Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
_spirit_
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: So avg 23, 2003 4:02 am
Kraj: Koper

Napisal/-a _spirit_ So apr 17, 2004 11:01 am

CarInvent, tudi jaz sem s Kopra, tako da če bo tam predstavitev bodi 290% da pridem! :D
 
Uporabniški avatar
BAGGIO
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne apr 04, 2004 7:50 pm
Kraj: NM

Napisal/-a BAGGIO So apr 17, 2004 1:26 pm

CarInvent - Dej povej kako je pa kej z menjavo olja pri cliotu, ti maš baje dCija.
Ga menjaš res na 30.000 al prej?? Pri mojem :roll:
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Ne apr 18, 2004 10:53 am

BAGGIO je napisal/-a:CarInvent - Dej povej kako je pa kej z menjavo olja pri cliotu, ti maš baje dCija.
Ga menjaš res na 30.000 al prej?? Pri mojem :roll:


hja, res sem ga menjal samo pri 30.000. sedaj imam ravno 45.000 pa je mali servis in ni menjave, naslednjič pa po servisni pri 60.000. to z original oljem pri Renaultu, ki je specifično, vzdržljivo.

se mi zdi res dolg interval 30kkm, ampak glede na to, da ima 100 konjski dci enak interval menjave, bi moral tudi moj, ki ima tuning zdržati enako.

drugače pa je tako s temi intervali - saj piše v servisni - če je veliko mestne vožnje, kratkih voženj in pa "divje" vožnje, potem je pametno pogosteje menjati - jaz bom zato verjetno zdaj menjal pogosteje (20kkm), ravno zaradi režima vožnje.
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
MugenPow
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr apr 14, 2004 11:02 pm

Napisal/-a MugenPow Ne apr 18, 2004 11:01 am

jest mam chip pa osebno vozim RSRu realno ti pove kok je ena meja da avto normalno dela , ne pa da ti ga navije pa da so pol problemi z turbino itd. če se boš odloču ti ga priporočam res (NAJBOLJŠI V TEM PODROČJU ) :wink: :wink:
Slika
 
-EC-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne mar 28, 2004 2:38 pm
Kraj: 1231

Napisal/-a -EC- Ne apr 18, 2004 11:39 am

Kako se pa kj splača P206 1.6 90KM (bencinar) dt čip notr?
 
Uporabniški avatar
Mica
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To feb 03, 2004 11:33 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a Mica Ne apr 18, 2004 11:43 am

-EC- je napisal/-a:Kako se pa kj splača P206 1.6 90KM (bencinar) dt čip notr?


hja, ne vem no!
Jaz glih nebi za cca. 100k kupil samo 1 konja, ali????
S4-'92, 240HP
 
-EC-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne mar 28, 2004 2:38 pm
Kraj: 1231

Napisal/-a -EC- Ne apr 18, 2004 11:52 am

Mica je napisal/-a:
-EC- je napisal/-a:Kako se pa kj splača P206 1.6 90KM (bencinar) dt čip notr?


hja, ne vem no!
Jaz glih nebi za cca. 100k kupil samo 1 konja, ali????


A sam enga konja pridobi?
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Ne apr 18, 2004 12:03 pm

-EC- je napisal/-a:
Mica je napisal/-a:
-EC- je napisal/-a:Kako se pa kj splača P206 1.6 90KM (bencinar) dt čip notr?


hja, ne vem no!
Jaz glih nebi za cca. 100k kupil samo 1 konja, ali????


A sam enga konja pridobi?


veš da, sej je že sam sprobal a ne!? taki največ vedo. omenjena cena je pa tudi pretirana

povprašaj raje tiste, ki so to že sprobali. pa isti motor imajo tudi citroeni (saxo se mi zdi), vem da jih ima ene par že to narejen, samo niso nujno iz foruma
avtoelektronika pika si
 
-EC-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne mar 28, 2004 2:38 pm
Kraj: 1231

Napisal/-a -EC- Ne apr 18, 2004 12:25 pm

CarInvent je napisal/-a:
-EC- je napisal/-a:
Mica je napisal/-a:
-EC- je napisal/-a:Kako se pa kj splača P206 1.6 90KM (bencinar) dt čip notr?


hja, ne vem no!
Jaz glih nebi za cca. 100k kupil samo 1 konja, ali????


A sam enga konja pridobi?


veš da, sej je že sam sprobal a ne!? taki največ vedo. omenjena cena je pa tudi pretirana

povprašaj raje tiste, ki so to že sprobali. pa isti motor imajo tudi citroeni (saxo se mi zdi), vem da jih ima ene par že to narejen, samo niso nujno iz foruma


Ja pa nevem kdo je to ze sprobal. A ti nc ne ves o tem?
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Ne apr 18, 2004 1:30 pm

Carinvent koliko KM in NM je realno da bi pridobil pri cip tuningu pri 1.6 110KM Cliotu?
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Ne apr 18, 2004 9:59 pm

Takole bom rekel, zame edina ki se res spoznata na te zadeve sta RSR in SENICA..Verjamem pa, da tudi tile rapidovi moduli niso od muh..Ampak dejstvo je eno, Pri rapidu je narejen avto, vzamamimo recimo primer Passat TDI..V italiji vzamejo recimo dva mogoce vec passatov TDI in naredijo potem nek standardni modul za passata TDI..Ta modul seveda ustreza normam itd..

Zdej pa vzammimo drug primer, pridem jaz z passatom TDI, k ma 50k km, star 8 let, skratka neulavfan len motor..in z tem chipom, avto sigurno ne bo sel tako kot bi moral..Ker motorji se med sabo razlikujejo, to menda vsi vete..

Ti pa prides lepo k RSRju ali pa k SENICI, najprej pomeris avto, dobis graf pred in po predelavi in vidis realno sliko tvojega avta..

Potem pa se ta buca, da bi eden sedel v avtu zraven ter ti v real timeu programiral modul, kaj takega se nisem slisal:)Se pravi na lasten filing se torej zanasate al kaj?
Slisal sem, ampak oni imajo avto na valjih..:lol:

Tretje pa bi rekel to, tvojega cliota sem videl na dragu in lahko recem samo to, da tvoj clio nikakor ne more ustrezati normam o emisiji izpusnih plinov, ker kadi kot parna lokomitiva..Verjamem, da je odprt na polno, ampak taksnega chipa nikakor ne mores prodati stranki..Res je, da lahko izklopis s stikalom chip, ampak to ni to..

Nekako kot zakljucek pa bi rekel se tole, ko bote nabavili valje pri vasem podjetju takrat se bo vidla realna slika..Ne mores pa postreci z Rapidvimi dyno izpiski, ker so zlo relativni..vsak avto se drugace obnasa..
Verjamem, da ste sposobni kader, ampak nekako bi se od firme, ki ponuja taksne chipe pricakovalo, da se avti tunajo na valjih..

Pa brez zamere..
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Po apr 19, 2004 10:46 am

greddy, ni zamere, ampak ene par stvari bi ti vseeno razložil.

glede moje lokomotive: poglej, zadnjih nekaj mesecev sem testiral ene par različnih verzij čip tuninga na svojem avtu. testiral sem verzije za različne okuse - po moči, ekologiji.. in če mi poveš kdaj/kje si videl moj avto ti lahko več povem kaj je bilo takrat. je pa bila zadnja verzija za drag race v Bujah res drugačna (beri:preterana), ker je fajn kadilo, čeprav avto je šel pa dobro (potrjuje rezultat). V bistvu ga nikoli ne tiščim tako, tam sem pa pač moral do konca brez milosti, ker je bila huda konkurenca - bmw 180KM, ibiza 160KM in Golf 120KM (tega sem prehitel)

Šele zadnjih 5 dni imam po pol leta spet povsem original čip + zmontiran gor Rapid, osebno sem z njim bolj zadovoljen, navora je res veliko, pa tudi ni lokomotiva, lahko prideš ponovno preverit. Če ga pa tiščiš na polno, pa sigurno nekaj pokadi, tolk kot vsak drug primerljiv dizel ko ga pritisneš. Razlog je tudi v tem, da še ni Rapida za 82 konjsko verzijo dcija, pride pa kmalu, zato imam zaenkrat nastavitve od 65konjskega, ki niso idealne.

omenil si, da naredijo standardni modul za recimo TDIja. Se povsem strinjam, da je velik problem razlika med avtomobili, torej po letnikih izdelave, nastavitvah elektronike, prevoženih km, vzdrževanosti, profilu voznika. Praktično nista niti dva avta enaka. In ravno zato, se da Rapid nastavljati. Začneš s priporočenimi nastavitvami, ki so v večini primerih že kar prave, lahko pa jih prilagodiš posebnostim avtomobila, če je potrebno. S tem da je tukaj efekt viden takoj - ja, modulu spreminja serviser nastavitve v realnem času med vožnjo (ampak le če je to potrebno).

Meniš da bi moral vsak avto na valarje zaradi Rapida - tu se ne bom strinjal, velika večina po tem nima potrebe (mnenje strank), stvar je dovolj standardizirana, da ko razvojni oddelek tuna enak avto na valarjih in z ostalo opremo, razvije primeren modul, ga stestira in ponudi na trg, in je potem tukaj avto tehnično brezhiben bo prirastek zadosten in primerljiv s tem kar izmerijo v Dimensione Sport. Odstopanja so lahko + ali - in niso velika in zadostujejo za orientacijo (gledat moreš pa prirastek z/brez kar je razvidno iz grafov). V italiji je enako, meritev je tam opcija in stane +100 eur. Valarji so pomembni ko se razvija nove aplikacije ter kadar se gre v ekstreme - to pa tako ni za avte za vsakdanjo uporabo. In z Rapidom se ne gre v ekstreme, ker te omejuje serijska elektronika, pride se pa dovolj daleč.

Sicer pa preizkusiš v svojem avtu, če ti ni všeč pač ne vzameš - to je tudi prednost stikala za preklop med vožno takoj vidiš razliko. Ne pravim, da je to absolutno boljše kot čip tuning, če je kdo tako razumel, to je stvar osebne odločitve. enemu eno drugemo drugo, je alternativa brez posega v elektroniko in ima svoje prednosti.

Meritev na valjih je za vsakega mogoča - v Sloveniji je dovolj merilnih mest za njeno velikost (majhnost). V Ljubljani kar 3, tako da ni problema. zaenkrat za naše lastne še ni potrebe niti možnosti, ko pa bodo pa ne bodo v Ljubljani.

Ni zamere. če te kaj zanima ti raje pokažem v živo.
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Po apr 19, 2004 11:11 am

Zame prvi dober konstruktivni odgovor od tebe..:lol:

Vse kar si napisal si samo potrdil moje pisanje, vendar se sam se vedno ne strinjam z eno stvarjo..

In ravno zato, se da Rapid nastavljati. Začneš s priporočenimi nastavitvami, ki so v večini primerih že kar prave, lahko pa jih prilagodiš posebnostim avtomobila, če je potrebno. S tem da je tukaj efekt viden takoj - ja, modulu spreminja serviser nastavitve v realnem času med vožnjo (ampak le če je to potrebno


Kako lahko serviser v real timeu spreminja nastavitve, se zanasa na lasten filing al kako, + ali - se da razbrati samo iz valjev, kjer se vidi realna slika, če spremnis določen parameter.In avtomastsko če delas ti v real timeu med voznjo, podres nastavitve za emisje itd..Za take stvari rabis siroko pasovno lambda sondo itd...
 
Uporabniški avatar
Mica
Novinec
 
Prispevkov: 451
Pridružen: To feb 03, 2004 11:33 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a Mica Po apr 19, 2004 11:36 am

CarInvent je napisal/-a:
-EC- je napisal/-a:
Mica je napisal/-a:
-EC- je napisal/-a:Kako se pa kj splača P206 1.6 90KM (bencinar) dt čip notr?


hja, ne vem no!
Jaz glih nebi za cca. 100k kupil samo 1 konja, ali????


A sam enga konja pridobi?


veš da, sej je že sam sprobal a ne!? taki največ vedo. omenjena cena je pa tudi pretirana

povprašaj raje tiste, ki so to že sprobali. pa isti motor imajo tudi citroeni (saxo se mi zdi), vem da jih ima ene par že to narejen, samo niso nujno iz foruma


G. vseved, ne, nisem probal!!
Amak na atmosfercih, takšnih ali drugačnih, ni mogoče izstisnit niti 10 konjev! (tu mam v mislih kao "čip tuning"

Ali se motim??
S4-'92, 240HP
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Po apr 19, 2004 11:53 am

Mica je napisal/-a:
G. vseved, ne, nisem probal!!
Amak na atmosfercih, takšnih ali drugačnih, ni mogoče izstisnit niti 10 konjev! (tu mam v mislih kao "čip tuning"

Ali se motim??


Ne nič se ne motiš, na NA motorju z chip tuingom ne pridobis nic, ceneje tew bo prislo, da shujsas za 10 kg, se bo bolj poznalo, kot pa kaksen konj ali 2 :lol:

Pri NA motorju bi jaz zacel nekako takole, najprej izpusni kolektor in kompplet izpuh brez kata, ter seveda CAI oziroma dovod mrzlega zraka z sportnim filtrom...Potem bi se lotil sesalnega kolekotrja.., nato bi prisle na vrsto bolj ostre odmične gredi, z kopmlet obdelano glavo, aja pozabil sem, na zvisanje kompresije..Pa oljasal in zbalansiral bi vztrajnik..Aja potem pa vse skupaj optimiziral na valjih..
Tole je res velik kup denarja ampak samo to se "splača" pri NA motorjih...

Ubistvu bi blo najceneje porihtat izpuh,z drugim kolektorjem, brez katov itd..Ter obvezno CAI ( cold air intake)...Tko na hitro sem nekaj skupaj spisal.. :roll:
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Po apr 19, 2004 12:38 pm

nočem da se spet odpre razprava v zvezi s tem.

tu so parametri drugi kot pri čip tuningu. pri Rapidu govorimo o turbodizlih, ne o bencinarjih.
ne gre se v ekstreme, zato se nastavitve za emisije ne podrejo, če pa bi se, pa na to opozori elektronika, katere limiti so ostali nedotaknjeni zapisani v ecuju. Če te res zanima, boš pogledal v živo, saj ne grizemo. preveč. :D

@mica: nisem vseved. sem pa bil pri meritvah parih atmosferskih avtov, in sem videl +10 konjev. ni pa pri vseh avtih tako. ti pa še naprej govori o 1 konju za 100ksit.
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Po apr 19, 2004 12:53 pm

Verjetno bi se z cipom , izpuhom ter CAI pridobilo okoli 20 KM.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Po apr 19, 2004 12:55 pm

Ko bos imel chip za signuma 3.0 cdti se bova s fotrom oglasila, sam imam za svoj avto druge plane....
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Po apr 19, 2004 12:59 pm

noobie je napisal/-a:Verjetno bi se z cipom , izpuhom ter CAI pridobilo okoli 20 KM.


Prej 10 - 15 kot pa 20...
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po apr 19, 2004 1:23 pm

kaj pa za novo corso 1,3 CDTI se že kaj prpravlja????
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov