Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
HyundaiGTI
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Pe feb 04, 2005 8:13 pm
Kraj: Še sam ne vem dobr

Napisal/-a HyundaiGTI Pe apr 08, 2005 7:22 pm

Pomoje je res kej zajebu mal nahitr narjen pa je kej zajebu.
Ej štef pazi s kom dirkaš !!!
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo So apr 09, 2005 10:27 am

Pri meni je Vuga trsal spredaj 25% zadaj 10% (po podatkih vzmeti spredaj vsaj 20%, zadaj vsaj 10%) vzmeti FK in moram reci, da podobnih problemov nimam!

Je pa trdo ja, in udobje trpi ja...ampak me ne moti!

LP
MaKo
 
Uporabniški avatar
levak1
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe dec 17, 2004 2:03 pm

Napisal/-a levak1 So apr 09, 2005 12:13 pm

Meni je tudi tršal Vuga za 25% in avto je skakal ko nor. Imel sem apex vzmeti nižane za 35mm. Če hočeš imeti boljšo lego boš imel pa manj udobja.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So apr 09, 2005 12:37 pm

dirkac je napisal/-a:Pravilo je samo eno, kot že mnogi ugotavljate:
Brezhibne vzmeti, njim prilagojena sila dušenja v amortizerjih. Da pa to funkcionira ni dovolj verjeti vsakemu prodajalcu in šušmarju temveč je potrebno poseg zaupati strokovnjaku z veliko izkušnjami in primerno opremo. Ne bom omenjal imen, ker nimam namena delati reklame toda zagotovo v Sloveniji temu ustreza zgolj ena firma v Ljubljani in ena ali dve znamki fedrov. In še od teh dveh znamk fedrov ima najbolšo logistiko v Sloveniji tista, ki velja med poznavalci za najboljše.


Nočm delat kakršnekoli reklame ali kregarije, me pa res zanima kere vzmeti veljajo med poznavalci za najbolše? Iz vašega pisanja je razvidno da ima kar veliko ljudi problemi z Apexi, jih je pa precej manj z Eibachi. Kaj pa KW kot je nekdo omenil?

Splošno pravilo pri resnejšem tunignu je da je treba hkrati z fedri menjta tudi amortizerje in potem ni problemov. Pri serijskih se zelo rado zgodi neprijetno poskakovanje, ker ima prepočasen rebound.

Včasih je bil zakon pri športnih amortizerjih, ki so vseeno še nekako poceni Monroe.
Če hočete pravi top gun vam ostane le eno: Ohlins.

Pa da ne bo kdo mislu da delam reklamo.
Slika
 
tt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe nov 26, 2004 9:38 pm

Napisal/-a tt Ne apr 10, 2005 10:48 am

Tole tršanje mora biti pa na visokem nivoju. Mojster dela odlično, takoj naredi, računa malo. Avtomobili so potem trdi, moraš se privaditi na vožnjo, posledično se na avtih dela škoda, do Ljubljane fruštek ven vržeš...Pomembno je da ne priznaš svoj "zajeb". Je pa lepo v današnjih časih opazovati toliko zadovoljnih ljudi.
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Ne apr 10, 2005 11:02 am

nevem a mam jest sam sreaco al kaj. Ampak mn je uredu naredu. Amortizerje mi je obnovu, ker so bli že zlo na konc pa še stršu za 10% in pr men udobje prov nič ne trpi pele se avto čit lepo in jest čez njegovo delo nimm pripomb.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne apr 10, 2005 11:39 am

hmm....glede na to da se tolko pise o njem...vugi mislim....me zanima kolko vzame $ za trsat 4 komade ter jih obnovit....ter kolko casa mu rabi da to naredi...
LP
 
Uporabniški avatar
vogel
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a vogel Ne apr 10, 2005 12:00 pm

Hm, jest sm bil pri njemu v petek, pa mi je vgradil FK vzmeti, obnovil ter stršal amortizerje (spredaj naredil progresivne, stršal za 25%, zadej naredil samo trše, stršal za 25%)... Vožnja v avtomobilu je trša, vendar vse v mejah udobnosto. Z delom sem zadovoljen, z vožnjo prav tako...

@Bor: dej ti povej, kaj si nemu rekel, kako naj ti jih strša? Ker model je men reku, da si mu naroču, naj bo kot gokard, pa da te je opozoril da bo vfožnja zelo trpela , ampak si hotu da bo ko gokart... Samo sprašujem, ker se tukaj vajine zgodbe ne ujemata...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne apr 10, 2005 12:35 pm

Mick Jerry je napisal/-a:
dirkac je napisal/-a:Pravilo je samo eno, kot že mnogi ugotavljate:
Brezhibne vzmeti, njim prilagojena sila dušenja v amortizerjih. Da pa to funkcionira ni dovolj verjeti vsakemu prodajalcu in šušmarju temveč je potrebno poseg zaupati strokovnjaku z veliko izkušnjami in primerno opremo. Ne bom omenjal imen, ker nimam namena delati reklame toda zagotovo v Sloveniji temu ustreza zgolj ena firma v Ljubljani in ena ali dve znamki fedrov. In še od teh dveh znamk fedrov ima najbolšo logistiko v Sloveniji tista, ki velja med poznavalci za najboljše.


Nočm delat kakršnekoli reklame ali kregarije, me pa res zanima kere vzmeti veljajo med poznavalci za najbolše? Iz vašega pisanja je razvidno da ima kar veliko ljudi problemi z Apexi, jih je pa precej manj z Eibachi. Kaj pa KW kot je nekdo omenil?

Splošno pravilo pri resnejšem tunignu je da je treba hkrati z fedri menjta tudi amortizerje in potem ni problemov. Pri serijskih se zelo rado zgodi neprijetno poskakovanje, ker ima prepočasen rebound.

Včasih je bil zakon pri športnih amortizerjih, ki so vseeno še nekako poceni Monroe.
Če hočete pravi top gun vam ostane le eno: Ohlins.

Pa da ne bo kdo mislu da delam reklamo.


Moras pa vedet da polovica folka ima v avtih apexe...
Torej je logicno da ma vec folka probleme z njimi ce jih ma vec, ko pa eibach ko si ga lahko usak 10ti kupi.
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Ne apr 10, 2005 12:57 pm

vogel je napisal/-a:Hm, jest sm bil pri njemu v petek, pa mi je vgradil FK vzmeti, obnovil ter stršal amortizerje (spredaj naredil progresivne, stršal za 25%, zadej naredil samo trše, stršal za 25%)... Vožnja v avtomobilu je trša, vendar vse v mejah udobnosto. Z delom sem zadovoljen, z vožnjo prav tako...

@Bor: dej ti povej, kaj si nemu rekel, kako naj ti jih strša? Ker model je men reku, da si mu naroču, naj bo kot gokard, pa da te je opozoril da bo vfožnja zelo trpela , ampak si hotu da bo ko gokart... Samo sprašujem, ker se tukaj vajine zgodbe ne ujemata...

Heh kje je pa to vn potegnu. A pa sta se o pravem avtu menla?

Jst sem njemu reku naj mi ga mal strša, tako da se bo dalo še normalno vozit in da mi ne bo zlomlo hrbta. Rekel sem mu pa da naj NE nardi gokarda. In on je svojmu majstru povedal v pričo mene kaj hočem. Je praktično ponovu za mano.
Razen če je pol un majster ( ta mlad ) kej zajebu. Ker ti je pa to govoru tamlad al tastar? Jst sem se z tastarim menu.
Zdej v sredo sem zmenjen grem na reklamacijo ga zmehčat. Pomoje sem eden redkih ki grem avto mehčat. :)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne apr 10, 2005 1:27 pm

Bor je napisal/-a:
vogel je napisal/-a:Hm, jest sm bil pri njemu v petek, pa mi je vgradil FK vzmeti, obnovil ter stršal amortizerje (spredaj naredil progresivne, stršal za 25%, zadej naredil samo trše, stršal za 25%)... Vožnja v avtomobilu je trša, vendar vse v mejah udobnosto. Z delom sem zadovoljen, z vožnjo prav tako...

@Bor: dej ti povej, kaj si nemu rekel, kako naj ti jih strša? Ker model je men reku, da si mu naroču, naj bo kot gokard, pa da te je opozoril da bo vfožnja zelo trpela , ampak si hotu da bo ko gokart... Samo sprašujem, ker se tukaj vajine zgodbe ne ujemata...

Heh kje je pa to vn potegnu. A pa sta se o pravem avtu menla?

Jst sem njemu reku naj mi ga mal strša, tako da se bo dalo še normalno vozit in da mi ne bo zlomlo hrbta. Rekel sem mu pa da naj NE nardi gokarda. In on je svojmu majstru povedal v pričo mene kaj hočem. Je praktično ponovu za mano.
Razen če je pol un majster ( ta mlad ) kej zajebu. Ker ti je pa to govoru tamlad al tastar? Jst sem se z tastarim menu.
Zdej v sredo sem zmenjen grem na reklamacijo ga zmehčat. Pomoje sem eden redkih ki grem avto mehčat. :)


kolko pa si placal da ti to naredi??
LP
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Ne apr 10, 2005 1:43 pm

28k je tršanje + 3k za krajšanje amortizerjev.
 
Uporabniški avatar
vogel
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a vogel Ne apr 10, 2005 5:17 pm

Bor je napisal/-a:
vogel je napisal/-a:Hm, jest sm bil pri njemu v petek, pa mi je vgradil FK vzmeti, obnovil ter stršal amortizerje (spredaj naredil progresivne, stršal za 25%, zadej naredil samo trše, stršal za 25%)... Vožnja v avtomobilu je trša, vendar vse v mejah udobnosto. Z delom sem zadovoljen, z vožnjo prav tako...

@Bor: dej ti povej, kaj si nemu rekel, kako naj ti jih strša? Ker model je men reku, da si mu naroču, naj bo kot gokard, pa da te je opozoril da bo vfožnja zelo trpela , ampak si hotu da bo ko gokart... Samo sprašujem, ker se tukaj vajine zgodbe ne ujemata...

Heh kje je pa to vn potegnu. A pa sta se o pravem avtu menla?

Jst sem njemu reku naj mi ga mal strša, tako da se bo dalo še normalno vozit in da mi ne bo zlomlo hrbta. Rekel sem mu pa da naj NE nardi gokarda. In on je svojmu majstru povedal v pričo mene kaj hočem. Je praktično ponovu za mano.
Razen če je pol un majster ( ta mlad ) kej zajebu. Ker ti je pa to govoru tamlad al tastar? Jst sem se z tastarim menu.
Zdej v sredo sem zmenjen grem na reklamacijo ga zmehčat. Pomoje sem eden redkih ki grem avto mehčat. :)



Jah, mislm da sva o tep govorila ja... NE vem no, on je men tko reku... Bil pa je tamlad (oz sta bla 2 mlada...)...

Upam da zrihtaš zadeve :D
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne apr 10, 2005 6:54 pm

Bor je napisal/-a:28k je tršanje + 3k za krajšanje amortizerjev.


aa.a...ma niti ni tolko...
kaj amortizer si krajsal, ker si dal krajse vzmeti gor???.....
LP
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Ne apr 10, 2005 7:26 pm

Dariooo je napisal/-a:
Bor je napisal/-a:28k je tršanje + 3k za krajšanje amortizerjev.


aa.a...ma niti ni tolko...
kaj amortizer si krajsal, ker si dal krajse vzmeti gor???.....
LP

tako je. Reku sem mu naj pove če je treba pa je reku da bi blo dober.
 
Uporabniški avatar
Clioo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: To maj 27, 2003 9:10 pm

Napisal/-a Clioo Ne apr 10, 2005 8:11 pm

Živjo!
Res je bilo zanimivo prebrat vaše izkušnje iz tršanja amortizerjev.
Sem tudi sam razmišljal o tem da bi dal tršat amortizerje,ker pred kratkim sem dal zadnji športni fedri J&R stisnit s segrevanjem tako da je sedaj avto spredaj in zadaj enako visok. Vendar pa imam sedaj problem ker se mi med vožnjo pojavljajo neki čudni zvoki in kleckanje...imam pa še original serijske amortizerje notr in ta mojster je reko da bi bilo treba menjat še amortizerje.
Kaj pravite na to...kaj naj naredim? :?:
Oziroma kako naj odpravim te čudne zvoke,ki se slišijo tako kot da bi se nekje nekaj ribalo in kaj bi naj bil vzrok?

LP
 
Uporabniški avatar
vogel
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a vogel To apr 12, 2005 11:05 am

Po vsej verrjetnosti, ti gume nakam brusi... Poglej kje, pa če se da rešt... :?
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Sr apr 13, 2005 11:50 am

Danes bil ponovno pri Vugi. Dodal mi je neke ventil, da avto na začetku mal mehkejši potem se pa z silo strša. Saj nekak tk sem ga jst zastopu. Uglavnem avto je dost bolši za pelat. Sicer še vedno malce poskakuje vedar je nekak v mejah normale ( beri ni nadležno). Naredu mi je v reklamacijo tako, da nisem nič plačal.

BTW.: Mi pa tip pravi, če me cela slovenija pozna. Ker mu vsak ko pride omenja moj avto :)
Kaj ste vsi sam o men govorili? :)
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Sr apr 13, 2005 6:29 pm

Moje osebno mnenje glede vuge je zelo pozitivne, ker imam dobre izkusnje z njim. Res je pa da tip ne mara rumenih fedrov (beri apex).

Meni je osebno felicio trsal brez nizanja in je bil avto kar v redu, rahlo zibanje oz nihanje sem cutil samo na avtocesti proti avdovscini pri selu, pa se to z visokimi gumami. Par kolegom je vedno lepo naredil, je pa res da naredi na FK bolje kot na apexih, ni mi jasno zakaj.

Jaz se pa ravno odlocam med tem, ali naj vzamem fedre ter dam njemu trsat avto in krajsat batnice ali naj vzamem kit podvozja. Razlika v ceni je sicer 40k sit ampak se nekako bolj nagibam k kitu. Prosim za priporocila. Seveda FK. Vzel bom, ce bom vzel kit, FK podvozje ter doomstrebe (zgornji stabilizator).
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov