Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Po avg 18, 2008 2:31 pm

Hehe kaj čm rečt vi sam šraufite :) dam ti en nasvet brezplačen glede na to da imate 7:1 kompresijsko razmerje malo potuhtajte v tej smeri da ga dvignete in končno vgradite ene poštene bate lahke kovane in dvignete razmerje na 8.5 :1 boš videl čudež. Plus nujno znižat tlak turbine.Če se pa motim da imate takšen CR pol pa vzamem besedo nazaj.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Po avg 18, 2008 7:04 pm

Dariooo je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:v sloveniji so menda dve 405ki T16 ...ena je v ljubljani


sem govoru z prjatlom, ki je še popravljal T16 ...je reku da je zaje... avto za popravlat.


koliko js vem je v slo le ena T16, ki je vsa obnovljena in gre mislim da, da ju3 na tehnicni in pol na cesto...mogoce se bom celo vozil z njo...we willl see :)

LP


z kje je model, ki ima T16?
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po avg 18, 2008 9:32 pm

hemingway je napisal/-a:Hehe kaj čm rečt vi sam šraufite :) dam ti en nasvet brezplačen glede na to da imate 7:1 kompresijsko razmerje malo potuhtajte v tej smeri da ga dvignete in končno vgradite ene poštene bate lahke kovane in dvignete razmerje na 8.5 :1 boš videl čudež. Plus nujno znižat tlak turbine.Če se pa motim da imate takšen CR pol pa vzamem besedo nazaj.


Hja, glej, bate imamo že sedaj trdote čez mejo kovanih, ki je na 70 HB, mi pa imamo 71 HB.
Kaj bi torej hotel še več, ko pa menda govorijo, da tudi ojnice ne zdržijo več kot 230 HP.

In glede CR, je več kot jasno, da pri 2 valves ne smeš iti čez 7,5 :1 za kak "večbarski" rezultat ( večkonjski rezultat ) .

Ja, tisto za 8,5:1 pa velja za 4 ventilske motorje, ki pač imajo bolj "precizno" doziranje zmesi v valj.

No, mi bomo poizkušali (z Božjo pomočjo) dokazati, da nam bodo ojnice zdržale več kot samo 230 HP, morda ravno z nižjim CR .

In, menda ju3 že pride ta-novi ( večji) Intercooler , za višje Bare.

Tkola' mamo .

Lp

from Boštyxz + #

( + the only way is up )
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To avg 19, 2008 2:40 pm

Emm hotu sm sam povedat da bi mel več konjev z manj bari...
No ja mava pač različne načine tunanja in jz bi šel na kovane bate in na 8.5:1 pri sebi sem pa na 9:1... Drugač pa fora kovanih batov ni v površinski trdoti ampak v gostoti materiala ki ima kristale bolj skupaj in s tem bol gost material preko katerega se prenaša toplota veliko hitreje tko da bi s temi bati lahko tud na 2v fural okol 1.8 bara pa bi imel več konjev kot sedaj na več kot 2. Pa še nekaj je prednost višjega kompresijskega razmerja. Manjša turbo luknja...
Mislm da z unimi 0.2 več pritiska ne boš velik pridobil tud če bo IC mal večji. RAzn če predvžig pa ubrizg ni bil še čist poštelan pa mate še tm mal fore.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To avg 19, 2008 10:13 pm

Ja, seveda, bi tudi jaz dobil več konjev z manj bari, na račun kompresije, vendar pa bi potem hkrati izgubil tudi zanesljivost/vzdržljivost delovanja.

In, vidiš, ravno zato jaz ne igram na te karte, ker jaz delam trajnejše .

Kar se pa tiče barov, pa jih bomo dvignili za okoli 0,5 Bara, plusminus 0,2 Bara , ( iz zdajšnjih 1,8 barov ) tako, da bomo dobili željene rezultate , in tudi ojnice bodo morale zdržati, ravno zaradi - low compression = low turns .

Pa lahko noč, Slovenija, kjerkoli že si .

by Boštyxz + #
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway To avg 19, 2008 10:33 pm

Sm pa mislu da lovite max konje na teh tlakih... Zanesljive so pa te reči sej vsi vemo kolk a ne. Al dela al pa pokadi. Upimo na najbolše pa velik sreče pa k se vidmo pjača... Itak smo si pa ljudje različni eni verjamete v dobre duhce eni verjamemo v morske deklice ;)
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr avg 20, 2008 9:49 am

Ima Hemingway kar prav...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr avg 20, 2008 12:03 pm

pa še tole sm enkrat nekje prebral pa sem ti sedaj poiskal...
High ratios place the available oxygen and fuel molecules into a reduced space along with the adiabatic heat of compression - causing better mixing and evaporation of the fuel droplets...
To pomeni da je vseeno če imaš 2 ventila ker če se mešanica zdej dovolj zmeša se bo tudi pri višjem kompresijskem razmerju. Paziti moraš le na pravi predvžig da ne zaklenka in pa pravo razmerje bencin zrak.
Verjetno se pa ne bo pri višjem tlaku turbine in pri več bencina ter pri istem kompresijskem razmerju molekule bencina še masno povečale in s tem se bo zmanjšala učinkovitost mešanja... tko vsaj pravi termodinamika.
Nočem pametovat ampak res upam da sm dau uporaben nasvet ker ste prišli že zelo daleč in mislim da bi s tem kar sem povedal naredili več.
Lahko pa se tudi motim ker priznam pa da s turbinam nimam res tok izkušenj kot ti.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr avg 20, 2008 12:30 pm

Ja, delno imaš prav, vendar pa bomo za doseg boljše atomizacije zmesi , naredili ravno to - kar že delamo ; "naboostali" ga bomo do konca + še morda "malo čez", in tako dobili "učinek" "povečanega kompresijskega razmerja", z avtomatsko boljšo atomizacijo ( + vplinjanjem) .

No, problem je edinole ta, da je avto malo "bolj žejen" .

Sicer pa se tudi "žeja" da dobro odpraviti, ( hibrid/variable turbo) vendar je za1X kar v redu .

Motor je pa za1X itak dobro pripravljen za MAX Boost ( 3,0 Bars) .

Trenutno pa montiram začasni sesalni kolektor .

Lp + dober dan , še naprej, ...

by Boštjan Zupančič , Slovenija + #

P.S., ... in jaz verjamem v vse, pa nisem lahkovernež 8)
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr avg 20, 2008 12:42 pm

Hehe legenda no vi sam spedenite :tomidelej:
Saj pravim vsak nekaj a ne zato pa je ta svet tok zanimiv in se vidimo na cesti... edo bo itak mem padu :)
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr avg 20, 2008 2:32 pm

Ah, za Edota ni več besed, ... je preveč prehuda konkurenca še za prave športne rakete, kaj šele za male mlinčke :P ;) .

Ernest wrote : Zanesljive so pa te reči sej vsi vemo kolk a ne

No, vidiš, jaz pa to delam za max-vzdržljivost/zanesljivost, ravno na račun low-compression .

Toliko o "zanesljivosti/vzdržljivosti" .

Pa lep + dober dan, še naprej, juhej, ...

by Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr avg 20, 2008 2:34 pm

Kolektor je že gor, fertik',... manjka pa mi sedaj nosilec za gas-zajlo .
Upam, da mi ga MaxMad pošlje že danes .

Lp

Bošt' + #
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr avg 20, 2008 2:34 pm

Ne zastopim čist sam nej bo a ne bova pač delala vsak po svoje ;)
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr avg 20, 2008 2:53 pm

Very simple , :

Z Lower compression ratio, pač nekako "razbremenim" motor, ki potem prenese veliko več , ker je že "v štartu" pripravljen na večje sile/obremenitve .

Da ne govorim še o "anti-klenk" učinku zaradi Lower CR, ... heh ...

Približno tako gre to .

Pa lp .

by Boštyxz + #
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr avg 20, 2008 7:09 pm

Ja to že sam s tem ne dobiš nobene pametne moči vn a ne.... Će bi dal ene ornk bate pa ojnce bi bil motor še zmer zanesljiv plus velik več moči pa manj turbo laga... i dont get it.
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Sr avg 20, 2008 9:36 pm

jebentiš...kopronu pa delovanje motorjev z notranjim izgorevanjem (megansko delo kot najvišja oblika energije) ni povsem jasn...

znižaš kompresijo na 1:3 in tlačiš cilindre z petimi bari..če je to edini cilj potem si zmagal

če hočeš moč 200hp rabiš pri 6000o/min...230Nm in tlak v 70bar...950 stopinj celzija... figolo potem pomeni tistih 4bare manj z razbremenitev pri mrtvem teku...je pa v desnem krožnem vsak kubični centimeter škodljivega (kompresijskega) prostora grdo nepotreben...tistih 70barov z vsakim ccmjem več veliko težje dosežeš...adilo potem hpji

še bolj enostavno povedano.....pri enkrat večjem kompresijskem prostoru si prisiljem za enako delo v cilinder spravit še enkrat več zmesi in zraka...rezultat napihnjena cev in veselje šejkov.


p.s.
navedene vrednosti so zgolj v slikovit prikaz

bi že hiter izračun krožnega procesa bi pokazal, da motor dalše polne obremenitve, kot dyno test ne bi prenesel


varčevanje motorja gre po kopronu... večino časa voziš na turbo luknji..napihovanje pa namesto NOSa..
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Sr avg 20, 2008 10:48 pm

se opravičujem,....če je izključni cilj dyno hpji....potem ste na pravi poti....čim nižja kompresija...čim višji tlak turbine..večja ploščina grafa....+rezerve je še 10% v vrtljajih
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če avg 21, 2008 6:10 am

Vrtljajev mislim, da ne bo, bodo samo horspoversi .

Sicer pa, Hemi, če je F1 polnila do 5,2 Bara, sploh nevem po tvoje, zakaj so tako hudo polnili cilindre , da so dobili kaj ven pri 16 valves .

No, mi polnimo vsaj polovico manj , torej najmanj 2,6 Bara minus 2 valves .

Včeraj pa je Mitja prinesel Intercooler, ... je taaaaaaako ogromen, kot na tovornjakih . Upam, da bo sploh šel noter , heh.

Pa dobro naboostan dan, vam želimo, vsemskupaj , ...

by Boštyxz + #team + #
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Če avg 21, 2008 6:56 am

Hmm ja no tudi prav ;)
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Če avg 21, 2008 7:21 am

Se pravi je Saxo turbo polovico formule? ;)

posnemi ga na cesti, ko bo kolektor gor
Slika
Slika
Slika
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost