Alex je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:...ta varianta je samo za videz, mogoče še kaj malega zvoka...če dobro pogledaš ma hladen luft napeljan tak kot orginalni filter, tak da nič kaj več ali bo hladnega zraka ne dobi kot orginal...
...glede A3m-ovega airboxa pa tak...stal je precej, dobiš neke grde rumene in plave cevke, pa še precej časa rabiš, da stvar predelaš, ker niso stvar premisli do konca...
A pol pravs da tile na tem (zgori omenjenem) linku http://www.technoracing-sp.si/technorac ... r/kd2.html
direkt j***** folk u faco ko pravjo da naj bi moc glede na test na merilnih valjih narasla za cca 8HP![]()
Ne vem, ce drusga ne je vecji dotok zraka![]()
Pa tvoj A3m-ov AirBox - je poleg vecjega dotoka zraka razlika sam na zvoku al tut na konjih oz performancih
Me ful zanima, kr mam v bodoce mal na Saxoju eksperimentirat...
LP in pa kar se da varno![]()
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl
...to je orginal airbox by A3M

...to pa je orginal airbox A3M predelan by zoranwagen
...airbox je stal cca. 36.000 sit, s tem, da mi je ona grda rumena cev nonstop dol padala...zaradi gibanja motorja...potem ona plava cev je ful cenena in grda vrjetno jurja vredna...avto je v niskih obratih vedno nemirno laufal...nevem kak bi opisal, kok zgleda je odspredaj ko je odprtina v škatli slabo pozicija preračunana in od kilera ter klime preveč toplega zraka fasa bom še tam moral neko predelavo naredit...no odkar sem v dno ohišja vrezal luknjo in tja speljal orginal hladen luft, se avto dost lepši obnaša...kot da bi zdaj bolj enakomerno moč razvijal...nevem no mogoče se mi blede ampak občutki so pač taki...to, da bi mel avto več moči ni opazit...misli pa sam tudi it k Senici zaradi Čipa pa bomo meril moč, pa takrat več povem, če je filter dal konja ali ne...