Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe nov 27, 2009 7:47 pm

Je kaj narobe z njihovimi podatki?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe nov 27, 2009 8:43 pm

ah pozabte ;)
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
marko21
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr okt 07, 2009 6:36 pm

Napisal/-a marko21 Po nov 30, 2009 6:05 pm

Si bom kar sposodil to temo, če dovolite..

Spomladi mislim čipat renault megane letnik 99, mašina 1.9dti iz 98 na 121KM. Ker praktično nimam pojma glede teh čip zadev (edino kar sem prebral) me zanima ali se sploh splača čipat avto, ki je star 10 let in ima 180k km. Vprašal bi tudi kako so kaj vzdržljive te renojeve mašine (1.9 dti) in če je kdo čipal avto s to mašino? Naj povem da avto ne pije niti malo olja, ne kadi, zelo lepo teče (se ne zaganja),...praktično vse OK z njim.(sem 3 lastnik in zgodovine avtomobila ne poznam).
Vsaka informacija o tem motorju mi bo prav prišla.

Najlepša hvala za nasvete ter odgovore!
Zadnjič spremenil marko21, dne Po nov 30, 2009 6:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po nov 30, 2009 6:22 pm

PRODRIVE je napisal/-a:No pri MTM-u sem zdaj našel kar sem iskal
je pa tole
http://www.mtm-online.de/en/Audi/A4-B8/ ... ID=A4B8118
http://www.mtm-online.de/en/Audi/A4-B8/ ... ZID=A4B888
kako se vam zdi,prosim če kdo komentira,ceno,teh.podatke..

no pa še od ABT-a
http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... rung-3025/
http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... erung-827/


1.8 tfsi z 120hp? to da jih ima 160 v to verjamem....v tisto drugo pa...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po nov 30, 2009 6:25 pm

adis je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:No pri MTM-u sem zdaj našel kar sem iskal
je pa tole
http://www.mtm-online.de/en/Audi/A4-B8/ ... ID=A4B8118
http://www.mtm-online.de/en/Audi/A4-B8/ ... ZID=A4B888
kako se vam zdi,prosim če kdo komentira,ceno,teh.podatke..

no pa še od ABT-a
http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... rung-3025/
http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... erung-827/


1.8 tfsi z 120hp? to da jih ima 160 v to verjamem....v tisto drugo pa...


Obstaja tudi 120 hp verzija. Turbo in največja moč že pri 3600 rpm :)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory Po nov 30, 2009 6:30 pm

.. in 230Nm že pri 1500 obratih.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po nov 30, 2009 7:09 pm

drži kot pribito ;) .Ko sem avto kupil, mi je od začetka bilo kar čudno da avto kar vleče pr nizkih obratih,pač prehod iz N/A na turbinca
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po nov 30, 2009 8:02 pm

PRODRIVE je napisal/-a:drži kot pribito ;) .Ko sem avto kupil, mi je od začetka bilo kar čudno da avto kar vleče pr nizkih obratih,pač prehod iz N/A na turbinca

ti maš 120ps :?:
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po nov 30, 2009 8:04 pm

sašo5 je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:drži kot pribito ;) .Ko sem avto kupil, mi je od začetka bilo kar čudno da avto kar vleče pr nizkih obratih,pač prehod iz N/A na turbinca

ti maš 120ps :?:


men še zmeraj ni jasno da ima 1.8 tfsi motor 120 hp... kaj da niste zamešali 1.8tsi z 1.8tfsi? nvm....
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po nov 30, 2009 8:17 pm

adis je napisal/-a:men še zmeraj ni jasno da ima 1.8 tfsi motor 120 hp... kaj da niste zamešali 1.8tsi z 1.8tfsi? nvm....


1.8 TFSI = 1.8 TSI samo druga oznaka.
1.8TFSI 88kW/120KM obstaja, imaš ga v Audiju (milsim, da samo v A4)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po nov 30, 2009 8:22 pm

peroRS je napisal/-a:
adis je napisal/-a:men še zmeraj ni jasno da ima 1.8 tfsi motor 120 hp... kaj da niste zamešali 1.8tsi z 1.8tfsi? nvm....


1.8 TFSI = 1.8 TSI samo druga oznaka.
1.8TFSI 88kW/120KM obstaja, imaš ga v Audiju (milsim, da samo v A4)


sm malo prebral po net-u in ja, zadeva obstaja ampak mi še vseeno ni jasno zakaj so dali turbino na tak motor in dobili "samo" 120hp...če bi pa to lahko dobili tudi brez turbine
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Po nov 30, 2009 8:28 pm

adis je napisal/-a:sm malo prebral po net-u in ja, zadeva obstaja ampak mi še vseeno ni jasno zakaj so dali turbino na tak motor in dobili "samo" 120hp...če bi pa to lahko dobili tudi brez turbine


Ne gre se za konje ampak za navor. Turbina ti da moč od začetka, zato avta ni treba priganjat na obrate in je posledično manjša poraba goriva.

Pa še nekaj, saj niso dobili samo 120KM, ampak so 160-konjskemu zmanjšali moč na 120KM, da so dobili neki vstopni model, ki nima dragega zavarovanja in registracije.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po nov 30, 2009 8:30 pm

peroRS je napisal/-a:
adis je napisal/-a:sm malo prebral po net-u in ja, zadeva obstaja ampak mi še vseeno ni jasno zakaj so dali turbino na tak motor in dobili "samo" 120hp...če bi pa to lahko dobili tudi brez turbine


Ne gre se za konje ampak za navor. Turbina ti da moč od začetka, zato avta ni treba priganjat na obrate in je posledično manjša poraba goriva.

Pa še nekaj, saj niso dobili samo 120KM, ampak so 160-konjskemu zmanjšali moč na 120KM, da so dobili neki vstopni model, ki nima dragega zavarovanja in registracije.


nekaj novega vzeto na znanje ;) ampak vseeno se mi zdi to potrata "turbine" drugače pa navor je le navor
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po nov 30, 2009 11:30 pm

adis je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
adis je napisal/-a:sm malo prebral po net-u in ja, zadeva obstaja ampak mi še vseeno ni jasno zakaj so dali turbino na tak motor in dobili "samo" 120hp...če bi pa to lahko dobili tudi brez turbine


Ne gre se za konje ampak za navor. Turbina ti da moč od začetka, zato avta ni treba priganjat na obrate in je posledično manjša poraba goriva.

Pa še nekaj, saj niso dobili samo 120KM, ampak so 160-konjskemu zmanjšali moč na 120KM, da so dobili neki vstopni model, ki nima dragega zavarovanja in registracije.


nekaj novega vzeto na znanje ;) ampak vseeno se mi zdi to potrata "turbine" drugače pa navor je le navor

maš definitivno prav; 161ps motorju bi dali turbno stran in čist enostavno bi imeli 120ps.....pe še enih 50 eur po avtu bi tovarni ostalo.....samo kot je nekdo omenil, navora bi bilo občutno manj (230 turbo....160-170 maximalno bi dobili iz atmosferca)

P.S tudi dizel je 120 konjski, samo je drugačna turbina(celo varijabilna ni, kot npr. 110 ps golf nima varijabilne turbine)
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg To dec 01, 2009 8:29 am

Tudi 160 konjev bi lahko dobili pri 1,8 litrskem motorju brez turbine, tehnično brez težav, če smo že pri tem. Ampak je taka mašina pri nizkih obratih mrtva, v visokih pa pije kot žolna. Pa še prijetno ni za vozit, ker je treba veliko prestavljat. Življenska doba je manjša, rabi več servisiranja...
Sami minusi torej - čisto mimo za današnje pojme, ko se ceni čimbolj linearen navor in nizka poraba.
Tale 1,8 / 120 konjska mašina je prav idealna za naše razmere. Do 1800 ccm je nizka cestinina, do 100 KW (136 konjev) pa še dokaj poceni zavarovanje !
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE To dec 01, 2009 8:38 pm

potencial za modifikacijo pa vidimo kakšen je pri turbincih,za 1125 evrov pri MTM-u je pod havbo 205 iskrivih vrancev.
Sašo5 imaš ZS
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
mitja1987
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po jul 03, 2006 6:39 pm

Napisal/-a mitja1987 Če dec 03, 2009 5:21 pm

Lp! mene pa zanima če ima kdo izkušnje z čipanjem VW Golf VI 2.0 tdi 110KM???
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov