Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po feb 04, 2008 10:05 pm

SKN_Slovenija je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:No hajd....Ford Focus 1.8TDCi 115KM: Cena za čipanje, tehnologija, garancija,....


146 konjev in 310 Nm (iz serijskih 250 Nm).
Tehnologija: BDM ali OBD.

Cena: 750 EUR z DDV.
Vključuje TUV certifikat, 60 mesečno garancijo na software in delo
in do 100.000 prevoženih km oz. 24 mesecev od prve registracije
vozil na motorni in pogonski sklop.


Brez TUV certifikata je cena: 650 EUR z DDV.


Thx....

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po feb 04, 2008 10:37 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:Tole je Cicero že nekaj krat napisu: Dober tuning ni poceni.

Dober tuning je cenejši, kot "poceni tuning", vsaj v končni fazi :D

SKN :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Po feb 04, 2008 10:40 pm

W|zz je napisal/-a:
R 34 GT-R je napisal/-a:Tole je Cicero že nekaj krat napisu: Dober tuning ni poceni.

Dober tuning je cenejši, kot "poceni tuning", vsaj v končni fazi :D

SKN :tomidelej:


se strinjam :tomidelej:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Po feb 04, 2008 10:42 pm

Dober tuning so meni naredili v Avtoelektroniki v Črnučah.
 
Uporabniški avatar
Unas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Sr jan 18, 2006 12:00 am

Napisal/-a Unas To feb 05, 2008 12:51 am

SKN drago mate to pa bol švoh zgleda :) Na spomlad bom dal svojega vsaj čipat nekam pa je pri vas najdražje kar sem gledal po slo. pa iz 150km gre na 180 samo.. pri rsr se mi zdi da je 190, nekateri ap poročajo da je meritev potem pokazala tudi 200 ali več konjev.. za veliko manj denarja.
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To feb 05, 2008 8:15 am

Unas je napisal/-a:SKN drago mate to pa bol švoh zgleda :) Na spomlad bom dal svojega vsaj čipat nekam pa je pri vas najdražje kar sem gledal po slo. pa iz 150km gre na 180 samo.. pri rsr se mi zdi da je 190, nekateri ap poročajo da je meritev potem pokazala tudi 200 ali več konjev.. za veliko manj denarja.


O valjih pri naših tunerjih ne bi zgubljal besed, ker praktično pri nobenemu ne pokaže isto (govorimo o razlikah večjih od 10%). Senici je BMW 335d tudi pokazal 409 KS, pa je v praksi šel enakovredno kot 300 konjski GTI.Pa novemu RS4 je tudi nameril 335 KS...tako da :) V Sloveniji trenutno ni valjev, ki bi znotraj tovarniških toleranc pravilno kazali - kažejo le relativni prirastek moči (pred in po optimiranju), kar pa je neuporabno, če ne poznaš izhodiščne vrednosti.

Pri nas dobiš 196 KS (z TÜV certifikatom in garancijo) za 790 EUR + DDV
oz. 690 EUR + DDV (brez TÜV certifikata ).

Pa počakaj na "otvoritvene" popuste ;)
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas To feb 05, 2008 10:09 am

nekaj o valjih. Vsekakor so tisti z zavoro boljši od ostalih. Vendar, a ste se kdaj vprašali nekaj. Zakaj noben proizvajalec merilnih valjev pa naj ti stanejo 1000 ali 100000000000000 euru ne more zagotoviti točnosti, saj noben proizvajalec vam ne more dat potrdila da zadeva kaže točno. zato so vse besede brez veze okoli točnosti valjev.

Realne cifre so neki priobližki, ki pa pomagajo kot je bilo že napisano da vidiš prirastek moči pred in po predelavi, zdej a je prvotno merjenje realno ali ne... važen je končni rezultat da se vidi da se je pridobilo na moči.
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To feb 05, 2008 10:10 am

pinjas je napisal/-a:... važen je končni rezultat da se vidi da se je pridobilo na moči.


pa čeprav ne veš koliko...
 
Uporabniški avatar
gepard
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Če sep 02, 2004 10:17 am
Kraj: celje

Napisal/-a gepard To feb 05, 2008 10:14 am

Veliko uspeha vam želim ;)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To feb 05, 2008 10:27 am

SKN_Slovenija je napisal/-a:
pinjas je napisal/-a:... važen je končni rezultat da se vidi da se je pridobilo na moči.


pa čeprav ne veš koliko...

...sploh ni pomemben "prirastek" pomembneje je, da se navor porazdeli po širšem območju delovanja, ker kaj ti koristi neko stvar "nabutat" pa sploh recimo motorju ne škodi, dela pa probleme drugim sklopom, konkretno tistim "famoznim" vztrajnikom pri vw/audi pa sedaj slišim, da že tudi pri bmw-ju neke "potrese" doživljajo.....

P.S a je že program za novi motor C.R. v A4 - 105kw + DPF ....in najvažnejše seveda: kako "dodatek" nafte vpliva na ta filter?(osebno kupujem ta avto, sem ga tudi vozil in občutek je, da je "potenciala" še dovolj..)
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To feb 05, 2008 10:27 am

Unas je napisal/-a:SKN drago mate to pa bol švoh zgleda :) Na spomlad bom dal svojega vsaj čipat nekam pa je pri vas najdražje kar sem gledal po slo. pa iz 150km gre na 180 samo.. pri rsr se mi zdi da je 190, nekateri ap poročajo da je meritev potem pokazala tudi 200 ali več konjev.. za veliko manj denarja.



Drago je relativno... Če nekdo kupi nov avto in hoče imeti kvaliteto, po vrhu vsega pa še garancijo na motor in TUV potrdilo bo pripravljen plačati malo več, ker je lahko siguren da bo vse OK in v primeru okvare sam ne nosi stroškov.

Kdo izmed drugih ponudnikov ti lahko nudi to garancijo?
Glede na to, da sem sam v teh vodah kar nekaj let ti bi lahko našteval xy zgodbic o okvarah in odpravljanju le teh oz. prevzemanju odgovornosti, vendar ne bom tukaj pluval čez nobenega.

V glavnem, v SKN Slo ne dobiš v ceni samo čipa vendar tudi nekaj več... neko sigurnost!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To feb 05, 2008 11:42 am

Cicero je napisal/-a:
Unas je napisal/-a:SKN drago mate to pa bol švoh zgleda :) Na spomlad bom dal svojega vsaj čipat nekam pa je pri vas najdražje kar sem gledal po slo. pa iz 150km gre na 180 samo.. pri rsr se mi zdi da je 190, nekateri ap poročajo da je meritev potem pokazala tudi 200 ali več konjev.. za veliko manj denarja.



Drago je relativno... Če nekdo kupi nov avto in hoče imeti kvaliteto, po vrhu vsega pa še garancijo na motor in TUV potrdilo bo pripravljen plačati malo več, ker je lahko siguren da bo vse OK in v primeru okvare sam ne nosi stroškov.

Kdo izmed drugih ponudnikov ti lahko nudi to garancijo?
Glede na to, da sem sam v teh vodah kar nekaj let ti bi lahko našteval xy zgodbic o okvarah in odpravljanju le teh oz. prevzemanju odgovornosti, vendar ne bom tukaj pluval čez nobenega.

V glavnem, v SKN Slo ne dobiš v ceni samo čipa vendar tudi nekaj več... neko sigurnost!


cist brezveze se trudis razlagat.eti to nocejo dojet.njim je vazn da so dal cim manj dnarja pa da jm tm na intrnetu pise da majo po optimizaciji tak prirastek,ce je pa to res jh pa ne zanima,sj zato pa sekr kupujejo une p-boxe.
p.s. bi blo fajn primejat en isti avto(in motor) cipan pri SKN in pri srs ali avtoelektroniki,pa da se poj vid dejanska razlika
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero To feb 05, 2008 1:26 pm

Rad bi, da nekateri razumejo zakaj so cene takšne kot so.
Ker je v ceni nekaj več kot samo navaden remap, kot nekateri mislijo.
Kvalitetna storitev pač ima svojo ceno, za katero pa SKN Slo stoji.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To feb 05, 2008 1:50 pm

a zdej boste prek foruma ugotovil kdo "boljs" cipa... ne se jebat... jest pravim hvala kurcu da je velik ponudnikov tuninga in da lahko zbiram, vsa vse ostalo me boli falus...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To feb 05, 2008 2:02 pm

Fantje,ne se kregat... :)

Hja....res ste malo dragi napram drugim tunerjem,to že...ampak, če je to vse res,kar navajate (garancija,TUV) pol mislim, da je cena kar ok...

Zdej me pa zanima tole glede garancije:


146 konjev in 310 Nm (iz serijskih 250 Nm).
Tehnologija: BDM ali OBD.

Cena: 750 EUR z DDV.
Vključuje TUV certifikat, 60 mesečno garancijo na software in delo
in do 100.000 prevoženih km oz. 24 mesecev od prve registracije
vozil na motorni in pogonski sklop.



Torej...jest prpelem avto k vam, vi ga stunate, jest plačam 650€ ker ne rabim TUV-a (kdo ga pa nuca sploh?) in dobim garancijo. Kaj tale garancija velja do prevoženih 100.000km s čipom al velja ta garancija samo za vozila,ki imajo za sabo manj kot 100.000km brez čipa? Upam, da nisem zdej zakompliciral preveč... :lol: Bom še po domače....Jest mam avto,ki ima za sabo dobrih 100.000km...pol pridem k vam, ga stunate in kako je pol s to garancijo?Garancija velja tudi za vozila ki imajo več kot prevoženih 100.000km?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To feb 05, 2008 2:46 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Torej...jest prpelem avto k vam, vi ga stunate, jest plačam 650€ ker ne rabim TUV-a (kdo ga pa nuca sploh?) in dobim garancijo. Kaj tale garancija velja do prevoženih 100.000km s čipom al velja ta garancija samo za vozila,ki imajo za sabo manj kot 100.000km brez čipa? Upam, da nisem zdej zakompliciral preveč... :lol: Bom še po domače....Jest mam avto,ki ima za sabo dobrih 100.000km...pol pridem k vam, ga stunate in kako je pol s to garancijo?Garancija velja tudi za vozila ki imajo več kot prevoženih 100.000km?


TÜV certifikat pride v kompletu z SKN garancijo, eden brez drugega ne gre.
Garancija velja do 100.000 prevoženih km (vozilo) ali 24 mesecev od prve registracije vozila. Po dogovoru (glede na stanje vozila, motorja...) lahko izdamo garancijo tudi za vozila z več prevoženimi km.

Glede "potrebe" po TŰV certifikatu pa se bodo stvari v kratkem bistveno spremenile - predvsem na strani ponudnikov tovrstnih storitev (kajti dosti težje je dokazati oz. kontrolirati na strani strank); v kratkem bo sprejeta direktiva, ki tovrstnim ponudnikom narekovala obvezno izdajo ustreznega certifikata (za SLO zadostuje TŰV) o skladnosti izdelka/storitve. V Nemčiji zakon že zdaj zahteva TÜV certifikat za vse predelave (posege v motorno elektroniko), ki povečajo moč motorja za več kot 30%.

Predvsem pa (za uporabnika) pomeni TÜV certifikat neko zagotovilo, da gre za kvaliteten izdelek, ki je prestal ustrezna testiranja tako kvalitativna kot ekološka ipd.

Res pa je, da nujnost TÜV certifikata (kot papirja) pri nas še bolj v meglo ovita.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To feb 05, 2008 2:58 pm

Aha...torej ni nujno, da potem ko vi meni stunate avto, da imam pol jest neko garancijo. Glede na to, da ima moja šajtrga dobrih 100.000km za sabo,je potem glede garancija vse samo še stvar dogovora (glede na stanje vozila,motorja..)? Tista 60-mesečna garancija na SW in delo pa velja neglede na prevožene kilometre?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK To feb 05, 2008 3:38 pm

SKN_Slovenija je napisal/-a:TÜV certifikat pride v kompletu z SKN garancijo, eden brez drugega ne gre.
Garancija velja do 100.000 prevoženih km (vozilo) ali 24 mesecev od prve registracije vozila. Po dogovoru (glede na stanje vozila, motorja...) lahko izdamo garancijo tudi za vozila z več prevoženimi km.


SKN_Slovenija je napisal/-a: Cena pri nas vključuje poleg garancije na sam software tudi garancijo na motorne sklope, kar večina sploh nima v ponudbi, če pa že, pa z izdatnejšim doplačilom.


Torej je tudi pri vas garancija za doplacilo, ob enem pa se pridobis TÜV, ki pa za nas trg sploh ni tako pomemben! Pa še cene imate, kar zasoljene.. nevem, mozno, da je res vasa kvaliteta storitve nesporna in zato toliko visje cene, ampak to boste se morali dokazati! Zaenkrat ocena povprecno.. moje mnenje!


PS:. imate software za Oplov 1.6T 192HP?
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To feb 05, 2008 8:27 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Aha...torej ni nujno, da potem ko vi meni stunate avto, da imam pol jest neko garancijo. Glede na to, da ima moja šajtrga dobrih 100.000km za sabo,je potem glede garancija vse samo še stvar dogovora (glede na stanje vozila,motorja..)? Tista 60-mesečna garancija na SW in delo pa velja neglede na prevožene kilometre?

LP!


60 mesečna garancija na SW in delo velja ne glede na letnik vozila in prevožene km.

Tudi redki proizvajalci vozil so, ki dajejo več kot 100.000 km in 24 mesečno garancijo pri novem vozilu. Tako da...
 
Uporabniški avatar
SKN_Slovenija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po feb 04, 2008 9:55 am

Napisal/-a SKN_Slovenija To feb 05, 2008 8:38 pm

SamoK je napisal/-a:Torej je tudi pri vas garancija za doplacilo, ob enem pa se pridobis TÜV, ki pa za nas trg sploh ni tako pomemben! Pa še cene imate, kar zasoljene.. nevem, mozno, da je res vasa kvaliteta storitve nesporna in zato toliko visje cene, ampak to boste se morali dokazati! Zaenkrat ocena povprecno.. moje mnenje!


Brez skrbi. Smo dokazali že kar nekaj lastnikom pri nas tunanih avtomobilov (pri več ali manj znanih tunerjih), ko smo popravljali njihove "polizdelke" - pa brez zamere, tako, da se izzivov ne bojimo, predvsem se bo pa dokazala kvaliteta na dolgi rok...
Pa glede na to, da verjetno (po tvojem postu sodeč) ne poznaš pomena TÜV certifikata (to ni en skopiran kos lista, ki se ga potegne dol z neta, da lahko malo preurediš in homologiraš neoriginalne spojlerje). Tu mora vsaka predelava za pridobitev certifikata prestati temeljita testiranja (poglej si na TÜV Nord-ovi uradni strani postopek), da preverijo kvalitativno ustreznost (v tem primeru prirastek moči, navora ipd.), ekološko ustreznost (izpušni plini)...

Mislim, da zaenkrat še nisi v poziciji dajati ocen. Ko boš izdelke preizkusil pa bom rade volje slišal tvojo kritiko - v dobrem ali slabem smislu.

Lp
UM
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov