Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF To mar 02, 2004 8:01 pm

Nu-NRG je napisal/-a:
ZEeMF je napisal/-a:e j shosuglavojo kiss my ...
btw. za velve niti ni važn koko se napiše ker je ista stvar važn da veš o čem govorim. aja pa za fens bypass velve, ga niti ni sam morda je lepši. imata pa oba isto nalogo ZATO nista isto kot jabolko in hruška. kvečjemu tko k cviček al pa mrlot
(vino).


UGLAVNEM, turbota je 30x lažje natunati k navadn avto, in še več efekta je, kle se ti saj splača kupt šp. filtr pa CAI. al pa šport avspuh. pride do izraza. drgač pa domp velve pa bleed velve, dva efekta pridobiš, (manj turbo laga, in večji nadtlak=večaj moč motorja)

Dej mi povej kaj ti pri turbacu pomaga CAI ce imajo intercooler ;)
Clovek .. a si pozabu tabletke papat? :twisted:


ti pa res nimaš pojma. dej mal praš kok se segreje zrak k gre čez turbino. pa interkuler ne ohladi to na 0oC ampak sam enamal. a veš, drgač majo pa turboti že serijsko CAI saj eni, tok da veš
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To mar 02, 2004 8:09 pm

Pa zaboga zenf, a ne znas ne zalt drugih ljudi. Vedno k preberm ks tvoj post me ma da bi ga zbrisu (ceprov ga ne morm). Dej odgovarji lepo, ne pa ti pa res nimas pojma ipd. :x
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF To mar 02, 2004 8:12 pm

Mate je napisal/-a:Pa zaboga zenf, a ne znas ne zalt drugih ljudi. Vedno k preberm ks tvoj post me ma da bi ga zbrisu (ceprov ga ne morm). Dej odgovarji lepo, ne pa ti pa res nimas pojma ipd. :x


jah če se pa pametnega dela, pa je čist nekam mim udaru.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To mar 02, 2004 11:40 pm

ZEeMF je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:Pa zaboga zenf, a ne znas ne zalt drugih ljudi. Vedno k preberm ks tvoj post me ma da bi ga zbrisu (ceprov ga ne morm). Dej odgovarji lepo, ne pa ti pa res nimas pojma ipd. :x


jah če se pa pametnega dela, pa je čist nekam mim udaru.

:twisted: :bow :rofl :ue
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI To mar 02, 2004 11:48 pm

Bom jaz razsvetlil zadevo.

CAI je vedno koristen in ga imajo vsi 1.8T motorji serijko, prav tako 2.7T, 4.2T, pa vsi TDI... Najbrž tudi ostale znamke drugih firm. Gre preprosto za to, da je zajem zraka narejen tako, da svež hladen zrak vstopa od zunaj v cevi, ki vodijo do zračnega filtra, od tam naprej pa do turbine.

CAI naredi to, da pride do turbine zrak take temperature, kot je zunaj, torej da se nič ne segreje zaradi vročine mašine, ki je blizu zraven pod haubo. Turbina potem zaradi komprimiranja zrak segreje, intercooler ga pa ohladi.

Dam namišljen primer :

zunaj je 20stC

skozi CAI pride zrak 20stC do turbine, tu se pri polnem gasu segreje do 80stC, nato pa se v interoolerju ohladi nazaj na 40stC.

če ni CAI, potem pride 25stC zrak do turbine, se segreje v turbini do 85stC, ter ohladi v intercoolerju na 45stC.

CAI torej znižuje celotno temperaturo, saj je z uporabo CAI prišel 40stC zrak v motor, brez CAI pa 45stC.

===================

Finta je v tem, da intercooler še zdaleč nima 100% izkoristka, torej da bi zrak ohladil nazaj na temperaturo okolice.

Pa tudi, če bi imeli tako konjsko velikega vgrajenega, da bi ohladil nazaj zrak na temperaturo okolice, turbina še vedno porine manj zraka, če je na vstopu v turbino bolj vroč. Tako si želimo, da pride do turbine čimhladnejši zrak. Ter jasno, da ga potem intercooler čimbolj ohladi.
Tuning by technology
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Sr mar 03, 2004 9:02 am

No pa da jaz dodam še nekaj!

Vse kar ti je povedal že BlueGti drži.

Vendar je v naši ljubi SLO ta problem, da se razen čipa in izpuha ne dobi prav dosti delov.
Za vse stvari je treba poseči v tujino. To pa stane.

Vsak bi nekaj tunal, ko pa mu človek pove koliko bi to stalo, pol pa je raje tiho.
Prvo povej koko keše imaš na voljo oz. ga želiš vložit v motor, pol pa ti bomo lahko pomagali dalje.

Le tako bomo vedli, do katerih konjev boš prišel.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr mar 03, 2004 1:14 pm

Sicer pa mislim da se nisem videl CAI pred turbino .. 8)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Mica
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To feb 03, 2004 11:33 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a Mica Sr mar 03, 2004 1:24 pm

Cicero je napisal/-a:Vsak bi nekaj tunal, ko pa mu človek pove koliko bi to stalo, pol pa je raje tiho.
Prvo povej koko keše imaš na voljo oz. ga želiš vložit v motor, pol pa ti bomo lahko pomagali dalje.

Le tako bomo vedli, do katerih konjev boš prišel.


Na razpolago mi bo nekje en miljonček :wink:
Mogoče sto jurjev več, mogoče sto jurjev manj :wink:
Upam, da mi boš zdaj lahko povedal kaj več, in kok konjev lahko kupim za to!
S4-'92, 240HP
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Sr mar 03, 2004 1:37 pm

to je pa lep zalogaj dnrja. :o ja s takim financam se bi pa dalo gor mal dubit. ja sem nekaj gledal, nujo čip, auspuh (po naročilu delan), alu cevi (za turbino) dumb velve, večji intercooler, večji turbo, s tem bi mogu na moči kar dosti pridobit, n2o pa ne priporočam, ker zelo skrajša živjensko dobo motorja.
 
Uporabniški avatar
Mica
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To feb 03, 2004 11:33 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a Mica Sr mar 03, 2004 2:01 pm

ZEeMF je napisal/-a:to je pa lep zalogaj dnrja. :o ja s takim financam se bi pa dalo gor mal dubit. ja sem nekaj gledal, nujo čip, auspuh (po naročilu delan), alu cevi (za turbino) dumb velve, večji intercooler, večji turbo, s tem bi mogu na moči kar dosti pridobit, n2o pa ne priporočam, ker zelo skrajša živjensko dobo motorja.


Jahhh, pa kaj še!!! :shock: To pa dvomim, za tak dnar...nop..
Te svari stanejo malo več, vsaj jaz tak mislim....hmm..že dobra turbina je 500k, aspuh 250k...in tak dalje...kje pa je še ostalo... :?: :idea: :?:
S4-'92, 240HP
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr mar 03, 2004 2:20 pm

Za 1 mio gre 1.8T na cca 300 oz 320ps.
 
Uporabniški avatar
Mica
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To feb 03, 2004 11:33 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a Mica Sr mar 03, 2004 2:28 pm

CupraR je napisal/-a:Za 1 mio gre 1.8T na cca 300 oz 320ps.


:shock: :shock: :shock: ......ma neeeee :lol:
...ampak kje??? V Sloveniji???
Pri katerm mojstru??
Kaj pa pol vse menjajo??
S4-'92, 240HP
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr mar 03, 2004 2:51 pm

j***..ga tko kot so ti že napisal, treba dele iz tujine naročit. menja se pa itak vse: turbina, kolektor, intercooler, injektorji itd.......... :lol: Sam a veš kako je to: pol rabš še en mio za podvozje, zapoera diferenciala...... Ti bl mal pomaga če mašino naviješ pol pa prvi ovink v jark :lol:
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Sr mar 03, 2004 5:25 pm

Mica je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Za 1 mio gre 1.8T na cca 300 oz 320ps.


:shock: :shock: :shock: ......ma neeeee :lol:
...ampak kje??? V Sloveniji???
Pri katerm mojstru??
Kaj pa pol vse menjajo??




PRI MENI!!!!

ZA 5500 EUR dobiš pri meni kompleten kit za na 300+ KM!
Moj tel. 041 753 015
Pokliči, če te zanima kaj več!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr mar 03, 2004 5:50 pm

Mica je napisal/-a:Na razpolago mi bo nekje en miljonček :wink:
Mogoče sto jurjev več, mogoče sto jurjev manj :wink:


In potem bo rekel Cicero.

"Now we are talking " :P
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Sr mar 03, 2004 6:02 pm

X-Hair je napisal/-a:
Mica je napisal/-a:Na razpolago mi bo nekje en miljonček :wink:
Mogoče sto jurjev več, mogoče sto jurjev manj :wink:


In potem bo rekel Cicero.

"Now we are talking " :P



To je beseda!

Saj veš, malo dnara malo muzike! :lol:
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Sr mar 03, 2004 6:35 pm

jah zakaj novo turbino. auspuh ni tok sej ni treba "najdražjega", za ta dnar bi že dubu pomoje skor vse našteto.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr mar 03, 2004 8:32 pm

Gorcica .. ti mas extremno pametne .. ni kej :P
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Sr mar 03, 2004 8:48 pm

ZEeMF je napisal/-a:jah zakaj novo turbino. auspuh ni tok sej ni treba "najdražjega", za ta dnar bi že dubu pomoje skor vse našteto.



Vzami moj dober nasvet:

Preveč pameti lahko škoduje!!!


Dobro si ga zapomni, če si pa še to teško, pa si ga nekam napiši! :)
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Sr mar 03, 2004 9:25 pm

Nu-NRG je napisal/-a:Gorcica .. ti mas extremno pametne .. ni kej :P


ej maky sory ampak ti nurger j***m ti ja pas mater, jaz ti nisem gorčica, majoneza, kisle kumarice, ampak ZEeMF. če pa ne veš kako se to napiše pa pojdi nazaj v 1. razred, ali ga pa dokončaj (če si še tm) :evil:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost