Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe sep 25, 2009 2:42 pm

aja

nism brv cele teme
Slika
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Pe sep 25, 2009 6:55 pm

Kaj zdej se vozis ti z tem avtom al???
Ker sem te vidu na markovcu.
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Pe sep 25, 2009 7:00 pm

mire je napisal/-a:Kaj zdej se vozis ti z tem avtom al???
Ker sem te vidu na markovcu.

Baje se ne sme,kako si lahko to spregledou. :lol:
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Pe sep 25, 2009 8:37 pm

Jah nesmem ga stiskat :D... nad 0.8 bara...tko da morm gledat stevec od turbine kolko polni...drugace pa se vozim kar rabim nujno ja..ker s pezojem se mi ne da fjakat okol...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe sep 25, 2009 8:40 pm

LoCo je napisal/-a:Random movie k sm ga uceri posnel.

Od 20 do ene 95 z evotom (druga + tretja)

http://www.youtube.com/watch?v=-yVk-q46jps

Edit: (Nism ga držu na 0,8 bara)


http://www.mojvideo.com/video-lancia-delta-hf/0996a93a7753ec208dd0
Ne da provuciram, ampak jas ti dam svoj stari link, ko je imela moja Delta z 1.6 ccm in 130 konjev turbina pa 0,8 bara. S tem da če bi gdo namesto mene snenal, bi se dalo še kaj več iztržitio znje, tako pa sem moral gledati na cesto, prestavljati in gledati kje držim fotoaparat, tako da to res negre skupaj ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Pe sep 25, 2009 9:27 pm

Lepo gre, samo poln gas al pa gas da ga drzis samo na 0.8 je razlika ;). Itak bom pokazu poln gas kaj nardi...kako lepo stevec zleti do 200 ;)..
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe sep 25, 2009 10:22 pm

rokbrumen do 200 zleze tudi avto ki ima 70 konjev.....uprasanje pa je kolko rabi avto ki ima 70 konjev in avto ki jih ima 200+ od 0 do 100km/h....

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Pe sep 25, 2009 10:32 pm

Dariooo:Res je.. no npr moj rabi samo 2ure 15min in 23 sekund...kot bi mignil..

Normaln da usak avto lahko skor do 200pride ce drugega ne pod breg, in ja normalno da usak rabi drugače svoj čas....
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So sep 26, 2009 12:29 am

lancia hf je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:Random movie k sm ga uceri posnel.

Od 20 do ene 95 z evotom (druga + tretja)

http://www.youtube.com/watch?v=-yVk-q46jps

Edit: (Nism ga držu na 0,8 bara)


http://www.mojvideo.com/video-lancia-delta-hf/0996a93a7753ec208dd0
Ne da provuciram, ampak jas ti dam svoj stari link, ko je imela moja Delta z 1.6 ccm in 130 konjev turbina pa 0,8 bara. S tem da če bi gdo namesto mene snenal, bi se dalo še kaj več iztržitio znje, tako pa sem moral gledati na cesto, prestavljati in gledati kje držim fotoaparat, tako da to res negre skupaj ;)


Me veseli da ti gre dobr... Bos se enkrat cez topic pogledu? Moj števc je v miljah... Tko da gledaš u resnici posnetek od 30 - 150.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So sep 26, 2009 7:30 am

A je bila potem "mici" za ameriški trg mišljena :?:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 8:44 am

Ja a nimajo Micke kao stvevec v miljah in km/h?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So sep 26, 2009 9:15 am

rokbrumen je napisal/-a:Ja a nimajo Micke kao stvevec v miljah in km/h?


Ponavadi ima vsak avtomobil, ki ni američan, je pa delan za njihov trg, števec v miljah, zraven pa še na majhno napisano v km/h
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So sep 26, 2009 9:15 am

rokbrumen je napisal/-a:Ja a nimajo Micke kao stvevec v miljah in km/h?

za ameriski trg mjo milje v velkih cifrah km pa v malih.tko se men zdi.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire So sep 26, 2009 9:47 am

No tukaj je slika stevca.
Priponke
1234.jpg
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 10:10 am

lenivec: Ja no rečmo da se mi ni dal use še enkrat šraufat ker sm 3x probu pa 3x ni prav kazal...in se mi ni dal zajebavat.Montaža novega je bla silo lahka.

mire: Ja ja sj Micke naj bi mele use pr nas tak števec.. sicer ne bom trdil ampak use do zdj kar sm vidu je bil tak števec.

lancia hf:Kolko časa si ti rabu da si svojo lacio naredu v izgled integrale?

No danes zdj dopoldne sm menju še zavorni celinder in meh, z mehon sm že skor znoru ker sm porau 2 ure ga dol dobit in nazaj gor ker dobesedn ni prostora da prideš zravn pod vlanom. No na koncu ko sm dal drug celinder sm opazu da spušča :D.Sm znoru, letu po drugega in zdj je super..zdj delajo zavora nazaj ok, ker prej ko sm bremzu mi je pedalo pocas lezlo notr, pomoje ker so gumice v njem ble slabe že.

Ta avto je ratu že ko ženska, bol ga božaš(žnaraš) bolše je manj ga božaš slabše je :P.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So sep 26, 2009 10:24 am

rokbrumen je napisal/-a:lancia hf:Kolko časa si ti rabu da si svojo lacio naredu v izgled integrale


Jaz sem tako že kupil, kar sem jaz dodal je samo zadnji spojler in platišča, da zgleda sedaj čista kopija Integrale 16V
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 10:27 am

lancia hf:Jah pohvale nad avto ker je res lep, jst sm novejsi model od te hotu kupit ko je bla na avto.net za 3500eur..samo pol je naenkrat zginla, jo je pa en iz LJ prodaju.
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan So sep 26, 2009 11:59 am

Prebral celotno temo,in sedaj se resnično sprašujem kam vodi ta forum...
15 strani nabijanja tja v tri dni.....nobenega grafa....nobenega dyno-ta...vse se komentira na podlagi 2 kmečkih video posnetkov....
res žalostno da se nekateri naslajate nad komentarji lastnika teme in oh in sploh in o nekih 300 konjih in nevem kaj še vse....pa ljudje vi niste normalni....
pol pa se najdejo pacienti ki komentirajo kako EVO nikamor negre...tudi na podlagi LOCO-vega posnetka ki ga je objavil...a ti mojstri in poznavalci foruma tudi toliko ne vedo da je bil števec v miljah...potem pa en prbije da gre še njegov clio dci bolje...o moj bog...fantje a vi sploh veste kaj pišete.???pa zmente se že enkrat za tale drag z LOCOTOM,da bodo rezultati vidni in da bomo lahko rekli kapo dol....do takrat bo pa ta tema pridobila samo še na številu komentarjev in odkrivanju tople vode....

če sem pa iskren me pa tudi tale 2 filmčka ne prepričata o tvojih konjih pod haubo....samo nekaj pišeš kaj vse si zamenjal,izboljšal,popravil,predelal.....nikjer pa nobenega grafa ali dokaza....torej nabijanje v 3 dni ki ne pelje nikamor..in nevem kakšno silno elektroniko imaš v crxu,kljub dodanemu turbotu....v novem mestu je mojster znan daleč na okoli ki ti elektroniko poštima za čas posla,ti pa samo nekaj domnevaš pa ugibaš pa nevem kaj še vse.....

prilagam ti posnetek od prijateljeve honde integre ki ima serijsko 191 konjev,tale na posnetku pa jih ima okoli 230...pa brez turbine....in zakaj posnetek?Zato ker števec na integri pospešuje do 200 malo bolj strumno in veselo kot pri tebi....pa ni govora o 300 konjih...ker glede na to da praviš da jih ima tvoja toliko,zraven pa še 900kg(ali manj) mislim da tole ITR-ko poješ za čas posla...

http://www.youtube.com/watch?v=E9O5qIvFs7w

pa brez zamere fant sam mi gre na bruhanje ko berem vse to


P.S: tebe Loco pa pocukam za rokav enkrat ....boš malo pokazal zverko:)
 
Uporabniški avatar
stony
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr apr 29, 2009 6:52 pm

Napisal/-a stony So sep 26, 2009 12:39 pm

Podpis pod zgornji post. Enako mnenje.
Tukaj je "stock" crx pospešek od 0-100, " mit beifahrer"- kar se pa pri hondi pooozna.
Sorry za smetenje po temi.

http://www.youtube.com/watch?v=im-F18ba4Lc
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost