Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
tksport
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr jun 14, 2006 9:26 pm

Napisal/-a tksport To okt 23, 2007 7:53 pm

Pri TD motorjih se BOV da namestit, je pa res tako, kot so že drugi napisali. Glavna razlika med BOV pri bencinarju in dizlu je ta, da bencinar ob nenadnem spuščanju gasa pri polnem pospeševanju ustvari podtlak, torej vacuum, dizel pa ne. Iz tega tudi sledi, da ima BOV pri bencincih vlogo glede performance-a, na samo zvoka. Končno gre pri bencincih za razliko v tlakih, tisti woosh ni nič drugega kot nadtlak, izpuščen v atm. spusti ga pa podtlak, ki odpre bentil BOV-a. Fizikalno gre pri nastavljenju BOV-a za trenutek, ko pritisk z ene strani in vakuum z druge strani premaga silo vzmeti. S tem se potem regulira višino in čas nadtlaka v intake-u. Naj poudarim, da govorim za eno vrsto BOV-a, obstaja jih pa veliko več. Pri dizlih gre zgolj in samo za zvok, vakuum za odpiranje ventila pa se pridobi iz osnovnega vakuumskega voda, ki odpira tudi vse druge stvari. Dizelski BOV je bolj kompliciran, ker mora imeti vgrajeno dodatno elektroniko, ki odpira EMV glede na pozicijo pedala za plin in s tem regulira vakuum (odpiranje) BOV-a.

BOV motorju ne more škodovati, razen če motor deluje na 100% podpori BOV-a in ta ne dela pravilno. Torej ob odsotnosti serijskega izpusta odvečnega tlaka. Zato je za začetek bolje, če se BOV veže paralelno s serijskim izpustom.

Če sem kaj narobe napisal, so kritike dobrodošle. V bistvu se gre za čim bolj točno poznavanje sistema.

LP!
drift rules!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr okt 24, 2007 8:36 pm

SELJO je napisal/-a:a ce avto nima turbota ni mozno blow off ventila montirat pa da bi deloval pravilno?


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fake-Tur ... dZViewItem

evo tale pravilno deluje na NA masinah ;)
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Sr okt 24, 2007 9:11 pm

rsr motorsport ma neke blow off ventile :)
 
R_S
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Ne avg 20, 2006 1:10 pm

Napisal/-a R_S Sr okt 24, 2007 9:46 pm

Zdravo!

Jaz sem kupil blow-off ventil pri RSR in sem znjim zelo zadovoljen....Res fenomenalen zvok ko menjaš v višjo brzino!

Za mojega sem dal 150€....sem pa neki gledal za diesle pride pa okol 300-400€...

LP!
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N Sr okt 24, 2007 9:59 pm

Voith je napisal/-a:
SELJO je napisal/-a:a ce avto nima turbota ni mozno blow off ventila montirat pa da bi deloval pravilno?


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fake-Tur ... dZViewItem

evo tale pravilno deluje na NA masinah ;)


bi se dalo to v SLO kje dobit??
Extreme N
 
ZERRO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po sep 15, 2008 8:22 pm

Napisal/-a ZERRO Ne okt 26, 2008 6:52 pm

mene pa zanima kje bi si lohk kupo blow off ventil in kolk je cena? dau pa bi ga na vw corradota g60. hvala za odg. in pomoč
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če nov 06, 2008 11:39 pm

a ni G60 kompresor??

kaj ti bo na kompresorju bov ce se kompresor vrti premocrtno z glede na hitrost motorja?

bov je pri turbo motorjih zato ker ko spustis gas turbino na hitr zabremzas ce pritisk nima kam, zato ker se turbina prosto vrti in ni fiksno vezana na obrate motorja.

kompresor na tvojem g60 se vrti pa skos tocno tok kot motor+prenos, seprav do situacije zarad katere bov obstaja sploh nemore prit, zato tega nerabs na tvojem avtu, niti nebi s tem nic pridobil, kvecjemu zgubil.
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe nov 07, 2008 3:38 am

Voith je napisal/-a:kaj ti bo na kompresorju bov ce se kompresor vrti premocrtno z glede na hitrost motorja.......


Rabi rabi! Se celo bolj od turbine. Kompresor namrec tlaci zrak tudi pri spuscenem gasu oziroma zaprti loputi. G-laderji so sploh zelo obcutljivi na vsak visji zastojni tlak. Drzi pa, da je to ponavadi reseno z loputo, ki poveze izstopni del kompresrja z vstopnim.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So nov 08, 2008 1:24 am

a ta loputica se pol odpira skladno s throttle loputo, ko se ta zapira?
 
Uporabniški avatar
neyc
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Sr nov 27, 2002 3:11 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a neyc So nov 08, 2008 12:45 pm

modriDIRKAC je napisal/-a:kakor vem ni turbo motorja ki nebi imel serijsko by-pass ventila oz. diverter valve...


so so... peugeot 806 2.0t (poznam 2 primerka), 406 2.0t pa ga ima... za ostale turbo motorje iz PSA nisem ziher..
Slika
 
ZERRO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po sep 15, 2008 8:22 pm

Napisal/-a ZERRO So nov 08, 2008 2:28 pm

a pol zdej je pametno si blow of ventil kupit al ne?
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga So nov 08, 2008 3:26 pm

ZERRO je napisal/-a:a pol zdej je pametno si blow of ventil kupit al ne?

:D ...ce ga bos, bos dobo super zvocni efekt, pa se turbina te bo bol rada mela :D
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima So nov 08, 2008 8:02 pm

Voith je napisal/-a:a ta loputica se pol odpira skladno s throttle loputo, ko se ta zapira?

:) Skladno je v tem primeru malo sirok pojem. S pozicijo gas lopute posredno ali neposredno dolocas zeljeni tlak. Pri zaprti je seveda le ta manjsi kot pri polnem gasu. In potem ta giljotina pac spusca odvecen komprimiran zrak nazaj pred kompresor. Tako ne rabis sprostitvenega ventila, niti ne brutalne sklopke na kompu poznane iz ameriskih filmov. Ker je vecina avtov s kompresorji danes opremljenih z DBW, se da resit zadevo tudi kako drugace. Elektronika rulz! Sploh, ce ima avto se turbino zraven kot TSI. Tam se razbremenilna giljotina odpre na stezaj ko zacne turbina dovolj dihat. Je komp samo se za zgago zraven.
Starine pa so imele loputo gasa kar pred kompom. Ampak to seveda spet prinasa precej problemov s seboj.
 
ZERRO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po sep 15, 2008 8:22 pm

Napisal/-a ZERRO Po jan 05, 2009 8:22 pm

kje bi pa lohk kupiu blow off ventil za corradota g60?? in kolk je cena kaj ?
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Po jan 05, 2009 8:34 pm

http://cgi.ebay.de/Blow-Pop-Off-Ventil- ... 240%3A1318

na ebay se jih kr nekaj prodaja... pr nas pa nebi vedel kje bi se dalo za g lader dobit blow off
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
GTI 4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po maj 30, 2011 11:10 am

Re: BLOW-OFF VENTIL: DA ali NE?

Napisal/-a GTI 4 Po maj 30, 2011 1:34 pm

mene zanima kak blow off ventil bi rabu in kaka je kaj cena za golf 4 gti (150KM)
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: BLOW-OFF VENTIL: DA ali NE?

Napisal/-a mito155 Po maj 30, 2011 1:50 pm

Če imaš star motor (navaden gas) vzameš navadni BOV, če imaš Egas pa rabiš malo boljšega dvobatnega. Ker drugače samo štalo dela :). Za besedno dvobatni me pa ne držat, ker tako so men drugi povedal. :P

Sam priporočam BOV od bonalume, saj sem ga imel in stvar dela odlično. So pa nekje od 130€ naprej.



lp
 
GTI 4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po maj 30, 2011 11:10 am

Re: BLOW-OFF VENTIL: DA ali NE?

Napisal/-a GTI 4 Po maj 30, 2011 9:43 pm

mito155 je napisal/-a:Če imaš star motor (navaden gas) vzameš navadni BOV, če imaš Egas pa rabiš malo boljšega dvobatnega. Ker drugače samo štalo dela :). Za besedno dvobatni me pa ne držat, ker tako so men drugi povedal. :P

Sam priporočam BOV od bonalume, saj sem ga imel in stvar dela odlično. So pa nekje od 130€ naprej.



lp


kako misliš navaden gas?
tip motorja je AGU in ima gas na zajlo
ker jaz bi da malo več piha da je slišat za prav
kje pa bi se dalo dobit ta ventil?
 
GranDuke_JK
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: Sr mar 23, 2011 1:41 pm
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Re: BLOW-OFF VENTIL: DA ali NE?

Napisal/-a CupraR To maj 31, 2011 6:14 pm

Na 1.8T je itak bolj smiselno Forge 007 diverter valve gor dajat. Bow ni za te motorje.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov