Tomo je napisal/-a:Zanima me kakšna je razlika med univerzalnim športnim filtrom(8000SIT) in filtrom ki je za določeno znamko in model avtomobila ( Alfa 145 Boxer - gledal v a3m za 25000SIT - K&N)
Kaj je recimo boljšega pri tem filtru v a3m-u, ki je kar 25 jurjev, če je kaj boljši sploh?
Tomo je napisal/-a:Zanima me kakšna je razlika med univerzalnim športnim filtrom(8000SIT) in filtrom ki je za določeno znamko in model avtomobila ( Alfa 145 Boxer - gledal v a3m za 25000SIT - K&N)
Kaj je recimo boljšega pri tem filtru v a3m-u, ki je kar 25 jurjev, če je kaj boljši sploh?
matic2000 je napisal/-a:pregledal sem že vse teme kjer so športni filtri omenjeni...pa nism nikjer zasledil..
na svojega CLIOTA 1.4 bi rad dal športni filter predvsem zaradi glasa...
ko pa sm sprobal brez filtra (za trenutek) pa ni bil glas nič kaj glasnejši, ko pa ponavadi...
pa me zanima, če bi se to spremenilo z športnim filtrom...
ZEeMF je napisal/-a:za filter se ti ne splača nič keša stran metat.(športni filtri so ugavnem bolj za turbače) raj si kup en šport. lonc, bo saj bolj zvok.
aja pa pomoje ni velike razlike sam v ceni.
torstorm je napisal/-a:kdo je rekel, da honde ne dajo odzadi glasa.Sem slišal civica VTI in izpuh od acure, pa je dosti glasneje kot kak audi ali VW,...posebej ko pride na 8000-9000 rpm.
¸FireSTORM je napisal/-a:torej ce se masina zarad sp. filtra lazje zavrti, se tudi majn mantra, ali?
kater zracni filter bi mi priporocali za putno Mk1 GT?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov