Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr mar 29, 2006 10:55 am

Težko rečt dokler ne probaš....
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 Sr mar 29, 2006 11:06 am

Pugi je napisal/-a:Razlika med narezanim in nenarezanim diskom se pri normalnem bremzanju ne pozna spljoh. Pozna se takrat ko ga goniš po krogu, ker se malenkost hitreje hladi. Rally rab narezan itak ker vozjo po svinarjiji, mi pa ponavad po čistih cestah. Vsaj js še nikol nism zaznal omembe vredne svinjarije na mojih diskih. Vsaj ne take, ki bi oslabila zavorni efekt.

BTW veliko rally avtov, ki grejo dost bolje kot navaden avto prisega na navadne diske+hude ploščice. Tudi sam uporabljam to alternativo in je čist hudo. Razlika v ceni pač ne odtehta razlike v kvaliteti.


Se podpišem...
Tudi jaz sem se odločil za preizkušeno varianto, ki sem jo dobil od relly voznika :vrum
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr mar 29, 2006 11:51 am

CupraR je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Razlika med narezanim in nenarezanim diskom se pri normalnem bremzanju ne pozna spljoh. Pozna se takrat ko ga goniš po krogu, ker se malenkost hitreje hladi. Rally rab narezan itak ker vozjo po svinarjiji, mi pa ponavad po čistih cestah. Vsaj js še nikol nism zaznal omembe vredne svinjarije na mojih diskih. Vsaj ne take, ki bi oslabila zavorni efekt.

BTW veliko rally avtov, ki grejo dost bolje kot navaden avto prisega na navadne diske+hude ploščice. Tudi sam uporabljam to alternativo in je čist hudo. Razlika v ceni pač ne odtehta razlike v kvaliteti.


Pozna se tudi ko fajn dežuje in se ti voda nabere na disku, pa stisneš zavore in je 1-2 sekunde nula od bremzanja: če pičiš po avto cesti je to velika razdalja, narezani pa primejo takoj. Isto če greš v avto pralnico in daš avto voskat


Ja seveda :roll: :roll: imaš ideje.. Pol vsi oz 98% serijskih vozil ne more bremzat v dežju :P :P :P oz po tvoje 1-2s... Itak da takoj prime...

In sedaj ko boš nabavu narezane diske za 20.000 bo pa držal k :lol: :lol: :lol:


JA - SEVEDA; zato ima v prvi vrsti MB na svojih vozilih sistem, ki ob dežju na lahno "masira" diske z prileganjem ploščic, da posname vodo dol in poveča učinkovitost zaviranja ko pride do tega. TOrej ne zavira ampak avtomatično sam prilega gor, da sname vodo dol; malce kasneje so to začeli vgrajevati še BMW in AUDI.
In sam tudi zelo dobro vem kaj se dogaja ko na avto cesti ob nalivu nekaj časa ne zaviram in kako potem primejo zavore.
Itak pa bom vzel to kar sam menim da je dobro zame :P
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr mar 29, 2006 11:58 am

To so sam diski in ploščice :lol: GT katalog mal nižje-tist poglej :P
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Sr mar 29, 2006 6:05 pm

ja ubistvu sm gledu sam na žalost mojga avta ni na seznamu, tko da opcija brez tuv odpade :x :(
Tigra ... by Opelklinika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr mar 29, 2006 7:01 pm

INFINITI je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Razlika med narezanim in nenarezanim diskom se pri normalnem bremzanju ne pozna spljoh. Pozna se takrat ko ga goniš po krogu, ker se malenkost hitreje hladi. Rally rab narezan itak ker vozjo po svinarjiji, mi pa ponavad po čistih cestah. Vsaj js še nikol nism zaznal omembe vredne svinjarije na mojih diskih. Vsaj ne take, ki bi oslabila zavorni efekt.

BTW veliko rally avtov, ki grejo dost bolje kot navaden avto prisega na navadne diske+hude ploščice. Tudi sam uporabljam to alternativo in je čist hudo. Razlika v ceni pač ne odtehta razlike v kvaliteti.


Pozna se tudi ko fajn dežuje in se ti voda nabere na disku, pa stisneš zavore in je 1-2 sekunde nula od bremzanja: če pičiš po avto cesti je to velika razdalja, narezani pa primejo takoj. Isto če greš v avto pralnico in daš avto voskat


Ja seveda :roll: :roll: imaš ideje.. Pol vsi oz 98% serijskih vozil ne more bremzat v dežju :P :P :P oz po tvoje 1-2s... Itak da takoj prime...

In sedaj ko boš nabavu narezane diske za 20.000 bo pa držal k :lol: :lol: :lol:


JA - SEVEDA; zato ima v prvi vrsti MB na svojih vozilih sistem, ki ob dežju na lahno "masira" diske z prileganjem ploščic, da posname vodo dol in poveča učinkovitost zaviranja ko pride do tega. TOrej ne zavira ampak avtomatično sam prilega gor, da sname vodo dol; malce kasneje so to začeli vgrajevati še BMW in AUDI.
In sam tudi zelo dobro vem kaj se dogaja ko na avto cesti ob nalivu nekaj časa ne zaviram in kako potem primejo zavore.
Itak pa bom vzel to kar sam menim da je dobro zame :P


Infinity, kolikokrat v nalivu bremzaš tako da bi ble bremze problem in ne gume?? Js še nism. Ker v nalivu če zabremzam pri 50 ali pa 150 bo taprvo guma spustila in ne bremza, tako da tukej tvoj argument pregori.
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr mar 29, 2006 7:35 pm

NIkoli niso bile gume problem; garant - menda čutiš razliko med enim in drugim - sploh pa bi se ABS vklopil če bi drsele. NE - to je tisti občutek ko stisneš zavoro in je kot da bi jo pritisnil zelo švoh in naenkrat pa prime kakor je treba - kaj res tega nisi nikoli doživel?
-Saj pravim; nemški premium proizvajalci so iz tega razloga začeli vgrajevati sistem ki sem ga opisal prej - in tukaj tvoja teorija potem pogori ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr mar 29, 2006 7:41 pm

Čudn da pol Brembo prodaja svoje 4 batne komplete po 2000eur z navadnimi nevrtanimi diski :lol: :lol: :lol: :lol: In v nalivu ti ogromno pomen dobra guma....
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr mar 29, 2006 7:47 pm

Ja.. RES čudno
Slika

Gran Turismo Brakes

This line is dedicated to the most demanding customers.This braking system originates from the Racing components, consisting of a ventilated, integral or composite disc, available drilled or slotted, 4, 6 and 8 piston aluminium caliper, a complete set of high performance brake pads, metal braid tubes and high quality small parts.

Please remember that in the European Community, Gran Turismo products may only be used in racing and on private roads, unless you have obtained a new approval in compliance with directive 98/12/EC.

Pa tudi gume so Pirelli P Zero Nero, pred njimi pa Michelin Pilot Sport in, Bridgestone Potenza; same "švoh" zadeve skratka :roll: :lol: :lol: :lol:

-Dej , dej nehite no; če so se vam take zavore zamerile iz kakršnega razloga prav; mogoče so tudi dražje itd; ampak meni je tudi če bi bil samo 10% boljši sistem vreden razlike v $$$ osebno, tako da ravno zato ko zamenjam kupim tisto kar vem da se bo obneslo.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr mar 29, 2006 8:14 pm

Sj res, a obstaja kje kakšn primerjaln test? Pa recimo to ko si reku, da voda gor hodi med vožnjo - to mi je precej nelogično, da bi bla na diskih problem voda, poznam pa to foro ja, ko so pr mrcedezu začel delat. A kje piše kok je razlike? Bi blo zanimivo podatke met, da ne bomo na pamet govorili.
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr mar 29, 2006 9:53 pm

INFINITI je napisal/-a:Ja.. RES čudno
Slika

Gran Turismo Brakes

This line is dedicated to the most demanding customers.This braking system originates from the Racing components, consisting of a ventilated, integral or composite disc, available drilled or slotted, 4, 6 and 8 piston aluminium caliper, a complete set of high performance brake pads, metal braid tubes and high quality small parts.

Please remember that in the European Community, Gran Turismo products may only be used in racing and on private roads, unless you have obtained a new approval in compliance with directive 98/12/EC.

Pa tudi gume so Pirelli P Zero Nero, pred njimi pa Michelin Pilot Sport in, Bridgestone Potenza; same "švoh" zadeve skratka :roll: :lol: :lol: :lol:

-Dej , dej nehite no; če so se vam take zavore zamerile iz kakršnega razloga prav; mogoče so tudi dražje itd; ampak meni je tudi če bi bil samo 10% boljši sistem vreden razlike v $$$ osebno, tako da ravno zato ko zamenjam kupim tisto kar vem da se bo obneslo.


Khm mam doma: 323*28, čudn da se sploh prodajajo :P

Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr mar 29, 2006 10:07 pm

51M3K je napisal/-a:Pomojem gre njemu po glavi bolj nekaj takega:

[Potem: 8)
Slika


... nimam pojma zakaj tako velik disk in OE mala čeljust in ploščica :?: , ki nalega samo na 1/2 površine diska... naleganje samo na zunanji strani ti bo hitro diske pozvilo (če ti jih že ni),... škoda cajta in denarja :roll: :roll: ... pa da kaj boljše bremza, če pa nima površinske osnove... to samo ruži in styla ...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr mar 29, 2006 10:11 pm

Ja po eni starni bi se strinjal, drgač pa recimo amerikani ponujajo velik kitov z večjimi diski za orginal čeljusti... Večji disk zna vseeno več toplote odvajat, se kasneje pregreje...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr mar 29, 2006 10:37 pm

... Infi s čim pa ti bremzaš :?:
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Če mar 30, 2006 5:14 am

DrMr je napisal/-a:
51M3K je napisal/-a:Pomojem gre njemu po glavi bolj nekaj takega:

[Potem: 8)



... nimam pojma zakaj tako velik disk in OE mala čeljust in ploščica :?: , ki nalega samo na 1/2 površine diska... naleganje samo na zunanji strani ti bo hitro diske pozvilo (če ti jih že ni),... škoda cajta in denarja :roll: :roll: ... pa da kaj boljše bremza, če pa nima površinske osnove... to samo ruži in styla ...


Površina je ista, ročica je druga....., kako že gre, sila * ročica = ........ :idea:
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
beliblisk
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po nov 07, 2005 10:06 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a beliblisk Če mar 30, 2006 8:40 am

Moment nima nobene veze tlele
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Če mar 30, 2006 8:56 am

to je navor :P in to ma veze. Dalj, ko je točka od središča, manjšo hitrost ma, tko da jo je lažji ustavlat ;) teži je ustavt 1 mm od središča, kot pa 1m od središča ;)

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če mar 30, 2006 9:14 am

in večje je pregrevanje tiste boge male enobatne čeljusti. Fora je, da ti prej diske pokrivi če maš tkole - mel sem en cajt na peugeotu tkole in sm z normalnim bremzanjem dokaj hitro pokrivil zadevo.
Slika
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Če mar 30, 2006 9:15 am

a se pol splača kupt sport line brembo ker jst GT ne morm dt gor :?:
Zadnjič spremenil zazi, dne So apr 01, 2006 2:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Tigra ... by Opelklinika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov