Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 6:07 pm

In da ne bo kdo reku da lažem da smo delal motor evo 3 fotke ko se je razdiral use...in so sli kosi vsak po svoje..

Tko da abbe ne rabiš se sekirat da bi kaj kam šlo po svoje ker ne bo..motor je narjen za tak pritisk in ene konkretne konje...
Priponke
IMG_0665.jpg
IMG_0660.jpg
IMG_0659.jpg
IMG_0658.jpg
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So sep 26, 2009 6:13 pm

rokbrumen je napisal/-a:lancia hf: Jst mislim da sm veliko že naredu da sm pokazu kako gre za začetek, pokazu bom kako gre na polno ko dokoncamo stvari.Je vredu? Ne mislim spet skakat pa snemat itd...posnel bom ko bo narjen use, če pa se mislimo kregat in zajebavat pa ne bom nič posnel niti dal nobenga grafa gor.LP


Pa saj tukaj neboš pospeška snemal ali kako avtomobil gra, ker ni cilj tega. Ti samo cager posnami kako pri pospeševanju držiš turbino na 0,8 bara, ker nisi edini tukaj ki imaš sedaj cager za turbino, pa še nobenemu ni to ratalo. Tako da verjetno nisem edini ki ga tole zanima, bi verjetno še marsigdo tole rad videl. Alo bojo spet same buče napisane :?:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 6:17 pm

lancia hf: Sm ti že napisu da se ne mislim s tem zajbavat mam stevec spodaj skrit pod volanom...kako da ga snemam in vozim???Ne mislim se s tem zajebavat...tuki je pa en graf z prejsno turbino na 1.1bara .... ampak zdj je druga turbina imam bolši navor itd..
Zadnjič spremenil rokbrumen, dne So sep 26, 2009 7:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So sep 26, 2009 6:22 pm

rokbrumen je napisal/-a:lancia hf: Sm ti že napisu da se ne mislim s tem zajbavat mam stevec spodaj skrit pod volanom...kako da ga snemam in vozim???Ne mislim se s tem zajebavat...tuki je pa en graf z prejsno turbino na 1.1bara .... ampak zdj je druga turbina imam bolši navor itd..


Pa saj to ni res :jao:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 6:27 pm

lancia hf: Ti si zanimiv zlo rad podjebavaš(jst pa rad z dokazi z slikam zapiram goflje) mislis da lažem???Evo slike ...in zdj mi nehaj smetit temo lepo prosim.Sm bil dovol jasn bo nov posnetek na poln gas na poln pritisk pa boš pol dalje govoru vredu?Do takrat pa lepo se umiri in nehaj smetit temo, tako da ne ti meni pa to ni res, ker je še kako res...še preveč je res vse skupaj.
Priponke
DSC02218.JPG
Zadnjič spremenil rokbrumen, dne So sep 26, 2009 6:32 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 6:29 pm

Zdj sm dal graf gor od tlaka 1.1 bara ko je bla v zacetku poletja tako... in z prejsno turbino ker mi je tlak na 7.300 začel padat...kar me je motlo zdj do 8.200 in od 2000prm ...mi tlak ne pade za niti 0.01bar...

Posnetek bom dal gor..za graf bom 10x premislu ker tako podjebavanje ne vodi nikamor..skos izpadem kot lažnivec zdj s fotkam sm dokazu svoje.In če ne bo mir ne bom nič več nalagu tukaj in končal z pisanjem.Do prej je blo vse ok..zdj pa nevem no...

Tkoda vsem še 1x povem na hitro, motor je bil narjen, zdržal bo 2 bara za hec samo ne bo na tolko odprt mogoče na maximum 1.8, torej ne mi pisat z neumnostmi da če bo motor zdržal ker original motor ne bi v sanjah zdrzal pol leta to kar je tale zdržal in še drži brez problemov ko je bil narejen.
Zadnjič spremenil rokbrumen, dne So sep 26, 2009 6:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So sep 26, 2009 6:32 pm

Nisem napisal da lažeš, samo kako si lahko na tistih dveh pospeševanjih gledal kazalec, da ni šel čez 0,8 bara, zdaj ga pa ne moreš posneti kako držiš na 0,8 bara. Tukaj se buče začnejo.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So sep 26, 2009 6:34 pm

rokbrumen je napisal/-a:Zdj sm dal graf gor od tlaka 1.1 bara ko je bla v zacetku poletja tako... in z prejsno turbino ker mi je tlak na 7.300 začel padat...kar me je motlo zdj do 8.200 in od 2000prm ...mi tlak ne pade za niti 0.01bar...

Posnetek bom dal gor..za graf bom 10x premislu ker tako podjebavanje ne vodi nikamor..skos izpadem kot lažnivec zdj s fotkam sm dokazu svoje.In če ne bo mir ne bom nič več nalagu tukaj in končal z pisanjem.Do prej je blo vse ok..zdj pa nevem no...


Valje so postavili v kako hladilnico? Zato vprašam, ker je temp. 4 stopinje.
Tlak ti mora postopno padat z naraščanjem obratov, ker je motor v višjih vrtljajih sposoben vsrkati več zraka.
Zadnjič spremenil R 34 GT-R, dne So sep 26, 2009 6:36 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 6:35 pm

lancia hf: Buče se ne začnejo če bopš dobr na sliko pogledu nimam kam pritrdit aparata...gledam ga lahko ker je tako dan da vidim pritisk od 0.5 bara do 2.0bara podtlaka in do 0,5 bara se morm premikat da ga vidim....žal je na takem mestu, mene ne moti..samo posnet ga je problem. Upam da sm bil zdj dovol jasn.LP

R 34 GT - R:Ta je dobra :D ne ne hehe probaval smo z CO2 samo je naredilo na koncu led na IC :? ..in pol je kolega odsvetoval da si CO2 sam nardim doma sistem za hlajenje da naj mam raj na vodo... drugače dobivam zrak hladn notr cca 30 stopinj...5+ - niha odvisno poleti pride na 40---kar mi ni všeč. Drugače pa ja to je bil test z CO2 je pa res da se za par konjev pozna razlika.
Zadnjič spremenil rokbrumen, dne So sep 26, 2009 6:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So sep 26, 2009 6:36 pm

Obroty sylinka? Pravš da ti je ime Majlo in da si mapiru avto pr madžarih?

Zanimiv graf... Ni pa tvoj. Pa za turbo avto je graf porazen povrh vsega... Počasn spool, čudn power gain.

Dobr zmapiran turbo zgleda tkole:
Slika

Kar se tiče pa vrtenja do 8200 obratov.... S to turbino k jo maš sedaj baje na avtu boš pr 8200 bl mal dosegu. Dej mal razišči kaj je beseda "Powerband" in potem razmišli kok boš motor vrtel.

Jz lah tut evota na 8500 šaltam. Rezultat tega je pa sledeč:

Boost pade prenizko ker je turbina premajhna za take obrate.
Ko prestaviš v višjo prestavo si še vedno na previsokih obratih - daleč čez točko najvišjega navora.

Če hočeš pospeševat optimalno je treba izkoristit svoj powerband do točke kjer je izguba prevelika da bi se splačal tiščat naprej in prestaviš v naslednjo prestavo kjer obrati pridejo na točko najvišjega navora. Tvoje teorije so pa ko vetrovnik. Enkrat se dela aerodinamiko, drugič pa rižotodinamiko.
Zadnjič spremenil LoCo, dne So sep 26, 2009 6:44 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 6:39 pm

LoCo: Graf je bil slikan od njega ;)... ne od mene. Mislim čakte malo kaj zdj se bomo kregal al kaj?????? LoCo tako se zmenva v sredo bom avto pripravlen, v petek pridem v LJ in nardiva posnetek kdo je bolši ok? Pa se bom potrudu da bo odprta na 1.8 bara ;).
In sm trdno prepričan da ne greš naprej do mene...in tisto na grafu je bila druga turbina... zdj tole ko imam pa ne zgubim tlaka in moč se samo veča..samo motor ne morem več kot 8.200 zavrtet ker bi mogu spet menjat stvari.Ampak dovol močn je da me marsi ker avto ne ujame z lepa.Končno pa imam dost čez 260 tako da lahko probava še končno ;).tko da tut če mas 400hp ti ne bo dost pomagalo proti meni ker imam skor 500kil manj ;).In konje pomoje večje kot imaš ti in navor .... skoda besed..če si za se zmeniva kje se dobiva ob keri uri v petek in pridem z veseljem ..bom še kolege prpelu da bojo priče pa pripelji še ti ;).

In ja za finish avto je bil pri več ljudeh od italjanov ga je gledal tudi mađari in hrvati ;)...marsikje sm znan z tem crx-om.Pa marsikdo z obale ti lahko pove kako gre ;).Samo eni majo prevelik ponos da bi priznal da jih je spalu 20let star avto.

Da doma še po javni cesti ne bi rad neki dirku da ne bo kakih nezgod..kak kraj kje da se da konkretno sprobat.
Zadnjič spremenil rokbrumen, dne So sep 26, 2009 6:46 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky So sep 26, 2009 6:41 pm

rokbrumen je napisal/-a:mire: Ja ja sj Micke naj bi mele use pr nas tak števec.. sicer ne bom trdil ampak use do zdj kar sm vidu je bil tak števec.

tole je evropski števec EVO-ta ( pustimo carbon ) slika je od uporabnika ROADRUNNERIX iz njegove teme.

Slika

rokbrumen je napisal/-a:LoCo:
In sm trdno prepričan da ne greš naprej do mene...in tisto na grafu je bila druga turbina...


Greš mimo 996 Turbo ?
Zadnjič spremenil wuky, dne So sep 26, 2009 6:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So sep 26, 2009 6:46 pm

rokbrumen je napisal/-a:LoCo: Graf je bil slikan od njega ;)... ne od mene. Mislim čakte malo kaj zdj se bomo kregal al kaj?????? LoCo tako se zmenva v sredo bom avto pripravlen, v petek pridem v LJ in nardiva posnetek kdo je bolši ok? Pa se bom potrudu da bo odprta na 1.8 bara ;).
In sm trdno prepričan da ne greš naprej do mene...in tisto na grafu je bila druga turbina... zdj tole ko imam pa ne zgubim tlaka in moč se samo veča..samo motor ne morem več kot 8.200 zavrtet ker bi mogu spet menjat stvari.Ampak dovol močn je da me marsi ker avto ne ujame z lepa.Končno pa imam dost čez 260 tako da lahko probava še končno ;).tko da tut če mas 400hp ti ne bo dost pomagalo proti meni ker imam skor 500kil manj ;).In konje pomoje večje kot imaš ti in navor .... skoda besed..če si za se zmeniva kje se dobiva ob keri uri v petek in pridem z veseljem ..bom še kolege prpelu da bojo priče pa pripelji še ti ;).

In ja za finish avto je bil pri več ljudeh od italjanov ga je gledal tudi mađari in hrvati ;)...marsikje sm znan z tem crx-om.Pa marsikdo z obale ti lahko pove kako gre ;).Samo eni majo prevelik ponos da bi priznal da jih je spalu 20let star avto.


Zmenjeno. Na PM povej kje pa kdaj. Kolege bom mel pa sabo pa še z mano bojo v avtu da ne bom mel premal kil :D
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 6:47 pm

LoCo: Hehe dobr ;) .... se ne sekiram ..lahko se tukaj zmeniva kej in kako...jst pridem do Lj se dobimo kje pr Koloseju in se pol odločim kam in kako, to ne bo nobena dirka iz sovraštva ali kar koli samo da vidimo razliko.Vredu?Tako da petek LJ okoli 18ih sm lahko dol.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So sep 26, 2009 6:49 pm

rokbrumen je napisal/-a:LoCo: Hehe dobr ;) .... se ne sekiram ..lahko se tukaj zmeniva kej in kako...jst pridem do Lj se dobimo kje pr Koloseju in se pol odločim kam in kako, to ne bo nobena dirka iz sovraštva ali kar koli samo da vidimo razliko.Vredu?Tako da petek LJ okoli 18ih sm lahko dol.


1.V petek imamo mi trackday na racelandu tko da možno da bomo kasneje v Lj.
2. Za volanom ni sovraštva ker se ponavad slabo konča.
3. Ne pr koloseju ker je v petek zvečer gužva - nekje drugje.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 6:51 pm

No dobr kje potem v lj?Pa rečmo ob 21ih bo vredu?...pol niti na AC ne bo guzve tko pozn smo lahko kje okoli LJ da probamo.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So sep 26, 2009 6:55 pm

rokbrumen je napisal/-a:No dobr kje potem v lj?Pa rečmo ob 21ih bo vredu?...pol niti na AC ne bo guzve tko pozn smo lahko kje okoli LJ da probamo.


PM. Cifra. Pokličeš. Dobimo. Oddirkamo. Častiš pjačo. Greš domov postat film kako si šou mim. Vsi veseli.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen So sep 26, 2009 6:57 pm

Al pa kako si ti šou ;)...nikol neveš hehe bo zanimivo..itak pa da častim drink ni panike.In kako rečemo še potem. No pošl cifro ti še jst mojo.

Drugače pa ja tisti graf je bil slab ker tut turbina ni bla ok..zato je blo precej menjav in vsega čez poletje in je moj graf.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So sep 26, 2009 7:04 pm

Na kermu dynotu pa je to?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson So sep 26, 2009 7:05 pm

to bo še zanimivo :lol:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov