Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Po maj 02, 2005 5:05 pm

Moja udeležba vsaj 99%. Seveda, ce uspemo iztržiti največji popust= min. trije avtomobili.
Octavia TDI 110 KS, letnik 2001.
903cc
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie Po maj 02, 2005 8:13 pm

Js bi tud šou. Renault Clio 1.6 16V 110KS letnik 2003.
Sam ne vem kako bo, ker nimam še 3 stvari homologiranih, da ne bo kake pizdarije na hrvaškem... Čakam ker grem 12.5. na RTI.
Be happy
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 To maj 03, 2005 7:15 am

Ma fantje kolkr jst vem, pa sem dost dost dost prebral o čipanje na forumih in drugod po netu...
In se ne splača čipat non-turbo motorjev. Plaču boš 100kSIt prdobu boš pa 5 al pa 10KM...pa še to le če maš izpuh zamenan+filter+...
Slika
Slika
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 To maj 03, 2005 7:18 am

Daco je napisal/-a:
Creed555 je napisal/-a:Pri RSRu čipajo pa samo turbodizle. "Nasplošno" se čipa samo turbodizle.


Aja? Zakaj pa ne mara turbo bencinarjev? :P
Sej jih mara, sam si se narobe izrazil ;)

Jst ce bi svojega cipal, bi ga mogoce pol ko naredim velki servis, pa lahko bi tut ze za letnik 2000 uposteval enotno ceno 60k, pol bi se pa ze pogovarjal :)


Ja malo sem se narobe izrazu :)
Non-turbo motorjev navadno nočejo čipat...ne pravim pa da se ne da.
Seveda se da, samo uprašanje je ali se izplača dati približno 100kSIt za tistih par konjičev...
Če me razumete :D
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To maj 03, 2005 7:24 am

Creed555 je napisal/-a:Ma fantje kolkr jst vem, pa sem dost dost dost prebral o čipanje na forumih in drugod po netu...
In se ne splača čipat non-turbo motorjev. Plaču boš 100kSIt prdobu boš pa 5 al pa 10KM...pa še to le če maš izpuh zamenan+filter+...


jah ne vem jst sm ga cipal pa mam nonturbo motor!Pridobil pa sm hja ne vem bi mogel it zdaj mert!Sevede kakor si pa rekel ce nimas izpuha itd... brezveze sploh kej delat!
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 To maj 03, 2005 8:36 am

_VeNoM_ je napisal/-a:
Creed555 je napisal/-a:Ma fantje kolkr jst vem, pa sem dost dost dost prebral o čipanje na forumih in drugod po netu...
In se ne splača čipat non-turbo motorjev. Plaču boš 100kSIt prdobu boš pa 5 al pa 10KM...pa še to le če maš izpuh zamenan+filter+...


jah ne vem jst sm ga cipal pa mam nonturbo motor!Pridobil pa sm hja ne vem bi mogel it zdaj mert!Sevede kakor si pa rekel ce nimas izpuha itd... brezveze sploh kej delat!


No a te lohk zej prašm kok si daw za čipanje pa kje si ga čipu?
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman To maj 03, 2005 9:12 am

Moj kolega je reku, da lahka na turbotu do 40 konjev zraven dobis, pa me zanima a je vseen ce je to diesel al benciner? (On ma diesla)

Offtopic
Creed555: Sam nika mama razlicna, hehehe (Ocitno mama enaka interesa v vsaj dveh stvareh :)
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 To maj 03, 2005 10:01 am

meganeman je napisal/-a:Moj kolega je reku, da lahka na turbotu do 40 konjev zraven dobis, pa me zanima a je vseen ce je to diesel al benciner? (On ma diesla)

Offtopic
Creed555: Sam nika mama razlicna, hehehe (Ocitno mama enaka interesa v vsaj dveh stvareh :)


Ja jst na dizlu pridem iz 115 KM na 140 KM (seprav +25KM)
Seveda se da pa tud +40KM (vendar ne pri vseh avtih), vendar je rizik večji glede mašine. Bencil al pa dizl..ni važn.

Ja interesi so, sam bo treba še mal počakat da se bomo vozil z Imrezo :D
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie To maj 03, 2005 2:48 pm

Bom js prvo še delal na temu, da menjam kolektor in bom kasneje šel na čipanje...
Bolje še kolektor in nato čipanje so rekli na RSR :)
tako, da jaz odpadem to rundo...
Be happy
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar To maj 03, 2005 3:24 pm

sej glih zarad tega pa grem jst čipat za 48k.

mi ni škoda dat tolk dnarja za 10km več. (za 1.6 mašin bi mogu pr novmu 200k doplačat, pa ma isto 10km več)
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman To maj 03, 2005 3:35 pm

Creed555:
Ka mas to za en avto? A mas potovalni racunalnik not? Kr se jst boljim, ce bi dal nachipat, bi zacel pot. racunalnik lagat, to mi pa ni vsec. Kr kolega je reku:"Ej zdej mi pa se manj pije, ko mam cip noter (iz 110 na 150km) sam 7 l/100!" Sm si pa jst mislu, ja ko ti racunalnik laze, hehe, ne more met avto vec konjev pa manjso porabo, skregano z zakoni fizike :) Jst jo mam pa na nechipanem 6.5, on pa se full bolj tisci, heh

Offtopic:
Kdor caka docaka (hope so) :)
Pa se podpis je podobn, mas rad letala?
http://letala.cjb.net
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To maj 03, 2005 6:47 pm

meganeman: cipani avtomobili vecinoma kurijo malenkost manj kot necipani ob enaki voznji. Vzrok je v optimiranju kolicine zraka, nafte/bencina ipd., s tem da se zgornje meje prestavi se visje. Ce pa bos cipan avto tiscal do podna, bo pa kuril vec. Konje od nekje mora vzet, pri enaki voznji kot prej jih pa ne rabi nic vec.
Slika
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie To maj 03, 2005 8:53 pm

Vepar ja pol pa povej ki je zo v zagrebu madonca :C
Pa če lahk počakaš da homologiram stvari pol bi pa šou za 48k :)
Be happy
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ To maj 03, 2005 10:20 pm

Creed555 je napisal/-a:
Creed555 je napisal/-a:Ma fantje kolkr jst vem, pa sem dost dost dost prebral o čipanje na forumih in drugod po netu...
In se ne splača čipat non-turbo motorjev. Plaču boš 100kSIt prdobu boš pa 5 al pa 10KM...pa še to le če maš izpuh zamenan+filter+...



No a te lohk zej prašm kok si daw za čipanje pa kje si ga čipu?



Creed555,sm hotu samo povedat da si dobr povedal glede čipanja nonturbo!!Şamo moraš razumet, vsaka oseba ima svoje želje,pa če tudi je to čipanje non turbota 8)
Aja itak je pa slajše čipat turbinca :twisted:


Kok sm dal?Takrat 60tisocakov,bil je pa čipan v novem mestu oz. pred novim mestom, pozabiv sm pa ime firme,je kar nekaj cajta to nazaj! :? :-P :P V glavnem avto dela kakor švicarski sat :-P :P :twisted:
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Sr maj 04, 2005 7:27 am

Mate:Mas prav samo to je v enem ozkem podrocju, v nizjih in visjih obratih pa vec kuri, povprecje celotno pride na koncu vec 100%, konji so zejni, jih je treba nafilat, od lufta se clovek ne more zivet, kako bi pol avto? heheh Marsikoga zavedejo, ko recejo, da avto pol manj kuri! Iz nič ni še nikol nič ratalo :)
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 Sr maj 04, 2005 7:41 am

_VeNoM_ je napisal/-a:
Creed555 je napisal/-a:
Creed555 je napisal/-a:Ma fantje kolkr jst vem, pa sem dost dost dost prebral o čipanje na forumih in drugod po netu...
In se ne splača čipat non-turbo motorjev. Plaču boš 100kSIt prdobu boš pa 5 al pa 10KM...pa še to le če maš izpuh zamenan+filter+...



No a te lohk zej prašm kok si daw za čipanje pa kje si ga čipu?



Creed555,sm hotu samo povedat da si dobr povedal glede čipanja nonturbo!!Şamo moraš razumet, vsaka oseba ima svoje želje,pa če tudi je to čipanje non turbota 8)
Aja itak je pa slajše čipat turbinca :twisted:


Se popolnoma strinjam s tabo :D
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Sr maj 04, 2005 7:42 am

meganeman je napisal/-a:Mate:Mas prav samo to je v enem ozkem podrocju, v nizjih in visjih obratih pa vec kuri, povprecje celotno pride na koncu vec 100%, konji so zejni, jih je treba nafilat, od lufta se clovek ne more zivet, kako bi pol avto? heheh Marsikoga zavedejo, ko recejo, da avto pol manj kuri! Iz nič ni še nikol nič ratalo :)


hmm.. A hočš povedat da ti kur za 100% več (recim oprej 8 pa zde 16) al da ti 100% nekaj več pokuri? (recimo prej 8, zdj 9) Sam uprašam :D

Kaj pa čipanje čist navadnga 1.3 motorja z 86 konji? Menjat treba auspuh, kolektor. Še kej? Pa a se sploh splača tok mejhno mašino?

lp
Slika
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 Sr maj 04, 2005 8:58 am

meganeman je napisal/-a:Creed555:
Ka mas to za en avto? A mas potovalni racunalnik not? Kr se jst boljim, ce bi dal nachipat, bi zacel pot. racunalnik lagat, to mi pa ni vsec. Kr kolega je reku:"Ej zdej mi pa se manj pije, ko mam cip noter (iz 110 na 150km) sam 7 l/100!" Sm si pa jst mislu, ja ko ti racunalnik laze, hehe, ne more met avto vec konjev pa manjso porabo, skregano z zakoni fizike :) Jst jo mam pa na nechipanem 6.5, on pa se full bolj tisci, heh

Offtopic:
Kdor caka docaka (hope so) :)
Pa se podpis je podobn, mas rad letala?
http://letala.cjb.net


Mam AR 147 JTD. In tud potovalni rač. mam not. Ne računalnik bo sigurn prow delaw!

Tko ku je ze edn napisu...če boš enako vozu ku pred cipanjem bi ti vrjetno moglo mal manj pokurit...
Sam dvomim da boš enako vozu...pomojem ga boš bolj tišču :D :lol:
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Sr maj 04, 2005 10:23 am

Jst predvidevam, da ti bo pokuru povprecno tok vec koker je konjev vec, ce je 20 % vec konjev bi po fizikalni teoriji mogu pokurit 20 % vec goriva.
Konje je treba napojit, sami ne bofo laufali, na zrak pa vsekakor ne :)
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Creed555
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To jul 02, 2002 9:44 am
Kraj: Posočje

Napisal/-a Creed555 Sr maj 04, 2005 10:39 am

meganeman je napisal/-a:Jst predvidevam, da ti bo pokuru povprecno tok vec koker je konjev vec, ce je 20 % vec konjev bi po fizikalni teoriji mogu pokurit 20 % vec goriva.
Konje je treba napojit, sami ne bofo laufali, na zrak pa vsekakor ne :)


Ja sam jst dobim tistih 20 % več konjew samo pri največjih obratih oz. največja moč se mi poveča za 25KM pri priblizno 4000 obratih! Pri 3000 obratih pa se mi naprimer poveča moč samo za 10KM, vendar je tu tudi navor dosti večji!!

Verjem mi da bo pilo manj če bom vozu enako ku zdej-pred čipanjem. Zaradi velikega povečanja navora!
Slika
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov