Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Crash
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: To apr 18, 2006 9:46 pm

Napisal/-a Crash Ne maj 14, 2006 12:43 pm

kopron je napisal/-a: Pri 160 km/h zakoplje na 4x4 z 265 vsemi 4 gumami in 3,5 do 100km/h , kot pravi prijatelj voznik, kmalu lastnik...


Dajte ožje gume gor, bo kopal še pri 200++ :pop:

Ker kolikor berem zdej tukaj, potem imate v vašem koncu zelo, zelo hude zadeve.... :wink:

Upam, da vidimo letos Ax-a na drag-u in da se pokaže kako deluje na ""2 bar-a"" :vrum
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne maj 14, 2006 12:45 pm

Našega AX turbo mi noben ne šraufa, ker ga sploh nimam :) Je pač to skupen projekt Alexa in mene, z Kopron teamom, lastnik pa je Alex, ki je prevzel tudi vodstvo pri tem projektu . Konec 2. tedna gremo itak u SG, na drag, da se kaj pokaže. ( 2,0 BARA pa je itak ŠTANDGAS, he, he ,he , ... :lol: :lol: :lol: 8) Zanimivosti torej prihajajo od obeh . Kar se pa tiče 2 bara, je to res nekako normalno , ker tu se prave stvari šele začnejo . 8) Glede Audija pa kot sem rekel : se še nisem peljal, povedal pa sem samo kar mi govorijo vsi prijatelji, z lastnikom vred . Ko pa se bom peljal, bom tudi navedel dejansko realno oceno stanja situacije , bla bla bla, torej moči + glede "kopanja" . Ima pa gume 265, kot sem vidu na lastne oči . Za število teh vozil v SLO pa sem te spraševal, če ti je kaj bolj znano... ? The only way is up ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne maj 14, 2006 1:11 pm

kopron je napisal/-a:Našega AX turbo mi noben ne šraufa, ker ga sploh nimam :) Je pač to skupen projekt Alexa in mene, z Kopron teamom, lastnik pa je Alex, ki je prevzel tudi vodstvo pri tem projektu . Konec 2. tedna gremo itak u SG, na drag, da se kaj pokaže. ( 2,0 BARA pa je itak ŠTANDGAS, he, he ,he , ... :lol: :lol: :lol: 8) Zanimivosti torej prihajajo od obeh . Kar se pa tiče 2 bara, je to res nekako normalno , ker tu se prave stvari šele začnejo . 8) Glede Audija pa kot sem rekel : se še nisem peljal, povedal pa sem samo kar mi govorijo vsi prijatelji, z lastnikom vred . Ko pa se bom peljal, bom tudi navedel dejansko realno oceno stanja situacije , bla bla bla, torej moči + glede "kopanja" . Ima pa gume 265, kot sem vidu na lastne oči . Za število teh vozil v SLO pa sem te spraševal, če ti je kaj bolj znano... ? The only way is up ...


...Tri so bili na netu (zato tri) Četrti je Piranski, Peti pa z okolice MS... vsaj tako govori moj podatek... Dva je imel moj znanec od katerega sem hotel kupiti Srebrnega
drugače pa ko prideš po dolgi AC ravnini do konca števca z njim obrati še kar rastejo ... potem po displayu na klimi pogledaš trenutno hitrost in izveš da je ... 330 ;) no poraba je tista, ki te varuje pred Policijo ... sicer pospešek je bolj zanimiv kot končna moraš pa paziti ker ima zelo težek nos in moraš pred ovinkom avto vrč malo počez sicer ti nos sili iz ovinka, pri navadnem A4 Q je vse drugače... greš lahko non stop do konca... Poraba je tudi človeška če ga ne stiskaš - okrog 13... Sedaj ga lahko daš na plin in voziš z stroški nekoga ki ima 2.5 TDI-ja ... :P
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po maj 15, 2006 6:35 am

Ja, ampak je reku de ma porabo zelo majhno. Ker prej je mel Mitsubishi EVO 8, ki mu je z max exhaust pil 20l/100 km povprečne, Audi pa sedaj le 12-14, kolikor sem ga jaz razumel. Torej pravi da občutno manj pije , in boljš gre, zato mu je pa še tolk boljši ... Včeraj pa smo testiral Jeep Cherokee, Kopron Tuned , čez pol SLO, okrog 3glava, čez Vršič , in je turbina zdržala, čeprav čip tuning še sledi ... se je pa vseeno zelo dobr izkazu, nimam pripomb ... Je lastnik kar plezal z njim :lol: . No, danes pa spet : hard work ... :( The only way is up ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 15, 2006 7:33 am

...Seveda tu sta dve turbini in 2700 ccm navor 540Nm / 3000 obratih... od kamiona in vleče tudi spodaj - z njim lahko gre dedi po nakupih in ti na drag ... če ga držiš pod 4000 ne rabiš stiskat, da se premika kot 2000 Turbo in zato mala poraba ... ni pa pod 13 :P :P :P tistih 12 lahko pozabiš poraba je 13 do 16 l na sto km Audi ima dobre turbinaše - imam 1.8 čipanega na 200 km ki ima na 3900 obratih 293 Nm tako da se poraba giblje med 10 in 13.6 l/100km če ga vozim relacijo 100 km pod 3900 pije tudi 8.5 - toliko sem ga 1 x testno vozil Koper Ljubljana :P :P :P ker pa me ne zanima najmanjša poraba in ima avto 1.5 Tone in Quattro pogon in vedno poln prtljažnik ...torej beri 13.5... zadnje povprečje 1500km in vseh ostalih ;) to je liter več kot mi je pil Gtt 1.4 ;) no kakorkoli stavim da pije kot tvoj Ax :D pri istih hiitrostih... Kaj ste rešili sklopko ? L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po maj 15, 2006 2:24 pm

Hm, :?: glede porabe pa bi zelo zelo težko rekel kdo ima več, ker ima AX gromozansko glede na izskoristek moči, Audi pa je težji in še diferenciali mu poberejo, itd... tko da tega ravno ne morem rečt ... . Bi pa reku da imata kvečjemu zelo isto porabo ... Še zmer boljš kot EVO 8 ki ma 20 litru . :) In kdo ma zdej tam 1,5 Tone teže ...?... :? Rs4 ma čez 1510 Kg, al kuko ...?... No, glede sklopke pa kot kaže ne bomo uspel zrihtat, ampak mi znamo vozit tud z "drsečo" sklopko, kot japan "rižotke" , tko da lahko pridobiš na navoru ... čeprav to ni to ... Ampak ni panike, neki bo že ... The only way is UP ...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Po maj 15, 2006 3:16 pm

kopron je napisal/-a: Le ena Civic Turbo črna je šla mimo, ker je bila pa res huda, ostalo pa čista tema-noč-podn-potres 8) .


Vidim, da si omenjal moj bivsi avto, jaz sem bil takrat v MS z njim ampak nebi vedel, da bi imel za kaksno konkurenco kaksnega ax-a..ne pozabi, 13.360 z reakcijo, oz 13.0xy brez reakcije.. :twisted: moja konkurenca je bil takrat venturi, ki pa sem ga za las prehitel ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 15, 2006 3:19 pm

kopron je napisal/-a:Hm, :?: glede porabe pa bi zelo zelo težko rekel kdo ima več, ker ima AX gromozansko glede na izskoristek moči, Audi pa je težji in še diferenciali mu poberejo, itd... tko da tega ravno ne morem rečt ... . Bi pa reku da imata kvečjemu zelo isto porabo ... Še zmer boljš kot EVO 8 ki ma 20 litru . :) In kdo ma zdej tam 1,5 Tone teže ...?... :? Rs4 ma čez 1510 Kg, al kuko ...?... No, glede sklopke pa kot kaže ne bomo uspel zrihtat, ampak mi znamo vozit tud z "drsečo" sklopko, kot japan "rižotke" , tko da lahko pridobiš na navoru ... čeprav to ni to ... Ampak ni panike, neki bo že ... The only way is UP ...



...Moj Audi ima 1490 kg prazen RS4 ima 1620 kg ... ima podvozje kot S 4 in še rezervoar plina - prazen okrog 14 kg poln pa kar je not ... Moj je model za Nemčijo in ima vse od Navigacije Bose muzike cd changerja fabriško usnja in avt. klime pa el. Šibedah in vso elektriko... Quattro in v osnovi še 180 km... Pri AX- u ... Tvojo sklopko bi lahko rešil ker obstaja kit z dvojnim diskom in menjalnik ki sem ga naročil jaz - špera in konični prenosi 5 ali 6 prestav... mislim da s tem kar počneš sigurno z časom ki ga porabiš na elaboraciji plačaš investicijo... ;) pa še dela ... EVO 8 lahko teraš okrog sveta pa ne bo prdnil zato ker del porabe je zaradi zaščite - hladijo ga z bencinom ;) tvoj AX pa ne bi šel ... kakorkoli sam sem za preizkušene formule in po navadi take reči zdržijo pa še jaz jih malo potipam dodelam do konca in zaščitim... L.p. Max
Priponke
PIC49011xx0web.jpg
PIC49011xx0web.jpg (5.55 KiB) Videno 5067 krat
GT-Junior-Kit-Crossdrilled.jpg
build2_manifold.jpg
802001.jpg
1294_AX_Sport_Inlet_2.jpg
42_3.jpg
Zadnjič spremenil Mad, dne Po maj 15, 2006 9:04 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 15, 2006 4:18 pm

greddy je napisal/-a:
kopron je napisal/-a: Le ena Civic Turbo črna je šla mimo, ker je bila pa res huda, ostalo pa čista tema-noč-podn-potres 8) .


Vidim, da si omenjal moj bivsi avto, jaz sem bil takrat v MS z njim ampak nebi vedel, da bi imel za kaksno konkurenco kaksnega ax-a..ne pozabi, 13.360 z reakcijo, oz 13.0xy brez reakcije.. :twisted: moja konkurenca je bil takrat venturi, ki pa sem ga za las prehitel ;)


;) ;) ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To maj 16, 2006 7:17 am

Turbo G-reddy , Hja, ampak tvoj bivši Audi je od takrat verjetno ostal isti, naš AX pa je vsak dan boljši, ne samo vsak teden , mesec, leto ... dasiravno je bil v SG + MS še zelo slab, je zdaj veliko boljši ... ( dec pač bilda in konji rastejo z osli :lol: ) . Maxl, kar se pa zaščite batov tiče z hlajenjem z presežkom goriva od uparjevalne toplote bencina , ti pa lahko zagotovim , da so v AX-u še lanskoletne poplave bencina, v katerih imajo bati še vedno plavalni tečaj :lol: ! :lol: Ker, drugače sploh ne gre, kar smo ugotovili po dragih šolah, je to za tak motor pri taki moči pač vsakdanja nuja ...Vsak dan gre Alex v službo in na drag z AX-om, in to zdrži brez MIN problemov zanesljivo 8) . Naše šole so res drage, ampak so pa zato bolj cenjene ... :) BTW, a kdo ve, za te terenske meritve moči, ali imajo tudi kej ventilacije, da ne bomo 2much mučli naše konje . Menda bojo tud v Soboto v SG te rampe . Upam pa da pridemo še pravočasno gor, namreč Alex dela , in se ravno zdele pogaja z delodajalcem, :oops: ker blagajne majo "večno prazne" :lol: .The only way is up !
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy To maj 16, 2006 8:23 am

Ne vem o kakšnem audiju govoriš, jaz sem vozil turbo civica :lol:

Glede dynota v SGpa kolikor sem slišal nima ventilatorja in meritev ni realna, vsaj pri turbo motorjih...Cena pa 5k SIT ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To maj 16, 2006 10:47 am

kopron je napisal/-a:Turbo G-reddy , Hja, ampak tvoj bivši Audi je od takrat verjetno ostal isti, naš AX pa je vsak dan boljši, ne samo vsak teden , mesec, leto ... dasiravno je bil v SG + MS še zelo slab, je zdaj veliko boljši ... ( dec pač bilda in konji rastejo z osli :lol: ) . Maxl, kar se pa zaščite batov tiče z hlajenjem z presežkom goriva od uparjevalne toplote bencina , ti pa lahko zagotovim , da so v AX-u še lanskoletne poplave bencina, v katerih imajo bati še vedno plavalni tečaj :lol: ! :lol: Ker, drugače sploh ne gre, kar smo ugotovili po dragih šolah, je to za tak motor pri taki moči pač vsakdanja nuja ...Vsak dan gre Alex v službo in na drag z AX-om, in to zdrži brez MIN problemov zanesljivo 8) . Naše šole so res drage, ampak so pa zato bolj cenjene ... :) BTW, a kdo ve, za te terenske meritve moči, ali imajo tudi kej ventilacije, da ne bomo 2much mučli naše konje . Menda bojo tud v Soboto v SG te rampe . Upam pa da pridemo še pravočasno gor, namreč Alex dela , in se ravno zdele pogaja z delodajalcem, :oops: ker blagajne majo "večno prazne" :lol: .The only way is up !


...Moj Bivši Audi se še sonči pred mojo hišo z ostalimi tremi avtomobili... tisti benzin pa ki v njem plavajo bati vašega AX-a si štel med tistih 8 - 10 litrov porabe ali to niste merili zraven ? Ne vem Kopron malo se delaš norca iz nas... turbinašev sem imel kar nekaj svojih in kar nekaj časa tako da vem koliko je ura z temi litri ... ker toliko bi ti spil če bi imel ti peresno lahko nogo in 80 km v motorju - pa tudi bog ti ne more pomagat da z 10 litri napajaš motor z 1360 ccm ki razvije 185 + konjev... tudi če bi bilo vse iz kartona :rofl masa avtomobila ti pomaga malo vendar poraba pri stiskanju gre čez 15 litrov... Mizo imaš v Ljubljani pri Avtoelektronika d.o.o. in imajo mizo do preko 5oo km na eno os - tudi če ste predelali AX-a na 4x4 verjemi jih ne bo sram :P in tudi ventilatorček je tam ... Audi bo ostal isti ker je že čez 40000 km po čip tuningu in motorček prede ko muca ( prvi avto ki me še ni izdal ) Izpušni sistem bo pa mel kmalu drugi( 63mm )ker mi je originalen malo glasen postal ... bye
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR To maj 16, 2006 4:44 pm

kopron - a lahko poveš kako ti je ime?
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To maj 16, 2006 10:37 pm

ShineR je napisal/-a:kopron - a lahko poveš kako ti je ime?


Ne - mu Alex ne dovoli ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr maj 17, 2006 7:59 am

Aja, pol sem te pa mal zamešu , sem mislu de maš Audija . Torej si mel ti tisto črno turbo Civic , ki je edino neki res letel ? Kolk barov, konjev , teže ??? Glede SG, je pa cena prava, vendar , kaj ti pomaga, če pa ni realne meritve. Ja, kdo ti je pa to povedu, da ne merijo točno, in zakaj ? In če ni ventilatorja, nam bo vse skup razneslo tam po valarjih !!! Ja pa kaj se to neki grejo , če nimajo za vetrnico ...?...Al majo to mašino za avte uničevat, al kaj ???!!! Pa ravno za to gremo v SG, da po načrtu najprej izmerimo moč, šele potem se odločimo kdo gre na črto steze , zato , da si nebi še naprej delali sramote ! Priletimo v soboto , takoj po službi, in razdejanimo celo sceno ... Najprej meritev, da vidimo , če so rezultati pravi, šele potem se gre vozit, ker drugače skoraj nima smisla . Če pri meni nebo nad 110 hp + tovornjaški navor, sploh ne grem pelat . Alex pa ni tako izbirčen ker se mu gre bolj za rezultate, čase, konje ... Itak sem mel namen zamenjat hladilnik z večjim, ker se mi je že zdej pregreval, in sem se spraševal, če ga bom uspel zamenjat do Sobote . Ampak, ko pa slišim to, da ni ventilatorja, se pa resno vprašam, če bom sploh šel z svojo raketo gor , al pa se bom kar z Alexom pripelu . Za pokale pa nam itak ni več, tako kot včasih, ko smo jih pobiral kot gobe po dežju. Ker to je blišč in hkrati beda !!! Ravnokar pa sem govoru z Alexom, in pravi da je istega mnenja glede dirke . Nevem pa če bom uspel izmerit konje pri Senici do Sobote, da se bom odloči če bom vozil . Ker če je tako, se potem ne izplača gor merit moči, ker te samo zavedejo z dezinformacijami napačnih meritev, in pol ne veš kaj imaš + kje si realno ...potem je pa še vprašanje vožnje . Verjetno pa bomo vozl le informativno, da vidimo kaj smo naredil v pol leta , od zadnje meritve moči, časov , itd ...
Zadnjič spremenil kopron, dne Sr maj 17, 2006 9:38 am, skupaj popravljeno 5 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr maj 17, 2006 8:01 am

Ja Shinerjev Matej, pa kaj je s tabo zdej ? A nimaš mojega izpuha gor, al kaj ??? Btw, za nastavek za blow-off si mi bil še dolžan neki drobiža, vendar sem jaz to že pozabu, ker si se pač drugje izkazal, ... Al maš že zrihtano raketo ? Al boš vozu u SG ?
Zadnjič spremenil kopron, dne Sr maj 17, 2006 9:00 am, skupaj popravljeno 5 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr maj 17, 2006 8:07 am

Mini Maxi , glih učeri se spet pojavi povratna info, da Borutov RS4 pije 12,5 L/100 km ... So povedali, da se mu kar smeji, ko mu ni treba biti vsak dan 2x na črpalki z EVO 8 , medtem ko je zdaj 1x na 3 dni z RS4. Naš AX Turbo by Alex& Bošte & Kopron & ... pa točno tolk pije kot sem navedu, 8-10 L to je povprečne skupne porabe . Seveda ob priganjanju pa približno 30 l/100km ... AX pa še ni 4x4, čeprav se neki računa da bo . Moč pa smo do zdej merili pri Senici, in RSR , vendar z manjšimi bari, in manjšim kompresorjem ... tko de je zdej govora o drugih parametrih ...
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Sr maj 17, 2006 10:07 am

sorry kopron, zdaj me boste verjetno napadli:

ti puno pričaš bi rekli tam dol....pokazal nisi pa še nič :roll:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr maj 17, 2006 10:34 am

tkole bom reku.. ..res je, da kopron veliko govori, zdej kolk je tu (v tej temi) resnice in kolk izmišljotim žal ne vem. vem, pa eno stvar, da je AX turbo o katerem teče debata zelo hiter (kar so v tej temi potrdili tudi nekateri tekmovalci, ki so z njim tekmovali). Kakšno stran ali dve nazaj sem prilimal 2 sliki avtomobila z draga v MS lansko leto, spodaj so pa še časi, ki jih je peljal lastnik avtomobila:

Drag race SG 2005:
Aleksej Mišakov (Citroen AX Turbo) 14,498 (RT=0,644); 14,338 (RT=0,661); 14,515 (RT=0,622); 14,329 (RT=0,265)

Torej avto je bil že lansko leto zelo hiter (najhitrejši čas 13.677s na 402m), zdej pa če se vsaj mal spoznate na drag race, boste vedl, da so mogl pobi veliko truda vložit, da so iz AX 1.4 izstisnal takšen čas na 402m.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr maj 17, 2006 2:26 pm

Ej , vsa čast ti Mloncar, ker si pač car, da napišeš dejansko stanje , hvala . :) In res, če smo že tolk truda vložili do takrat, je po enem letu vsakodnevnih izboljšav že moglo tud še nekaj več ratat, al se ostalim ne zdi ? Pa sicer to sploh ni važno, ker na koncu itak Bog odloči kdo bo kdo !!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov