mondy je napisal/-a:eXtreme je napisal/-a: .....pa še tam dvomim da so se kaj igrali z glavami, saj imajo precej drugega dela.
Če se še niso, se še bomo.
Imajo bolj malo časa za traparije in tudi kardana za nad 6000 rpm nimajo

Ruff_RydeRR je napisal/-a:Ruff_RydeRR je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Nesi glavo Urbančiču v Lj.
Ukvarja se z predelavo komplet glave, vecanje in poliranje kanalov, nizanje glave itd... Pa se sesaln kolektor ti lahk sporihta!
Baje je mojstr.
lp
kje pa je ta urbančič šiška mogoče???
si bom sam odgovoru
MOTORSPORT, AVTOMEHANIKA IN PROIZVODNJA REZ. DELOV JANEZ URBANČIČ s.p.
Tomačevo 26
1000 Ljubljana
eXtreme je napisal/-a:Profesionalna osnovna predelava glava stane cca 120.000SIT, dirkalna izvedba pa 300.000 SIT in je narejena za vsak motor različno, odvisno od konfiguracije.
... Najbolje je, da si nabaviš eno glavo identično kot je tvoja pa jo zrežeš po sekcijah, da vidiš kako gre material da izveš kako globoko smeš kje delati - pol upoštevaj da mora biti podobno cevi po obliki da plin čimbolj neovirano potuje oziroma če je kvadrat oval pač slediš obliki le spelješ ga čimbolj linearno - istega preseka ... pol glej da ne boš večal kanala čez širino ventila, ker ne boš pridobil če se ti plin ustavi pred ustopom v cilinder, pol rezati del vodil ventila ki štrlijo v kanal tudi ni dobro - ker ti ventili hitreje začnejo plesati glej tudi da se vsi kanali po širini čimmanj razlikujejo ne priporočam preveč brusiti sedeža ventila, ker če jih preveč pobereš se radi razsujejo !(dobro je narediti en lesen modul, ki ga po prvem narejenem kanalu uporabljaš kot pokazatelj koliko ti rabi širiti ostale - in ga mažeš z sajami ali grafitom, da ti pokaže kje brusit premalo zbrušen kanal) če hočeš simulirati pretok plinov v kanalih si lahko pomagaš tudi za silo z razpršenim curkom vode, da dobiš info kako vstopa in vrtinči plin in - če povečaš ventile pridobiš še več !... V Ljubljani dela razen Janeza Urbančiča to tudi Tom 041/544040 na obali pa Marko www.mmrsport.com 051/350990 . L.p. Madzazi je napisal/-a:Seprav če želiš dobit 10km pr 1.4 16V mašini, se obrnš na koga? Ta nekdo ma seveda izkušnje in neko garancijo....
mloncar je napisal/-a:Blinder je napisal/-a: Kaj naj bi pridobil z tuningom glave?
boljši pretok mešanice zraka in bencina v izgorevalno komoro. enačba je precej enostavna:
več zraka -> več bencina = večja eksplozija == več moči
... pri nas ne vem ker nosim čez mejo v Trstu mi to naredi za 9 eur/ventilu menjava vodila in brušenje sedeža torej 144 eur to delo, pol še razstaviti/sestaviti vse, parno pranje glave in brušenje ventilov skupaj še 100 eur - zate(16v) torej 244 eur v primeru če je glava že demontirana in si jo sam zmontiraš ... L.p. MadGSIpower je napisal/-a:Pa še kaj..Tako zgleda moja glava.Bi pa rad tudi sam vedel kje menjajo vodila ventilov in ležišča ventilov ter koliko pride ta poseg?LP Jure
Če si prav naredil bi moralo dati ene 10 -15 km pri motorju ne bo spremenilo dosti če ne boš povečal pritiska in količine goriva glava se dela na motorjih z vplinjačem, kjer je problem pretok - z tem ko ti povečaš pretok v komorah si pospešil plin in naredil vakuum in zato lahko vplinjač da več mešanice v cilinder in še to ; če si prav povečal kanal lahko z tem nastane tudi nadtlak v cilindru, ko polne cilinder zrak tik preden in ko se začne gibanje bata navzgor ventili so pa še priprti ... pri vplinjaču gre lahko tudi za več kot 25 % moči prirastka če se uporabi v z drugo bolj športno odmično gredjo pa še več in z vsemi komponentami v sklopu - vplinjač izpušni kolektor lonec ... injection ne da toliko ven, ker je drugi princip delovanja sama komora ne rabi vleka zraka kot vplinjač, ker gorivo pride pod pritiskom in lahko računalnik z večjimi injektorji doda dosti več - tam se dela več na krajšanju dovoda zraka oziroma najti moraš idealno pot zraka, da imaš skozi celo polje vrtljajev zvezno delovanje ... moč povsod - za moč bi bilo dobro še povečati kompresijsko razmerje vendar nekateri motorji tega ne prenesejo dobro ... tvoj motor bo pa dosti bolj živ v vsakem primeru ... L.p. MadGSIpower je napisal/-a:upam na kaj HP zraven in tudi odzivnost.Morem porihtat vse in pol na dyno da vidim kaj sem pridobil:) pri teh 156hp originalnih in predelavi glave upam da bo vsaj enih 165hp ker imam še powercap..čip pa sem prodal.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost