Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Ne sep 27, 2009 7:12 pm

kaj boš pa vidu hahahahha
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne sep 27, 2009 7:14 pm

Serijska je... Lahko gledaš kokr hočš. Zarad mene lah pregledaš cel avto...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne sep 27, 2009 7:18 pm

LoCo: Jah pol pa res dobr gre... No jst sm z mojem zadovoln ker vlece ze z nizkih 2500-3000 in vse do 8000rpm ne pada tlak...mislim da na 8100 zacne padat samo itak blokado mam na 8200, sicer pa mam 2 čipa ko jih menjam v računalniku, razlika je med njima da en je narjen tko da so timeingi spremenjeni al kaj mi je un govoru samo je reku da če bi skos na to furu pa gobu na polno neb motor delu 1tedn...pol mam pa to ko mam skor 98%notr vedn pa ni da bi motor unicl kr tko no...kakor koli že i don't know we da ko presaltam je razlika ocitna, in zdj ko nardimo kolektor se bo mal na odzivnosti poznal..in to je to elektronko nardit in gas :D.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne sep 27, 2009 7:23 pm

da naute pozabl snemat,pa ne skakim mobilcem,djte vsaj z fotoaparatom se bol pa s kamero..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne sep 27, 2009 7:37 pm

abbe: Mam kamero doma jst :D.. dobro kamero :D...tko da bomo posnel :D..sam če bojo prevlki moviji..kam se jih nalozi lahko???
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne sep 27, 2009 7:45 pm

rokbrumen je napisal/-a:LoCo: Jah pol pa res dobr gre... No jst sm z mojem zadovoln ker vlece ze z nizkih 2500-3000 in vse do 8000rpm ne pada tlak...mislim da na 8100 zacne padat samo itak blokado mam na 8200, sicer pa mam 2 čipa ko jih menjam v računalniku, razlika je med njima da en je narjen tko da so timeingi spremenjeni al kaj mi je un govoru samo je reku da če bi skos na to furu pa gobu na polno neb motor delu 1tedn...pol mam pa to ko mam skor 98%notr vedn pa ni da bi motor unicl kr tko no...kakor koli že i don't know we da ko presaltam je razlika ocitna, in zdj ko nardimo kolektor se bo mal na odzivnosti poznal..in to je to elektronko nardit in gas :D.




:shock: Kaj bi mi zaupal to skrivnozt kakšno turbino bi moral imeti, da bi mi turbina polnila vse do 8000 rpm, saj se meni lučka prižge že pri cca 4000-4500 rpm ki pravi jaz sem opravila svoje. Pa še marsigdo v državnem prvenstvu rally-ja, bi bil take novice zelo vesel, saj bi se potem turbači vrteli kot kit-car
Zadnjič spremenil lancia hf, dne Ne sep 27, 2009 7:58 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Ne sep 27, 2009 7:46 pm

Kaj ne raste tlak turbine z naraščanjem obratov motorja?

P.S.:Tud men so tile obrati na turbo motorju zelo visoki.
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni Ne sep 27, 2009 7:57 pm

nightmare je napisal/-a:Kaj ne raste tlak turbine z naraščanjem obratov motorja?


Z določenimi obrati začne tlak padat...
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne sep 27, 2009 7:59 pm

nightmare je napisal/-a:Kaj ne raste tlak turbine z naraščanjem obratov motorja?

P.S.:Tud men so tile obrati na turbo motorju zelo visoki.


Do določenih obratov vsekakor, potem pa začne padat. Če bi polnila do omenjenih obratov brez umanjševanje tlaka, bi nekaj šlo v maloro.
Zadnjič spremenil R 34 GT-R, dne Ne sep 27, 2009 8:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Ne sep 27, 2009 8:00 pm

Yoni je napisal/-a:
nightmare je napisal/-a:Kaj ne raste tlak turbine z naraščanjem obratov motorja?


Z določenimi obrati začne tlak padat...


OK to vem,ma mi je čudn da lahko avto vrti do blokade tlak v turbini pa ne preseže 0.8 bara in skoz povdarja da je vozu na pou gasa.Kaj ma loputa za gas veze z tlakom turbine?Res ,da ne vem prou dost o turbo motorjih ma tole mi pa vseen ne gre skupej.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne sep 27, 2009 8:01 pm

Yoni je napisal/-a:
nightmare je napisal/-a:Kaj ne raste tlak turbine z naraščanjem obratov motorja?


Z določenimi obrati začne tlak padat...


Ma ne ravno padati, samo ima turbina loputo, ki gre ostali (višek)zraka v izpušni sistem.
Če turbina polni 1 bar in ko to doseže, se odpre loputa za višek polnenja. Kar pa seveda doseze mnogo prej, kot pa pri 8000 obratih
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Ne sep 27, 2009 8:15 pm

OK pol še vem kako dela turbo motor.Sej osnove vem,vendar me je tole pregovarjanje o vožnji z pol gasa in držanjem turbine na 0.8 bara mal zmedl.
No zdej mi nej pa še nekdo razloži kako lahko z pol gasa na blokadi držiš tlak na 0.8 bara.

Hvala
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne sep 27, 2009 8:18 pm

lahko da je z elektroniko omejlh tlak na 0.8 in neglede na to kok das gasa ni vec k 0.8
ceprou je on govoru da ga drzi s gasom na 0.8 bara.kdo ce vedt,sj skos neki spreminja zgodbe...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Ne sep 27, 2009 8:23 pm

abbe je napisal/-a:lahko da je z elektroniko omejlh tlak na 0.8 in neglede na to kok das gasa ni vec k 0.8
ceprou je on govoru da ga drzi s gasom na 0.8 bara.kdo ce vedt,sj skos neki spreminja zgodbe...


No sej to sm teu met razloženo.Pač v tej temi je tolk nabijanja da je že skor mene prepričou,da sm neumn in da pojma nimam o motorjih. :lol:
Zato bi pa rad od njega slišou razlago kako lahko z loputo gasa regulira tlak na turbini.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne sep 27, 2009 8:26 pm

abbe je napisal/-a:lahko da je z elektroniko omejlh tlak na 0.8 in neglede na to kok das gasa ni vec k 0.8
ceprou je on govoru da ga drzi s gasom na 0.8 bara.kdo ce vedt,sj skos neki spreminja zgodbe...


Tukaj nima nobena elektronika nič zraven, saj je turbina in loputa vse mehansko "gnano"
Turbino poganjajo izpušni plini, loputo pa uravnava pritisk v turbini. Niti "gas" inti elektronika ti nima tukaj kaj pomagati.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Ne sep 27, 2009 8:37 pm

Ne bit presenečen nad tem kdo je UrshySTI :D Urshy, ti maš pa cifro, pa mi jau (če pa nimaš, ti jo pošlem :D ) , k to pa morem bit zraven ;)

PS: ta turbina tud mene fascinira :shock:
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne sep 27, 2009 8:59 pm

lancia hf je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:lahko da je z elektroniko omejlh tlak na 0.8 in neglede na to kok das gasa ni vec k 0.8
ceprou je on govoru da ga drzi s gasom na 0.8 bara.kdo ce vedt,sj skos neki spreminja zgodbe...


Tukaj nima nobena elektronika nič zraven, saj je turbina in loputa vse mehansko "gnano"
Turbino poganjajo izpušni plini, loputo pa uravnava pritisk v turbini. Niti "gas" inti elektronika ti nima tukaj kaj pomagati.

kera loputa uravnava pritisk v turbini?waste gate uravnava pritisk v turbini
Ni vse res kar napišem
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne sep 27, 2009 9:17 pm

abbe je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:lahko da je z elektroniko omejlh tlak na 0.8 in neglede na to kok das gasa ni vec k 0.8
ceprou je on govoru da ga drzi s gasom na 0.8 bara.kdo ce vedt,sj skos neki spreminja zgodbe...


Tukaj nima nobena elektronika nič zraven, saj je turbina in loputa vse mehansko "gnano"
Turbino poganjajo izpušni plini, loputo pa uravnava pritisk v turbini. Niti "gas" inti elektronika ti nima tukaj kaj pomagati.

kera loputa uravnava pritisk v turbini?waste gate uravnava pritisk v turbini


Tako je, in WG je podprt z elektroniko.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Urshy_STi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: To feb 20, 2007 8:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Urshy_STi Ne sep 27, 2009 9:36 pm

TOYOTA je napisal/-a:
rokbrumen je napisal/-a:LoCo: Ne se kregat ;).

Urshy_STi: Me veseli ;).


na koncu pa še vidva udarta med sabo....mislim z avtom :oops:

lp, se vidmo na RL

Lahko, ceprov sva ze kr dostkrat probala leteci start. Rezultat pa naj bo skrivnost do petka na dragih. ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov