xPubec je napisal/-a:....Zakaj ne? Ker nečipani dizli bp opravijo 200, 300k+ km, pri čipanih pa vse - od osnovnih materialov naprej deluje pod silo, ki je višja od predvidene oz. optimalne.
Torej, še krajše: če ne bi chipanje negativno vplivalo na motor, bi že serijsko dali vsakemu motorju 20, 30HP več, kot mu dajo sicer...
Ma ne bi oni dali vec, ker imajo odstopanja v osnovnih gabaritih, ker morajo serijsko izdelani avti delati tudi v (za nase razmere) nespecificnih pogojih, goltati gorivo ki je na spodnjem kvalitetnem robu etc etc...
Odlocno odsvetujem chipanje, ce se mislis jutri odpravit z njim v Ande, prevozit puscavo Gobi ali pa odhajas malo tiscat tja do Timbuktuja. V tovarniskih navodilih ne bos zasledil teh omejitev. Torej avto izdelan tako, da tudi tam deluje bp.
Dokler pa se domet avta omeji na evropo z malo balkana, lahko brez strahu das odpreti se do tistih nekaj odstotkov rezerve ki jo ima skoraj vsak motor nekje skrito.
Se iz lastne izkusnje... Se mi je pri 10.000km podrl pod ritjo Caddy 1.9TDI 90 konj, ki ni bil nikoli chipan, sem ga zelo obzirno vozil od novega. Kolega mrcvari pri RSR chipirano prvo 90 konj TDI Ibizo ki je prisla v SLO ze 280.000km. Eppur si muove. Pac nisem imel srece...
To je bistvo! Ce imas sreco, ti bo navit motor zdrzal juhuhu km, ce imas nesreco, se bos pregovarjal na pooblascenem srevisu okoli totalke na motorju mesec dni po izteku garancije.