Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Maxl1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po jun 21, 2010 10:55 pm

Napisal/-a Maxl1 To avg 17, 2010 8:33 am

Bom kar tukaj vprašal... Ima kdo izkušnje s t.i. The Italian Box? Baje si lahko, brez večjih težav, sam čipiraš avto doma in to za ugodno ceno. Zanima me še, če je kdo imel izkušnje, če lahko potrdi kvaliteto tega oziroma kako se obnese v praksi :).

Več info: http://cgi.ebay.co.uk/Chip-tuning-Diese ... arParts_SM
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo To avg 17, 2010 9:11 am

Maxl1 je napisal/-a:Bom kar tukaj vprašal... Ima kdo izkušnje s t.i. The Italian Box? Baje si lahko, brez večjih težav, sam čipiraš avto doma in to za ugodno ceno. Zanima me še, če je kdo imel izkušnje, če lahko potrdi kvaliteto tega oziroma kako se obnese v praksi :).

Več info: http://cgi.ebay.co.uk/Chip-tuning-Diese ... arParts_SM


ja ja,pol boš pa jokal tle da ti je mašino zaribalo :roll:
daj si najprej malo preberi po forumu o teh powerbox čudežnih škatlicah iz praška,pa ti ne bo treba bedarij spraševat.
kvaliteten čiptuning ni zastonj 400-500 eu pa naprej ;)
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Maxl1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po jun 21, 2010 10:55 pm

Napisal/-a Maxl1 To avg 17, 2010 9:35 am

Zato sem pa raje prej vprašal, preden bi mi mašina zaribala :twisted:. Dejansko me je zanimalo samo, če stvar "res deluje" ali je vse skupaj "krneki". Torej, sodeč po tvojih besedah je vse skupaj "krneki".
Drugače se pa, saj se da dobiti kvaliteten čiptuning že za 250€?!

EDiT: Konec debate, prej nisem videl, da se to imenuje powerbox. Sedaj vem in sem se informiral o njih. ;)
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar To avg 17, 2010 12:15 pm

stvar deluje, lahko pa za 10 centov kupiš 20k Ohm upor pa ga daš na ustrezno mesto, tudi deluje ;)
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo To avg 17, 2010 12:31 pm

a spet "škatlice iz praška"...
Ja, v bistvu je vsaj polovici ljudem, ki so pri meni kupili box mašina zaribala, ampak ker hočem še naprej prodajat "škatlice iz DASH praška" lažem vsepovsod, sam da še komu kaj uvalim pa mu po možnosti mašino uničim, haha.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo To avg 17, 2010 12:47 pm

obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike To avg 17, 2010 1:49 pm

No zarad powerboxa ti motor ne bo ravno eksplodiral. Sam če se rad voziš ne dat tega not.
Ne leti to na tebe ampak vsi bi šparali pri gumah, olju, servisnem materialu in kupovali boxe. To je ENGINE MANAGEMENT folk. Firme ki tunajo avte zapravijo na deset tisoče evrov za valje in deset tisoče evrov za izobraževanje tunerjev. Je ERC lepo napisal kolk stane takšno šolanje. In zato so cene dobrega tuninga takšne kot so. Ne gledat zdaj sam na to da on malo prčka po laptopu pol pa računa 500€. Glejte širšo sliko.

Pravi čiptuning spremeni dejanske mape v računalniku medtem ko box ne. Definitivno pa na nek način laže računalniku ker če se moč poveča mape na računalniku pa ostanejo enake pol neki tu ne štima.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo To avg 17, 2010 4:20 pm

airmike je napisal/-a:Pravi čiptuning spremeni dejanske mape v računalniku medtem ko box ne. Definitivno pa na nek način laže računalniku ker če se moč poveča mape na računalniku pa ostanejo enake pol neki tu ne štima.


To je res. Box spreminja (daje lažne) podatke ECU-ju, ki tako dodaja več nafte (recimo pri CR motorjih) in s tem se poveča moč. Torej nekako štima in tudi ne štima...
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike To avg 17, 2010 4:52 pm

Kaj pa zrak?
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo To avg 17, 2010 5:36 pm

Kaj je z zrakom?
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike To avg 17, 2010 5:43 pm

hippo je napisal/-a:Kaj je z zrakom?


Torej box ne poveča tlak polnjenja da se ne poruši razmerje zrak/gorivo glede na to da povečate vbrizg goriva?
 
mato8
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po jan 15, 2007 12:01 am
Kraj: nekje v SLO

Napisal/-a mato8 To avg 17, 2010 8:37 pm

Jah...jaz sem se tudi odločal kaj in kako, pa sem na koncu kupil Novitec PowerRail Box in mi ni žal. Mislim da če že kdo ve kako narediti box, da so eni izmed njih pri Novitecu ali Steinbauer-ju.

LP
Če ne gre naprej, pojdi nazaj.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3871
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To avg 17, 2010 9:01 pm

airmike je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:Kaj je z zrakom?


Torej box ne poveča tlak polnjenja da se ne poruši razmerje zrak/gorivo glede na to da povečate vbrizg goriva?


Bo kdo drug povedal kaj več, sam dizle ne briga preveč to razmerje zrak/gorivo.
Imajo dizli loputo od gasa?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Sr avg 18, 2010 6:24 am

Kar se tiče common rail motorjev je box (enokanalni) priklopljen na senzor pritiska v railu. Kako torej zadeva deluje? Box prestreže signale iz senzorja in daje nižje podatke ECU-ju kot v resnici. Torej (govorim zelo posplošeno), če da senzor podatek o pritisku 1.200 barov v railu pri določenem položaju pedalke za plin pri določeni hitrosti, box te podatke presetreže in da ECU-ju nižjo vrednost. Ker ECU vidi, da pritisk v railu "kao ni prav", začne dodajat nafto, da pride do prave vrednosti. Ker je količina zraka enaka pri pravi ali lažni informaciji, začne avto pri previsokih vrednostih kaditi, ker pride preveč nafte in ne more zgoreti. Zato avti kadijo. Če pa spraviš to razliko v meje normale, lahko avto še vedno dela OK, hkrati pa izkoristiš tisti mali višek zraka, ki ga motor dobi in mu s tem povečaš moč. Zato so nastavljivi boxi mnogo boljši od prednastavljenih, ker jim ne moreš spreminjati nastavitev. Vsak motor je zgodba zase in lahko z nastavljem nastaviš tiso pravo mešanico, da motor dela OK in ne kadi.
Pri VP37 in VP44 motorjih se box priklopi direkt na pumpo in pumpo odpira malo dlje, kot daje podatke ECU, kar poveča vbrizg in posledično moč.
Pri pumpe düse motorjih imamo pa dve varianti: prva je tista mala črna "magična škatlica in pralnega praška", v kateri je resnično navaden upor za pol evra in se priklopi na senzor temperature nafte. Torej ECU dobi napačen podatek, da je nafta mrzla, s tem povzroči konstantno gretje nafte in povečan vbrizg, ampak povečanje moči je minimalno (cca 10-15 KM), problem je v tem, da ECU dobiva vedno enak podatek in posledično se lahko pojavi tresenje, cukanje, črni oblaki zadaj...
Druga varianta je priklop direkt na pumpo v motorju, kar pomeni večji prirastek in lepše delovanje motorja. Seveda so ti boxi precej dražji kot tiste male magične škatlice.
Novitec in Steinbauer (v primeru enokanalnih boxov) nista toliko boljša, da upravičujeta razliko v ceni, sploh če gledamo, da enokanalni boxi delujejo na istem principu. Gre bolj za marketing in dvigovanje ugleda.
Če bi to res blo tolk zanič, potem v Nemčiji sploh ne bi delal TÜV-jev zanje in tudi določene avtohiše jih ne bi imele v svoji dodatni ponudbi pri nakupu novih avtomobilov. Ampak ne tiste male črne škatlice za PD motorje za 40 eurov, lepo prosim...
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Sr avg 18, 2010 7:02 am

naj mi nekdo nalima en dober link od enega dobrea večkanalnega boxa, da vidim kaka je to zadeva
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Sr avg 18, 2010 12:20 pm

vojkostar je napisal/-a:naj mi nekdo nalima en dober link od enega dobrea večkanalnega boxa, da vidim kaka je to zadeva


Vidi se, kaj priklopijo gor na box:
http://il.youtube.com/watch?v=nmMOGMB5Z ... re=related
 
mato8
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po jan 15, 2007 12:01 am
Kraj: nekje v SLO

Napisal/-a mato8 Sr avg 18, 2010 3:50 pm

hippo je napisal/-a:Novitec in Steinbauer (v primeru enokanalnih boxov) nista toliko boljša, da upravičujeta razliko v ceni, sploh če gledamo, da enokanalni boxi delujejo na istem principu. Gre bolj za marketing in dvigovanje ugleda.
prosim...


Hmmm...razumem...
Torej dejansko sta Novitec in Steinbauer boljša, ali nista?
Razumem da je glede na firmo preplačano, ampak koliko?
Drgač pa meni avto kadi tako kot prej(nič manj, nič več) je pa res da sem dal tudi športni filter.


LP
Če ne gre naprej, pojdi nazaj.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Sr avg 18, 2010 7:06 pm

Dve vprašanji za čip turbo dizla.

Maksimalna moč motorja se recimo izmeri 130 km pri 4.000 obratih. To pomeni da je pri 4.000 obratih motor najbolj obremenjen ampak samo pri polnem plinu? Če prav razmišljam in damo v motor čip za 160 km in motorja nikdar ne pritisnem s polnim plinom na 4.000 obratov ampak počasi pospešujem, v tem primeru motorju čip ne škoduje ampak le niža porabo?

Kako pa je z navorom? Je ta tudi izmirjen pri polnem plinu ali je tako imenovani vrtilni moment 300 nm pri 2.000 obratih stalen ne glede na to koliko dodajamo plina in v tem primeru čip tuning bolj obremeni motor ne glede na to kako ga vozimo.

Predvsem me zanima to z navorom, ker res nevem ali pomeni 300 nm navora pri 2.000 obratih navor pri polnem plinu ali je vrtilni moment stalen ne glede na pritisnjen plin?

Lp.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3871
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr avg 18, 2010 7:25 pm

belkaena je napisal/-a:Dve vprašanji za čip turbo dizla.

Maksimalna moč motorja se recimo izmeri 130 km pri 4.000 obratih. To pomeni da je pri 4.000 obratih motor najbolj obremenjen ampak samo pri polnem plinu? Če prav razmišljam in damo v motor čip za 160 km in motorja nikdar ne pritisnem s polnim plinom na 4.000 obratov ampak počasi pospešujem, v tem primeru motorju čip ne škoduje ampak le niža porabo?

Kako pa je z navorom? Je ta tudi izmirjen pri polnem plinu ali je tako imenovani vrtilni moment 300 nm pri 2.000 obratih stalen ne glede na to koliko dodajamo plina in v tem primeru čip tuning bolj obremeni motor ne glede na to kako ga vozimo.

Predvsem me zanima to z navorom, ker res nevem ali pomeni 300 nm navora pri 2.000 obratih navor pri polnem plinu ali je vrtilni moment stalen ne glede na pritisnjen plin?

Lp.


Nič ti ni jasno.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Sr avg 18, 2010 7:29 pm

Prosim razloži.

130 km pri 4.000 je moč, ki jo motor doseže pri polnem plinu oz. pospeševanju, kar pomeni da motor pri 4.000 obratih s pol plina ni nič bolj obremenjen s čipom ali brez to mi je jasno oz. sem 90 % prepričan.

Ni mi pa jasno ali je enako z navorom?

Lp.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov