Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So okt 09, 2004 6:06 pm

torstorm je napisal/-a:kar še vedno ne pomeni da je hitrejši skozi ovinke in primeren za dirko.


o ja pomeni :wink:. Speedster je 100% purističen dirkalni avto, neverjetno da se zadeva lahko sploh homologira za vožnjo po cesti, po ovinkih pa niti ferrari ni hitrejši
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Ne okt 10, 2004 3:30 pm

ZEeMF je napisal/-a:fireSTORM čeprav fantaziraš, se na turbo motorjih ne splača nižat glave, razen če maš za super benz(120 okt), ker ne smejo meti prevelike kopresije ker potem začnejo trokirat.


če fantaziram bom pa mel 120 okt benz ;)
 
_CoS_
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Po jul 26, 2004 2:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _CoS_ Ne okt 10, 2004 4:01 pm

INFINITI je napisal/-a:
torstorm je napisal/-a:kar še vedno ne pomeni da je hitrejši skozi ovinke in primeren za dirko.


o ja pomeni :wink:. Speedster je 100% purističen dirkalni avto, neverjetno da se zadeva lahko sploh homologira za vožnjo po cesti, po ovinkih pa niti ferrari ni hitrejši


čist res! :-P
Slika
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Ne okt 10, 2004 4:06 pm

TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Ne okt 10, 2004 8:06 pm

kok se da enga tazga cliota V6 navit?

V razumnih merah......;)
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Ne okt 10, 2004 8:10 pm

a bi se ga dal tm na ene 400 konjev?

Sam pol bi menjalnik in ostalo ful trpel pomoje.....

Kaksne bi ble potrebne se modifikacije?
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
SonGoku
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe dec 26, 2003 8:04 pm
Kraj: Pod Pohorjem

Napisal/-a SonGoku Ne okt 10, 2004 8:49 pm

Nevem če oblika, podvozje in sama zasnova tega cliota ustrezata za optimalen drag :?

Še enkrat Rx-7 :bow

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po okt 11, 2004 6:34 am

http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po okt 11, 2004 2:09 pm

dvomim da bi loh tazgale registriral v sloveniji....pa tut kje drugje;);)
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po okt 11, 2004 3:43 pm

Caterham je napisal/-a:dvomim da bi loh tazgale registriral v sloveniji....pa tut kje drugje;);)


Mislim da bi se ga dalo, pa še zelo niska registracija bi bila :P


:idea: OLDTIMER :idea:
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Po okt 11, 2004 4:08 pm

te ameriške kište niso za drag ,razen kakih superšportnikov.Sen videl v živo, pa ga je stunan yugo skoro pičil,dolgo sta bila skup.
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Po okt 11, 2004 4:56 pm

ali pa tole http://www.mobisux.com/album/showphoto.php?photo=80723#

Najbrš stane mal več k 60.000 eurov sam počiš pa tud vsacga, celo Veyrona :lol:
Dobr gre?
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po okt 11, 2004 5:29 pm

torstorm je napisal/-a:te ameriške kište niso za drag ,razen kakih superšportnikov.Sen videl v živo, pa ga je stunan yugo skoro pičil,dolgo sta bila skup.


:roll:

marsikatera kišta leti... ampak po 73 so drastično zmanjšali konje zaradi predpisov, od takrat so tudi uvedli predpise o tem kaj se sme in ne sme predelat (emision control).


na sliki je pa camaro 69

(Z-28) 302/290bhp: 0-60 in 7.4 sec, 1/4 mile in 15.12 sec @ 94.8mph.
(SS396) 396/375bhp: 0-60 in 6.8 sec, 1/4 mile in 14.7 sec @ 98.7mph.
(COPO 9561) 427/425bhp: 0-60 in 5.4 sec, 1/4 mile in 13.5 sec @ 102mph.
(COPO 9560) 427/430bhp: 0-60 in 5.3 sec, 1/4 mile in 13.16 sec @ 110 mph.


niti ni slabo za serijski avto na originalnih dijagonalnih gumah.

O tem da se jih pa da še predelat na skoraj neomejeno konjev... :shock:
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To okt 12, 2004 6:27 am

Pero je napisal/-a:
torstorm je napisal/-a:te ameriške kište niso za drag ,razen kakih superšportnikov.Sen videl v živo, pa ga je stunan yugo skoro pičil,dolgo sta bila skup.


:roll:

marsikatera kišta leti... ampak po 73 so drastično zmanjšali konje zaradi predpisov, od takrat so tudi uvedli predpise o tem kaj se sme in ne sme predelat (emision control).


na sliki je pa camaro 69

(Z-28) 302/290bhp: 0-60 in 7.4 sec, 1/4 mile in 15.12 sec @ 94.8mph.
(SS396) 396/375bhp: 0-60 in 6.8 sec, 1/4 mile in 14.7 sec @ 98.7mph.
(COPO 9561) 427/425bhp: 0-60 in 5.4 sec, 1/4 mile in 13.5 sec @ 102mph.
(COPO 9560) 427/430bhp: 0-60 in 5.3 sec, 1/4 mile in 13.16 sec @ 110 mph.


niti ni slabo za serijski avto na originalnih dijagonalnih gumah.

O tem da se jih pa da še predelat na skoraj neomejeno konjev... :shock:



Pa še povrh tega je cena 14,000 USD, kar pomeni da ti v tem navideznem primeru ostane skoraj 50,000 € za dodatne predelave.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To okt 12, 2004 9:18 am

Slika
 
modriDIRKAC
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Po apr 05, 2004 12:40 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a modriDIRKAC Sr okt 13, 2004 9:40 am

vse kar ma prvi pogon odpade....prav tako kaki veliki bmw-ji ker so pretežki....
IMA SE...MOŽE SE...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 13, 2004 10:00 am

Za 60.000 ojrotov jst teb nardim avto doma u delavnici.
R5GTT - 230k sit - zelo dobro ohranjena
Podvozje 4X4 - 100k sit
mašina 3.3 boxer z turbino in menjalnikom 90k sit
Turbina 2X T3Hybrid + 2X T2 - 100k sit
Kompresor od CLK - 200k sit
Kiler za olje - saab 9000 2.0T - 10k sit
kiler za vodo - saab 90002.0T - 10k sit
interkuler - saab 9000 2.0T - 10k sit
nos - 2X 21l flaša z ventili in vsemi cevmi - 70k sit
Water injection - po naročilu 45k sit
Vijaki za glavo iz titana - 15k sit
ojačitev 3.3 mašine - 200k sit
dihtmge za glavo - semeringi , dihtnge za kolektro - 100k sit - narejene po meri iz titana
Delo sestavljanja skupaj 1200k sit

Vse razen avta , dihtnge za kolektor in vijakov imam doma u delavnici.
Avto bi imel sestavljen do 1.1.2005
Vse skupaj za 15.000 EVROV, še 45.000 ti jih ostane, pa imaš
4X4 podvozje + 3.3 quadro turbo + kompresor + nos + water injection = okol 600KM
Pa vse skup težko samo okol 800kg.
Old subarus never die, they just get faster!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr okt 13, 2004 10:15 am

In zakaj bi na 3.3l 6 cilindersko mašino tlačil 4 turbine pa še kompresor ? Pridobil bi edino 100kg teže, zmogljivosti bodo pa iste kot z 1 turbino. 3.3l mašina pa tudi brez težav zavrti tako turbino, tko da nebo prevelike luknje in je kompresor samo nepotrebno kompliciranje. Drugač se pa priporočam za eno T3. Če si vse 4 dobil za 100k mi lahko prodaš eno T3. Ti dam 40k za njo, če je še dobra.

Aja, pa od 2.0T intercooler je preslab za 600 konjev. Se pa priporočam za enega od 2.3T mašine če mi lahko zrihtaš. Lahko s cevmi ali brez, samo, da bo cel.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 13, 2004 10:33 am

iKst je napisal/-a:In zakaj bi na 3.3l 6 cilindersko mašino tlačil 4 turbine pa še kompresor ? Pridobil bi edino 100kg teže, zmogljivosti bodo pa iste kot z 1 turbino. 3.3l mašina pa tudi brez težav zavrti tako turbino, tko da nebo prevelike luknje in je kompresor samo nepotrebno kompliciranje. Drugač se pa priporočam za eno T3. Če si vse 4 dobil za 100k mi lahko prodaš eno T3. Ti dam 40k za njo, če je še dobra.

Aja, pa od 2.0T intercooler je preslab za 600 konjev. Se pa priporočam za enega od 2.3T mašine če mi lahko zrihtaš. Lahko s cevmi ali brez, samo, da bo cel.


T2 fila T3 turbino in T3 gre šele v mašino - Turbo luknja bi se porazgubila, če bi kompresor skos dajal isto zraka do 4000 obratov.
Turbin ne prodajam - jih je pa še ene par na zalogi pri človeku kjer sem jih dobil.
Interkuler na saabu 2.0 turbo letnik 87 je isti, kot na 2.3 turbo letnik 92. Vsaj na mojem avtu je bil tak dolg je kot hladilnik za vodo(skor en meter) in debel okoli 8cm, pa visok okoli 25cm.
Old subarus never die, they just get faster!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr okt 13, 2004 10:42 am

Pol bi jaz takšnega rabu. Ampak ta IC ni primeren za 600 konjev. Že okol 300 ponavadi postane ozko grlo, in ga je dobro menjat za bolj pretočnega, ker velik je kr dost.

A mi lahko zrihtaš te stvari ? Dej na PM prosim pošlji. Če bi dobil tako ugodno turbino jo takoj vzamem, IC pa tudi, ker sem kupil istega ampak je počen.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 4vale6 in 27 gostov