(Torque x Engine speed) / 5,252 = Horsepower
recimo:
The engine that makes 300 pound-feet of torque at 4,000 RPM produces [(300 x 4,000) / 5,252] 228 horsepower at 4,000 RPM. But where does the number 5,252 come from?........google.com

mato8 je napisal/-a:hippo je napisal/-a:Novitec in Steinbauer (v primeru enokanalnih boxov) nista toliko boljša, da upravičujeta razliko v ceni, sploh če gledamo, da enokanalni boxi delujejo na istem principu. Gre bolj za marketing in dvigovanje ugleda.
prosim...
Hmmm...razumem...
Torej dejansko sta Novitec in Steinbauer boljša, ali nista?
Razumem da je glede na firmo preplačano, ampak koliko?
Drgač pa meni avto kadi tako kot prej(nič manj, nič več) je pa res da sem dal tudi športni filter.
LP
vojkostar je napisal/-a:recimo da je z navorom isto, ker lahko merimo le navor, konjske moči pa so le posledica oziroma izračun ki sledi iz meritve navora
(Torque x Engine speed) / 5,252 = Horsepower
recimo:
The engine that makes 300 pound-feet of torque at 4,000 RPM produces [(300 x 4,000) / 5,252] 228 horsepower at 4,000 RPM. But where does the number 5,252 come from?........google.com
Drocky je napisal/-a:vojkostar je napisal/-a:recimo da je z navorom isto, ker lahko merimo le navor, konjske moči pa so le posledica oziroma izračun ki sledi iz meritve navora
(Torque x Engine speed) / 5,252 = Horsepower
recimo:
The engine that makes 300 pound-feet of torque at 4,000 RPM produces [(300 x 4,000) / 5,252] 228 horsepower at 4,000 RPM. But where does the number 5,252 come from?........google.com
enačba za konjske moči je navor x št. obratov motorja v eni minuti = moč(v kilo Wattih=[kW]). 1kW x 1,36 = 1,36KM. Vendar je to moč motorja na glavni gredi. Da pa dobiš moč motorja na kolesih pa še moreš računat izgubo na vsaki komponenti do stika med asfaltom in gumo.
@belkaena: krivulja navora je vedno dana za polni plin. Vendar pa je s pol plina pred in po čipanjem motor različno obremenjen, ker imaš pred čipanjem npr. 300Nm navora pri 2000o/min in je pri polovici pritisnjene stopalke za plin recimo 150Nm "uporabljenih", na rezervi pa maš še enkrat tolko. Če pa maš čipan avto in maš npr. 350Nm pri istih obratih, pa je za 150Nm potrebno plin pritisnit manj kot polovico. Torej je pri enakem pritisku stopalke za plin pogonski sklop bolj obremenjen, vendar pa je potrebno za isto pospeševanje ali vzdrževanje hitrosti v istih razmerah pritisniti stopalko za plin manj. Čipanje je pač optimiranje razmerja med zrakom in gorivom, ker v tovarni morej nardit "trotlziher" in mora motor z istim programom delovat na gorivo ki tolk da ustreza standardom in z gorivom ki občutno presega standarde. Več bi pa lahko napisali tisti, ki čipajo avte in imajo izkušnje tut z valjev in gtechov, ker vejo točne podatke.
Ausc je napisal/-a:Evo, stvar je taka: racunalnik je potrebno dati iz avta in priklopiti na opremo, torej je treba razdirati tisto skatlico, kjer je racunalnik. Ni torej (zaenkrat, baje se je tako pri vseh novih zacelo, koncna faza razvoja pa samo kabel in sibaj) cisto softwareski poseg, problem zna biti potem s kaksno garancijo in podobno. Tako so mi razlozili po telefonu. Aja, pa zaenkrat se nimajo opreme, jo pa dobijo v kratkem.
Drugace v mojem primeru (1.2TSI) kar se tice zmogljivosti je pa takole: prej 105/175 (konji, navor), po chipiranju pa 126/230. Prirastek v navoru je kar konkretenZa 1.6TDI nisem spraseval, so pa podatki na nemski skn strani.
Zaenkrat se ne bom spuscal v to, ko bo pa samo kabel-in-sibaj metoda, to je pa druga stvar
Ausc je napisal/-a:Evo, stvar je taka: racunalnik je potrebno dati iz avta in priklopiti na opremo, torej je treba razdirati tisto skatlico, kjer je racunalnik. Ni torej (zaenkrat, baje se je tako pri vseh novih zacelo, koncna faza razvoja pa samo kabel in sibaj) cisto softwareski poseg, problem zna biti potem s kaksno garancijo in podobno. Tako so mi razlozili po telefonu. Aja, pa zaenkrat se nimajo opreme, jo pa dobijo v kratkem.
Drugace v mojem primeru (1.2TSI) kar se tice zmogljivosti je pa takole: prej 105/175 (konji, navor), po chipiranju pa 126/230. Prirastek v navoru je kar konkretenZa 1.6TDI nisem spraseval, so pa podatki na nemski skn strani.
Zaenkrat se ne bom spuscal v to, ko bo pa samo kabel-in-sibaj metoda, to je pa druga stvar
vojkostar je napisal/-a:Ausc je napisal/-a:Evo, stvar je taka: racunalnik je potrebno dati iz avta in priklopiti na opremo, torej je treba razdirati tisto skatlico, kjer je racunalnik. Ni torej (zaenkrat, baje se je tako pri vseh novih zacelo, koncna faza razvoja pa samo kabel in sibaj) cisto softwareski poseg, problem zna biti potem s kaksno garancijo in podobno. Tako so mi razlozili po telefonu. Aja, pa zaenkrat se nimajo opreme, jo pa dobijo v kratkem.
Drugace v mojem primeru (1.2TSI) kar se tice zmogljivosti je pa takole: prej 105/175 (konji, navor), po chipiranju pa 126/230. Prirastek v navoru je kar konkretenZa 1.6TDI nisem spraseval, so pa podatki na nemski skn strani.
Zaenkrat se ne bom spuscal v to, ko bo pa samo kabel-in-sibaj metoda, to je pa druga stvar
zadeve kabel pa šibaj ne bo zaradi enkripcije mislim da RSA 1024 bit, ke rmora računalnik "pohekat" v boot sekvenci, hec je da je tole z odpiranjem že od maja 2008 naprej, pri teh modelih 1.2tfsi pa tudi to baje ni mogoče razen pri ABT ki dobiva ključe.
SKN tuning v nemčiji ne izgiblja garancije pri novih vozilih
SKN preformance pri nas pa jo, tak da veš kak pol to
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov