Biskvitek je napisal/-a:Na danasnje avte vrajevat turbine je zelo drag postopek. Sam se sicer na to področje ne spoznam vem pa da je zakompliciran. No ko o turbini sanja že vsak vaški posebnež, če je bil kdo zadne cajte kej na dragih v lj, pol je zihr vidu belga AX-a iz kamnika! in potegne hudičevo dobro ker pač ima dograjeno turbino... zdej pa mal cene kokr sm jst zastopu lastnika:
-za AX-a 1.1 je dal 40k
- za turbino 40 k( rabjena od volvota 1,7 turbo)
- še ostal materjal ga je pršu 30k
- pa en teden dela
rezultat okrog 150KM na 700kg
In tuki se mi zdi dober primer kako se da tud pocen pridit čez....
O AX-u. Turbo je obešen na original izpušni kolektor, pol je došvasana cev z nastavkom za turbo. Ker ima avto edino elektriko za luči, je bilo lažje prepričati fergazer da dela dokaj normalno. Dela je bilo, narejeno je , gre pa zelo dobro. Če je mašina 1.1 jih mora imeti (po moje) nekje 120KM. Fila mu pa 1.2 bara. Vprašanje je pa koliko časa bo to delovalo. Upam da pride na drag v koper, da bodo pomerili kok to gre. Samo upam da bo do takrat našel boljše sprednje gume, ker so te trde ko kamen.
Je že res da se da priti poceni skoz samo je treba vedet da taki projekti ne zdržijo drag sezone.

lp