Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr feb 25, 2009 12:49 pm

CupraR; ja ne vem kako navado imaš ti vozit, samo jaz večinoma vozim v 4. in 5. prestavi. In, če se peljem čez naselje ja kaj bom potem šaltal? Ja ne, jaz ne, samo gas pritisneš do ene 80 pa vržeš v peto in je to to. Tudi po kakih ovinkastih cestah, ne boš zdaj kar naprej šaltal, pač voziš v peti ali pa če kje vržeš v četrto. In dinamika take vožnje je odvisna od moči v tem področju vrtljajev. Če pa imaš ti 160 konjev tam nekje preko 7000 obratov ti pa to v takem primeru nič ne nuca, ker ti čist isto vleče kot kak, ki jih ima samo 100. To hočem povedat oz. zato sem spraševal, kako je to pri navadni vožnji.
Sej tudi po tem diagramu, ki ga je prilepil Blinder se vidi kako krivulja moči strmo narašča v začetku pa ima nizke vrednosti v bistvu isto kot kak, ki ima samo 100 konjev in isto prostornino, samo pri tistem se pač moč malo po 5000 obratih ustavi, pri tem pa še strmo narašča - pridobi še tretjino moči. To pa pomeni tiščanje v obrate, če hočeš, da te konje pokaže.
Tako da, če bi npr. jaz kdaj kupil Hondo z navitim motorjem, ki nisem navajen tiščat v obrate od tistih konjev ne bi imel nič, razen drage registracije. Sej pri kakem prehitevanju že prav pride, ga pač spustiš v obrate, samo da bi pa skoz nekaj šaltal oz. vozil pri 4000 obr., da bi dobil tiste konje ven je pa brez veze. Je pa potem bolje met turbo bencinca pa imaš od tistih konjev tudi kaj pri nižjih obratih.
Zdaj imajo turboti 1.4 okrog 150 konjev, samo ti imajo tudi pri 2000 obr. bistveno več moči. Tisti ima preko 200 navora, tale Honda ima pa okrog 130.
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Sr feb 25, 2009 1:03 pm

potem je za tvoj nacin voznje dizel
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr feb 25, 2009 1:17 pm

Jeaka je napisal/-a:potem je za tvoj nacin voznje dizel


Ja kaj drugi, ga pa vsi tiščite v obrate ali kaj??
Sej potem pa ni čudno, da jih toliko jamra pa kritizira čez bencinarje, češ da koliko pijejo :roll: Za normalno vozit pa res ni treba, da mašina skoz tuli. Jaz se nad 60 vozim v peti pa je čist navaden bencinar 1.4 8v 75 KM porabo imam pa zdajle v zimskem času 6,2, poleti pa 5,8. (relacija 31 km v eno stran)
Sej se ni treba iz vsakega ovinka vlečt, kot da se ti gre za življenje. Čimbolj enakomerna vožnja pa ni treba nič šaltat. No kdaj pa kdaj ga že prediham, da mu ohranjam kondicijo na stara leta. :lol:
Koliko pa potem Honde srkajo - ko voziž do 3000 in koliko ko ga spustiš do konca.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr feb 25, 2009 1:28 pm

mišek je napisal/-a:
Jeaka je napisal/-a:potem je za tvoj nacin voznje dizel


Ja kaj drugi, ga pa vsi tiščite v obrate ali kaj??
Sej potem pa ni čudno, da jih toliko jamra pa kritizira čez bencinarje, češ da koliko pijejo :roll: Za normalno vozit pa res ni treba, da mašina skoz tuli. Jaz se nad 60 vozim v peti pa je čist navaden bencinar 1.4 8v 75 KM porabo imam pa zdajle v zimskem času 6,2, poleti pa 5,8. (relacija 31 km v eno stran)
Sej se ni treba iz vsakega ovinka vlečt, kot da se ti gre za življenje. Čimbolj enakomerna vožnja pa ni treba nič šaltat. No kdaj pa kdaj ga že prediham, da mu ohranjam kondicijo na stara leta. :lol:
Koliko pa potem Honde srkajo - ko voziž do 3000 in koliko ko ga spustiš do konca.


Da voziš v peti malo nad 60 je pa mal huda, še dizla se ne vozi z takimi obrati, to je mučenje motorja
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2009 1:33 pm

Pa kaj ti ni jasno. Sej sm ti napisal in tudi sam tako pišeš. Če pelješ umirjeno daš v višje prestave da so nižji obrati. VTEC ti samo omogoča še nižjo porabo, ker ne delajo vsi sesalni ventili. Če ne rabiš 160ps, ne kupiš takega avtomobila :roll: :roll: :roll:

In kaj ti tukaj nucajo navor in konji?? Za umirjeno vožnjo pr 90km(h v 5-i je dovolj 50ps :lol: :lol: :lol: Ali mislš da se avto z 200ps kako drugače pelje pr 90 km/h ob tempomatu recimo :lol: :lol: :lol: Drugo je če hočeš potegnit, kar pa tebe itak ne zanima.

Pač jih za svoj način vožnje na rebiš več kokr jih imaš. Nimaš potrebe.

Noben ne jamra čez porabo, 6l za tvoje konje in ker delaš relacije recimo sploh ni malo. Civic z 30ps več ti bo isto pil recimo (in to lih zarad VTEC-a).

VTi ima okvirno porabo 8-12l. Odvisno od režima vožnje.


BTW: preberi si mal osnove, da boš že videl princip delovanaj tvojega 8V proti enemu 16v motorju..
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY Sr feb 25, 2009 4:14 pm

Ammm...jaz pa tukaj pojma zdj nimam kva si ti(mišek) sploh hotu kle???Pač če ne rabš oz.nočš hitr vozt pa šaltat pol si enostavno nabavi turbo dizl avtomatika pa je stvar rešena!Nvm kaj kompliciraš??

Aja,pa verjami da vsak ki ma hondo,sploh pa VTI-ja ne bo nikol šou prehitevat v 4ti,sploh pa ne v 5ti!Pri hondah se čar motorja ravno v visokih obratih pokaže,če teb to ne štima,potem zate honda ni,sploh pa ne VTI.Kupi si TD pa prestavljaj pri 2k rpm in to je to.

Lp
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr feb 25, 2009 4:45 pm

Sem mu lih hotu napisat, nai si dizla kupi :lol: Pri Hondi se veselje začne pri 6000 > rpm :twisted:
@Mišek, jaz pri dizlu imam pri cca. 1900 rpm v 5 brzini 90 km/h, največ navora (2000 rpm 280 Nm). Če hočem kaj prehitet sam gas do podna dam, pa ne rabim nič šaltat v nižjo ;) Turbina naredi svoje.
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Sr feb 25, 2009 5:47 pm

Malo off topic....kako pa je kaj z upeljevanjem novega v-tec motorja pri hondi, če svoje mišice pokaže šele pri 6000 obratih?
 
aleshondas
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po nov 03, 2008 5:55 pm

Napisal/-a aleshondas Sr feb 25, 2009 5:59 pm

mišek samo to ti bom reko pokaži 1.6 motor z 160 km s katerim se lahko v 5 pelješ 50km/h brez da cuka, tudi ko dodajaš plin!!

zelo se motiš v tvojem mišlenju režim delovanja vteca se začne že pri 2200 obratih oz tu nekje!! deluje v 3 stopnjah!!!
7 gen honda civic sport
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Sr feb 25, 2009 6:00 pm

Zakaj še vedno nihče ne zastopi poante vteca. Vtak ni samo zato da avto trga pri visokih temveč so šli pri novejših motorjih prdvsem na zmanjšanje emisij. Vtec je čudovit sistem, ki deluje na podoben način kot da bi imel 2 seta odmičnih v motorju. To pomeni da pred preklopom na večje odmikače imajo ventili zelo malo dviga, kar pomeni zelo majhno porabo in emisije.

filmčkov je na netu zelo veliko, dva za boljše razumevanje:

http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k

http://www.youtube.com/watch?v=q24D0xv49d4



in še kako delajo novi I-VTEC hondini motorji:

http://asia.vtec.net/article/k20a/

l.p.

Drmo
Zadnjič spremenil drmocar, dne Sr feb 25, 2009 6:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
aleshondas
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po nov 03, 2008 5:55 pm

Napisal/-a aleshondas Sr feb 25, 2009 6:03 pm

upeljevanje vsakih 1000km se menja olje začne se utekanje da na začetku ga ne vrtiš dalje kot do 3500 potem pa po vsaki menjavi olja 1000 obratov več!!

upam da razumeš, če delaš tako si zmago
7 gen honda civic sport
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2009 6:36 pm

aleshondas je napisal/-a:mišek samo to ti bom reko pokaži 1.6 motor z 160 km s katerim se lahko v 5 pelješ 50km/h brez da cuka, tudi ko dodajaš plin!!

zelo se motiš v tvojem mišlenju režim delovanja vteca se začne že pri 2200 obratih oz tu nekje!! deluje v 3 stopnjah!!!


VTi oz B16A nima 3stage vtec-a. Prvi 3 stage vtec motor je bil v japonski 6G 1.5 z 130ps (EK3 VTi)
 
Uporabniški avatar
Ravo
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Po mar 24, 2008 11:19 am
Kraj: Moravče-Kamnik

Napisal/-a Ravo Sr feb 25, 2009 6:46 pm

js še zmer pravm da je honda zakon sploh pa b16 motoji.js mam zdej že drugo vti pa še z nobeno ni blo problemou.pač motor je narjen da se ga žge v blokado.miško to k vozš dizla se ti pr 3500 rpm use neha k mu že turbino zapre pr hondi se pa šele pr 5500 začne veselica.pa takt je zvok res ubijalski.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr feb 25, 2009 7:12 pm

zapre turbina?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2009 7:13 pm

im nobody je napisal/-a:zapre turbina?


Eh brezveze :lol: škoda besed.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Sr feb 25, 2009 7:17 pm

Se prav, kdor ne vozi nad 5000 obr., naj si kupi dizla??

Da ne boste doktoriral iz tega v-tec-a, drgač že zastarela stvar. Pa še nekaj, navijat do blokade je itak najbl neumna stvar na svetu. To ste že way over max hp in navor.

Še zmeri je in bo vsak gti poscal čist vsak v-tec, how 'bout that ricers.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 25, 2009 7:25 pm

No sej zarad takih pacjentov je težko držat temo na nivoju.

Vsak GTI poscal vtec?? A vtec je kkšn model honde ali kaj?? Al si samo nepismen pa lapaš u tri dni.

Smisel navijat do blokade? Pr takem motorju je!.
Če doseže max moč pri 7600rpm je fajn motor do 8000rpm pognat, da ko šaltaš višje, da pade v čim bolj uporabno območje vrtljajev. Motor je narejen za tako vožnjo.

In tak princip delovanja 8max moč na visokih obratih) je zančilen za vsak 16v motor :lol: :lol: Razlike so samo da eni imajo max moč na 6000rpm in se vrtijo do 7000rpm, nekateri motorji pa imajo tudi do 2000rpm višje pomaknjene te meje.

Da ne boš mislu da je pr VAG 1.8T, 2.0T kako drugače, prve tri prestave če hočeš na polno peljat treba tut do blokade pognat (oz min pred na 7000rpm).

Govorim seveda za vožnjo kjer max izkoristiš konje.

Civic z B16A motorjem in vtec sistemom sega v leto 91 in je bil še kako konkurenčen takratnik GTI izvedenkam. Sedaj so drugi časi in drugi motorji. B serije ni več, je pa K z drugim sistemom krmiljenja ventilov..
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr feb 25, 2009 7:30 pm

Okej, okej honda ni za mene. Mogoče dizel; Acord limuzina :tomidelej: Sej to sem si že mislil, da tak motor, ki ga moreš tišat ni za mene. No zdaj ste pa še sami uporabniki to potrdili, da v nižjih obratih honda ni doma.
Tist, ko pa pišete, da malo nad 60 km/h v peti prestavi pomeni mučenje motorja, to pa prazno slamo mlatite. Jaz za vožnjo po ravnini od hitrosti 65 navzgor uporabljam 5. prestavo. Pri 2000 obr. v 5. prest. gre točno 70 km/h. V čem bi bil zdaj problem? Motor prede kot mucek, je tih in pri tem minimalno porabi, ob dodajanju gasa pa čisto normalno nabira hitrost. Se lahko čisto normalno vozim po teh naših zavitih lokalnih cestah. Večinoma so pa ceste itak zasedene, tako da niti ni potrebe, da bi se nekaj preganjal.
Avtomatika pa sloh nočem. Ko bom menjaval avto bo res mogoče prišel v poštev kak turbo bencinar. Bomo videli kako se bo obnesel ta novi rod motorjev.
 
Uporabniški avatar
HONDASHY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr feb 11, 2009 4:19 pm
Kraj: Trzin

Napisal/-a HONDASHY Sr feb 25, 2009 7:31 pm

Aha, GTI poščije VTEC?
Dokaz da ga ne, in to v večih poiskusih ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qdxsJrPFKRo
S tem da ima golf 200 hp in DSG ;) ;)
In še malo VTEC-a(vredno ogleda)...
http://www.youtube.com/watch?v=E9O5qIvFs7w
Ps: Me zanima kdaj bo Golf tako zapel :twisted:
NO BOOST! NO BOTTLE! JUST FOOT ON THE THROTTLE!!!
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Sr feb 25, 2009 7:32 pm

Honda je k punčka na testosteronskih tabletah.

Aja, drag... Na Nuerburg ringu sm že lep cajt nazaj cel dan gledal, kako je golfII gti dol dajal od lancerja,impreze do supre, tko, da ne bi o tem. Svoje lahko povejo tudi vsi obiskovalci grobnika.

Sicer je pa to moje mnenje, so why should you care about it.
Zadnjič spremenil primozek68, dne Sr feb 25, 2009 7:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov