Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Če dec 22, 2005 1:13 pm

Dragi moj damjan, če bi prebral en post višje od tvojga bi vidu kaj nas je vse zmedlo, tko da se že zelo veselim dneva ko boš začel uporabljati funkcijo citiram....za diesla bi pa reku da tvoj podatek drži.
 
Uporabniški avatar
Bofica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe okt 28, 2005 8:45 am

Napisal/-a Bofica Če dec 22, 2005 2:16 pm

CupraR je napisal/-a:
Bofica je napisal/-a:Jest mam 2.0 TDI Skoda Octavia2, masina je ista kt pr Audi, WV, Seat. Pa sm jo pelou u pondelk cipat. Original ma kao 140KM na papirju, na valjih je pa pokazal 157Km, pol so mi ga pa cipal, pa mam zdej 190KM zmerjenih na valjih. Poraba prej je bla relacije okol 6 (najmanj 5,2), ce sm ga pa prtiskou pa med 8 in 9. Zdej z cipam je pa poraba nekje okol 7, ce ga obcasno prtisnem na polno, ce bi ga pa dal casa prtskou na polno bi pa blo hitr okrog 10 al pa se vec. Nism pa se probou kok je ce bi dal casa vozu "sparovno".

Cipal sm pa pr CarInvent, pa loh sam pohvalm. Sicer mam sele par dni cipan, sam utis k ga mam od njih je vec kt pozitiven.


Tolk o tem kolk pa tm točne valje :lol: :lol: :lol: da novš presenečen ko boš k RSR u peljal mert da ti bo enen 170 pokazal :lol:


Zakaj pa ti misls da so pr RSRu tocni valji? Kaj pa ce tm premal kaze? Na kokih valjih si pa ze bil, da loh primerjas? Ker to je tko drugac, da je pr avdijih pa WVjih tut pokazal recimo dost vec konjev, pri alfah pa tocn tko kt je uradno napisano. (za te vem, za ostale pa ne) Tko da dvomim da so tle netocni valji, ampak pac netocni uradni podatki (a gre to zarad marketinga al ne, oziroma zakaj - nevem)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če dec 22, 2005 2:29 pm

Lej važn je da se vid razlika, če pa resno mislš da maš 190ps pol ti pa svetujem da mal po netu pregledaš kaj vse treba menjat da boš mel na TDI 2.0 relanih 190...
Samo z dvigom tlaka v mejah normale kokr delajo ni možno!!!
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Če dec 22, 2005 2:34 pm

valji pri Avtoelektroniki so čist točni, glede RSRjevih sploh ne bom komentiral.Ker ste smešni s temi izjavami.
sam sem peljal svojega megana II 1.9 dCi čipanega na 5 valjev po evropi, pa še k www.chiptuning.si, pa so ble razlike minimalne.

tovarne napisejo pri turbodizlih manjše cifre kot jih ima avto dejansko. Tud moj megan je imel namesto 120 konjev že serijsko 132 konjev.

Zadnjič je bil pri www.chiptuning.si en Polo 1.9 TDI 130 konjski, pa je mel ze serijsko 153, po preprogramiranju pa celih 175 konjev.
Če kdo ne verjame nej se gre pa peljat en krog s tem avtom, pa se bo sam prepričal 8)

@CupraR lahko pelješ avto od Bofice še na valjke k RSR pa se bos sam prepričal kako pa kaj.Avto je pridobil iz 157 serisjkih na 190, torej +33 konjev, to sam veš da je več kot realna številka in povsem "zdrava" za motor.

@bofica: ob istem režimu vožnje kot prej avto žre manj kot serijski, seveda pa ob tiščanju naraste tudi poraba, samo mislim da se ti ob nasmešku na obrazu zdi smešnih tistih 225 sit za liter dizla več 8)

Če koga zanima kej več o valjih, ki jih uporabljajo v Avtoelektroniki:
http://www.dimsport.com/download/MANUALE_(Italiano).pdf
Zadnjič spremenil ga-ma, dne Če dec 22, 2005 4:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Bofica
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe okt 28, 2005 8:45 am

Napisal/-a Bofica Če dec 22, 2005 3:47 pm

ma sej zarad porabe sploh nima veze, mi je useen a je 6,7 al 8. Takrat k zahodm gas do daske, pa k potegne k svina, je itak useen kok pokur - je vredn tistga litra vec
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Če dec 22, 2005 3:50 pm

damjan je napisal/-a:DRAGI moj JUGO GVX si iz črnomlja.......
lej meni je zelo žal če nisi sposoben prebrat temo od začetka do konca......
raje se vzdrži takih komentarjev al pa prej preberi vse poste......
JA GOVORIMO O DIZLU......ČE ti še ni poteglno....
IN prav rad bi vedel kolk avtov si že mel na razpolago za vozit in s kolkimi si se res pelau da take stvari bluziš?
nevem kaj je narobe s porabo povprečja 6.9 litra za dizelski motor z 150 hp in z vožno do metlike in nazaj do največ 140 kmh......
ZA TEBE DRAGI SAZO pa velja isto......
mel je kolega ibizo cupro in je mela povprečje tam okol 9 litrov......
ti yugo že veš o kom govorim (aco ki ima zdj integro)........
pa ne primerjaj passata in ibize......saj je že v teži velika razlika

ok, damjan, pomiri se ;) samo malo sem vrgel kost ki ni letela samo nate (če sploh je...) znam za Acota kdo je- samo niso vsi povedali te litre, eni tudi več- pa ga osebno poznajo...mah sploh me ne briga :roll: pusti, nebi se rad kregal. res da znam včasih spustit kakšno kajlo, samo to je ko mam slab dan :D nikoli ne veš če me boš kdaj rabil al pa jaz tebe...ok bluzim.
btw: kakšno mašino ma Gladek not? (mislim da je on :oops: nism zihr), ker avtoček zgleda res lep :shock: 8)
ajd, pridni bodite, pa ne se kregat :lol:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če dec 22, 2005 4:37 pm

Ljudje ki so merili pri Senici in pri Dim sportu so dobili dokaj podobne rezultate... kok so natančni ne bi komentiral bi pa rad povedal... moj ex car ima v prometni 130km je skoraj 10 let star... in je senica nameril 125km na gumi oz 150 v mašini... glede na to da je avto popolnoma stock je rezultat malce previsok.... pa tudi ljudje ki so merili pri rsr in pri senici so pri slednjem dobili bolj vzpodbudne rezultate... tako da če hoče kdo živet v prepričanju da mu je tovarna "poklonila" 20komjev naj živi naprej še v tej pravljici... je pa res da je lepše slišat da ima avto več moči kot naj bi jih imel... :twisted:

aja avto je pa v podpisu...

lp
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če dec 22, 2005 6:36 pm

ga-ma je napisal/-a:valji pri Avtoelektroniki so čist točni, glede RSRjevih sploh ne bom komentiral.Ker ste smešni s temi izjavami.
sam sem peljal svojega megana II 1.9 dCi čipanega na 5 valjev po evropi, pa še k www.chiptuning.si, pa so ble razlike minimalne.

tovarne napisejo pri turbodizlih manjše cifre kot jih ima avto dejansko. Tud moj megan je imel namesto 120 konjev že serijsko 132 konjev.

Zadnjič je bil pri www.chiptuning.si en Polo 1.9 TDI 130 konjski, pa je mel ze serijsko 153, po preprogramiranju pa celih 175 konjev.
Če kdo ne verjame nej se gre pa peljat en krog s tem avtom, pa se bo sam prepričal 8)

@CupraR lahko pelješ avto od Bofice še na valjke k RSR pa se bos sam prepričal kako pa kaj.Avto je pridobil iz 157 serisjkih na 190, torej +33 konjev, to sam veš da je več kot realna številka in povsem "zdrava" za motor.

@bofica: ob istem režimu vožnje kot prej avto žre manj kot serijski, seveda pa ob tiščanju naraste tudi poraba, samo mislim da se ti ob nasmešku na obrazu zdi smešnih tistih 225 sit za liter dizla več 8)

Če koga zanima kej več o valjih, ki jih uporabljajo v Avtoelektroniki:
http://www.dimsport.com/download/MANUALE_(Italiano).pdf


Ti kr buče prodajaj, sm ne se pol jokat k bo en serijski avto z 180ps meim padu, unih 190 pa ne bo šlo nikamor... Če bi mal poznal sceno bi vam blo lahk jasno da 190 nikakor ni realno za 2.0 TDI. Nimam prot nobenmu hvala bogu da vam čim več pokaže, je pa daleč od realnosti..... Se pa strinjam da je avto pridobil 33ps to se lepo vidi, vendar je to cca 175 ne 190 :lol: :lol: :lol:

In isto tdi 130 ps na 175 :lol: :lol: :lol: :lol: šala.....
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če dec 22, 2005 7:00 pm

Glede konjev in meritev. Pri moji meritvi so valji pri RSRu pokazali 116.5konjev na serijskem programu - tovarniski podatki 115KM. Čipan je imel pa 149.6 konjev.

Glede porabe TDIjev se pa nekateri vedno kregate.
Povprečna poraba mojega golfa 1.9TDI 115KM je zadnjih 30kkm 5.9l/100km. Odkar je čipan - zadnje 3kkm pa 6.1l/100km z vsemi 150konji. Najvecja poraba na tank 6.6, najmanjsa 5.3. Koper - LJ z okol 180km/h 8.0, LJ - Tolmin brez prehitevanja 4.6.
Ce kdo ne verjame, mu lahko lahko prinesem racune za nafto, pa naj sesteva :twisted:

Čipan dizel bo ob enaki vožnji kuril ravno toliko kot nečipan.
Slika
 
denzl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr jul 07, 2004 10:16 pm
Kraj: vodice

Napisal/-a denzl Če dec 22, 2005 9:56 pm

sorry moja napaka :oops:


lp
Zadnjič spremenil denzl, dne Pe dec 23, 2005 10:01 am, skupaj popravljeno 2 krat.
denzl
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Če dec 22, 2005 10:45 pm

a se da komu (k je mel že itaq kej tazga v planu) zapeljat avto na dynorun k carinventu pol pa še k RSRu za primerjavo da bo že končno konec teh bedarij o točnosti valarjev? :x

...čeprav se je že res velikokrat pokazalo da carinventov dyno popolnoma v redu kaže (preverjeno tako s serijskimi kot tudi s predelanimi avtomobili za katere se je točno vedelo koliko HP morajo po novem imeti) :roll:
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če dec 22, 2005 10:59 pm

... evo mene pa zanima vprašanje za RSR, Senico in Avtoelektroniko (saj to berete, če ne pa jim znanci povejte), so možne razlike merjenja moči zaradi oprijema: mehka-trda guma, zimska-letna, različno težek avto na pogonski osovini, različno napumpane gume, blokiranje zavor,.... v glavnem fizikalne razlike ??? je že kdo to primerjal ????
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če dec 22, 2005 11:08 pm

so razlike seveda. Najbolj točno meritev naredi merilec, ki nima valarjev, ampak se našraufa direkt na peste; tako ni nobenih zunanjih dejavnikov razen temperature zraka in kakovosti goriva. Tega žal še ni pri nas
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Če dec 22, 2005 11:12 pm

ogromno razlik nastane tudi zaradi različnih klimatskih pogojev (T zraka, količina vlage v ozračju, ...) vključno z on ali off ventom za dovod svežega zraka - take stvari takoj povzročijo razliko cca5-7hp.
ampak ko se folk prereka na take stvari itaq noben ne pomisli...
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če dec 22, 2005 11:27 pm

... mene samo zanima, če je kdo od pozvanih pri meritvah na istem avtu spremenil pritisk v gumah, dodal spredaj dodatno obtežitev, menjal gume (tip ali na zimske), izklopil ventilator,... in se iz tega kaj novega naučil, ali pa takšne rezultate obvladajo in uporabljajo samo interno, za špekulacije in zavajanje... res me zanima njihova obrazložitev in mogoče bi bil dobrodošel kakšen primerjalni test,... jaz se takoj prijavim, da moja vozila stestirate...
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe dec 23, 2005 12:11 am

@DrMr

zelo dobro vprašanje in tud nas to vsekakor zanima, ampak po pravici povedano, enostavno ni nikoli časa za take poskuse ! Imamo pa v planu tudi to preverit.

Sicer smo naredili že preko 800 meritev in nekako kar v redu klapa s serijskimi konji v večini primerov, je pa res, da je veliko dejavnikov, ki različno vplivajo na rezultat meritve ampak spet pri vsakem avtu drugače vplivajo ... zato je težko posploševati ...

LP
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po jan 23, 2006 8:16 pm

DrMr je napisal/-a:... mene samo zanima, če je kdo od pozvanih pri meritvah na istem avtu spremenil pritisk v gumah, dodal spredaj dodatno obtežitev, menjal gume (tip ali na zimske), izklopil ventilator,... in se iz tega kaj novega naučil, ali pa takšne rezultate obvladajo in uporabljajo samo interno, za špekulacije in zavajanje... res me zanima njihova obrazložitev in mogoče bi bil dobrodošel kakšen primerjalni test,... jaz se takoj prijavim, da moja vozila stestirate...


To zadevo imamo namen naredit v ZUP racing klubu, odvijala se bo pa to pomlad, ko tudi poštimamo vse NOS sisteme, kompresorje itd. Bomo testirali klime, gume, serijske/športne filtre, itd...

Prispevek bo seveda objavljen na spletni strani.
Slika
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po jan 23, 2006 9:41 pm

Damjan karkol te zanima v zvezi z tuningom Leona ti svetujem da se obrneš na uporabnika z nickom Cicero in to na mobisuxu ti povem Caf ma Leona v tamalem prstu kar se tuninga tiče on ti bo znal tut svetovat kaj in kako sam te opozarjam da vsak kontak z njim vodi v odvisnost :D od tuninga :D:D:D
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jan 24, 2006 12:29 am

Jp norc je :lol: :lol: jutr pičim po njegove brembote :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Sr jan 25, 2006 10:58 pm

Evo, pa da še jaz povem svoje, ker vidim, da vaše kreganje nikamor ne vodi!

@damjan

Prvo bom odgovoril na tvooje vprašanje:

Če z osnovnim čipom, ki te pripelje v rang 180 KM nisi zadovoljen, lahko daš narediti malo bolj odprt čip, pa bo malo čez 190 KM! Res, pa je, da bo avto kadil in turbina je do konca odprta.

Če ti pa to še vedno ni dovolj, pa lahko naredimo predelavo na 220+ KM!
Seveda podrobnosti o predelavi ne bom govoril, lahko pa se zmeniva pod privat in boš dobil več informacij in prav tako cene.

@Bofica

Naj te kar lepo prizemljim.. iz novega 2.0 TDI motorja enostavno samo z čipom ni možno dobiti 190 KM.. razlog, zato ker ima napram 150 TDI-ju manjše dize in ga to omejuje.
Realni konji za 2.0 TDI motor so tam 170KM ( http://www.hohenester-sport.de/htm/imag ... 275&y=1754 )
Kar so ti zmerli pri Cariventu pa kar pozabi.

Sam imam še TDI130 KM s čipom in če želiš, lahko odpeljeva kak drag in bova vidla kateremu od naju štimajo konji. Sem vsak teden v LJ in če si prepričan v tvojih 190 KM, pol te nima bit kaj strah.

@ga-ma

Ne govori bedarij. Smo v živo sprobali carinvetove valje in ti povem, da kažejo približno 10% več. Posledica tega je to, da so brez zavore in jih hitro lahko prevrtiš, kar pomeni posledično več KM.
Pri znanem RS2 Audiju, je pokazalo za več kot 40 KM na kolesih več, kot na valjih v tujini, kjer je bil avto merjen dan prej. Šlo je pa za Bosch valje z zavoro.
Če bi stvar obvladal, bi lahko izračunal, da je 40 KM na kolesih pri quattru pogonu kar 50 KM na gredi več. Toliko o točnosti.


Žal je problem pri nas, da se v tuning vtikajo ljudje, ki o tej stvari nimajo pojma.


@CupraR

Da bi ti varno služile :D
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov