Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Sr mar 01, 2006 12:56 pm

mondy je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a: .....pa še tam dvomim da so se kaj igrali z glavami, saj imajo precej drugega dela.



Če se še niso, se še bomo. ;)


Imajo bolj malo časa za traparije in tudi kardana za nad 6000 rpm nimajo :(
Slika
 
Uporabniški avatar
Free Styler
Novinec
 
Prispevkov: 454
Pridružen: So avg 30, 2003 9:35 pm

Napisal/-a Free Styler To mar 07, 2006 4:07 pm

Ruff_RydeRR je napisal/-a:
Ruff_RydeRR je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Nesi glavo Urbančiču v Lj.
Ukvarja se z predelavo komplet glave, vecanje in poliranje kanalov, nizanje glave itd... Pa se sesaln kolektor ti lahk sporihta!
Baje je mojstr.
lp


kje pa je ta urbančič šiška mogoče???


si bom sam odgovoru :)
MOTORSPORT, AVTOMEHANIKA IN PROIZVODNJA REZ. DELOV JANEZ URBANČIČ s.p.
Tomačevo 26
1000 Ljubljana

Pozdrav vsem!
Lepo bi prosil, ce slucajno ima kdo mobitel stevilko g.Urbancica,da mi jo posreduje.
Hvala,pa L.P.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon To mar 07, 2006 6:38 pm

eXtreme je napisal/-a:Profesionalna osnovna predelava glava stane cca 120.000SIT, dirkalna izvedba pa 300.000 SIT in je narejena za vsak motor različno, odvisno od konfiguracije.

Kje to? :twisted: Saj zaenkrat ne rabim ampak vseeno. Koliko konjev dobiš s takšnimi profesionalnimi predelavami? Ker ene 5-10 jurjev za konja ni slišati slaba ideja. :idea:
BTW: Prebral sem tvojo stran. :bow Take majstre cenim. 8)
Zadnjič spremenil Symon, dne To mar 07, 2006 6:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To mar 07, 2006 6:47 pm

Če se bo kdo sam loteval je tukaj en kvaliteten DIY:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=25412
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Sr dec 27, 2006 7:45 pm

Seprav če želiš dobit 10km pr 1.4 16V mašini, se obrnš na koga? Ta nekdo ma seveda izkušnje in neko garancijo....
Tigra ... by Opelklinika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jan 16, 2007 2:11 am

zazi je napisal/-a:Seprav če želiš dobit 10km pr 1.4 16V mašini, se obrnš na koga? Ta nekdo ma seveda izkušnje in neko garancijo....
... Najbolje je, da si nabaviš eno glavo identično kot je tvoja pa jo zrežeš po sekcijah, da vidiš kako gre material da izveš kako globoko smeš kje delati - pol upoštevaj da mora biti podobno cevi po obliki da plin čimbolj neovirano potuje oziroma če je kvadrat oval pač slediš obliki le spelješ ga čimbolj linearno - istega preseka ... pol glej da ne boš večal kanala čez širino ventila, ker ne boš pridobil če se ti plin ustavi pred ustopom v cilinder, pol rezati del vodil ventila ki štrlijo v kanal tudi ni dobro - ker ti ventili hitreje začnejo plesati glej tudi da se vsi kanali po širini čimmanj razlikujejo ne priporočam preveč brusiti sedeža ventila, ker če jih preveč pobereš se radi razsujejo !(dobro je narediti en lesen modul, ki ga po prvem narejenem kanalu uporabljaš kot pokazatelj koliko ti rabi širiti ostale - in ga mažeš z sajami ali grafitom, da ti pokaže kje brusit premalo zbrušen kanal) če hočeš simulirati pretok plinov v kanalih si lahko pomagaš tudi za silo z razpršenim curkom vode, da dobiš info kako vstopa in vrtinči plin in - če povečaš ventile pridobiš še več !... V Ljubljani dela razen Janeza Urbančiča to tudi Tom 041/544040 na obali pa Marko www.mmrsport.com 051/350990 . L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower To jan 30, 2007 11:53 am

sesalni kolektor.
Priponke
photo13.jpg
OPEL je AVTO
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower To jan 30, 2007 11:55 am

glava motorja.Notranjost in izpušni kanali.
Priponke
photo4.jpg
OPEL je AVTO
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower To jan 30, 2007 11:57 am

še sesalni kanali povečani in polirani.ter naostren razdelilec plinov za vsak ventil.
Priponke
photo6.jpg
OPEL je AVTO
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower To jan 30, 2007 11:59 am

Pa še kaj..Tako zgleda moja glava.Bi pa rad tudi sam vedel kje menjajo vodila ventilov in ležišča ventilov ter koliko pride ta poseg?LP Jure
OPEL je AVTO
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To jan 30, 2007 1:06 pm

GSIpower je napisal/-a:Pa še kaj..Tako zgleda moja glava.Bi pa rad tudi sam vedel kje menjajo vodila ventilov in ležišča ventilov ter koliko pride ta poseg?LP Jure


Kateri avto imas? Astro GSi? Kaj naj bi pridobil z tuningom glave?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower To jan 30, 2007 1:23 pm

upam na kaj HP zraven in tudi odzivnost.Morem porihtat vse in pol na dyno da vidim kaj sem pridobil:) pri teh 156hp originalnih in predelavi glave upam da bo vsaj enih 165hp ker imam še powercap..čip pa sem prodal.
OPEL je AVTO
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To jan 30, 2007 1:24 pm

Blinder je napisal/-a: Kaj naj bi pridobil z tuningom glave?

boljši pretok mešanice zraka in bencina v izgorevalno komoro. enačba je precej enostavna:

več zraka -> več bencina = večja eksplozija == več moči
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To jan 30, 2007 1:25 pm

Kdo ti je pa večal in poliral kanale, ter kolektor?
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo To jan 30, 2007 4:12 pm

mloncar je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a: Kaj naj bi pridobil z tuningom glave?

boljši pretok mešanice zraka in bencina v izgorevalno komoro. enačba je precej enostavna:

več zraka -> več bencina = večja eksplozija == več moči


več zraka -> več bencina = večja eksplozija == več moči==>večja poraba==>vecja obremenitev :)

drugace lepo narejeno, to pa je res...vec kot das mesanice vec moci, s tem da mores tudi povecat izpusne kanale, tako da to vse s cim polnes se lahko izprazne, ker ce ne nisi nic zastopu ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jan 30, 2007 5:23 pm

GSIpower je napisal/-a:Pa še kaj..Tako zgleda moja glava.Bi pa rad tudi sam vedel kje menjajo vodila ventilov in ležišča ventilov ter koliko pride ta poseg?LP Jure
... pri nas ne vem ker nosim čez mejo v Trstu mi to naredi za 9 eur/ventilu menjava vodila in brušenje sedeža torej 144 eur to delo, pol še razstaviti/sestaviti vse, parno pranje glave in brušenje ventilov skupaj še 100 eur - zate(16v) torej 244 eur v primeru če je glava že demontirana in si jo sam zmontiraš ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower To jan 30, 2007 5:28 pm

TO je bistveno men prislo napamet ze iz tega ker sem bil zelo znan ali še sem ker sem znal navit skuterje.Res da je tisto več ko daš zraka več ko benzina več stisne iz motorja ampak more bit tudi izpuh urejen da se folga spraznit in da vsesa ponovno..Najtezje je izračunat največji izkoristek tega tuninga saj če vse povečaš je lahko tudi da ti polovico povečane mešance gre direkt ven da niti ne folga zgoret (bolj pri 2T motorjih ki imaš kanale skupej v valju).Delo sem opravil sam s svojim urodjem ki pa ni glih neko profesionalno.Če bi bilo bi lahko naredil bojše kot je in tudi lepše.Izpušni kanali so povečani brez skrbi.sam pri seslanih je bla drugačna oblika in tudi tam pride do tega izraza da se bolj vidi razlika kdo pač pozna oplovo glavo 2.0 16v.Pripopal sem pač slike ker sem bido tuning glave pa pač to je ena vrsta tuninga ne :P Za nekoga je to malo za mene je veliko.Sicer pa vaja dela mojstra. :twisted:
OPEL je AVTO
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower To jan 30, 2007 5:34 pm

MAd. Meni je potrebno sam vodila menjat pa je to to..glavo mi poravnajo na ICS za 10 evrov sedeže ventilov in ventile porihtam sam.To ni problem..tudi sestavit ni problem(v malem prstu).torej men bi samo menjava vodil zanimala za 16 ventilov.Hala za odgovor.ČE bo kaj več ,bom preko PM vprašal da nebomo smetil teme.v bistvu me to pride po tem takem samo za vodila 144 evrov.
OPEL je AVTO
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To jan 30, 2007 5:44 pm

GSIpower je napisal/-a:upam na kaj HP zraven in tudi odzivnost.Morem porihtat vse in pol na dyno da vidim kaj sem pridobil:) pri teh 156hp originalnih in predelavi glave upam da bo vsaj enih 165hp ker imam še powercap..čip pa sem prodal.
Če si prav naredil bi moralo dati ene 10 -15 km pri motorju ne bo spremenilo dosti če ne boš povečal pritiska in količine goriva glava se dela na motorjih z vplinjačem, kjer je problem pretok - z tem ko ti povečaš pretok v komorah si pospešil plin in naredil vakuum in zato lahko vplinjač da več mešanice v cilinder in še to ; če si prav povečal kanal lahko z tem nastane tudi nadtlak v cilindru, ko polne cilinder zrak tik preden in ko se začne gibanje bata navzgor ventili so pa še priprti ... pri vplinjaču gre lahko tudi za več kot 25 % moči prirastka če se uporabi v z drugo bolj športno odmično gredjo pa še več in z vsemi komponentami v sklopu - vplinjač izpušni kolektor lonec ... injection ne da toliko ven, ker je drugi princip delovanja sama komora ne rabi vleka zraka kot vplinjač, ker gorivo pride pod pritiskom in lahko računalnik z večjimi injektorji doda dosti več - tam se dela več na krajšanju dovoda zraka oziroma najti moraš idealno pot zraka, da imaš skozi celo polje vrtljajev zvezno delovanje ... moč povsod - za moč bi bilo dobro še povečati kompresijsko razmerje vendar nekateri motorji tega ne prenesejo dobro ... tvoj motor bo pa dosti bolj živ v vsakem primeru ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
GSIpower
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Po apr 10, 2006 10:24 pm

Napisal/-a GSIpower Sr jan 31, 2007 1:24 am

imam ze na ebay-u nagledan ventil pritiska benza z števcem.Tudi odmični bosta prišli..itd..sam počas :D Denar je ovira ko še končaš šolanje pa komaj pričneš delat..tiledva....:http://cgi.ebay.at/Opel-2L16V-GSi-C20NE-C20LET-C20XE-Astra-Calibra-Vectra_W0QQitemZ280076042025QQihZ018QQcategoryZ33597QQrdZ1QQcmdZViewItem

:http://cgi.ebay.at/Benzindruckregler-einstellbar-C20LET-C20XE_W0QQitemZ180079319534QQihZ008QQcategoryZ40186QQrdZ1QQcmdZViewItem

menjal bom tudi injektore..itd...počas se daleč pride..Se opravičujem za off topic
OPEL je AVTO
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost