Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe maj 19, 2006 9:38 pm

Na nemški televiziji sem zadnič gledu reportažo iz Maranela kjer na ferrarijevi testni progi testirajo nove modele in tudi končne proizvode in testni voznik (to je moja sanjska služba) MORA!!! z vsakim narejenim avtomobilom,ki gre v prodajo naredit 10 krogov na njihovi progi in kot je reku glavni inžinir,če zdrži 10 krogov pod maximumu bo zdržal tudi vsakega lastnika tko,da dejansko z čist novim avtom odpeljejo dva lepa kroga nakar je 8 krogov narejenih v extremnih razmerah.
Kazalo je tudi sam proizvodni proces kjer sem tut jst ostal brez besed vsak blok motorja in vse sestavne dele pregledujejo z nekakšnim endoskopom in nevem z čim še in tut vsak odlitek v kakem sesalnem ali izpušnem kanalu je zadosten,da roma del nazaj na toplenje.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG To maj 30, 2006 6:38 pm

svoj nov avto sem vozil do 1000 km, tako, da ko je bil oget, sem prestavlaj pri max 4000 obratih (blokada 6500)

sedaj pa čakam da se dobro ogreje in potem ko je ogret ga tiščim ali pa šparam, odvisno kolk je kej denarja v denarnici.

nikoli pa pri hladnem motorju ne grem čez 3000 obratov, res nikoli. tut po avtocesti se najprej vozim 100 km/h (3000 obratov v peti), da se do konca ogreje potem pa šele naprej.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To maj 30, 2006 7:06 pm

...Vsekakor ni priporočljivo z novim avtom tiščat do konca ... Če pa ga voziš ogretega malo bolj dinamično - to pomeni občasno pospešiš do 3/4 njegovih obratov in pol prestaviš v višjo boš imel živ in zdrav avto ;) če boš avto leno vozil 5000 km ga boš navadil spat...Da vas potolažim pa še to : delam v Luki KOPER in gledam kako delajo pri pretovoru novih vozil ... mislim, da bi to odsvetoval gledati tistim ki imajo nov pravkar kupljen avto in slabo srce ( burja avti stojijo zunaj na temperaturi -5 mulc gre not v Audi A6 3.0 Tdi in ... leteči start :P :P :P jebiga - Life it's a moovie ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To maj 30, 2006 7:22 pm

To, da novga avta ne smeš tiščat je en velik bullshit ozr. bajka, ki so jo izumili proizvajalci, saj je na začetku motor bolj občutljiv, dokler se bati ozr obročki ne usedejo lepo.
Folk pa pač nov avto mrzel pa gas in papa motor.
Tko kot je nekdo prej reku - pomembna je temp. OLJA, števci pa v večini kažejo temp. VODE!!

Vidu sm primerjavo kok lepše bate ma motor, ki se ga je ogrel pa prtisnl do konca, ter motor, ki se ga je neki ulavfavalo in ima zapečeno sranje povsod.
Baje je tista luknja, okno borih par sto kilometrov na začetku.

Še link za vse "poznavalce", ki bojo takoj začel pluvat čez mene:

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R To maj 30, 2006 7:52 pm

v tem članku pa zanika glih vse, kar se spomne.. kako sploh veš, da je to resnično? K sm bral čez vse se je men zdel skos, ko da se še posebej trud, da bi mu verjel, ker ns hoče nategnt.. isto je blo z unimi Bonsai Kittens, k so se ljudje skor pobijat začel, da bi ustavl to pa je bla na konc sam ena fora študentov psihologije.. ne vem ne vem..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To maj 30, 2006 8:20 pm

eclipse_R je napisal/-a:v tem članku pa zanika glih vse, kar se spomne.. kako sploh veš, da je to resnično? K sm bral čez vse se je men zdel skos, ko da se še posebej trud, da bi mu verjel, ker ns hoče nategnt.. isto je blo z unimi Bonsai Kittens, k so se ljudje skor pobijat začel, da bi ustavl to pa je bla na konc sam ena fora študentov psihologije.. ne vem ne vem..

lp
...Bereš - se nasmehneš in ... delaš kot do sedaj ... če je bat črn pomeni, da se ni pral v olju in torej dobro tesni... če je bat čist - kot nov pomeni da je olje teklo v cilinder mimo njega... to še vsak osel ve ;) P.s mogoče je imel več konjev ker je olje kuril :P :P :P
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES To maj 30, 2006 8:24 pm

Toliko je bilo že povedanega glede vožnje avtomobila oz. kdaj ga lahko teraš :?: Eni pravijo da ga vozi na polni gas ko je mrzu eni ko je topla mašina (vsaj 90 stopinj olje)...avto vozi tako kot si ti zdi prav po zravi kmečki logiki ;)

Seveda če ga misliš terati do blokade je vsaj priporočljivo imeti ogreto mašino pa tudi če greš po avtocesti najprej 100 km/h pred se ti ogreje mašina. Pozimi jest vedno vozim do 100 km/h ali raje 90 km/h na avtocesti dokler ni na 90 stopinj za olje (mam kazalca za vodo in za olje). Če pa nimaš kazalca za olje pa si lahko tako pomagaš da ko vidiš da je voda prišla na 90 počakaj vsaj par minut in to je to......

Bistveno je da ga voziš z občutkom ;)


Lp
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 To maj 30, 2006 8:57 pm

Jtd ima izmenjevalec temperature med oljem in vodo, koliko za vodo se segreje olje? Če se sploh kasneje, ker olje kroži okol turbince, voda pa ne.

Sicer ne paše čist v tole temo pa sejen...

L.p.
Slika
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES Sr maj 31, 2006 8:03 am

Bosko001 je napisal/-a:Jtd ima izmenjevalec temperature med oljem in vodo, koliko za vodo se segreje olje? Če se sploh kasneje, ker olje kroži okol turbince, voda pa ne.

Sicer ne paše čist v tole temo pa sejen...

L.p.


Glej pri meni vidim da se voda segreje blizu 90 stopinj ko je olje še ne pri 90 stopinjah. To pomeni da olje kasneje pride na delovno temperaturo......glede km koliko morš narditi da ga lahko teraš? Jest sm do prvega servisa vozil bolj na lahko ;) 10.000 km (prvi redni servis pri meni)....kot pravim vozi ga na občutek :)

p.s. Ne razumem tiste ki pravijo da lahko po 2000 km prevoženih, da ga lahko teraš :?: Meni se zdi skregano z logiko ;) Pa brez zamere :)

Se opravičujem za prejšni post ki ni glih pasal v to temo :oops:

Lp
remember: it can always get worse!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov