
Več info: http://cgi.ebay.co.uk/Chip-tuning-Diese ... arParts_SM
Maxl1 je napisal/-a:Bom kar tukaj vprašal... Ima kdo izkušnje s t.i. The Italian Box? Baje si lahko, brez večjih težav, sam čipiraš avto doma in to za ugodno ceno. Zanima me še, če je kdo imel izkušnje, če lahko potrdi kvaliteto tega oziroma kako se obnese v praksi.
Več info: http://cgi.ebay.co.uk/Chip-tuning-Diese ... arParts_SM
airmike je napisal/-a:Pravi čiptuning spremeni dejanske mape v računalniku medtem ko box ne. Definitivno pa na nek način laže računalniku ker če se moč poveča mape na računalniku pa ostanejo enake pol neki tu ne štima.
airmike je napisal/-a:hippo je napisal/-a:Kaj je z zrakom?
Torej box ne poveča tlak polnjenja da se ne poruši razmerje zrak/gorivo glede na to da povečate vbrizg goriva?
vojkostar je napisal/-a:naj mi nekdo nalima en dober link od enega dobrea večkanalnega boxa, da vidim kaka je to zadeva
hippo je napisal/-a:Novitec in Steinbauer (v primeru enokanalnih boxov) nista toliko boljša, da upravičujeta razliko v ceni, sploh če gledamo, da enokanalni boxi delujejo na istem principu. Gre bolj za marketing in dvigovanje ugleda.
prosim...
belkaena je napisal/-a:Dve vprašanji za čip turbo dizla.
Maksimalna moč motorja se recimo izmeri 130 km pri 4.000 obratih. To pomeni da je pri 4.000 obratih motor najbolj obremenjen ampak samo pri polnem plinu? Če prav razmišljam in damo v motor čip za 160 km in motorja nikdar ne pritisnem s polnim plinom na 4.000 obratov ampak počasi pospešujem, v tem primeru motorju čip ne škoduje ampak le niža porabo?
Kako pa je z navorom? Je ta tudi izmirjen pri polnem plinu ali je tako imenovani vrtilni moment 300 nm pri 2.000 obratih stalen ne glede na to koliko dodajamo plina in v tem primeru čip tuning bolj obremeni motor ne glede na to kako ga vozimo.
Predvsem me zanima to z navorom, ker res nevem ali pomeni 300 nm navora pri 2.000 obratih navor pri polnem plinu ali je vrtilni moment stalen ne glede na pritisnjen plin?
Lp.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov