dirkac je napisal/-a:Pravilo je samo eno, kot že mnogi ugotavljate:
Brezhibne vzmeti, njim prilagojena sila dušenja v amortizerjih. Da pa to funkcionira ni dovolj verjeti vsakemu prodajalcu in šušmarju temveč je potrebno poseg zaupati strokovnjaku z veliko izkušnjami in primerno opremo. Ne bom omenjal imen, ker nimam namena delati reklame toda zagotovo v Sloveniji temu ustreza zgolj ena firma v Ljubljani in ena ali dve znamki fedrov. In še od teh dveh znamk fedrov ima najbolšo logistiko v Sloveniji tista, ki velja med poznavalci za najboljše.
Mick Jerry je napisal/-a:dirkac je napisal/-a:Pravilo je samo eno, kot že mnogi ugotavljate:
Brezhibne vzmeti, njim prilagojena sila dušenja v amortizerjih. Da pa to funkcionira ni dovolj verjeti vsakemu prodajalcu in šušmarju temveč je potrebno poseg zaupati strokovnjaku z veliko izkušnjami in primerno opremo. Ne bom omenjal imen, ker nimam namena delati reklame toda zagotovo v Sloveniji temu ustreza zgolj ena firma v Ljubljani in ena ali dve znamki fedrov. In še od teh dveh znamk fedrov ima najbolšo logistiko v Sloveniji tista, ki velja med poznavalci za najboljše.
Nočm delat kakršnekoli reklame ali kregarije, me pa res zanima kere vzmeti veljajo med poznavalci za najbolše? Iz vašega pisanja je razvidno da ima kar veliko ljudi problemi z Apexi, jih je pa precej manj z Eibachi. Kaj pa KW kot je nekdo omenil?
Splošno pravilo pri resnejšem tunignu je da je treba hkrati z fedri menjta tudi amortizerje in potem ni problemov. Pri serijskih se zelo rado zgodi neprijetno poskakovanje, ker ima prepočasen rebound.
Včasih je bil zakon pri športnih amortizerjih, ki so vseeno še nekako poceni Monroe.
Če hočete pravi top gun vam ostane le eno: Ohlins.
Pa da ne bo kdo mislu da delam reklamo.
vogel je napisal/-a:Hm, jest sm bil pri njemu v petek, pa mi je vgradil FK vzmeti, obnovil ter stršal amortizerje (spredaj naredil progresivne, stršal za 25%, zadej naredil samo trše, stršal za 25%)... Vožnja v avtomobilu je trša, vendar vse v mejah udobnosto. Z delom sem zadovoljen, z vožnjo prav tako...
@Bor: dej ti povej, kaj si nemu rekel, kako naj ti jih strša? Ker model je men reku, da si mu naroču, naj bo kot gokard, pa da te je opozoril da bo vfožnja zelo trpela , ampak si hotu da bo ko gokart... Samo sprašujem, ker se tukaj vajine zgodbe ne ujemata...
Bor je napisal/-a:vogel je napisal/-a:Hm, jest sm bil pri njemu v petek, pa mi je vgradil FK vzmeti, obnovil ter stršal amortizerje (spredaj naredil progresivne, stršal za 25%, zadej naredil samo trše, stršal za 25%)... Vožnja v avtomobilu je trša, vendar vse v mejah udobnosto. Z delom sem zadovoljen, z vožnjo prav tako...
@Bor: dej ti povej, kaj si nemu rekel, kako naj ti jih strša? Ker model je men reku, da si mu naroču, naj bo kot gokard, pa da te je opozoril da bo vfožnja zelo trpela , ampak si hotu da bo ko gokart... Samo sprašujem, ker se tukaj vajine zgodbe ne ujemata...
Heh kje je pa to vn potegnu. A pa sta se o pravem avtu menla?
Jst sem njemu reku naj mi ga mal strša, tako da se bo dalo še normalno vozit in da mi ne bo zlomlo hrbta. Rekel sem mu pa da naj NE nardi gokarda. In on je svojmu majstru povedal v pričo mene kaj hočem. Je praktično ponovu za mano.
Razen če je pol un majster ( ta mlad ) kej zajebu. Ker ti je pa to govoru tamlad al tastar? Jst sem se z tastarim menu.
Zdej v sredo sem zmenjen grem na reklamacijo ga zmehčat. Pomoje sem eden redkih ki grem avto mehčat.
Bor je napisal/-a:vogel je napisal/-a:Hm, jest sm bil pri njemu v petek, pa mi je vgradil FK vzmeti, obnovil ter stršal amortizerje (spredaj naredil progresivne, stršal za 25%, zadej naredil samo trše, stršal za 25%)... Vožnja v avtomobilu je trša, vendar vse v mejah udobnosto. Z delom sem zadovoljen, z vožnjo prav tako...
@Bor: dej ti povej, kaj si nemu rekel, kako naj ti jih strša? Ker model je men reku, da si mu naroču, naj bo kot gokard, pa da te je opozoril da bo vfožnja zelo trpela , ampak si hotu da bo ko gokart... Samo sprašujem, ker se tukaj vajine zgodbe ne ujemata...
Heh kje je pa to vn potegnu. A pa sta se o pravem avtu menla?
Jst sem njemu reku naj mi ga mal strša, tako da se bo dalo še normalno vozit in da mi ne bo zlomlo hrbta. Rekel sem mu pa da naj NE nardi gokarda. In on je svojmu majstru povedal v pričo mene kaj hočem. Je praktično ponovu za mano.
Razen če je pol un majster ( ta mlad ) kej zajebu. Ker ti je pa to govoru tamlad al tastar? Jst sem se z tastarim menu.
Zdej v sredo sem zmenjen grem na reklamacijo ga zmehčat. Pomoje sem eden redkih ki grem avto mehčat.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov