Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne avg 08, 2004 10:35 pm

k&n, pa dobro izolacijo proti toplemu zraku in CAI.
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo So okt 02, 2004 1:58 pm

Zanima me kakšna je razlika med univerzalnim športnim filtrom(8000SIT) in filtrom ki je za določeno znamko in model avtomobila ( Alfa 145 Boxer - gledal v a3m za 25000SIT - K&N)

Kaj je recimo boljšega pri tem filtru v a3m-u, ki je kar 25 jurjev, če je kaj boljši sploh?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So okt 02, 2004 2:02 pm

Tomo je napisal/-a:Zanima me kakšna je razlika med univerzalnim športnim filtrom(8000SIT) in filtrom ki je za določeno znamko in model avtomobila ( Alfa 145 Boxer - gledal v a3m za 25000SIT - K&N)

Kaj je recimo boljšega pri tem filtru v a3m-u, ki je kar 25 jurjev, če je kaj boljši sploh?


mah praktično nobene omembe vredne razlike ni sploh pa za to razliko v cemi
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Tomo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4744
Pridružen: Ne apr 06, 2003 10:13 pm

Napisal/-a Tomo So okt 02, 2004 6:01 pm

Bi tale bil u redu za Alfo 1.3 Boxer?

http://www.pro-car.si/tuning/go.asp?prg ... kd=77&z=76
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF So okt 02, 2004 8:12 pm

Tomo je napisal/-a:Zanima me kakšna je razlika med univerzalnim športnim filtrom(8000SIT) in filtrom ki je za določeno znamko in model avtomobila ( Alfa 145 Boxer - gledal v a3m za 25000SIT - K&N)

Kaj je recimo boljšega pri tem filtru v a3m-u, ki je kar 25 jurjev, če je kaj boljši sploh?


razlika je v tem da ti policaji ne morjo morit, ker je kit delan za tvoj avto in lahko pridobiš homo. npr.

to je isto sranje kot tipski izpuhi, un k je točno za tvojo alfo bo 100% dražji kokr univerzalni izpuh.
 
matic2000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po feb 21, 2005 11:02 am

Napisal/-a matic2000 Ne mar 13, 2005 7:56 pm

pregledal sem že vse teme kjer so športni filtri omenjeni...pa nism nikjer zasledil..

na svojega CLIOTA 1.4 bi rad dal športni filter predvsem zaradi glasa...
ko pa sm sprobal brez filtra (za trenutek) pa ni bil glas nič kaj glasnejši, ko pa ponavadi...
pa me zanima, če bi se to spremenilo z športnim filtrom...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne mar 13, 2005 10:50 pm

bi.
Slika
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Ne mar 13, 2005 10:57 pm

matic2000 je napisal/-a:pregledal sem že vse teme kjer so športni filtri omenjeni...pa nism nikjer zasledil..

na svojega CLIOTA 1.4 bi rad dal športni filter predvsem zaradi glasa...
ko pa sm sprobal brez filtra (za trenutek) pa ni bil glas nič kaj glasnejši, ko pa ponavadi...
pa me zanima, če bi se to spremenilo z športnim filtrom...


pa zapelat bi se mogu en krog,da bi videl razliko
Slika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po mar 14, 2005 1:20 am

kdo je rekel, da honde ne dajo odzadi glasa.Sem slišal civica VTI in izpuh od acure, pa je dosti glasneje kot kak audi ali VW,...posebej ko pride na 8000-9000 rpm.
 
stilk0
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr apr 14, 2004 7:05 pm

Napisal/-a stilk0 Po mar 14, 2005 6:55 pm

Em kako je z športnimi filtri pozimi a jih dol dajete pa originale gor :roll: :?:
s_t_i_l_ko
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Po mar 14, 2005 7:01 pm

ZEeMF je napisal/-a:za filter se ti ne splača nič keša stran metat.(športni filtri so ugavnem bolj za turbače) raj si kup en šport. lonc, bo saj bolj zvok.

aja pa pomoje ni velike razlike sam v ceni.


zvok se pridobi pri obeh
pa avto ne rabi bit turbo
pri turbo mašini se samo več konjov iz njega lohk potegne
zvok bo pa dobil tko al tko
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po mar 14, 2005 7:05 pm

torstorm je napisal/-a:kdo je rekel, da honde ne dajo odzadi glasa.Sem slišal civica VTI in izpuh od acure, pa je dosti glasneje kot kak audi ali VW,...posebej ko pride na 8000-9000 rpm.


Pri hondi prihaja zvok iz dotoka zraka in iz izbire lonca. Pri nemcih se pa ponavad sliš še mašina kr orenk bol kot pri japoncih (stock vs. stock). Seveda to pri bolj športnih modelih (Polo 1.4 pa civic bingo se bosta ševedno približno enak slišala stock).
Slika
 
Uporabniški avatar
obi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To sep 23, 2003 3:23 pm
Kraj: rojstni šentjur

Napisal/-a obi Po mar 28, 2005 10:58 pm

vem da je že bilo o filtrih povedano po dolgem in počez malo morje stvari ampak še vedno me nekaj zanima. Na strani ki je kot link navedena sem našel razlago o notranjih filtrih. Zanima me če je kdo zadevo že preizkusil in kako se mu je odnesla in pa na katerem avtu.
Drugo kar pa je. Zanima me ali gre na cliota II 98 letnik 1.2 mašin(ne se smejat) naštimat samo notranji saj imajo te mašine zelo čudno narejen zračni filter tako za mašino in se v bistvu ne da kaj veliko posegati ker je vmes še neka eletronika. Za vse tiste ki veste o čem govorim prosim pomagajte.
lp Obi
Štrom for WIFE ( ups for life )

Slika
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 To mar 29, 2005 7:04 am

FireSTORM je napisal/-a:torej ce se masina zarad sp. filtra lazje zavrti, se tudi majn mantra, ali?
kater zracni filter bi mi priporocali za putno Mk1 GT?
¸

Nobenega!

Na mojem je povzročilo to da v vročini ni hotelo odpirati overboosta. Original je zakon. Jest sem pa ob nakupu filtra kupu še čistilo, zdej mi pa vse stoji na polici. V unotu turbo pa je filter zelo OK.

lp
 
Uporabniški avatar
obi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To sep 23, 2003 3:23 pm
Kraj: rojstni šentjur

Napisal/-a obi Ne apr 03, 2005 12:32 am

hm kako to ne vpliva nič na moje vprašanje.
Štrom for WIFE ( ups for life )

Slika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne apr 03, 2005 11:04 am

notranji je brez pomena, edino če boš malo predelal kišto.
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 Po apr 04, 2005 10:33 am

Bom pa se jst kar tu nekaj prasal.

Kako je pa z filtri v turbo dizelskih motorjih?
Ali se ga splača menjat v JTD motorju?
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
obi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To sep 23, 2003 3:23 pm
Kraj: rojstni šentjur

Napisal/-a obi Po apr 04, 2005 5:53 pm

torstorm je napisal/-a:notranji je brez pomena, edino če boš malo predelal kišto.

:roll: malo bom naluknjal kišto to sem mislil. Pa me zanima če se bo kaj na glasu poznalo.
Štrom for WIFE ( ups for life )

Slika
 
Uporabniški avatar
BimmerM
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če dec 23, 2004 10:14 am

Napisal/-a BimmerM Po apr 04, 2005 5:59 pm

Kako je pa z dizli in športnimi filtri? Kaj se sploh spremeni če ga daš not? :?:
 
POWER MAX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Pe jan 28, 2005 1:48 pm

Napisal/-a POWER MAX Po apr 04, 2005 6:15 pm

BimmerM je napisal/-a:Kako je pa z dizli in športnimi filtri? Kaj se sploh spremeni če ga daš not? :?:


ja js ga mam v dizlu in sm dobu moč, se pozna, pa še avspuh sm zamenu in se je moč tud povečala.
ni se povečala kuj ampak mal kasnej, tk de po ene parih krogih ni blo nč čutit. ;)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov