Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe To jun 22, 2010 12:34 pm

še mal počak pa boš tud pr nas tok plačov za tank, glede na to kako se dvigujejo cene
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius To jun 22, 2010 5:36 pm

Glede cipanja recimo za moj model avta NE pride v postev
ker je dokazano, na vec modelov ki so cipali, da je sla turbina
in se nesteto drugih delov na menjalniku itd...to je bolj za
sportne avtomobile in te male navite navihance...;)

Glede Shella, ko gres proti Celovcu sigurno imas nekje SHell.
Pejd na njihovo stran in tamo imajo lep seznam da najdes postaje.
Srecno s cipom ali brez.
Preberite, pozanimajte se na drugim forumima mednarodnim za vas
model avta a so problemi kasneje ali ne...imas avte s cipom, pa jih
vozijo ko penzionerji ker sparajo na benzinu, seveda da bo tak
avto naredil stotine tisoc km...vse ovisi o stilu voznje.Ce ze cipas
ne sparaj motorja ali ga ne cipaj je moj osebni pogled na chipanje.

Ce si sparovan na benzinu pa pozabi cipanje. In ne mislit, da ti bo
manj kuril kot eni ki prodajajo cipe napisejo, manj vam bo kuril.haahaha
Direktna laz. Pa brez zamere za moj model XC90 2.5T cip stane 800 euro
pa dobim par konjov vec. Raje SHell pa uzivam.
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi To jun 22, 2010 6:44 pm

Dego je napisal/-a:
jurcek3 je napisal/-a:kje si pa ti prebrau vecjo porabo :), itak kaj bo kle neki pametoval en student strojnistva :P , rekel sem da se poveca vbrisk goriva, ne da se poveca poraba.
pri uporabi power boxa se podaljsujejo casi vbrizga goriva tako da na konca dubimo vecjo moc in navor, s tem se pa nekak v zmirni voznji zmanjsa poraba.

ce mi najdes enga k je s cipanjem atmosferskega motorja zmansu porabo in povecu moc za vec kot 5KW ti dam za gajbo pira :)


boš dal meni ?

Slika

Slika


Kje si to čipal? Pa kateri avto je to? Astra kaj?
Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Re: No Chip- SHELL V POWER RACE benzin je boljsa varianta

Napisal/-a MikeLima Sr jun 23, 2010 3:20 am

Cornelius je napisal/-a:Jaz ne rabim chip. Enostavno gres do najblizje benzinske crpalke v Avstriji, Italiji ali Madjarski in natocis
SHELL-V-POWER RACE benzin. Imas tudi dizel.
Razlika v snagi in konjih je neverjetna. Kdor ni preizkusil prosim, da ne daje
neprimerne komentarje ker je 100% preverjeno. Une variante OMV 100 oktanski
proti temu je neumnost.
Avto gre noro, noro sploh nisem mogel verjeti.Gas nisem smel dajati
na vecjih hitrostih...


Ce bi tole drzalo, bi dirkali na tale bencin. Pa NE! Ampak na 5x drazjega od iste firme. In serijski avto nanj ne gre nic bolje. Razlika je sele potem, ko se zadevo resno navije.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jun 23, 2010 6:35 am

Ne drži ravno - testi v nemških revijah so pokazali dobre pribitke v povečanju moči ko je šlo za turbo motorje.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Sr jun 23, 2010 6:39 am

INFINITI je napisal/-a:Ne drži ravno - testi v nemških revijah so pokazali dobre pribitke v povečanju moči ko je šlo za turbo motorje.


Ok, ce so bili narejeni testi in tudi uporabniki, ki so tankali bencin, pravijo, da se pozna na moci ampak vendarle...Mislim, da se vseeno ne more to primerjati s cipom-tale je malo bosa. Da bi z bencinom dobil naprimer 25% vec konjev in veliko navora...? :roll:
:)
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Sr jun 23, 2010 6:40 am

To misliš tisti test WRX, GTI ?
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Re: No Chip- SHELL V POWER RACE benzin je boljsa varianta

Napisal/-a FLINK Sr jun 23, 2010 7:00 am

Na ta post sem mislil.

Cornelius je napisal/-a:Jaz ne rabim chip. Enostavno gres do najblizje benzinske crpalke v Avstriji, Italiji ali Madjarski in natocis
SHELL-V-POWER RACE benzin. Imas tudi dizel.
Razlika v snagi in konjih je neverjetna. Kdor ni preizkusil prosim, da ne daje
neprimerne komentarje ker je 100% preverjeno. Une variante OMV 100 oktanski
proti temu je neumnost.
Avto gre noro, noro sploh nisem mogel verjeti.Gas nisem smel dajati
na vecjih hitrostih...

Prosim Vaju, da preden chipate avtomobile in placate 800 EUro
za chip, da preizkusite ta benzin.Ni trajna resitev ali zadovoljiva.

Vem, ni prakticno iti vedno nekam 50km ali vec da natocis ali
za vse ki ste v blizini meje je to zakon.

KOsta seveda vec nekih 15 centov po litri cca.

Jaz komaj cakam vedno da grem v servis Volvo Dumida
Pesnica pri Mariboru in tocim v Avstriji nekaj km stran.
Tudi v blizini G. Radgone sam gres 2 km cez in voila.
Zdaj tudi na Madjarsko ko sem v tujini...

Se opravicujem ce sem off topic.
:)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jun 23, 2010 7:46 am

FLINK je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Ne drži ravno - testi v nemških revijah so pokazali dobre pribitke v povečanju moči ko je šlo za turbo motorje.


Da bi z bencinom dobil naprimer 25% vec konjev in veliko navora...? :roll:



Itak da ne - pokazalo je cca 5% več v najboljšem primeru
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr jun 23, 2010 10:24 am

INFINITI je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Ne drži ravno - testi v nemških revijah so pokazali dobre pribitke v povečanju moči ko je šlo za turbo motorje.


Da bi z bencinom dobil naprimer 25% vec konjev in veliko navora...? :roll:



Itak da ne - pokazalo je cca 5% več v najboljšem primeru


No, saj... Okoli 5% vec kot z OMV 100 se da iztisnit iz dirkalnega turbaka, ce tocis notri tole s slikce. Za 5.5Eurov + DDV za liter. In NE verjamem, da tole tocijo na pumpi.
5% moci gor ali pa dol tako in tako se kak izkusen mojster volana tipa Sainz ne cuti, kaj sele mi smrtniki. Stoparca in valji pokazejo. Tako da... Bucke se prodajajo!
Pri chipiranju 20% vec niti ni kak presenetljiv rezultat. Sploh ce pogledas se odvod navora preko obratov (to je tisto kar zares pospesuje avto), ne samo maksimalnih vrednosti. Cisto dirkaski tuning turbaka gre nekje do 80% prirastka moci, ampak je to avto za do 100km tiscanja med dvema revizijama.

Ni zastonj kosila...
Priponke
shell Racing.jpg
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Cip ali dober benzin SHELL V POWER RACE

Napisal/-a Cornelius Sr jun 23, 2010 11:50 am

Vse lepo in prav saj nisem ni pomislil, da lahko z benzinom dobis toliko vec konjov...
SHell V-Power Race razlika se obcutno cuti in prosim nobenega ne bom prepriceval,
le napisal sem, da je razlika se kako obcutna. Kaksen OMV 100 prav nic.

Dali je to zaradi Turbo ali ne moj turbo je low pressure pa ze na nizkih obratih
cutim hudo razliko ne pa na visjih kjer gre enornmno drugace...

Jaz sem zadovoljen in sem imel chip 15 dni (dogovor je bil, ce bom zadovoljen da ga placam)
pa nisem in serviser mi je rekel, da bom unicil menjalnik ter se kaj...vec XC90 je dobilo slabe izkusnje.Berem Volvo forum swedespeed. Za druge modele in motorje zal ne vem in ne komentiram.

Le povem, da ce imas moznost se ne splaca cipati, ce lahko tocis ta benzin.
Vecina ki zivi ob obrocnih predelih z Avstrijo in Madjarsko ter Italijo se kako ima moznost ne glede na ceno, da uziva brez cipa. To je poanta chip ali dober benzin.

Jaz sem za SHELL. ;)
 
dabi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To avg 17, 2004 10:17 pm

Napisal/-a dabi Sr jun 23, 2010 12:19 pm

Da se jaz pristavim svojo izkusnjo z Shell. Decembra sem bil na optimizaciji z Insignio 2.8 V6 v Nemciji na EDS-Motorsport. Tankal sem v Nemciji tocno tega Shella o katerem tece debata. Avto je imel izmerjenih 270 konjev pred optimizacijo (260 serijsko), po optimizaciji pa 323 konjev in dobrih 520Nm navorja. Po prihodu v Slovenijo (in tankanju na Omv) je avto zacel rahlo pocukavat pri polnem plinu, ko sem tankal na Petrol 98 pa sploh ni nikamor slo. Tako sem potem nabavil EDS-IPF sistem (za nalaganje programa preko domacega racunalnika) in smo sedaj nalozili program z 470Nm navorja in malo manj konjev pa zadeva sedaj dela ok.
Bil sem pa kakih 5 let nazaj na enem izobrazevanju pri RSR, in ce se dobro spomnim je Matjaz takrat povedal, da so delali raziskavo med OMV, Petrol in Agip in da je bila razlika med najboljsim in najslabsim na valjih 20 konjev na chipanem 1.8T z 200 konji.
1986 - Manta B GSi 16v (ITB + MS2)
1995 - Calibra Turbo (EDS PH 3.5)
2009 - Insignia V6 (EDS PH1)
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim Sr jun 23, 2010 12:42 pm

dabi je napisal/-a:Da se jaz pristavim svojo izkusnjo z Shell. Decembra sem bil na optimizaciji z Insignio 2.8 V6 v Nemciji na EDS-Motorsport. Tankal sem v Nemciji tocno tega Shella o katerem tece debata. Avto je imel izmerjenih 270 konjev pred optimizacijo (260 serijsko), po optimizaciji pa 323 konjev in dobrih 520Nm navorja. Po prihodu v Slovenijo (in tankanju na Omv) je avto zacel rahlo pocukavat pri polnem plinu, ko sem tankal na Petrol 98 pa sploh ni nikamor slo. Tako sem potem nabavil EDS-IPF sistem (za nalaganje programa preko domacega racunalnika) in smo sedaj nalozili program z 470Nm navorja in malo manj konjev pa zadeva sedaj dela ok.
Bil sem pa kakih 5 let nazaj na enem izobrazevanju pri RSR, in ce se dobro spomnim je Matjaz takrat povedal, da so delali raziskavo med OMV, Petrol in Agip in da je bila razlika med najboljsim in najslabsim na valjih 20 konjev na chipanem 1.8T z 200 konji.


In kateri naj bi bil najnaj? :)

Sem pa slišal, da baje "prilagodijo" program "slovenski kvaliteti" goriva. Je to res?
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Sr jun 23, 2010 12:43 pm

nam zaupaš v korist katerega?
 
dabi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To avg 17, 2004 10:17 pm

Napisal/-a dabi Sr jun 23, 2010 1:19 pm

Koliko se spomnim ni povedal v korist katerega, le to, da najverjetneje veste. Sam sklepam da je bil najboljsi OMV 100.
1986 - Manta B GSi 16v (ITB + MS2)
1995 - Calibra Turbo (EDS PH 3.5)
2009 - Insignia V6 (EDS PH1)
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr jun 23, 2010 1:40 pm

Mapo si imel optimizirano na napacno gorivo :)

Jaz mislim, da dokler se ne gres resen tuning in vozis res hudo zmogljiv voz, je oktansko stevilo relativno nepomembno. Enako velja za "kvaliteto" goriva. Serijski racunalniki v avtomobilih so nastavljeni z ogromno lufta ravno zaradi tega, da motor ne bi skripnil vsakic, ko bi sel Janez z avtom na dopust v Albanijo...


LpF
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Sr jun 23, 2010 1:51 pm

Dabi Hvala za tvojo izkusnjo. Tocno tako je dokler ne preizkusis
na svojem avtu tega ne komentiraj v stilu, "ni razlike"ker je razlika
in to se cuti. In Dabi je to zelo lepo in detaljno obrazlozil.

Vsekakor bom odprl novo temo in tam nadaljevali ker tukaj imamo
temo o cipanju. Hvala na komentarima.
 
dabi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To avg 17, 2004 10:17 pm

Napisal/-a dabi Sr jun 23, 2010 1:54 pm

Tako je, mapa je bila narejena na boljse gorivo, zato je pa pri slabsem gorivu in pri vecji obremenitvi (4,5,6 prestava) avto zacel klenkat. Pri se slabsem gorivu (petrol), pa avto v teh prestavah pri polnem plinu sploh ni sel cez 5000 obratov.

EDIT:
Serijski in pa na Normal programu je pa vedno deloval kot je treba. Tudi original je avto nastavljen na 95 oktanov (OPC, ki pa ima enak motor, le drugi izpuh pa ima 98 oktanov) in ravno zaradi 100 oktanskega goriva naj bi prisla tudi razlika 10 konjev, ker vse ostale V6 Insignie (z 95 oktanskim gorivom) ki so jih pri EDS-su izmerili so imele samo par konjev vec od 260. Z slovenskimi 100 oktani pa kot sem ze povedal ni slo kot je treba.
1986 - Manta B GSi 16v (ITB + MS2)
1995 - Calibra Turbo (EDS PH 3.5)
2009 - Insignia V6 (EDS PH1)
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Sr jun 23, 2010 2:03 pm

Dajmo nadaljevati tukaj glede SHell-a odprl sem novo temo za V power.Hvala.

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?p=1335386#1335386
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Sr jun 23, 2010 2:34 pm

Carnelius: Vprasanje: ti s tvojimi posti trdis, da si imel avto cipan. To se pravi, da si imel konkretno stevilo konjev vec. Potem si cip cez 14 dni odstranil in tankal ta cudezni bencin? in si prisel do ugotovitve, da v bistvu ni razlike med cipiranim avtomobilom, ki gre na obicen bencin in necipiranim avtomobilom, tankan s tem boljsim bencinom?
:)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov