Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe jun 10, 2005 5:49 pm

_VeNoM_ je napisal/-a:
MunjiS je napisal/-a:Škoda keša za škodo...ker z škodo je sama škoda.. :vc ,šala mala




4x SVAS 4x PLEH in fiat je tuki!! loool mal smeha ne skodi (sala mala)!!


Ej venom... v glavo te bom zbrco :twisted:
Pokazi raje slike tvoje felicije kak cveti...
Ko marjetice po dezju :EE
 
domiter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po mar 28, 2005 5:27 pm
Kraj: prekmurje

Napisal/-a domiter Pe jun 10, 2005 9:55 pm

Fantje danes sem peljal škodo oktavijo 2.0 mašino! kak to leti! :lol: Nevem kaj se sploh matram z to favoritko! :cry: Ko bom imel mal več denarja si takoj kupim oktavijo!

Ta kolega, ki si je zdaj kupil to oktavijo in prej je mel renolta ˝megan clasik˝ je rekel da renolta nikioli več! Rekel je da se z oktavijo dosti bolj elegantno pelje in da dosti bolj naraji grejo prestave, sklopke, nasploh vse! Razen da ima bolj trde sedeže! :-P

tak da je škoda zakon!!!!! 8)
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Pe jun 10, 2005 11:06 pm

monster_d je napisal/-a:
_VeNoM_ je napisal/-a:
MunjiS je napisal/-a:Škoda keša za škodo...ker z škodo je sama škoda.. :vc ,šala mala




4x SVAS 4x PLEH in fiat je tuki!! loool mal smeha ne skodi (sala mala)!!


Ej venom... v glavo te bom zbrco :twisted:
Pokazi raje slike tvoje felicije kak cveti...
Ko marjetice po dezju :EE



lol sam da jst nimam na vratcih od tanka NALEPKO da pokrije CVETKE varjanta trobentice!


lp venom
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jun 11, 2005 12:51 am

venom, tista pa je gor zadadi tuninga :D
Saj bos zvedo ko bos malo starejsi, ti bomo obrazlozili :vc
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Ne jun 12, 2005 1:35 pm

Edina resitev da spravis favoritko v tek je da vzames dol glavo in jo prvo komplet obdelas in zamenjas tesnila (kaj ves kok bo ce ne zdrzalo), potem pa z odpada staknes odmicno gred od felicie 1.3 ter en frgazar od golfa II 1.6 pa to nekako nastelas da dela vse lepo skupaj, predelas kompleten dovod zraka tako da piha noter, tam kjer imas zracnik za ventilacijo, pa avpuh komplet odprt oz samo z zadnjim loncem in se tem sportnim brez prekatov (varianta powerful). Potem bi mogoce za kam sla: strosek pa bi bil okrog 200k sit.

Styling pa pustis cisto pri miru in postis od zunaj vse original. V bistvu bi jaz pustil se zadnji lonec original in samo sredindkega odstranil. Da zgleda favoritka cim bolj original presenecala pa bi glede performansov.

Najboljsa varianta je pa se vedno dvojni weber fgazar ampak je malo mojstrov, ki ga znajo nastelat da prav dela.

potem bos pa mora obvezno se dat trse amortizerje ali pa kar celo podvozje (nizanje) ter stabilizatorje (domstrebe) vsaj spredaj da ne bo zvijalo karoserije.
Zadnjič spremenil s.Hio, dne Ne jun 12, 2005 1:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
K0zM0
Uporabnik
 
Prispevkov: 1169
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:45 am
Kraj: Velenje z okolico ;)

Napisal/-a K0zM0 Ne jun 12, 2005 1:51 pm

hehe sam je pa favoritka res idealn avto za ''Sleeperja'' !!!
reakcije po burnoutu na križišču bi ble:
pred: :lol:
po: :shock: :o
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov