, kar po moje pomeni, da so dovolj veliki za 2,5 Barov Boosta.

Drugače pa avto dela lepo + enakomerno vleče, dela brezhibno + Blow-Off se res posebno obnaša ; pri Low-Boostu je precej tih, aAAaaampak - pri Max Boost , ... je pa nadpovprečno glasen.
Verjetno zato, ker sem odmontiral še oni nastavek iz njega ven .

Aja, pa še to ; na blokadi pri 7600, je 1 Meter plamena iz izpuha, z taaaaaaakšno explozijo, da je Andražu razcefralo cev za izpušne pline + ...

( si morem misliti, kako razjarjeni duhovi morajo biti šele notri , v cilindrih , he , he, he , ... še dobro, da imamo Gospodove Angele, da jih "krotijo" + obvladujejo", drugače bi bilo že zdaaavnaj en veeelik "ka-bum" ).

Sicer pa bo Max Mad povedal kaj več o tem, ko pride do čarunalnika, ... jaz pa grem zdeje filmčke pregledat', za gor uploudat' .

Pa dober dan, še napreeejjjjjjj, juheeeeejjjjjjjjjj, ...

from Boštyxz + MaxBoost + #
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW Sr avg 13, 2008 1:58 pm

Sta si z Mad-om zaslužila pivo, kakor vem ga je Mike obljubil za 150+ HP :pivo :noro :pij: :pij: . Ehhh slabo slabo, hec boštjan. Glede na to, da to še ni končni set-up, potem je zadovoljivo, ene 30hp, bote pa še nekje zbezali :vrum
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov