Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po sep 27, 2004 10:25 pm

iLLoGiC je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Navadni motorji rabijo večjo kompresijo, da pride do večjega sproščanja energije, zaradi več oktanskega bencina. Podobno je pri turbačih, samo tam jim turbina vstvarja večji pritisk na gorivo. Pri turbačih je potrebno manšati kompresijo, da se lahko uporabi večji pritisk turbine.

ok... kapiram,ampak zannima me razlog zaaj nebi povecali kompresije poleg tega pa ŠE pritisk turbine?


Ker s povečanjem pritiska turbine in/ali povečanjem kompresije potrebuješ gorivo, ki se ne bo tako hitro vžgalo pod pritiskom (klenkalo). za enako povečanje konjev s kompresijo bi pa potreboval veliko več oktanski bencin, koker pa za isto povečanje moči pri povečanju pritiska turbine.
Slika
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC To sep 28, 2004 9:53 pm

tnx za razlago :D
Govoril sem...
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Ne jan 15, 2006 10:20 pm

Zivjo!
Evo sem tole temo zasledil pa nic oprejemlivega izvedel.
Jaz si lastim Protona 315 torej 1.5 64kW.Imam zanic tesnilo na glavi, in avto gre na servis v roku enega meseca.Zdej pa mene zanima, ker bo avto pač razdrt kjer se bo zamenjalo tesnilo, menjalo vijake z mocnejsimi(serijska napaka presvoh vijaki in gre rado tesnilo) pa glavo ravnalo.No in moje vprasanje je kaj bi se se dalo spotoma narest, tukaj sem bral o nizanju glave- zdej ne vem a je rizicno, a se mi bo kej poznalo...ne gre se mi zdej za ne vem kok konjev sam ker bo pac spotoma.Pa kanali a to bi se tud dal...nisem glih mehanik ;)
Upam da sem razumliv, kaj se da postimat spotoma...hvala in Lp, Blaž
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne jan 15, 2006 11:16 pm

Hja takole laično: če boš nižal za nekaj desetink (reciva 0.3 mm) boš dobil okvirno 3 konje. Težav ne bi smel imeti, če pa že (klenkanje) pa bo potrebno tankati 98 ali 100 oktanca. Ampak dvomim. Če boš spotoma poliral pridobiš recimo še nekaj konjev. Ampak s to razliko, da tu niso samo konji. Dobiš še večjo odzivnost, motor se bo hitreje in z večjim veseljem zavrtel kar tudi nekaj pomeni. ;)
Skratka če dobiš skupaj 6 konjev si že kar dosti naredil. Na NA avtomobilih (zauharjih) je drugače kar težko dobiti toliko konjev brez truda. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Po jan 16, 2006 5:42 pm

Potem bom pa vrjetno tko naredil, k glava se gre itaq ravnat tko da ze tukaj nekaj dobim
mogoce se mal pobrat kaksne 0,1mm tko v izi pa polirat.Ce ma kdo se kaksne predloge nej kar pove ;)
Lp, Blaž
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Po jan 16, 2006 6:14 pm

To je pa zanimiva tema :) .
Mene zanima glede mojga golfa 3 1.4 60km/44,7kw. kje naj najdem podatke kolk ma moj golf kompresijsko razmerje, pa na kolk bi se ga splačal povišat (glavo znižat).
http://www.carfolio.com/specifications/ tuki sm sicer podatke o avtu najdu sam Komp.Razm.pa ni napisanega.

Aja pa če kdo ve kolk bi dejansko pridobil na moči (KM oz. Nm).
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po jan 16, 2006 6:38 pm

BlažB je napisal/-a:mogoce se mal pobrat kaksne 0,1mm tko v izi pa polirat.

Hja koliko je varno ti bo ziher mehanik okvirno povedal. 0.1 je skoraj malo malo. ;)
Poliranje (obvezno branje, za vse, ki se nameravajo rihtati glavo motorja):
http://www.nissanperformancemag.com/march04/headwork/ (okvirno 1)
http://www.nissanperformancemag.com/apr ... ojectqg18/ (okvirno 2 :P)
http://www.sentra.net/tech/garage/engine.php (poglej pod Extrude Honing- sicer pa obširen članek kako zelo tunabilen zna biti Nissanov GA16DE - 1.6 motor)
http://sportcompactcarweb.com/tech/0009scc_ssbbpart4/ (vse o poliranju;))
http://sportcompactcarweb.com/tech/0104scc_ssbbpart7/
(no ja gre bolj za rihtanje bloka, batov, itd. ampak je zanimivo branje)
Sicer ne obvladam 100% ampak za približno predstavo pa boš imel kaj je potrebno narediti. ;)
PS: vem, da nisem politično korekten ker dajem same linke do nissanovih strani ampak tale Mike Kojima izgleda res obvlada. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
bsheep
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Po maj 30, 2005 4:57 pm

Napisal/-a bsheep Če jan 19, 2006 9:37 pm

lucky dj se kj jav mas MSN ? kje si zrihtu tega accenta? Fantje a se bi tut men splačal jst mam accenta GT 73KW in 98 letnik! Kokr sm prebral novejši letnik hitrj gre lhk kj narobe , hjm wka prmen? Se bi splačal? Bi kj prdobu...Lucky za kok bi lhk kj jst zbrusu?
Kdaj bo PIMP MY RIDE v sloveniji???
 
Uporabniški avatar
51M3K
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: So avg 20, 2005 1:40 pm

Napisal/-a 51M3K Če jan 19, 2006 10:07 pm

blaž upam da neboš tega sam delal ;)
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe jan 20, 2006 7:33 am

51M3K je napisal/-a:blaž upam da neboš tega sam delal ;)

Nižat jo daš nekam, brusis / poliras jo sam.

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
qWy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Pe jul 29, 2005 4:49 pm
Kraj: novo mesto

Napisal/-a qWy Pe jan 20, 2006 11:43 am

js mam pa cliota l 95, 60KM...kok bi lahko dobil s poliranjem, pa z nižanjem...tankam pa že sedaj super 100..
hvala
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Pe jan 20, 2006 2:42 pm

polirat? jah s kerm to polirate ... a se kje dobijo nastavki za zračno "pištolo" al se kje najde kdo k še z "šmergl papirjom" brus :D :D :D :D :D :?:
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe jan 20, 2006 4:25 pm

drsokodj je napisal/-a:polirat? jah s kerm to polirate ... a se kje dobijo nastavki za zračno "pištolo"

A veš uni brusni nastavki v različnih oblikah. Konus, okrogli, valj... Za na bormašino. No nekaj takega. ;)
Pa kaj bi ti sam brusil? Kolikor poznam tvoje poste kaj pišeš, ti odsvetujem... :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Pe jan 20, 2006 6:10 pm

No da zdej povem.Glava se bo nizala sam tok da bo ravna.Poleg tesnila pa vijakov pa se ene par drobnarij pride pri kogovsku menjava od 40-50k.Glavo je reku da mi lahko da pa jo sam peljem brusit pa polirat me pride se dodatnih 20-25k.To je ok. 75k sm pa komi 50 naprasku.Tko da se bo sam popravlo pa nc tunal ;) .
Povem vam dnar je vse, ce seveda sam ne znas :D
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe jan 20, 2006 7:10 pm

samo z nizanjem glave so tak mali dodatni konji da o tem ni vredno govorit :D
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG So jan 21, 2006 2:45 am

BlažB je napisal/-a:No da zdej povem.Glava se bo nizala sam tok da bo ravna.Poleg tesnila pa vijakov pa se ene par drobnarij pride pri kogovsku menjava od 40-50k.Glavo je reku da mi lahko da pa jo sam peljem brusit pa polirat me pride se dodatnih 20-25k.To je ok. 75k sm pa komi 50 naprasku.Tko da se bo sam popravlo pa nc tunal ;) .
Povem vam dnar je vse, ce seveda sam ne znas :D
Lp

Ampak ja ni tak problem pobrusit strlece in ostre robove, zadevo prepucat, in seveda na fino pobrusit vse nepravilnosti ..

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So jan 21, 2006 7:58 am

Enerđi: poliranje kanalov in podobni ni ravno tko izzy oz. mora bit zelo natančno in enakomerno.Tako ,da če se prvič dela , morš obezno mal probat na eni zanič glavi,da dobiš filing.Uglavnem,to se spravi delat zelo malo ljudi ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG So jan 21, 2006 9:00 am

killah bee je napisal/-a:Enerđi: poliranje kanalov in podobni ni ravno tko izzy oz. mora bit zelo natančno in enakomerno.Tako ,da če se prvič dela , morš obezno mal probat na eni zanič glavi,da dobiš filing.Uglavnem,to se spravi delat zelo malo ljudi ;)

Mah ni lih tko, to velja za širjenje kanalov in obdelavo sedežev. Tam se ne smeš zajebat zato ker lahko hitr prevec poberes in mas potem ali kje kako luknjo ali unicen sedez. To je res

Ampak tisto osnove kot so ostri robovi, nepravilnosti, ipd.. to pa verjamem, da lako vsak ki ima malo mirno roko.

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So jan 21, 2006 9:23 am

Nu-NRG je napisal/-a:
Ampak tisto osnove kot so ostri robovi, nepravilnosti, ipd.. to pa verjamem, da lako vsak ki ima malo mirno roko.

LP, Klemen


Samo z tem nič ne dobiš :D
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So jan 21, 2006 12:22 pm

Kako da ne? Če so kanali lepo zaobleni, brez raznih šteng je razlika lahko zelo velika.
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov