


CupraR je napisal/-a:Mah če ma avto stock konje je tole itak brezveze gor dajat![]()
ne opravlja svojga namena
oz je orginal ventil vrh glave.
Courage™ je napisal/-a:yurchek je napisal/-a:ste že kakšnega zmontiral? razmišljam o tem da bi ga dal na svojga traktorja...kaj je z garancijo če zmontirate takšen ventil...mislim garancijo na motor avtomobila....propade?
Zakaj bi pa ventil škodoval motorju ?
yurchek je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:yurchek je napisal/-a:ste že kakšnega zmontiral? razmišljam o tem da bi ga dal na svojga traktorja...kaj je z garancijo če zmontirate takšen ventil...mislim garancijo na motor avtomobila....propade?
Zakaj bi pa ventil škodoval motorju ?
Ne da bi mu škodoval, ampak to je nepooblaščen poseg v motor v garanciji, iz tega stališča....
J`Mavr0 je napisal/-a:... mene pa nekaj zanima, se da to namontirat na avto ki nima turbine oz. kompresora? V mislim imam Megan 1.6 16V![]()
lp;
Jernej
CupraR je napisal/-a:Mah če ma avto stock konje je tole itak brezveze gor dajat![]()
ne opravlja svojga namena
oz je orginal ventil vrh glave.
Symon je napisal/-a:Ej zadnje čase me nekaj vedno bolj mika: Kako zelo je vzdržljiv tale 1.8T v naprimer A4 Quattro? No ali pa A3 (kvazi) Quattro? Našel sem celo, da se da dobit Eliminator turbino, da z njo povečaš konje brez kakšnih predelav. Samo bolt on menjava turbine...
Skratka kako so vzdržljive stock in kako za tunanje? Informativno.
1.8T je napisal/-a:Symon je napisal/-a:...ki so naceloma "bolt-on" na original kolektor in izpusni sistem. Zavedati se pa moras to, da moras zraven obvezno menjati tudi injektorje, tlacno regulacijo bencina, komplet auspuh, LMM ter filter zraka, ce hoces priti do kakrsnihkoli primernih rezultatov na custom remapu ECU-ja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov