Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po mar 03, 2003 5:05 pm

Zakaj je zvišanje blokade koristno? predvsem pri prehitevanju ker lahko malo več povlečeš prestavo tako, da ko avto ki ga prehitevaš menjava ti sam po plinu stisneš in greš mimo kot da bi mel NOS.
Pa še to, motorji ki imajo po dva ventila na valj ni dobro višati blokado, ker ventili hitreje splavajo. To pa zaradi tega ker povratna vzmet ima več mase za premaknit in pride hitro do kritične hitrosti. Pri motorjih z po več ventili na valj so te mase bistveno manjše in jih vzmet prej pospeši. Pa še vstrajnostne mase vrtečih se delov (gredi, jermenice) so manjše. Taki motorji se tudi hitreje zavrtijo.
 
Uporabniški avatar
Jesus
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: To jan 21, 2003 9:51 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Jesus Po mar 03, 2003 11:03 pm

Meni se blokada vklopi pri 6300priblizn ne vem tocn, ampak jo nameravam v temu mescu vn vrst, ker se menda ta masina lahko brez problemo zvrti velik vec, tko da bom to sigurn naredu, pa ne zato da ga bom pa pol skos tiscu, ampak vcasih pa rad mal prtisnem :wink:
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po mar 03, 2003 11:45 pm

hmmm pomoje ni nevem kasne koristi...razen tega da ti necukne...
ker men vrti do 7000 rpm.....ko saltam mi prestav na 4000
najvisji navor mam pa pri 3300.. .tko da se nesplaca tisat vec kot to malo ce 6000....
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To feb 15, 2005 10:01 pm

Blokado mas pri 5800 ker najvecjo moc imas ze pri 5000. Pa kaj hoces vec. 800 rpm bonusa mas. Pri 5800 rpm mas manj kot 72% maksimalnega navora(motor pac ne vlece vec dobro). Ni potrebe po visjih obratih.
lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To feb 15, 2005 10:07 pm

Blinder je napisal/-a:Blokado mas pri 5800 ker najvecjo moc imas ze pri 5000. Pa kaj hoces vec. 800 rpm bonusa mas. Pri 5800 rpm mas manj kot 72% maksimalnega navora(motor pac ne vlece vec dobro). Ni potrebe po visjih obratih.
lp

k sm post objavu sm mel unota :?
V8 POWER
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx To feb 15, 2005 10:50 pm

Mel sem avto 1.1 (Tavrio) pa sem znižal glavo,spuliral kanale dal solexov furgazer od forda 1.6 pa se mi je avto full vrtel,samo nažalost ne dolgo,ker sta se mi na motorju naredile dve luknje.Dveh batov ni bilo več.Aja s 3 mi je šel 150km/h
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To feb 15, 2005 10:54 pm

Sej se ne gre zato, da se prestavlja pri maksimalni moci. Za najboljsi izkoristek masine gledano s stalisca pospeska je treba prestavit tam, kjer se, gledano s stalisca visje prestave pojavi enaka moc - ce privzamemo simetricen graf, kar pa ni :) Uglavnem, ce bi gledal graf moci, je treba prestavljat tako, da je integral (povrsina pod grafom) moci najvecji. Ne pa tam kjer je najvecja moc tja kjer je najvecji navor.

Komi zdele sm opazu: Blinder cesitam, odkril si dve leti zapusceno temo :)
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr feb 16, 2005 12:56 am

sem se kr nasmejal........ dve leti klobasanja :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Sr feb 16, 2005 6:55 am

Tko kot je mondy povedal ce imas najvejo moc pri 5500 obr/min. in blokado na 6400 obr/min......je brezveze visat blokado....ker kar gre cez 5500 obr/min...je use zastonj tut ce se ti zavrti na 9000.............pol avto sam zgublja.......prestavit blokado pa menjat oz. vgradit ostrejso odmicno...je pa nekaj.........je pa res da pri turbo motorjih je drugace..,nevem vsaj js tko opazim ,sam imam najvecji navor na 3000 obr/min.,navec konjev pa na 5500 obr/min, blokado pa na 6500 ..........
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Sr feb 16, 2005 7:48 am

Js jo mam pri 5000.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
fanatik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 81
Pridružen: Pe jan 30, 2004 9:33 pm

blokada

Napisal/-a fanatik Sr feb 16, 2005 9:54 pm

Jst jo sploh nimam pa se mi Golf 2 DIZEL zavrti do cca 8000rpm
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: blokada

Napisal/-a lisko Sr feb 16, 2005 10:15 pm

fanatik je napisal/-a:Jst jo sploh nimam pa se mi Golf 2 DIZEL zavrti do cca 8000rpm


A dej dej to bi pa rad vidu :shock:
Vem da je mogoče blokado odstranit....... sam da se dizl vrti tko visoko? Pa sej nima smila...... če ma največji navor že skor okol 2000 obratov
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr feb 16, 2005 10:21 pm

meni se suce jugo na 15k rpm ;)


haha... :lol: :lol: :lol:
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re: blokada

Napisal/-a Mate Sr feb 16, 2005 10:57 pm

fanatik je napisal/-a:Jst jo sploh nimam pa se mi Golf 2 DIZEL zavrti do cca 8000rpm


Pa se ob takem ravnanju ne bo vec dolgo. :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Eddy-k2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 03, 2004 11:38 pm

Napisal/-a Eddy-k2 Če feb 17, 2005 3:27 am

Vidim da se v 2h letih niso nekateri naučili čisto nič.... :?
Po vrsti: blokada je namenjena zaščiti motorja,torej motorju načeloma ne škoduje če ga vrtiš v blokado,včasih je celo koristno(da malo ščistiš saje ki se nabirajo v kompresijskem prostoru),res pa je da na mestu toriranje dolgo časa prinese zakuhan motor,če ne kar zariban motor,med vožnjo je to manj pogosto zaradi zračnega toka ki potuje skozi hladilnik...

Tisti ki trdi da se mu golf 2 d zvrti na 8000rpm : model get a life--imposible...
Motorji brez blokade se NE zvrtijo v neskončnost ampak do določene meje obratov kjer material popusti...honde 1.4 zdvojnimi upljinjači se zvrtijo vsaj do 8000rpm vendar nima smisla tako dolgo vrtet avto ker nima ne navora ne moči pri tej številki(lepo je samo gledati kako se zvti obratomer do konca)....dizli pa sploh niso sposobni vrtenja čez 5000rpm,tudi tukaj nima smisla ker večina sodobnih dizlov ima največji navor v zelo nizkih obratih,visoki obrati so samo uničevanje Zetorjevih pogruntavščin....

:P


Dost mam ......spat grem.. ;)
SlikaSlika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če feb 17, 2005 11:09 am

Eddy-k2 je napisal/-a:dizli pa sploh niso sposobni vrtenja čez 5000rpm


Samo tole bi te popravu: tole drzi za starejse dizle in za nekatere VW dizle. Npr moj 1.9 TDI PD bi verjetno prlezu do tele stevilke ce bi na mestu gas do konca pohodu, med voznjo je pa uporabnega samo do 4000rpm, kar je vec je brezveze.
Npr turbodizli v mazdi 6 se pa do 5000rpm cist lepo zvrtijo in do tja tud vlecejo. Ce bi cakal, bi sel se naprej, vprasanje pa do kam.
Slika
 
Uporabniški avatar
Eddy-k2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Pe dec 03, 2004 11:38 pm

Napisal/-a Eddy-k2 Če feb 17, 2005 5:51 pm

Ja res je,pogojno lahko grejo visoko,ampak kje je smisel tega? Ga ni,uporabnost je pa tako kot si rekel....od 3500-4000rpm kar je več je nonsens...
SlikaSlika
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Re: Blokada

Napisal/-a Bor Če feb 17, 2005 5:55 pm

CupraR je napisal/-a:5800, to je pa zlo zgodi. Moja Hondic ama pr 7200 blokado, pa mi je se to prekmal.


Moj punto 1.2 16V ma pri 7250 obratih :wiihuu
 
ale10
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Po sep 08, 2003 10:08 pm

Napisal/-a ale10 Če feb 17, 2005 8:34 pm

vw Passat 1,8T 20V 7200
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI Če feb 17, 2005 8:38 pm

Hello jesz mam lantro 1.8 GT pa se lepo zavrti na 7600 rpm pa motor bi še kar vlekel...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov