Vidim da se v 2h letih niso nekateri naučili čisto nič....
Po vrsti: blokada je namenjena zaščiti motorja,torej motorju načeloma ne škoduje če ga vrtiš v blokado,včasih je celo koristno(da malo ščistiš saje ki se nabirajo v kompresijskem prostoru),res pa je da na mestu toriranje dolgo časa prinese zakuhan motor,če ne kar zariban motor,med vožnjo je to manj pogosto zaradi zračnega toka ki potuje skozi hladilnik...
Tisti ki trdi da se mu golf 2 d zvrti na 8000rpm : model get a life--imposible...
Motorji brez blokade se NE zvrtijo v neskončnost ampak do določene meje obratov kjer material popusti...honde 1.4 zdvojnimi upljinjači se zvrtijo vsaj do 8000rpm vendar nima smisla tako dolgo vrtet avto ker nima ne navora ne moči pri tej številki(lepo je samo gledati kako se zvti obratomer do konca)....dizli pa sploh niso sposobni vrtenja čez 5000rpm,tudi tukaj nima smisla ker večina sodobnih dizlov ima največji navor v zelo nizkih obratih,visoki obrati so samo uničevanje Zetorjevih pogruntavščin....
:P
Dost mam ......spat grem..
