Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Sr avg 18, 2010 9:28 pm

recimo da je z navorom isto, ker lahko merimo le navor, konjske moči pa so le posledica oziroma izračun ki sledi iz meritve navora
(Torque x Engine speed) / 5,252 = Horsepower

recimo:
The engine that makes 300 pound-feet of torque at 4,000 RPM produces [(300 x 4,000) / 5,252] 228 horsepower at 4,000 RPM. But where does the number 5,252 come from?........google.com :)
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Če avg 19, 2010 9:44 am

mato8 je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:Novitec in Steinbauer (v primeru enokanalnih boxov) nista toliko boljša, da upravičujeta razliko v ceni, sploh če gledamo, da enokanalni boxi delujejo na istem principu. Gre bolj za marketing in dvigovanje ugleda.
prosim...

Hmmm...razumem...
Torej dejansko sta Novitec in Steinbauer boljša, ali nista?
Razumem da je glede na firmo preplačano, ampak koliko?
Drgač pa meni avto kadi tako kot prej(nič manj, nič več) je pa res da sem dal tudi športni filter.
LP

Ali sta boljša ali ne jaz ne morem soditi brez dejstev. Če bi hotel zadeve soditi potem bi moral narediti test na enem avtu z različnimi boxi. To bi potem dalo pravo sliko, tako pa lahko samo špekuliramo kaj je koliko preplačano. Lahko samo rečem, da tudi cenejši boxi delujejo in dajo dodatno moč. Lahko pa se javiš pa narediva test. :lol:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Če avg 19, 2010 9:51 am

Dodatno moč ni problem dobit, problem je da bo to 100% delovalo oz bo brez problemov delovalo
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Če avg 19, 2010 10:05 am

pskoda je napisal/-a:Dodatno moč ni problem dobit, problem je da bo to 100% delovalo oz bo brez problemov delovalo


Dokler avto prekomerno ne kadi (nafta ne izgori popolnoma) potem je OK.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Če avg 19, 2010 12:30 pm

dobr tuning pomeni da avto (vsaj moj dizl) manj kadi kot nenačipan
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Če avg 19, 2010 3:53 pm

Si prepričan v to izjavo? :?
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če avg 19, 2010 5:44 pm

vojkostar je napisal/-a:recimo da je z navorom isto, ker lahko merimo le navor, konjske moči pa so le posledica oziroma izračun ki sledi iz meritve navora
(Torque x Engine speed) / 5,252 = Horsepower

recimo:
The engine that makes 300 pound-feet of torque at 4,000 RPM produces [(300 x 4,000) / 5,252] 228 horsepower at 4,000 RPM. But where does the number 5,252 come from?........google.com :)


enačba za konjske moči je navor x št. obratov motorja v eni minuti = moč(v kilo Wattih=[kW]). 1kW x 1,36 = 1,36KM. Vendar je to moč motorja na glavni gredi. Da pa dobiš moč motorja na kolesih pa še moreš računat izgubo na vsaki komponenti do stika med asfaltom in gumo.

@belkaena: krivulja navora je vedno dana za polni plin. Vendar pa je s pol plina pred in po čipanjem motor različno obremenjen, ker imaš pred čipanjem npr. 300Nm navora pri 2000o/min in je pri polovici pritisnjene stopalke za plin recimo 150Nm "uporabljenih", na rezervi pa maš še enkrat tolko. Če pa maš čipan avto in maš npr. 350Nm pri istih obratih, pa je za 150Nm potrebno plin pritisnit manj kot polovico. Torej je pri enakem pritisku stopalke za plin pogonski sklop bolj obremenjen, vendar pa je potrebno za isto pospeševanje ali vzdrževanje hitrosti v istih razmerah pritisniti stopalko za plin manj. Čipanje je pač optimiranje razmerja med zrakom in gorivom, ker v tovarni morej nardit "trotlziher" in mora motor z istim programom delovat na gorivo ki tolk da ustreza standardom in z gorivom ki občutno presega standarde. Več bi pa lahko napisali tisti, ki čipajo avte in imajo izkušnje tut z valjev in gtechov, ker vejo točne podatke.
LP Rok
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Če avg 19, 2010 6:57 pm

Drocky je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:recimo da je z navorom isto, ker lahko merimo le navor, konjske moči pa so le posledica oziroma izračun ki sledi iz meritve navora
(Torque x Engine speed) / 5,252 = Horsepower

recimo:
The engine that makes 300 pound-feet of torque at 4,000 RPM produces [(300 x 4,000) / 5,252] 228 horsepower at 4,000 RPM. But where does the number 5,252 come from?........google.com :)


enačba za konjske moči je navor x št. obratov motorja v eni minuti = moč(v kilo Wattih=[kW]). 1kW x 1,36 = 1,36KM. Vendar je to moč motorja na glavni gredi. Da pa dobiš moč motorja na kolesih pa še moreš računat izgubo na vsaki komponenti do stika med asfaltom in gumo.

@belkaena: krivulja navora je vedno dana za polni plin. Vendar pa je s pol plina pred in po čipanjem motor različno obremenjen, ker imaš pred čipanjem npr. 300Nm navora pri 2000o/min in je pri polovici pritisnjene stopalke za plin recimo 150Nm "uporabljenih", na rezervi pa maš še enkrat tolko. Če pa maš čipan avto in maš npr. 350Nm pri istih obratih, pa je za 150Nm potrebno plin pritisnit manj kot polovico. Torej je pri enakem pritisku stopalke za plin pogonski sklop bolj obremenjen, vendar pa je potrebno za isto pospeševanje ali vzdrževanje hitrosti v istih razmerah pritisniti stopalko za plin manj. Čipanje je pač optimiranje razmerja med zrakom in gorivom, ker v tovarni morej nardit "trotlziher" in mora motor z istim programom delovat na gorivo ki tolk da ustreza standardom in z gorivom ki občutno presega standarde. Več bi pa lahko napisali tisti, ki čipajo avte in imajo izkušnje tut z valjev in gtechov, ker vejo točne podatke.


Hvala za razlago.

Torej imam prav, če motor čipan in pospešujem z enakim pospeškom (ne enako pritisnjeno stopalko) motorju nima biti kaj, saj ni nikoli obremenjen s polno močjo.

Tiste enkrat na dan ko pritisnem plin na polno pri prehitevanju pa motorja ne bo ubilo če je navit.

Hvala.
 
Uporabniški avatar
Ausc
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Pe apr 09, 2010 1:40 pm

Napisal/-a Ausc Če okt 14, 2010 8:13 pm

SKN ima na prvi strani, da ponuja tuning tudi za VW-jeve nove masine, 1.6TDI in 1.2TSI. Ve kdo kaj vec? Bom poklical, pa se malo pozanimal, samo tako, ce ima ze kdo mogoce kaksne izkusnje?
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če okt 14, 2010 11:12 pm

maliBobi je napisal/-a:Si prepričan v to izjavo? :?


jaz sem ;)
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Pe okt 15, 2010 1:01 pm

maliBobi je napisal/-a:Si prepričan v to izjavo? :?

za svoj avto bom pa ja vedu
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Pe okt 15, 2010 1:02 pm

Ausc je napisal/-a:SKN ima na prvi strani, da ponuja tuning tudi za VW-jeve nove masine, 1.6TDI in 1.2TSI. Ve kdo kaj vec? Bom poklical, pa se malo pozanimal, samo tako, ce ima ze kdo mogoce kaksne izkusnje?


tole zna bit zanimivo ja, sporoči kaj so ti odgovorl
 
Uporabniški avatar
Ausc
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Pe apr 09, 2010 1:40 pm

Napisal/-a Ausc Pe okt 15, 2010 2:53 pm

Evo, stvar je taka: racunalnik je potrebno dati iz avta in priklopiti na opremo, torej je treba razdirati tisto skatlico, kjer je racunalnik. Ni torej (zaenkrat, baje se je tako pri vseh novih zacelo, koncna faza razvoja pa samo kabel in sibaj) cisto softwareski poseg, problem zna biti potem s kaksno garancijo in podobno. Tako so mi razlozili po telefonu. Aja, pa zaenkrat se nimajo opreme, jo pa dobijo v kratkem.

Drugace v mojem primeru (1.2TSI) kar se tice zmogljivosti je pa takole: prej 105/175 (konji, navor), po chipiranju pa 126/230. Prirastek v navoru je kar konkreten 8) Za 1.6TDI nisem spraseval, so pa podatki na nemski skn strani.

Zaenkrat se ne bom spuscal v to, ko bo pa samo kabel-in-sibaj metoda, to je pa druga stvar :twisted:
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Pe okt 15, 2010 3:04 pm

Ausc je napisal/-a:Evo, stvar je taka: racunalnik je potrebno dati iz avta in priklopiti na opremo, torej je treba razdirati tisto skatlico, kjer je racunalnik. Ni torej (zaenkrat, baje se je tako pri vseh novih zacelo, koncna faza razvoja pa samo kabel in sibaj) cisto softwareski poseg, problem zna biti potem s kaksno garancijo in podobno. Tako so mi razlozili po telefonu. Aja, pa zaenkrat se nimajo opreme, jo pa dobijo v kratkem.

Drugace v mojem primeru (1.2TSI) kar se tice zmogljivosti je pa takole: prej 105/175 (konji, navor), po chipiranju pa 126/230. Prirastek v navoru je kar konkreten 8) Za 1.6TDI nisem spraseval, so pa podatki na nemski skn strani.

Zaenkrat se ne bom spuscal v to, ko bo pa samo kabel-in-sibaj metoda, to je pa druga stvar :twisted:


Da se dobiti tudi tuning box, ki sicer ne omogoča takšnega dviga moči, je pa vseeno bolje kot nič, cena je pa tudi dokaj ugodna: 265 eurov.
Box poveča moč iz 105/175 na 118/194.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Pe okt 15, 2010 5:51 pm

Ausc je napisal/-a:Evo, stvar je taka: racunalnik je potrebno dati iz avta in priklopiti na opremo, torej je treba razdirati tisto skatlico, kjer je racunalnik. Ni torej (zaenkrat, baje se je tako pri vseh novih zacelo, koncna faza razvoja pa samo kabel in sibaj) cisto softwareski poseg, problem zna biti potem s kaksno garancijo in podobno. Tako so mi razlozili po telefonu. Aja, pa zaenkrat se nimajo opreme, jo pa dobijo v kratkem.

Drugace v mojem primeru (1.2TSI) kar se tice zmogljivosti je pa takole: prej 105/175 (konji, navor), po chipiranju pa 126/230. Prirastek v navoru je kar konkreten 8) Za 1.6TDI nisem spraseval, so pa podatki na nemski skn strani.

Zaenkrat se ne bom spuscal v to, ko bo pa samo kabel-in-sibaj metoda, to je pa druga stvar :twisted:


zadeve kabel pa šibaj ne bo zaradi enkripcije mislim da RSA 1024 bit, ke rmora računalnik "pohekat" v boot sekvenci, hec je da je tole z odpiranjem že od maja 2008 naprej, pri teh modelih 1.2tfsi pa tudi to baje ni mogoče razen pri ABT ki dobiva ključe.
SKN tuning v nemčiji ne izgiblja garancije pri novih vozilih
SKN preformance pri nas pa jo, tak da veš kak pol to :)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe okt 15, 2010 7:11 pm

zaradi enkripcije mislim da RSA 1024 bit, ke rmora računalnik "pohekat" v boot sekvenci,


Ah daj no. :D

Si pa že v naslednjem stavku povedal bistvo : ABT ima ključ.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar So okt 16, 2010 1:13 pm

tako je ABT ga ima ker je tovarniški tuner tako kot AMG, SKN pa ne
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So okt 16, 2010 1:21 pm

vojkostar je napisal/-a:
Ausc je napisal/-a:Evo, stvar je taka: racunalnik je potrebno dati iz avta in priklopiti na opremo, torej je treba razdirati tisto skatlico, kjer je racunalnik. Ni torej (zaenkrat, baje se je tako pri vseh novih zacelo, koncna faza razvoja pa samo kabel in sibaj) cisto softwareski poseg, problem zna biti potem s kaksno garancijo in podobno. Tako so mi razlozili po telefonu. Aja, pa zaenkrat se nimajo opreme, jo pa dobijo v kratkem.

Drugace v mojem primeru (1.2TSI) kar se tice zmogljivosti je pa takole: prej 105/175 (konji, navor), po chipiranju pa 126/230. Prirastek v navoru je kar konkreten 8) Za 1.6TDI nisem spraseval, so pa podatki na nemski skn strani.

Zaenkrat se ne bom spuscal v to, ko bo pa samo kabel-in-sibaj metoda, to je pa druga stvar :twisted:


zadeve kabel pa šibaj ne bo zaradi enkripcije mislim da RSA 1024 bit, ke rmora računalnik "pohekat" v boot sekvenci, hec je da je tole z odpiranjem že od maja 2008 naprej, pri teh modelih 1.2tfsi pa tudi to baje ni mogoče razen pri ABT ki dobiva ključe.
SKN tuning v nemčiji ne izgiblja garancije pri novih vozilih
SKN preformance pri nas pa jo, tak da veš kak pol to :)


:shock: 1024bit enkripcija, ta je pa huda, pol rez zgleda da brez ključa ne bo nič, razen če se bodo kakšni hekerji najdl in to dekodiral
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So okt 16, 2010 2:10 pm

Pač bodo pogledali še ABTjev ključ in naredili podobno.

Vsekakor je bolj problem v materialih. Ti niso več tako "boljši" kot se je to dogajalo pri 1.9 TDI, kjer si čipal in vozil vozil...
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar So okt 16, 2010 3:09 pm

vojkostar je napisal/-a:dobr tuning pomeni da avto (vsaj moj dizl) manj kadi kot nenačipan


Videl že par avtov iz VAG grupe čipanih pri ABT in ne kadi noben. Od RSR-a, SKN-ja in ostalih, pa vsi ko zetorji...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov