torstorm je napisal/-a:kar še vedno ne pomeni da je hitrejši skozi ovinke in primeren za dirko.
o ja pomeni

torstorm je napisal/-a:kar še vedno ne pomeni da je hitrejši skozi ovinke in primeren za dirko.
torstorm je napisal/-a:te ameriške kište niso za drag ,razen kakih superšportnikov.Sen videl v živo, pa ga je stunan yugo skoro pičil,dolgo sta bila skup.
(Z-28) 302/290bhp: 0-60 in 7.4 sec, 1/4 mile in 15.12 sec @ 94.8mph.
(SS396) 396/375bhp: 0-60 in 6.8 sec, 1/4 mile in 14.7 sec @ 98.7mph.
(COPO 9561) 427/425bhp: 0-60 in 5.4 sec, 1/4 mile in 13.5 sec @ 102mph.
(COPO 9560) 427/430bhp: 0-60 in 5.3 sec, 1/4 mile in 13.16 sec @ 110 mph.
Pero je napisal/-a:torstorm je napisal/-a:te ameriške kište niso za drag ,razen kakih superšportnikov.Sen videl v živo, pa ga je stunan yugo skoro pičil,dolgo sta bila skup.
![]()
marsikatera kišta leti... ampak po 73 so drastično zmanjšali konje zaradi predpisov, od takrat so tudi uvedli predpise o tem kaj se sme in ne sme predelat (emision control).
na sliki je pa camaro 69(Z-28) 302/290bhp: 0-60 in 7.4 sec, 1/4 mile in 15.12 sec @ 94.8mph.
(SS396) 396/375bhp: 0-60 in 6.8 sec, 1/4 mile in 14.7 sec @ 98.7mph.
(COPO 9561) 427/425bhp: 0-60 in 5.4 sec, 1/4 mile in 13.5 sec @ 102mph.
(COPO 9560) 427/430bhp: 0-60 in 5.3 sec, 1/4 mile in 13.16 sec @ 110 mph.
niti ni slabo za serijski avto na originalnih dijagonalnih gumah.
O tem da se jih pa da še predelat na skoraj neomejeno konjev...
iKst je napisal/-a:In zakaj bi na 3.3l 6 cilindersko mašino tlačil 4 turbine pa še kompresor ? Pridobil bi edino 100kg teže, zmogljivosti bodo pa iste kot z 1 turbino. 3.3l mašina pa tudi brez težav zavrti tako turbino, tko da nebo prevelike luknje in je kompresor samo nepotrebno kompliciranje. Drugač se pa priporočam za eno T3. Če si vse 4 dobil za 100k mi lahko prodaš eno T3. Ti dam 40k za njo, če je še dobra.
Aja, pa od 2.0T intercooler je preslab za 600 konjev. Se pa priporočam za enega od 2.3T mašine če mi lahko zrihtaš. Lahko s cevmi ali brez, samo, da bo cel.
Po forumu brska: 4vale6 in 27 gostov