Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne sep 04, 2005 10:49 pm

Zadaj sem jaz tkole naredu.

Slika
Slika
Slika
Slika
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
|jurcek|
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: So apr 03, 2004 9:20 am
Kraj: DUPLEK

Napisal/-a |jurcek| Ne sep 04, 2005 10:51 pm

Drive as fast as you can and be happy!
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Ne sep 04, 2005 11:08 pm

alanq4 super ... kolko se pa pozna zadeva pri voznji?Sicer mam jas zadaj tako narjeno da je omogocen dostop do vrha amortizerja brez da kaj rezem tapete in to ... ja za spodaj bi se pa se priporocal za kako sliko ce ma kdo .. spredaj in zadaj da pol grem z slikovnim materialom do svojga "šlosarja " :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po sep 05, 2005 10:01 am

zakaj že bi ti mel to ? ;)
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
polo01
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Sr avg 24, 2005 8:56 pm
Kraj: SLOVENSKA BUSTRICA

Napisal/-a polo01 Po sep 05, 2005 10:07 am

Mene pa zanima če lahko stru bar sam montiraš bol me zanima če lahko vijake s katerimi je priterjen amortizer odviješ brez da bi se kaj pokvarlo. :?:
CARPE DIEM
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Po sep 05, 2005 10:19 am

odvisn kako je narjen zgornji vijak ponavad drži amortizer sam na mestu spodi je pa še en k drži vzmet tko da ni panike .....sam da me ne boš tožu če ni lih tko :)
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po sep 05, 2005 9:27 pm

ma js glede teh stvari tako razmisljam....pomojem ti ko to gor montiras se naj nebi ne vem kolko poznalo...no neki verjetno da se (se posebej pri starejsih avtih), ampak to je bolj dolgorocna zdeva, ker ti avto drzi tog....in togost se cez leta pozna, ko se avto ze ful zmaja in postaja vedno polj upogljiv....tako da u kakih 10 letih s temi stangami se to verjetno pozna kr cez celo skoljko da jo drzi bolj skupaj....


no pa imam se eno uprasanje...alanq4......to ki si namontiral gor je ful lepo....ampak zakaj nisi dal na sredini recimo se eno cev, ki ima na obeh straneh navoj, ter na vsako cev na levo in desno eno matico privarl gor....na tak nacin bi ti lahko napel amortizerja da sta narazen....upam da razumes kaj mislim.....ker na tak nacin v bistvu preprecujes samo da se amortozerja priblizasta.......drugace ta sistem pride ful v upostev na prednji strani, kjer je obremenitev vecja......

LP
 
Kocky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne maj 11, 2003 9:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Kocky Če sep 15, 2005 6:33 pm

Mene pa še neki zanima.
Za moj avto se dobi struct bar samo je treba vrtat karoserijo,ker se ga drugač ne da fiksirat.Al je to pametno al ne? Vrtata je treba gor kjer je amortizer pršravfan,ma samo en šravf ki drži feder in vzmet skupaj.
2 fast&2furious
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če sep 15, 2005 6:51 pm

Dariooo je napisal/-a:no pa imam se eno uprasanje...alanq4......to ki si namontiral gor je ful lepo....ampak zakaj nisi dal na sredini recimo se eno cev, ki ima na obeh straneh navoj, ter na vsako cev na levo in desno eno matico privarl gor....na tak nacin bi ti lahko napel amortizerja da sta narazen....upam da razumes kaj mislim.....ker na tak nacin v bistvu preprecujes samo da se amortozerja priblizasta.......drugace ta sistem pride ful v upostev na prednji strani, kjer je obremenitev vecja......

LP


Evo u okvirčku maš varianto z matico, en navoj je kontra en pa normaln, tko da samo zavrtiš u tisto smer k hočeš. Zraven pa je še matica da potem kontra zategneš, da se ne vrti.
Drugače pa še ni montiran tle na sliki ker bom naredu novga raje iz rostfreia. (kupi kdo za alfo 155 :D )

Slika
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če sep 15, 2005 6:53 pm

Kocky je napisal/-a:Mene pa še neki zanima.
Za moj avto se dobi struct bar samo je treba vrtat karoserijo,ker se ga drugač ne da fiksirat.Al je to pametno al ne? Vrtata je treba gor kjer je amortizer pršravfan,ma samo en šravf ki drži feder in vzmet skupaj.


Jah če se dobi samo taka izvedba potem je najbrž že stestirano.
Drugače se pa lahko na blatnik okoli vpetja blažilca privari dodaten železen okvir in se na njega fiksira strutbar.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
mp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe sep 09, 2005 6:40 am

Napisal/-a mp Če sep 15, 2005 7:05 pm

alanq4 :shock: Kdaj bo probna vožnja?
 
Kocky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne maj 11, 2003 9:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Kocky Če sep 15, 2005 7:39 pm

alanq4 zgoraj v postu si napisal da boš za svoj avto naredil novega.
Mogoče tudi za kakšnega drugega??
Bi se lahko kaj zmenila?
2 fast&2furious
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če sep 15, 2005 7:58 pm

alanq4 je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:no pa imam se eno uprasanje...alanq4......to ki si namontiral gor je ful lepo....ampak zakaj nisi dal na sredini recimo se eno cev, ki ima na obeh straneh navoj, ter na vsako cev na levo in desno eno matico privarl gor....na tak nacin bi ti lahko napel amortizerja da sta narazen....upam da razumes kaj mislim.....ker na tak nacin v bistvu preprecujes samo da se amortozerja priblizasta.......drugace ta sistem pride ful v upostev na prednji strani, kjer je obremenitev vecja......

LP


Evo u okvirčku maš varianto z matico, en navoj je kontra en pa normaln, tko da samo zavrtiš u tisto smer k hočeš. Zraven pa je še matica da potem kontra zategneš, da se ne vrti.
Drugače pa še ni montiran tle na sliki ker bom naredu novga raje iz rostfreia. (kupi kdo za alfo 155 :D )

Slika


aaa...priden priden...tko mi je vsec....svaka cast.... :bow :tomidelej: :pray: :clapclap
 
Uporabniški avatar
mgas XLR
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po maj 09, 2005 5:37 pm

Napisal/-a mgas XLR Če sep 15, 2005 8:00 pm

še vedno mi ni jasn pomen tega
Slika
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Če sep 15, 2005 8:16 pm

ti bom razložil na malo bol kmečki način
vzporedno zabiješ 2 kola v zemljo
med njima nekje 1,5m praznega prostora
potem enega brsneš od strani in seveda ta hudič pade ali pa se vsaj premakne
potem pa med ta 2 kola narediš en prečni kol(ga pribiješ) in potem še v isti kol brsneš v smeri prečnega kola
in poglej hudiča, sploh se ne premakne tako zelo

jasno?

še ena
se postaviš ti in en tvoj kolega tudi v razdalji 1,5m
potem jaz tebe sunem proti tvojemu kolegu in odletiš v njega, če bi pa med vaju pribil palco pa vaju oba nebi samo tako na izi premaknil

skup vleče amortizerje oziroma jih tišči narazno da se v ovinkih pri visokih hitrostih ne nagibajo tako zelo gume in se ne trosijo tako pri visokih hitrostih, tečejo bol ravno
 
Uporabniški avatar
Cross
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr jun 01, 2005 11:27 am

Napisal/-a Cross Če sep 15, 2005 10:11 pm

alanq4 je napisal/-a:Zadaj sem jaz tkole naredu.

Slika
Slika
Slika
Slika


morm rečt da zanimivo, sam resno dvomim da ima tale štanga kakršen kol efekt, ker kot prvo, ti si povezu pleh med sabo, ne dejanska amortizerja (to je tist ki štrli iz pleha). kokr sm jz poučen da če pride do premika amortizerja se zravn ne zvija še pleh, pa tud če bi se dvomim da bi to kle pomagal, kot drugo, zadnji strut bar, takih je verjetn peščica. alanq4 jz bi ti dau predlog da če se ti gre tok za stabilnost dej to štango stran ker ni korist nč pa še plac uzame in si nabav en kulturen anti-sway al pa dva za spredi in zadi, pa strut bar za sprednja amortizerja ker onadva sta pod tapravo obreminitvjio in pomembna za tisto bolj napredno vodljivost. ampak to sm samo jz :P
Supression!
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če sep 15, 2005 11:01 pm

Res je da naj bi bil strutbar vpet tam kot amortizer ali čimbližje. Si pa lahko na kakem rally-u pogledaš da ma kdo tudi samo privarjeno štango na pločevino okoli amortizerja seveda ojačano z močnejšim plehom.
Sicer pa roko na srce je zelo malo voznikov ki sploh opazi kako razliko v togosti vozila po dodanih strutbarih, pa to še ne pomeni da je ni, itak da je četudi malenkostna, ampak hočem reči da je pač u tem avtu tako narejeno in je sigurno bolje kot nič. Če bi se že šli nek projekt za povečanje togosti avta bi bilo treba še marsikaj drugega kot pa samo strutbare montirat.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Pe sep 16, 2005 11:59 pm

Kok mi je nekaj znana ta škoda :P
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR So sep 17, 2005 1:04 am

kaj pa nardit pri avtu k ma zadi torzijo :?:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
TomazK
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So avg 27, 2005 7:26 am
Kraj: Radomlje

Napisal/-a TomazK So sep 17, 2005 6:54 am

Evo moji dve stangi. Lahko povem iz lastnih izkušenj da se precej pozna pri legi na cesti. ko priletiš v ovinek avto sploh ne zaniha ampak gre skoraj kot po tirnicah. Je pa večji efekt spredaj kot zadaj, kjer jo imam predvsem zaradi pasov.
Priponke
štange 001.jpg
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov