Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr okt 19, 2005 8:28 am

Mah če ma avto stock konje je tole itak brezveze gor dajat ;) ;) ne opravlja svojga namena 8) oz je orginal ventil vrh glave.
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Sr okt 19, 2005 10:14 am

CupraR je napisal/-a:Mah če ma avto stock konje je tole itak brezveze gor dajat ;) ;) ne opravlja svojga namena 8) oz je orginal ventil vrh glave.



Predvsem je odvisno na kašnem avtu(model),ni pa nujno da ce ima avto stock konje ,da tega ne rabi menjat,ponavadi so proizvajalci škrti tko da namesto da montirajo kovinski blow-off motirajo plasticne in še povrh na membrano ki se jih sploh danes ne dobi vec...,ena izkušnja se je izkazala pri meni..pa še komu verjetno..npr. če doseže turbina v overboostu 1.2 bar tisti bogi plasticen(na membrano) venti pa neki manj ga čez toliko časa enostavno odpre kot tulipan,ali pa v najboljšem primeru začne puščat membrana..toliko o tem. ;) zato go for it kovinski na batek!!! :twisted:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr okt 19, 2005 10:24 am

V mislih sm mel bolj VAG grupo, se pa drgač popolnoma strinjam s tabo :twisted:
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Sr okt 19, 2005 1:02 pm

Vem da si imel v mislih predvsem VAG grupo,samo tudi tm ni glih da ti vse dobrote vrzejo v beri:"glavo"....audi je doma in lahko ti povem da je gor "bosch" ventil na membrano,pravim jaz ma kje jih najdejo...,ampak to je itak vse narejeno tko da cez cas prides na servis..pa das 40k pa ponovni plastik fantastik...ventil pa se kaj zasluzijo :evil:
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Sr okt 19, 2005 3:03 pm

Courage™ je napisal/-a:
yurchek je napisal/-a:ste že kakšnega zmontiral? razmišljam o tem da bi ga dal na svojga traktorja...kaj je z garancijo če zmontirate takšen ventil...mislim garancijo na motor avtomobila....propade?


Zakaj bi pa ventil škodoval motorju ?


Ne da bi mu škodoval, ampak to je nepooblaščen poseg v motor v garanciji, iz tega stališča....
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Sr okt 19, 2005 5:33 pm

hja no... men se montaža BOVa ne zdi glih poseg v motor no :) res pa je da bi zaradi gluposti pooblaščenih servisov lahko imel zaradi tega probleme....
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Če okt 20, 2005 7:22 am

yurchek je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:
yurchek je napisal/-a:ste že kakšnega zmontiral? razmišljam o tem da bi ga dal na svojga traktorja...kaj je z garancijo če zmontirate takšen ventil...mislim garancijo na motor avtomobila....propade?


Zakaj bi pa ventil škodoval motorju ?


Ne da bi mu škodoval, ampak to je nepooblaščen poseg v motor v garanciji, iz tega stališča....


To ni noben poseg v motor, pa še vedno lahko stvar zamenjaš in ga spremeniš v prvotno stanje.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne nov 06, 2005 11:06 pm

fiat gt je napisal/-a:ampak to je itak vse narejeno tko da cez cas prides na servis..pa das 40k pa ponovni plastik fantastik...ventil pa se kaj zasluzijo :evil:


You must be joking, right? 40k za boschev DV? Kolikor jaz vem, je okrog 9k SIT...

/jan
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Po nov 07, 2005 6:57 pm

Sej je za fiat 26k....kje je sele audi :lol:
 
Uporabniški avatar
J`Mavr0
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: To okt 11, 2005 7:25 am
Kraj: Maribor-[okolica]

Napisal/-a J`Mavr0 So nov 19, 2005 8:05 pm

... mene pa nekaj zanima, se da to namontirat na avto ki nima turbine oz. kompresora? V mislim imam Megan 1.6 16V :?:

lp;
Jernej
Slika
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc So nov 19, 2005 8:21 pm

J`Mavr0 je napisal/-a:... mene pa nekaj zanima, se da to namontirat na avto ki nima turbine oz. kompresora? V mislim imam Megan 1.6 16V :?:

lp;
Jernej


NE :?
 
Uporabniški avatar
J`Mavr0
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: To okt 11, 2005 7:25 am
Kraj: Maribor-[okolica]

Napisal/-a J`Mavr0 So nov 19, 2005 10:07 pm

vesolc je napisal/-a:NE :?


V mislim imam samo ventil? :roll:
lp;
Jernej
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So nov 19, 2005 10:10 pm

J`Mavr0 je napisal/-a:
vesolc je napisal/-a:NE :?


V mislim imam samo ventil? :roll:
lp;
Jernej


ja lohk ga zašvasaš gor nekam kamr hočš ja :D sam ne bo nč sikal k nima od nkjer :D

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne nov 20, 2005 11:12 am

J`Mavr0 je napisal/-a:... mene pa nekaj zanima, se da to namontirat na avto ki nima turbine oz. kompresora? V mislim imam Megan 1.6 16V :?:

lp;
Jernej


http://www.takakaira.com/accessories/ni ... pager.html

:lol:

/jan
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Ne nov 20, 2005 11:55 am

jao jao, sam eni pa ste pacienti :lol:

a ni bolš denar vložit v kej uporabnega za svoj avto kukr pa za neki k sploh ne more delat... ne sam resno - kaj ti bo blow-off na atmosfercu? :P
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
J`Mavr0
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: To okt 11, 2005 7:25 am
Kraj: Maribor-[okolica]

Napisal/-a J`Mavr0 Ne nov 20, 2005 2:37 pm

am... vprašam ker sem samo slišal da gre kao filter oz. "rave" ventil namontirat da pol pssst dela :)

lp;
Jernej
Slika
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Ne nov 20, 2005 2:44 pm

no...narobe si slišal ;)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne nov 20, 2005 3:03 pm

CupraR je napisal/-a:Mah če ma avto stock konje je tole itak brezveze gor dajat ;) ;) ne opravlja svojga namena 8) oz je orginal ventil vrh glave.

Če pa menjaš turbino/većaš tlak pa prav pride. :pivo
Ej zadnje čase me nekaj vedno bolj mika: Kako zelo je vzdržljiv tale 1.8T v naprimer A4 Quattro? No ali pa A3 (kvazi :rofl ) Quattro? Našel sem celo, da se da dobit Eliminator turbino, da z njo povečaš konje brez kakšnih predelav. Samo bolt on menjava turbine...
Skratka kako so vzdržljive stock in kako za tunanje? Informativno. 8)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Po nov 21, 2005 10:06 am

Symon je napisal/-a:Ej zadnje čase me nekaj vedno bolj mika: Kako zelo je vzdržljiv tale 1.8T v naprimer A4 Quattro? No ali pa A3 (kvazi :rofl ) Quattro? Našel sem celo, da se da dobit Eliminator turbino, da z njo povečaš konje brez kakšnih predelav. Samo bolt on menjava turbine...
Skratka kako so vzdržljive stock in kako za tunanje? Informativno. 8)


Ja, ATPturbo je naredil Eliminatorje, ki so naceloma "bolt-on" na original kolektor in izpusni sistem. Zavedati se pa moras to, da moras zraven obvezno menjati tudi injektorje, tlacno regulacijo bencina, komplet auspuh, LMM ter filter zraka, ce hoces priti do kakrsnihkoli primernih rezultatov na custom remapu ECU-ja.

/jan
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po nov 21, 2005 8:02 pm

1.8T je napisal/-a:
Symon je napisal/-a:...ki so naceloma "bolt-on" na original kolektor in izpusni sistem. Zavedati se pa moras to, da moras zraven obvezno menjati tudi injektorje, tlacno regulacijo bencina, komplet auspuh, LMM ter filter zraka, ce hoces priti do kakrsnihkoli primernih rezultatov na custom remapu ECU-ja.

Večinoma mi je jasno... Šobe se da pri njih dobit, avspuh... no ja lokalni mojster. :oops: Tlačna regulacija je kaj? Misliš večji pretok benza ne? Torej močnejšo pumpo. LMM? :? Zračni filter je itaq prvo še na neturbačih. :lol: Hja ta custom remap ne razumem. RSR, ki ti individualno potem vse skupaj optimira? Še nekaj me zanima. Za Japonce vem, da je standart po letu 96 OBDII a je bilo to po vsem svetu? Torej se uporabljajo isti Boost controlerji/turbo timerji kot za Japonce, torej Apexi, HKS...?
Tunung je drag šport ampak adrenalinski... :P Eh če ne pa samo RSR, glasen (pozerski :P blow-off).
Itak sprašujem bolj iz firbca, bom vsaj malo bolj izobražen še o Nemcih... Nikoli ne veš kdaj ti prav pride. ;)
Aja pa se opravičujem ker je offtopic ampak je pa vseeno malo povezano in mislim, da tudi zanimivo...
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov