Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Župa
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: Sr dec 24, 2003 9:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Župa Če maj 13, 2004 10:34 am

ja u bistvu men kadi sam takrat ko je avto na mestu in takrat mi hlape vleče u ventilacijo. kadar se pa vozm al pa tut če ga teram se pa čist nč ne kadi oz. nč se ne voha. u bistvu kadi bl u izi kadi tko kot je voith reku. se prav pol je uredu? sej se mi je zdel da je to normalno.
sam nism pa še nikol probu na mestu gas pohodt pa da en gleda v mašino, če se mogoče kej bl pokadi. jutr bom vrjetn mel test day.
bom poraočal

fajn se mejte fantje pa hvala vsem za pomoč

se oglasm dons pol

lp
NIC HUDEGA NI, CE SE VAM NIC NE DA.
VAZNO JE, DA SE VAM NIC NE VZAME!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če maj 13, 2004 11:08 am

Voith je napisal/-a:od kdaj pa motorno olje vre pr 100C ???? sj ni voda :lol:

sam excesivno kajenje iz odduska pa razkriva slabo stanje obrockov/teflonov.
plavo se kadi iz auspuha sele pol ko obrocki ne spuscajo sam dol ampak tud gor(to pomen da so cist v k-ju), in ne pobrisejo zadost olja z teflonov, zato ta posledicno zgori.



l.p.


Pa kaj ti sebe poslušaš kdaj? :) Prvo kot prvo nisem napisu da prav vre ampak da se sproščajo hlapi kar je normalno! drugo kot drugo..... mal si preber uporabo teflonov in obročkov.Tefloni pri kajenju skozi oddušnik ne igrajo posebne vloge, kajti tefloni ločijo ventilski prostor od zgorevalnega(nimajo nobene povezave s kompresijo u motorju) Ampak majo sam povezave s porabo olja. (katra celo nima teflonov) In po tem takem tefloni nimajo nikakršne veze s kajenjem prek odušnika.
Obročki pa so druga pesem.Kajti obročki tesnijo med BATOM in CILINDROM. Zdej pa še enkrat pogelj kaj si ti napisu? ".....in ne pobrisejo zadost olja z teflonov, zato ta posledicno zgori." Obročki brišejo olje s teflonov? Zgradba oz. zasnova motorja pa je ponavad: dva kompresijska obročka ter en oljni. Lahk je sam oljni obroček u kurci in bo avtek papu olje kompresija pa bo normalna.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe maj 14, 2004 1:46 am

lisko1 je napisal/-a:kaj se zgodi? Logično da olje rahlo vre


ok mozno da sm zamenu izraz, sam kokr jz vem je teflon ne samo to kar omenjas ti, ampak tudi vstavek v cilindru, v katerem se premika bat. ce sm zamixu izraze se opravicujem, sam jz ze skoz zivim v prepricanju da se notranjosti cilindra ki je pr nekaterih avtih izmenljiva rece teflon. drgac pa ce se motim, sm mislu prej notranjo steno cilindra, ki zna bit kriva spuscanja kompresije. (razne brazde ipd.)

drgac pa olni obrocek distribuira olje po cilindru, zgornji obrocki pa ta olje poberejo, in ga vecinski del vrnejo v karter. tko da bol ko sta zgorna obrocka ali vec njih v kurcu, vec olja ostaja v izgorevalnem prostoru, posledicno zgori.

izgorevalna mesanica, pa tako ali tako spusca v karter in potem v recilazo. bol ko so obrocki v kurcu vec mesance spusti v karter, posledicno oddusek vec kadi.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe maj 14, 2004 2:26 am

Voith je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:kaj se zgodi? Logično da olje rahlo vre


ok mozno da sm zamenu izraz, sam kokr jz vem je teflon ne samo to kar omenjas ti, ampak tudi vstavek v cilindru, v katerem se premika bat. ce sm zamixu izraze se opravicujem, sam jz ze skoz zivim v prepricanju da se notranjosti cilindra ki je pr nekaterih avtih izmenljiva rece teflon. drgac pa ce se motim, sm mislu prej notranjo steno cilindra, ki zna bit kriva spuscanja kompresije. (razne brazde ipd.)

drgac pa olni obrocek distribuira olje po cilindru, zgornji obrocki pa ta olje poberejo, in ga vecinski del vrnejo v karter. tko da bol ko sta zgorna obrocka ali vec njih v kurcu, vec olja ostaja v izgorevalnem prostoru, posledicno zgori.

izgorevalna mesanica, pa tako ali tako spusca v karter in potem v recilazo. bol ko so obrocki v kurcu vec mesance spusti v karter, posledicno oddusek vec kadi.


Ja narobe sma se razumela :oops:
Nisem mislu da prav vre..... ampak če se olje mal segreje se pač ustvarja rahla parica ki pa je potem prek odušnika speljana iz motorja.
Sicer pa teflon..... hmmm jaz še nisem slišu da bi kdo notranjosti cilindra ki je zamenljiva (R5 1.1 ma tko narjen), da bi temu reku teflon.
Tefloni so ponavad nad ventili. Tist je pa cilindrična puša...... vsaj tko naši mehaniki govorijo tle okol :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe maj 14, 2004 10:51 am

puše fantje, cilindrske puše :D :D
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe maj 14, 2004 12:48 pm

lisko1 je napisal/-a:
super98 je napisal/-a:Ha ha dejte no...
A ti žre olje? Najbrž ne!
Ti plavo kadi čez auspuh? Najbrž ne!
Pol je OK.
Zakaj pol avti sploh majo oddušek če ne bi smel nč vn kadit...

Tele so pa ble bose zdej!


Se podpišem pod to :!: :!:

Sicer pa res ljudje pa kake klobase strelate no? Mislim človeku mal smrdi po olju..... je reku kje da mu ornk dimi? in že zganjate paniko da je motor u pizdi.... mislim buče!
NOBEN avto ni narjen tko u detajle da ne bi obročki VSAJ MALO kompresije puščali. Olje u motorju ma včasih prek 100 stopinj..... kaj se zgodi? Logično da olje rahlo vre ( ne tko da kot voda na štedilniku ko si kuhate jajce) ampak pač mal se pari.In kaj se zgodi? Ja a ni LOGIČNO da bo mal po olju smrdel? AL pa da bo tam okol mastno? (pare pridejo na mrzlo se kondezirajo in se pač okol odušnika zmasti) Mislim eni pojma nimajo o delovanjo celotnega motorja...... pa že kr neki panika
Dejte nasljednjič mal prebrat al pa se pozanimat o tem kot pa da kr s prve vstrelite da je motor u pizdi. :roll: :ne :ue

Bravo lisko!
Tocno tak. Tudi jaz imam gor filter za oddusek in se NE KADI iz njega. Sem ter tja pa prismrdi po olju (kadar je vozilo primeru) kar je normalno. Sicer pa ste ze kdaj zihr pekl j***a. Se predn je olje zacelo cvrcat in vret je zacelo parit (kadit) Drgac pa jaz imam oddusek na vrhu pokrova glave in jebat ga, olje je pod pokrovom glave zato da pomazuje odmicne ;)

Lp, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So maj 15, 2004 6:28 am

super98 je napisal/-a:puše fantje, cilindrske puše :D :D


:D sorci. jz sm meu skoz v glavi da so to tud tefloni. nevem od kod mi to.
se opravicujem za missunderstanding :wink:
 
Uporabniški avatar
matej1357
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To sep 09, 2008 2:15 pm

Napisal/-a matej1357 Po sep 15, 2008 12:37 pm

mene pa zanima kako zgleda ta oddušek pri renault laguna 1997.

pri meni namreč ko ga snamem skos notr vleče zrak tako da me zanima če lahko montiram tisti mali filterček na ta oddušek ali mora biti speljan v cev od zračega filtra naprej proti mašini

hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Sr sep 17, 2008 8:01 pm

kar se tiče unga filtra na oddušku iz glave vn je nespametno. sam sm probou na svojmu in lohk rečem da zadeva res na mestu smrdi, kadi se vn zato ker piha vn in ne not, in še poraba bencina se poveča če ne za 2x se pa za 3x kokr se je men. tko da priporočam da speleš cev nazaj na dovod zraka k grepol skos frgazar
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
matej1357
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To sep 09, 2008 2:15 pm

Napisal/-a matej1357 To sep 23, 2008 11:10 am

jah pri meni ne piha ven ampak vleče zrak notri in to precej močno.

če pa kdo ne verjame lahko preveri na mojem avtu v novem mestu
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov