Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Če okt 23, 2008 3:40 pm

dragon22 je napisal/-a:montirat mislim še komplet izpušni sistem in drugo turbino od te firme (ampak jo še testirajo in naj bi bila nared čez par mesecev)

http://www.meganesport.net/community/sh ... hp?t=24242
S temi predelavami naj bi dosegel 330hp na tem meganu rs



Super plan, ampak boš moral za dosežen cilj še kakšno malenkost zamenjat.
RiDe hArD
 
xPubec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr okt 22, 2008 7:21 pm
Kraj: Maribor

GOLF V TDI iz 66 na 88kW

Napisal/-a xPubec So okt 25, 2008 7:58 am

Jaz pa sedaj razmišljam o chipanju golfa V TDI iz 66 na 88kW (in +70 navora).

Cena je 360 EUR (se da kje uredit to ceneje?), še najbolj pa me zanima, kako se takšna "predelava" pozna na vzdržljivosti motorja, turbo polnilnika... ne želim namreč, da mi zarad tega kaj crkne... (avto je praktično nov).

Torej, je tak tuning dobra odločitev, ali ne?
In, koga poznate, ki to dela? (in katere firme teh čipov priporočate)
 
xPubec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr okt 22, 2008 7:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a xPubec So okt 25, 2008 9:05 am

Sem precej prebral o tem... tudi na tem forumu! In tudi o RSR, pa vendar me ni noben prispevek posebej prepričal o "varnosti" takšnega chipanja. Pa tudi, dobil sem občutek da praktično vse firme, ki se ukvajajo s tem, uporabljajo več ali manj enako opremo... torej imajo nekateri preprosto več marže, verjetno na račun lastnega ugleda. Zaradi tega se mi zdi smiselno ne izbrati najdražjega ;)

Je pa vbistvu DEJSTVO, da chipanje avtu škodi. Vprašanje je le, v kolikšni meri... če je ta sprejemljiva, OK, če pa je tveganje preveliko, pa no way. Po drugi strani pa... doslej še nisem slišal, da bi kdo imel probleme s čipanimi motorji. Torej - stvar očitno vendarle ni tako "nevarna"?

Drgač pa pomenljiv podatek glede 150kkm...


Še to... na pooblaščenem servisu so mi izdelali ponubo za 1kEUR (90->115HP), original od ABT, pri čemer obdržim tovarniško garancijo! ... ampak 1k je za 25HP preveč... pol bi raje pri nakupu doplačal za 2.0...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 25, 2008 10:08 am

Dejstvo je da škodi :lol: :lol: to seved govoriš iz lastnih izkušenj
 
xPubec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr okt 22, 2008 7:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a xPubec So okt 25, 2008 10:34 am

CupraR je napisal/-a:Dejstvo je da škodi :lol: :lol: to seved govoriš iz lastnih izkušenj


To govorim predvsem po LOGIKI. Bi pa bil ZELO vesel, če me prepričaš v nasprotno (v tem primeru že naslednji teden odpeljem mojo golfičko k RSR ali kam drugam).

Glede na to, da tak diesel niti pod razno ne dosega mejnih vrednosti dovoljenih emisij izpusnih plinov (kot enega izmed ključnih atributov!), bi tovarnisko lahko bp setirali tehniko, da bi dovoljevala recimo 25HP več! Ampak ne. Zakaj ne? Ker nečipani dizli bp opravijo 200, 300k+ km, pri čipanih pa vse - od osnovnih materialov naprej deluje pod silo, ki je višja od predvidene oz. optimalne.

Torej, še krajše: če ne bi chipanje negativno vplivalo na motor, bi že serijsko dali vsakemu motorju 20, 30HP več, kot mu dajo sicer... Misliš, da se motorji z več HP ne bi bolje prodajali? ;) Še več: misliš, da ne bi z veseljem oglaševali močnejših motorjev, ki porabijo manj goriva? (kot se govori o tuninganih motorjih)
 
Uporabniški avatar
neyc
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Sr nov 27, 2002 3:11 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a neyc So okt 25, 2008 11:45 am

močnejši motorji - > večje zavarovanje... to si pozabo... verjetno eno glavnih zadev...
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So okt 25, 2008 11:56 am

xPubec je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Dejstvo je da škodi :lol: :lol: to seved govoriš iz lastnih izkušenj


To govorim predvsem po LOGIKI. Bi pa bil ZELO vesel, če me prepričaš v nasprotno (v tem primeru že naslednji teden odpeljem mojo golfičko k RSR ali kam drugam).

Glede na to, da tak diesel niti pod razno ne dosega mejnih vrednosti dovoljenih emisij izpusnih plinov (kot enega izmed ključnih atributov!), bi tovarnisko lahko bp setirali tehniko, da bi dovoljevala recimo 25HP več! Ampak ne. Zakaj ne? Ker nečipani dizli bp opravijo 200, 300k+ km, pri čipanih pa vse - od osnovnih materialov naprej deluje pod silo, ki je višja od predvidene oz. optimalne.

Torej, še krajše: če ne bi chipanje negativno vplivalo na motor, bi že serijsko dali vsakemu motorju 20, 30HP več, kot mu dajo sicer... Misliš, da se motorji z več HP ne bi bolje prodajali? ;) Še več: misliš, da ne bi z veseljem oglaševali močnejših motorjev, ki porabijo manj goriva? (kot se govori o tuninganih motorjih)

ti si res en pubec.
kdo govori o majsi porabi? je ze res da drzi ampak ce vozis bol umirjeno,ce pa vozis mal hitreje je pa koj vecja poraba...
poj je se zavarovanje...
pa to da nekateri delajo z avtom kot da ni njihov,tudi to morajo v fabriki upostevat.
pa to da mata 90 ps pa 105 ps golf 99% delov enakih tut vrjetn nisi vedu an..
pa se to kako naj te prepricamo ce si si zabiu neki u glavo da je skodljivo.
jst mam svojga cipanga iz 130 na 161 pa mam prevozenih zj ze okol 40.000 km po cipanju pa vse dela ok.s tem da ga kar precej zgem...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima So okt 25, 2008 12:03 pm

xPubec je napisal/-a:....Zakaj ne? Ker nečipani dizli bp opravijo 200, 300k+ km, pri čipanih pa vse - od osnovnih materialov naprej deluje pod silo, ki je višja od predvidene oz. optimalne.

Torej, še krajše: če ne bi chipanje negativno vplivalo na motor, bi že serijsko dali vsakemu motorju 20, 30HP več, kot mu dajo sicer...


Ma ne bi oni dali vec, ker imajo odstopanja v osnovnih gabaritih, ker morajo serijsko izdelani avti delati tudi v (za nase razmere) nespecificnih pogojih, goltati gorivo ki je na spodnjem kvalitetnem robu etc etc...
Odlocno odsvetujem chipanje, ce se mislis jutri odpravit z njim v Ande, prevozit puscavo Gobi ali pa odhajas malo tiscat tja do Timbuktuja. V tovarniskih navodilih ne bos zasledil teh omejitev. Torej avto izdelan tako, da tudi tam deluje bp.

Dokler pa se domet avta omeji na evropo z malo balkana, lahko brez strahu das odpreti se do tistih nekaj odstotkov rezerve ki jo ima skoraj vsak motor nekje skrito.

Se iz lastne izkusnje... Se mi je pri 10.000km podrl pod ritjo Caddy 1.9TDI 90 konj, ki ni bil nikoli chipan, sem ga zelo obzirno vozil od novega. Kolega mrcvari pri RSR chipirano prvo 90 konj TDI Ibizo ki je prisla v SLO ze 280.000km. Eppur si muove. Pac nisem imel srece...
To je bistvo! Ce imas sreco, ti bo navit motor zdrzal juhuhu km, ce imas nesreco, se bos pregovarjal na pooblascenem srevisu okoli totalke na motorju mesec dni po izteku garancije.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo So okt 25, 2008 12:39 pm

to smo že stokrat predebatirali,ampak je treba še kar pa še kar nekaterim razlagat :idea: fantje je treba mau nazaj pogledat.
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
xPubec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr okt 22, 2008 7:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a xPubec So okt 25, 2008 1:58 pm

@abbe: Med drugim tudi ti govoris o manjši porabi! Saj nisem napisal, da proizvajalec smatra, da če bi dal v osnovne motorje več HP, da bi ljudje pa zato bolj divjali! Ne. Upošteva se poraba pri enaki vožnji - in tukaj se bistvo prevesi v manjšo porabo!

In ja... sem vedel, da sta 90HP in 105 HP e. skorajda enaka.

Drgač pa, če tebi vse 0K deluje tud po 40kkm, to še ne pomeni prav dost... za to rabiš 150, 200k! (koliko pa ima avto sicer prevoženih?)

@Neyc, če bi gledali izključno to, potem ne bi izdelali dveh variant, ki spadata v enak razred (66, 77kW), pač pa zgolj enega, ki bi imel 79kW ;)

@MikeLima: gorivo spodnjega kvalitetnega nivoja imaš tudi pri nas (Petrol)!

@el_diablo: kako pa veš, da recimo jaz nisem prebral CELOTNE teme? ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 25, 2008 3:18 pm

xPubec je napisal/-a:@abbe: Med drugim tudi ti govoris o manjši porabi! Saj nisem napisal, da proizvajalec smatra, da če bi dal v osnovne motorje več HP, da bi ljudje pa zato bolj divjali! Ne. Upošteva se poraba pri enaki vožnji - in tukaj se bistvo prevesi v manjšo porabo!

In ja... sem vedel, da sta 90HP in 105 HP e. skorajda enaka.

Drgač pa, če tebi vse 0K deluje tud po 40kkm, to še ne pomeni prav dost... za to rabiš 150, 200k! (koliko pa ima avto sicer prevoženih?)

@Neyc, če bi gledali izključno to, potem ne bi izdelali dveh variant, ki spadata v enak razred (66, 77kW), pač pa zgolj enega, ki bi imel 79kW ;)

@MikeLima: gorivo spodnjega kvalitetnega nivoja imaš tudi pri nas (Petrol)!

@el_diablo: kako pa veš, da recimo jaz nisem prebral CELOTNE teme? ;)


Lej ne čipat, bog ne daj, :lol: se vidi da pol k. nisi prebral k bedarije pišeš..

Sveda nemci ko delajo avtomobile in vsi drugi proizvajalci gledajo kakšne kW razrede mamo mi :lol: :lol: prilagajajo našim razredom zavarovanja a ne :lol: :lol:

Pol po tvoje če čipaš padaš na merjenu emisij al kaj si z tem malce višje mislil??
 
xPubec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr okt 22, 2008 7:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a xPubec So okt 25, 2008 3:37 pm

@hladni: če kaj večjega crkne, pač čip ven vržeš, preden greš na servis.

Bom pa itak še dobro premislil glede tega... problem je, ker MIKA ME :D

@CupraR: pa povej, kakšne razrede majo nemci ;) Če se motim, bi želel še prave vrednsoti slišat ;)

In ne, nisem rekel, da padaš na merjenju emisij! So pa brez dvoma večje, kot v osnovi!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 25, 2008 3:40 pm

In kaj pol če so višje emisije ?? Če bp prideš skozi merjenje te boli k.

Sej si dobro informiran, kar sam išči kako majo švabi poštimano.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So okt 25, 2008 4:42 pm

hladni je napisal/-a: Ker konc koncev, boga za jajce tudi ne zgrabiš s temi 30 psički več. :lol:


...ti maš Leona 105ps :?:

Daj si vsaj za probo čip notri(pri RSR-ju seveda, je na probo tud možno dobit)....veš kaj boš rekel, ko boš čez 14 dni nazaj prišel: "vse mi lahko "pobereš" z avta dol, samo čip pusti"........
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 25, 2008 4:45 pm

Itak da se pozna ogromno, sploh pa par takih (105) konjih :D
 
xPubec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr okt 22, 2008 7:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a xPubec So okt 25, 2008 5:41 pm

CupraR je napisal/-a:In kaj pol če so višje emisije ?? Če bp prideš skozi merjenje te boli k.

Sej si dobro informiran, kar sam išči kako majo švabi poštimano.


Glej, zgrešil si ustrezno razumevanje napisanega :D Preberi moje prispevke še 1x, 2x, nx! Dokler pač ne dojameš o čem sem govoril ;)

In ne, to si ti začel širit informacije brez podlage, jaz pa se o tem, kaj ti na pamet pišeš, ne bom posebej informiral samo zato, ker pač ti verjetno enih stvari ne poznaš...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 25, 2008 6:03 pm

Pa kaj bluziš, lepo maš v celi temi opisano kako pa kaj. Če te to ne prepriča te ne bo nič. Pejt do RSR-a recimo pa nej te on prepriča, če te tuki ne mormo.

Vrgel si se v to da določeni modeli padejo v isti zavarovalni razred. Ja pač pri nas je tako ker imamo tako urejeno, drugje je drugače. Po tvoje se bi morali proizvajalci našemu sistemu prilagajat.

In nič ne pišem na pamet, to delaš kvečejmu ti, ker s temi zadevami nimaš izkušenj.
Zadnjič spremenil CupraR, dne So okt 25, 2008 6:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So okt 25, 2008 6:08 pm

pubec pojdi cipat k skn-ju pa bos dobu garancijo na vitalne dele pa bos se v miru lahko vozu.pa avtoelektronika ma tut to.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So okt 25, 2008 6:33 pm

Pubec, pa ti bom jaz povedal kako zgleda met čipan avto pri, 200k km, 205k km in pa 360k km. Nikoli ni bilo problema z nobenim od teh treh. Bili so pa vsi trije iz VAG grupe. Niti en turbo nisem zlamal na nobenem čipanem avtu, zdaj pa bodi pametn.
Čipaj pa vozi. Crkne lahko s čipom ali brez. To ti je loterija.
Pa začni si malo čitat teme o čipanju ker je že pun k.urac napisanega.
Zadnjič spremenil Lumpy_, dne So okt 25, 2008 6:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
xPubec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Sr okt 22, 2008 7:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a xPubec So okt 25, 2008 6:33 pm

@CupraR: Saj... in prav zato, ker si vseved, sem te prosil, da svoje ugotovitve kot pravi modrec deliš še z mano, znanjaželnežem ;) Konkretno me zanima Nemčija, kot izvor. Torej, bo kaj z info, ali ne?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov