Glede Stilota:
Omenjeni KM in Navor je za ECO tuning,pri standardnem tuningu se pridobi 25-30 KM.Vse je odvisno od prevoženih kilometrov in kako dobro je bil avto vzdrževan.
5cho, za vas je čisto ok standraden tuning,poraba je manjša,navor pa prilagodimo po želji(koliko to pač mehanika dovoli).
Glede PowerBoxa:
Res ne bi začenjal še eno temo in razpravo o power boxih.
Čisto normalno je, da tisti, ki se ukvarjamo s čip tuningom, ne podpiramo powebox-a. Edina prednost tega je enostavna montaža in demontaža, ki jo lahko stranka naredi sama. Isto lahko naredi s čiptuningom. Enostavno, kupi powergate in lahko čipa in odčipa avto kadar hoče.
Da ima avto rezerve zraka za 20 KM, katero powerbox iskoristi, nikakor ne more biti res. Pri dizlih box iskoristi osnovno pravilo - več goriva-več moči, zrak je samo tam, da gorivo izgoreva.
Če bi bilo toliko rezerve v zraku, bi mi s tuningom dosegli 60KM več s standardno turbino in šobami, 20KM z rezervo in 40KM z +150 milibarov zraka. Recimo pri 105 KM Golfu 5.
Moj namen ni, da bi pljuval po boxih in po ljudeh, ki jih prodajajo, tega pljuvanja imam tudi sam dosti - zaradi nizkih cen, ki jih imam.Box enostavno ni niti približno to, kar je čiptuning.
LP s Paga

!
Alen