Nekaj ste bluzili o razlikah med 90 in 110KM PSA-jevem HDI-ju in razlikami. Po novem imajo tudi nove 2.0 HDI 90KM mašine intercooler

pa še vedno samo 90KM
Razlika med 90 in 110KM 2.0HDI PSA dizloma so v spremenljivi geometriji lopatic (starejši motorji tudi intercooler).Oba motorja sta 2 ventilska na valj.
S čipom na turbo motorjih pridobiš od 20 do 25% moči in navora. Z enakomerno vožnjo dosežeš celo nekaj nižjo porabo, vendar ker imaš čip ga tudi izkoriščaš in je potem poraba v praksi enaka kot prej oz. malenkost višja. Razlike v prožnosti, pospeških in predvsem v podaljšanem območju uporabnih vrtljajev so več kot očitne in avto postane povsem drugačen.
Turbo luknja je minimalna, pospeški in prožnosti so brutalne, ob vožnji pri konstantni hitrosti je najmanjši pritisk na pedal plina čutiti kot brca v rit, menjalnik je še vedno preračunan za prejšen karakter motorja in sedaj vse skupaj drugače deluje. V bistvu menjalnik ni več pravilno preračunan, vendar po čip tuningu ne pogrešam več 6 prestave, itd,...
Kar se obrabe tiče, pa tako:
Daj dva enaka nova avta za 5 let in enako število prevoženih kilometrov umirjenemu vozniku in divjaku. Umirjen voznik bo po 5 letih avto hvalil kako mu dobro služi in ni z njim nič narobe, medtem, ko bo divjak že po dveh letih začel menjavati vse živo.
Isto je pri čip tuningu. Če voziš normalno in ne pretiravaš se ti ni bati za kake bistvene okvare bistveno prej kot bi se pokvarilo sicer.
Lp Čojko