Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To maj 06, 2003 12:46 pm

Alex je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:...ta varianta je samo za videz, mogoče še kaj malega zvoka...če dobro pogledaš ma hladen luft napeljan tak kot orginalni filter, tak da nič kaj več ali bo hladnega zraka ne dobi kot orginal...
...glede A3m-ovega airboxa pa tak...stal je precej, dobiš neke grde rumene in plave cevke, pa še precej časa rabiš, da stvar predelaš, ker niso stvar premisli do konca...

A pol pravs da tile na tem (zgori omenjenem) linku http://www.technoracing-sp.si/technorac ... r/kd2.html
direkt j***** folk u faco ko pravjo da naj bi moc glede na test na merilnih valjih narasla za cca 8HP :?:
Ne vem, ce drusga ne je vecji dotok zraka :!:
Pa tvoj A3m-ov AirBox - je poleg vecjega dotoka zraka razlika sam na zvoku al tut na konjih oz performancih :?:
Me ful zanima, kr mam v bodoce mal na Saxoju eksperimentirat...

LP in pa kar se da varno :vrum
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl


...to je orginal airbox by A3M

Slika

...to pa je orginal airbox A3M predelan by zoranwagen

Slika

...airbox je stal cca. 36.000 sit, s tem, da mi je ona grda rumena cev nonstop dol padala...zaradi gibanja motorja...potem ona plava cev je ful cenena in grda vrjetno jurja vredna...avto je v niskih obratih vedno nemirno laufal...nevem kak bi opisal, kok zgleda je odspredaj ko je odprtina v škatli slabo pozicija preračunana in od kilera ter klime preveč toplega zraka fasa bom še tam moral neko predelavo naredit...no odkar sem v dno ohišja vrezal luknjo in tja speljal orginal hladen luft, se avto dost lepši obnaša...kot da bi zdaj bolj enakomerno moč razvijal...nevem no mogoče se mi blede ampak občutki so pač taki...to, da bi mel avto več moči ni opazit...misli pa sam tudi it k Senici zaradi Čipa pa bomo meril moč, pa takrat več povem, če je filter dal konja ali ne...
Zadnjič spremenil zoranwagen, dne To maj 06, 2003 7:57 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex To maj 06, 2003 1:20 pm

Slika "Zoranwagen" dobr si ti to spedenau...
Kdor se spozna se pac spozna... Slika
Sn mal gledau pr Saxoju sam ma itak tok kompliciran narjen tist original filter Slika da me j' koj minil. Drgac pa sem skor ziher, glede na to kako si stvar spilil, da ce bos res meru moc bi pomoje moral vsaj 2 do 3 konjev vec pokazat, kot tut "Cresh" prav :!:

LP in pa kar se da varno :vrum
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy To maj 06, 2003 1:43 pm

Kaj pa če bi izrezal tam kjer sem z rdečim označu. :)
Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To maj 06, 2003 8:04 pm

Alex je napisal/-a:Sn mal gledau pr Saxoju sam ma itak tok kompliciran narjen tist original filter Slika da me j' koj minil.

LP in pa kar se da varno :vrum
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl


...hvala za pohvalo...

glej na tvojem mestu al pa če bi sam še kdaj filter rabo bi:
1. od motorja napelu čim daljšo kromirano cev
2. na koncu cevi montiral konični filter ga obleku z pleksi steklom-sprednja stran odprta
3. na odprtine ohišja napelu ono fleksi cev ki bi zrak zajemala iz odprtine v štosštangi

zgledalo nebi slabo, pa še tak drago ne bi bilo
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To maj 06, 2003 8:07 pm

mondy je napisal/-a:Kaj pa če bi izrezal tam kjer sem z rdečim označu. :)


...v tem primeru bi rez vredi svežega zraka dobival...samo potem še bi moral pokrov motorja rezat...to mi pa ravno ni všeč...
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh Sr maj 07, 2003 6:52 am

gorenc je napisal/-a:Kok pa stane merjenje? Jest bi tut mogu it mal prečekirat, kok je dejansko pod havbo :wink:


Ja pr Senici stane 10.k SIT
my ride
Slika
 
Uporabniški avatar
gorenc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Sr okt 16, 2002 3:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a gorenc Sr maj 07, 2003 12:42 pm

cresh je napisal/-a:
gorenc je napisal/-a:Kok pa stane merjenje? Jest bi tut mogu it mal prečekirat, kok je dejansko pod havbo :wink:


Ja pr Senici stane 10.k SIT


Kje pa je ta Senica?
 
andy77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Sr maj 07, 2003 1:20 pm

Napisal/-a andy77 Sr maj 07, 2003 1:24 pm

Jaz imam apex in sem z njim zelo zadovoljen, mislim pa da je malenkost dražji od K&N
Slika

BMW 528
 
Uporabniški avatar
gorenc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Sr okt 16, 2002 3:04 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a gorenc Sr maj 07, 2003 6:15 pm

Sem šel v Avstrijo pogledat za BMC filter in ga bom dobu verjetno že drug teden brez problemov :D Tud cena je občutno nižja kot pri nas, za cca 15K pa še 3 mesce ni treba čakat, tko da se splača it pogledat :wink:
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh Če maj 08, 2003 6:57 am

gorenc je napisal/-a:
cresh je napisal/-a:
gorenc je napisal/-a:Kok pa stane merjenje? Jest bi tut mogu it mal prečekirat, kok je dejansko pod havbo :wink:


Ja pr Senici stane 10.k SIT


Kje pa je ta Senica?


Beričevo, mal pred Lj, v smeri Litija-Lj
my ride
Slika
 
cresh
Uporabnik
 
Prispevkov: 997
Pridružen: Če jul 25, 2002 10:26 am
Kraj: Litija

Napisal/-a cresh Če maj 08, 2003 9:49 am

[quote="zoranwagen]...misli pa sam tudi it k Senici zaradi Čipa pa bomo meril moč, pa takrat več povem, če je filter dal konja ali ne...[/quote]

no, če boš šel kmal, se zmenva pa greva skup, pa bom jst zmeru enkrat s filtrom drguič pa s šp. filtrom. Mogoče nama bo dal kšen ''skupinski'' popust :D
my ride
Slika
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če maj 08, 2003 10:57 am

cresh je napisal/-a:[quote="zoranwagen]...misli pa sam tudi it k Senici zaradi Čipa pa bomo meril moč, pa takrat več povem, če je filter dal konja ali ne...


no, če boš šel kmal, se zmenva pa greva skup, pa bom jst zmeru enkrat s filtrom drguič pa s šp. filtrom. Mogoče nama bo dal kšen ''skupinski'' popust :D[/quote]

Sem bova danes zmenla!!!
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Če maj 08, 2003 5:11 pm

zoranwagen je napisal/-a:
cresh je napisal/-a:misli pa sam tudi it k Senici zaradi Čipa pa bomo meril moč, pa takrat več povem, če je filter dal konja ali ne...


no, če boš šel kmal, se zmenva pa greva skup, pa bom jst zmeru enkrat s filtrom drguič pa s šp. filtrom. Mogoče nama bo dal kšen ''skupinski'' popust

Sem bova danes zmenla!!!


Sej drgac pa omenta tale kulski forum in s tem seveda reklamo pa ni hudic da se ne boste kaj zmenil !!!

LP in pa kar se da varno :vrum
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Ne maj 11, 2003 7:13 pm

...copy z Clio-foruma...

Also ich hatte auch diesen Motor in meinem ClioA Ph3, allerdings war meiner Bj. 10/96 und da hatten die 1,2er D7F noch 55PS.
Ich geb Dir nen Tip: Lass die Finger vom offenen Luftfilter, der kostet nur viel Geld und kostet Dir sicher Leistung, auch mit Kaltluftschläuchen.
Mein Tip: Luftfilterkasten-Optimierung in Verbindung mit einem Sportluftfiltereinsatz.
Geht so:

Du besorgst Dir im Baumarkt ein kurzes (min 6cm Länge) Kunststoffrohr mit so 70-75mm Aussendurchmesser (z.B. von Kunststoffdachrinnen). Dann baust Du Deinen Luftfilterkasten aus. Wenn Du den Deckel (Resonanzkasten) abmachst und anschaust, siehst Du so ein Röhrchen und die ovale Erhöhung, die den Luftfilter zentriert. Dieses Röhrchen entfernst Du mitsamt dem anderen Kunststoff bis da wo die ovale Erhöhung beginnt, die muss stehen bleiben. Am besten geht das mit nem kleineren Bohrer (z.B. Dremel) oder mit der halbrunden Raspelfeile.
Jetzt kommt das andere Teil des Luftfilterkastens dran, wo der Luftfilter drin sitzt. Es wird die Öffnung vergrößert, wo die Luft von der Umgebung angesaugt wird. Da aber wird genau soweit gefräßt, dass die ovale Zentrierung wegfällt. Man hat auf der Außenseite die ovale Form angedeutet, so sieht man wieviel weg muss.
Jetzt nimmt das Kunsstoffrohr macht es mit nem Föhn vorsichtig heiss, damit man es in die ovale Form bringen kann und in das neugeschaffene Loch des Luftfilterkastens stecken kann. 2cm sollten innen überstehen (dient dann als Zentrierung des Luftfilters), ca. 3cm sollten außen überstehen. Das ganze verklebt man innen und außen mit schwarzem Scheiben- oder Korsseriekleber. Wenn das ganze trocken und ausgehärtet ist, dann den Sportluftfiltereinsatz rein und das ganze wieder eingebaut.
Vielleicht hilft Dir dieses Bild etwas:


An den Luftfilterkasten, kommt dann statt des serienmäßigen Luftschläuchchens ein Papier-Alu-Luftschlauch mit 75mm Außendurchmesser (Bekommt man im KFZ-Ersatzteilhandel, nicht unbedingt ATU, sondern kompentente Geschäfte...), denn man mit nem passenden Schlauchbinder am Rohrstutzen befestigt. Den Schlauch legt man nach vorne zwischen Scheinwerfer und Kühler (mit nem Teppichmesser das Kunststofteil neben dem Kühler wegschneiden, damit der Schlauch gut angeströmt wird. Fertig! Sieht dann so aus:


TÜV-Mässig hatte ich damit keine Probleme, war so sogar 2x bei der HU, sieht halt irgendwie Serienmässig aus...
Ich war so, zusätzlich noch mit dem Reichhard-Fächerkrümmer (auch zu empfehlen, aber kostet so €350,-) auf dem Leistungsprüfstand und hatte 68PS und 105Nm maximales Drehmoment.

Natürlich ist auch eins klar: Diese Sachen machen aus Deinem Clio keinen Porscheschreck (da muss schon ein anderer Motor rein...), aber man merkt es.

__________________
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Po maj 12, 2003 8:37 pm

Ufffffff noro za cca 80 flik je tip Slika moc motorja za 13PS :!: :?: :!:
(no ja, ceprav je kr dost dela...)
Z.W. a mas mogoce tut tisti sliki filtra med in na koncu predelave :?: :?:

Pa thanks za tale izcrpen in zanimiv tekst :wink:


LP in pa kar se da varno :vrum
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po maj 12, 2003 9:27 pm

Alex je napisal/-a:Z.W. a mas mogoce tut tisti sliki filtra med in na koncu predelave
___________________________________________________________
[b]There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students...
:rofl


...želeli ste slike, dobili ste risbe...
Slika

...pa še eno sliko...
Slika
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po maj 12, 2003 9:49 pm

iz te slike pa meni nič ni jasno :D
Slika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY To maj 13, 2003 3:56 pm

pa dajte mi plis razložit to airbox varijanto kako to dela, kje je sploh filter v celi zadevi potem itd

thnx
Slika
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Ne jun 15, 2003 6:02 pm

Sej zato pa je airbox, da je filter v njej neodvisen od toplega zraka motorja.Popravte me če ni tko :)
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Ne jun 15, 2003 7:50 pm

eh preden bi sel predelovati airbox mal poglej kako mas narejeno za dovajanje toplega zraka po zimi .. pa premisli kaj bos naredu .... tale SPRINTFILTER je dost cool samo se mi zdi da ma malo majhno povrsino filtra poglej kako majo povrsine drugi filtri samo po moje to ni nic tezkega narest kups si expoxi pa peno pa sam naredis pa te pride in airbox in panel filter 20k sit ... pomoje se najbolj
pa se neki je ne izveda airboxa je zelo odvisna od tega kok placa mas :)

jaz sem premislu kako bi moj airbox od ibize zrihtu k ma nalasc restretkiven disign ker pac nej bi bil bolj tih potem, pa sem reku klinc ga gleda nasledn let itak kupujem novo ibizo :)

za tega bmc se pa ne spomenm cisto najbolj moja aerodinamika glih ni na najbisjem nivoju samo ce je pa res da tako ta princip pospesuje zrak potem ga bi kr sam naredu samo se mi sumljivo zdi k smo mel predavanje iz aerodinamike pa vem da ma to mig21 narejen na turbini da upocasni zrak pa da zvocni val odmika od turbine samo ne spomnm se pa kako to deluje v sub sonic air flow bi mogu pogledat
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov