Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Sr feb 04, 2004 11:13 am

zadeva naj bi delala samo takrat ko pritisneš plin, ko ga držis in spuščaš pa ne, zato tud tam piše da ma start : 1/10th SECOND . from 0 to 22.000RPM.

sam tle je problem vsaj tistih 50A, pa se tako je narejen da lahko tud normalno zrak vleče mimo njega.

Mogu bi kontrolirat air flow, glede na to kolk maš gas pritisnjen.

O tisti zadeva od nissan-a, pa nisem zadosti našel, možno je da je tis velik boljše. Sam ko nikjer nč ne piše o tem
Zadnjič spremenil jky, dne Sr feb 04, 2004 11:19 am, skupaj popravljeno 1 krat.
NO GO!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 04, 2004 11:14 am

Vezat se da to stvar na menjalnik, da daje zrak glede na obrate - kak cmos sprogramiran, da na signal daje večje obrate in ko imaš recimo 2000 obratov ti z 3000 obrati motorček vrti, ko pa naviješ skoraj do konca (6500 obratov - blokada pri večini avtomobilov), se pa tudi motorček vrti z največjimi obrati.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
jky
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: Če sep 25, 2003 12:21 pm

Napisal/-a jky Sr feb 04, 2004 11:22 am

Našu sem pa še en pdf od ene razojne firme, zanimivo branje!

http://a154.g.akamai.net/f/154/7690/12h ... s_spec.pdf
NO GO!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr feb 04, 2004 1:34 pm

Zakaj pa nebi šel zrak skozi ko turbina ne dela???? sicer res, da bolj malo samo gre.

turbina in bompresor ni isto!!!! oz. turbina ni nič drugo kot centrifugalni kompresor. Kompresor, ki ne prepušča zraka ko ne dela le lahko membranski, batni, zobničasti,........tej tudi dosegajo bistveno višje tlake.....

Je pa res, da bo moral elektromotor delat sicer ne na polno, glih toliko, da ne zavira zračni pretok ter bo moral spremljat obrate mašine (to bom pa elegantno rešil z enim potencijometrom na loputi od zraka) ko bom pa pritisnil gumb bo pa neka podobna varjanta kot na NFS UNDERGROUND ko odpreš nos :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Pa še zagonskemu toku se bom na ta način izognil.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Sr feb 04, 2004 2:32 pm

Kakšno regulacijo pa boš uporabil za ta motor? Imaš kakšen načrt? Sem interesent.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr feb 04, 2004 2:36 pm

lucky je napisal/-a:Zakaj pa nebi šel zrak skozi ko turbina ne dela???? sicer res, da bolj malo samo gre.

turbina in bompresor ni isto!!!! oz. turbina ni nič drugo kot centrifugalni kompresor. Kompresor, ki ne prepušča zraka ko ne dela le lahko membranski, batni, zobničasti,........tej tudi dosegajo bistveno višje tlake.....

Je pa res, da bo moral elektromotor delat sicer ne na polno, glih toliko, da ne zavira zračni pretok ter bo moral spremljat obrate mašine (to bom pa elegantno rešil z enim potencijometrom na loputi od zraka) ko bom pa pritisnil gumb bo pa neka podobna varjanta kot na NFS UNDERGROUND ko odpreš nos :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Pa še zagonskemu toku se bom na ta način izognil.


Sej pravzaprav tut če ne bi spuščal zraka se to enostavno z enosmernim ventilom reši
http://www.raceland.si
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr feb 04, 2004 4:25 pm

V bistvu tudi lahjko ja.....samo raje vidim, da imam dotok zraka čim bolj linearen in brez turbolenc.
Po drugi strani če mi pa el. motor laufa se bo bistveno hitreje zavrtel, pa še zagonskemu toku se izognem.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če feb 05, 2004 11:13 am

Recimo da ti motorček turbine stalno laufa na 2000 obratih - to ti daje dovolj zraka za normalne vozne lastnosti, vklopiš ga na stikalo par sekund zatem, ko vžgeš mašino, da nebi bi pri samem štartu mašine povlekel preveč toka. Ko pa potem pohodiš gas, se pa povečajo obrati tudi turbini in s tem bi imel vse rešeno.

LP
Nebivedu
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Pe feb 06, 2004 11:50 pm

lejte model sistem turbine je zelo dobro narjen iz enega razloga. ne bremza mašine (no mal jo sam minimalno) kot npr. compresor to počne v okoli 15% (nevem točno) temperature zraka k pridrvi iz turbine v mašino so več kot 100oC zato če bi pa ti dal not zrak 20oC bi pa to drgač špilal. do neke mere bi lahko imel več konjev, ampak naenkrat postanejo explozije pre velike in ode motor, zato jaz mislim da je čist fajn da jih matra izpušni plin kot pa elektro motor.


p.s. pa še svok je boljši. :-P
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy So feb 07, 2004 12:09 am

Evo tukaj en zanimiv produkt:

http://www.boosthead.com/home.php

Zgleda kr doteran :?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So feb 07, 2004 10:06 am

mondy je napisal/-a:Evo tukaj en zanimiv produkt:

http://www.boosthead.com/home.php

Zgleda kr doteran :?


http://www.boosthead.com/product.php

elektromotor = 18 KM = 13,25 kW
Pritisk = 5-7 PSI = 0,35 - 0,49 bar
Trajanje do 15 sekund (potem se pa sprazni dodatni akumulator ;) )

nekako si ne predstavljam da bi bila stvar uporabna za vsakdanjo uporabo kot je naprimer klasični tuning.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky So feb 07, 2004 10:26 am

Tudi jaz sem dosti po netu iskal pa računal..........največji problem pri temu je najprej premagat žejo motorja po zraku, se pravi večja je kubikaža večji je pretok zraka in turbina mora najprej zagotovit osnovni pretok nato pa še dodatni pritisk ustvarjat......

Jaz imam trenutno 1.3 mašino (1341 ccm) in nekaj manj kot 90KM (original jih ima 86Km). pa sem računal pretok zraka mojega motorčka in pretok zraka motorčka za katero je bila ta turbina namenjena (1.9 jtd) in mislim, da bom brez težav dosegu 0.5 bara ker tudi ta turbina ima delovno območje dokaj nizko, med 18.000 in 24.000 obr/min in to se da brez vložit ne vem koliko energije dosežt.........

sicer pa bomo videli kaj bo rekla praksa.......bom sporočil.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule So feb 07, 2004 11:58 am

Lucky: kakšen motor boš uporabil?
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky So feb 07, 2004 12:52 pm

El. motor še iščem....imam kolega, ki se ukvarja z tem, servisiranje elekričnih motorjev in UPAM......da mi bo on kej pomagal.....

Imaš morda kak predlog?
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport So feb 07, 2004 1:29 pm

probi motorček za dodatno hlajenje hladilne tekočine pr avtu
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky So feb 07, 2004 1:53 pm

Elektromotor se mora vrtet nad 20.000 obr/min, tisti od ventilatorja pa ne verjamem, da jih ima 5.000.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule So feb 07, 2004 2:35 pm

Ja sej to je problem. Obrati. :?
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich So feb 07, 2004 3:47 pm

Slika
Sam to pa ni tok mejhna zadeva... Sam vseeno, mi je kul ideja tale elektro turbo..

A pa to se da montirat brez kakih drasticnih posegov v masino, ker tud pritisk ni ne vem kaj?
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF So feb 07, 2004 11:36 pm

jaz lih nebi dajal takih pripravkov na navaden avto. pol si raj umisl kompresor. ista fora pa še preizkušena. tut če bo nevem kak hladen zrak si it še v poštev vzem vse kar gre zraven. treba je dobit računalnik(ga pravilno sprogramirat), ogromno cevi, termostate, števce, večji manifold za benz, večje cevi za izpuh, močnejše šobe, večjo pumpo za benz, itd. če hočeš kar kol pobrati od te nove naprave. :roll:
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po feb 09, 2004 8:39 am

Ja....zadeva je malo prevelika.....sicer je to narejeno za motorje z kar veliko litražo, zato je ta mašina taka, poleg tega, da premaga oz. izenači žejo zraka atmosferskega motorja še dodaten pritisk ustvarjat.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov