Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr apr 21, 2004 11:49 pm

Hm, zvok... evo še en zvok od zunaj... Sicer pa najlepše zveni nad 5000rpm, ko začne res mukat...

http://www.mobisux.com/album/data/500/21949malplaca.wmv
Aja pa dejte na ta link kliknit z desno in dat save target as... ker men drgač ne dela.. :roll:


Upam da vam bo všeč...
Slika
 
stilk0
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr apr 14, 2004 7:05 pm

Napisal/-a stilk0 Če apr 22, 2004 12:13 am

Hm lep zvok ma kwa pa maš to zaeno mašinco pa lonc kwa je zaena firma ?
s_t_i_l_ko
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če apr 22, 2004 12:19 am

1.6 16V, šp.f. Sprintfilter KD2 Supercompetition, Auspuh Jureš custom made - lonc devito (še preden se je tako imenoval)...
Slika
 
stilk0
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Sr apr 14, 2004 7:05 pm

Napisal/-a stilk0 Če apr 22, 2004 10:53 am

Pa tale tvoj peđojko ni turbač ne se sploh splača chip notr dajat če ni turbinca ?
s_t_i_l_ko
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če apr 22, 2004 10:59 am

Ah... dost je!
Slika
 
Uporabniški avatar
robertos_664
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: To nov 04, 2003 10:20 pm

Napisal/-a robertos_664 Če apr 22, 2004 9:29 pm

ljubitelj škod: še enkrat te vprašam kaj imaš proti Hyundaijem da jih vedno vlačiš v svojih postih? pridi k meni pa ti pokaže kaj je Hyundai :)
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Pe apr 23, 2004 4:18 pm

Škoda lover....sicer poskušam bit nad tem, da hvalim eno znamko in zaničujem drugo....pač vsak se v neki najde in kar ima hyundai slabega ima lahko škoda dobro in obratno........lahko se vsi od vsakega neki naučimo...in prav temu služi forum!!!

pa še odgovor glede hidravlike ventilov: Hyundai ima to prednost, da v batku ki izniči zračnost, na nihajnem vzvodu, ima nepovratni ventil, se pravi, ko motor miruje oz. ko ga vžgeš, je pritisk na ventil že dvolj močan, da ni lufta alfa pa tega nima in se pritisk na batku ustvari šele ko steče ojle po motorju pod pritiskom sicer pa oba opravljata njihovo funkcijo kar dobro......zato, če je kdo kdaj dal na alfi dol odmično gred je potem, ko je motor ponovno užgal opazil, da ventili nekaj minut tolčejo, dokler ne pride olje nazaj vse do batkov.
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Pe apr 23, 2004 6:15 pm

Viper123 je napisal/-a:Evo notranjost VAG računalnika:
Slika

Dva upora prilotaš pa imaš 200HP+ :EE

LP


emm kje ti viš upore (tist plav so kondenzatoriji)
kar se tiče roma, proma, eproma, eeproma- se vam ne sanja. lej najprej os naredl rom, pa je bil garjast pa so naredl prom pa še vedno ni bil kul, pol so naredl eprom (uv svetloba sux), in na konc so se spomnel eepro, ker je zapisljiv in zbrisljiv v izi.

za avte, tam naj bi bli romi !!1 da jih nebi mogu vsak b**** programerat.
če pa nardiš chip tutnin, pa ti model fukne prom not (programable rom) ga pa un tm sprogramira al pa so že sprogramiran in ti mašina drgč lavfa, tisi ostali romi so pa v kompu!!!
jaz še nism šlišu da bi ker flashu rom v avtu !!
btw.

če sem se zmotu me bk sam tko je !!!
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe apr 23, 2004 6:45 pm

kot prvo, nočem da izpadem kot eden izmed tistih, ki jih omenja naslov teme...

ampak, da se ne boste brez veze kregal, bom povedal ene par stvari, ki so v veliki meri preverjene tudi z moje strani, čeprav osebno ne delam čip tuninga, dela pa to moj kolega in če bo koga bolj podrobno zanimalo naj se bo za dodatna pojasnila obrnil nanj (gre za Matjaža - Mikrotehnika).

pri čip tuningu (modifikacija ecu) obstajajo vsaj naslednji trije načini, odvisni pa so od uporabljene opreme, še najbolj pa od tipa elektronike (tudi če sta dva avta enaka po modelu, letniku, motorju etc, še ne pomeni da imata isto elektroniko! lahko je 5 različnih tipov istega modela avta):

1) zamenja se čip z drugim, preprogramiranim
2) zamenja se samo program zapisan na eprom čipu (kot je že nekdo razložil, je to zbrisljiv čip)
3) lahko pa se čip, ki se ga preprogramira, tudi flasha s flash protokolom preko diagnostičnega porta, ampak to le redke novejše modele, kjer to omogoča tip elektronike (spet je potrebna posebna oprema)

no, in ta "oprema", ki sem jo omenjal je ranga nekaj 10keur - (recimo kar ima Mikrotehnika)
avtoelektronika pika si
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe apr 23, 2004 7:51 pm

lucky je napisal/-a:Škoda lover....sicer poskušam bit nad tem, da hvalim eno znamko in zaničujem drugo....pač vsak se v neki najde in kar ima hyundai slabega ima lahko škoda dobro in obratno........lahko se vsi od vsakega neki naučimo...in prav temu služi forum!!!

pa še odgovor glede hidravlike ventilov: Hyundai ima to prednost, da v batku ki izniči zračnost, na nihajnem vzvodu, ima nepovratni ventil, se pravi, ko motor miruje oz. ko ga vžgeš, je pritisk na ventil že dvolj močan, da ni lufta alfa pa tega nima in se pritisk na batku ustvari šele ko steče ojle po motorju pod pritiskom sicer pa oba opravljata njihovo funkcijo kar dobro......zato, če je kdo kdaj dal na alfi dol odmično gred je potem, ko je motor ponovno užgal opazil, da ventili nekaj minut tolčejo, dokler ne pride olje nazaj vse do batkov.


In pridemo do zaključka da ma Hyundai velik bolše motorje kot alfa, ker hyundaiju ne zaružjo na suho dročniki pri menjavi olja... A ne??? :D :D :D
TJUNING PA TO...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Pe apr 23, 2004 10:40 pm

tega nisem rekel, je pa zagotovo ta rešitev boljša(dokler ne ostaneš brez olja).....ima pa kot posledico seveda več vgrajenih delov (bat, vzmet bata, distančnik, kroglico, vzmet kroglice, ohišje, o-ring) kar poveča ceno pa možnost, da se kej pokvari......in oba sistema ob pravilno vzdrževanem motorju delujeta enako....oz. ne čutiš razlike........

pa še to je......na alfi prej čutiš, da je kej narobe, ker začnejo bit ventili takoj glasni, ko črpalka za olje ne dobi več tega.....in se ustaviš. Pri hyundaiu pa preden začnejo bit ventili glasni, ker pač imajo v sebi olje se zna zgodit še kej hujšega, saj te razen lučke ničesar drugega ne opozori, da ni olja.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 So apr 24, 2004 3:16 am

lucky je napisal/-a:
pa še to je......na alfi prej čutiš, da je kej narobe, ker začnejo bit ventili takoj glasni, ko črpalka za olje ne dobi več tega.....in se ustaviš. Pri hyundaiu pa preden začnejo bit ventili glasni, ker pač imajo v sebi olje se zna zgodit še kej hujšega, saj te razen lučke ničesar drugega ne opozori, da ni olja.



Lej tuki si napisu ene par nesmislsov!
Črpalka za olje že dobi olje, sam ga ni sposobna pognat v glavo motorja (zarad okvare rečmo) in k dročnikom...in na suho zaružjo! To se dogaja tut pri menjavi olja ko steče ven vse olje in pri full minus temperaturah ko je olje full gosto. In če dročniki pri mrzlem motorju za sekundo zatolčejo to še ne pomen da bi blo kej narobe. Če delaš generalko pa itak z oljem pred podmažeš vse gibljive dele predn zalaufaš. Pa še to...predn vžgeš motor ga parkrat obrneš na štarter brez iskre da ustvrš oljni pritisk in pošlješ olje iz karterja po motorju!

Ventili niso glasni in ne vsebujejo nobenega olja, glasni so lahko kvečjem dročniki!

Hmmm a ni lučka že zadostno opozorilo da je kej narobe???

Kokr jst kej vem so pa ravno lantre imele probleme z dročniki...
TJUNING PA TO...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky So apr 24, 2004 11:00 am

Kako je pa lahko dročnik glasen? no, lahko je ja, samo ne pri teh motorjih. hudravlika ventilov se nahaja v dročniku (vsaj pri omenjenih motorjih) in če je kej glasnega je to vedno hidravlika.
podmazat dele je sicer dobro samo ne pomaga nič ker čim pride so sile steče vso olje ven, pritisk olja je tisti, ki ustvari tanek sloj olja med površinama (hidrodinamični ležaji).
na roko lahko vrtiš motor tri dni in ne boš ustvaril zaostnega tlaka, da boš olje spravil do glave oz. da boš ustvaril dovolj tlaka, da se bo zadeva podmazovala pa tudi sama hitrost med vrtečima se deloma je tuki zelo pomembna, kje so pa še dročniki........

seveda ventili zaružijo pri vžigu in to pri alfi je popolnoma normalno samo ko boš kdaj imel kako mažino pred sabo na prafaktorje, ti bo jasno kaj ti govorim. Ali veš na kaj je sploh povezana tista kontrolna lučka za olje na motorju? meri tlak olja na ležaju glavne gredi oz. v sistemu takoj za črpalko in če se zamaši dovod olja za glavo po senzorju, ti lučka ne bo javila napake, ker pač meri še vedno zadosten pritisk olja, glava pa tega ne bo dobila.....

lantre, preden so dobile BETA serijo mašin so imele probleme z izpušnimi ventili, za dročnike, pa nisem nikjer zasledil, da bi imele probleme.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 So apr 24, 2004 11:17 am

Dročnik je lahko glasen zared tega ker v momentu vžiga ne dobi olja...rerčmo zarad temperature al pa zarad dolgotrajnega stanja na mestu (valda da hidravličen dročnik kakšen pa?) in pumpa v tem trenutku ne zafila hidravlike ventilov (dročnikov)...pa zatolče na moment...nekak tko CK CK CK

Pa sej nism reku da vrtiš motor na roko (pol ga res lahko vrtiš 3 dni :D :D ). Predn daš svečke not ga prelaufaš na ŠTARTER brez svečk (seveda je dobr prej probat zavrtet še na roko he he)

Gofi naprimer majo senzor tlaka še v glavi...sicer je pa malo malo verjetno da se bo dovod za pumpo kr zamašu...od česa pa?? Ponavad gre res taprvo sama pumpa.

Se strinjava???
TJUNING PA TO...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky So apr 24, 2004 12:06 pm

se strinjava ja.........misliva isto samo drugače si zadevo razlagava.


Če prideš na tunning fest v kopru, ti lahko pokažem kako zgleda ta hidravlika razstavljena........
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 So apr 24, 2004 12:51 pm

lucky je napisal/-a:se strinjava ja.........misliva isto samo drugače si zadevo razlagava.


Če prideš na tunning fest v kopru, ti lahko pokažem kako zgleda ta hidravlika razstavljena........


Ne maram hyundaijev :D :D :D

LP
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Marcelolipi
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Sr feb 04, 2004 5:03 pm

Napisal/-a Marcelolipi So apr 24, 2004 2:55 pm

Pirc je napisal/-a:tud v rom se da zapisat vec kot enkrat ...

Sploh pa v eprom oz. eeprom ...


no me je ze en prehitu in razlozu strvari ...

LP Pirc



ROM-a ne moreš ponovno progreamirat ali pa brisat!! Program v ROM lahko vpišejo samo tovarniško(pa še to s pomočjo matrice)!To kaj si pa ti reko pa je EEPROM
Tuning is Art....I`m the Artist!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky So apr 24, 2004 6:19 pm

Super 98.....sej jaz jih tudi ne maram, samo kaj ko vse drugo je še slabše :D :D :D

V kopru maš pir v dobrem.
 
user562
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: Pe mar 12, 2004 12:24 am
Kraj: jesenice

Napisal/-a user562 So apr 24, 2004 6:50 pm

pa kaj je tle blo tako zanimivga,a to kako si avto obrnu v garazi
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Če maj 06, 2004 12:02 pm

ZEeMF je napisal/-a:
Viper123 je napisal/-a:Evo notranjost VAG računalnika:
Slika

Dva upora prilotaš pa imaš 200HP+ :EE

LP


emm kje ti viš upore (tist plav so kondenzatoriji)
kar se tiče roma, proma, eproma, eeproma- se vam ne sanja. lej najprej os naredl rom, pa je bil garjast pa so naredl prom pa še vedno ni bil kul, pol so naredl eprom (uv svetloba sux), in na konc so se spomnel eepro, ker je zapisljiv in zbrisljiv v izi.

za avte, tam naj bi bli romi !!1 da jih nebi mogu vsak b**** programerat.
če pa nardiš chip tutnin, pa ti model fukne prom not (programable rom) ga pa un tm sprogramira al pa so že sprogramiran in ti mašina drgč lavfa, tisi ostali romi so pa v kompu!!!
jaz še nism šlišu da bi ker flashu rom v avtu !!
btw.

če sem se zmotu me bk sam tko je !!!

Sorry k ponovno odpiram temo, ampak na tole moram odgovorit!

Tisti z lotanjem dveh uporov se nanša na neko temo v kateri je nekdo omenil, da se da nV Geforce spremenit v Quadro, z pravilno vezavno dveh uporov. Seveda je "majster" iz tega sklepal, da se da kaj podobnega naredit tudi pri ECUjih :roll:

Kaj si mi pa ti hotel povedat pa nerazumem najbolje. Drugič malo lepše napiši :roll:
Sam pa ločim med RAM, ROM, EEPROM... ker med drugim sem se to učil tudi v srednji šoli, tako da vem kaj pišem.

LP
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov