Pugi je napisal/-a:Razlika med narezanim in nenarezanim diskom se pri normalnem bremzanju ne pozna spljoh. Pozna se takrat ko ga goniš po krogu, ker se malenkost hitreje hladi. Rally rab narezan itak ker vozjo po svinarjiji, mi pa ponavad po čistih cestah. Vsaj js še nikol nism zaznal omembe vredne svinjarije na mojih diskih. Vsaj ne take, ki bi oslabila zavorni efekt.
BTW veliko rally avtov, ki grejo dost bolje kot navaden avto prisega na navadne diske+hude ploščice. Tudi sam uporabljam to alternativo in je čist hudo. Razlika v ceni pač ne odtehta razlike v kvaliteti.
CupraR je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Razlika med narezanim in nenarezanim diskom se pri normalnem bremzanju ne pozna spljoh. Pozna se takrat ko ga goniš po krogu, ker se malenkost hitreje hladi. Rally rab narezan itak ker vozjo po svinarjiji, mi pa ponavad po čistih cestah. Vsaj js še nikol nism zaznal omembe vredne svinjarije na mojih diskih. Vsaj ne take, ki bi oslabila zavorni efekt.
BTW veliko rally avtov, ki grejo dost bolje kot navaden avto prisega na navadne diske+hude ploščice. Tudi sam uporabljam to alternativo in je čist hudo. Razlika v ceni pač ne odtehta razlike v kvaliteti.
Pozna se tudi ko fajn dežuje in se ti voda nabere na disku, pa stisneš zavore in je 1-2 sekunde nula od bremzanja: če pičiš po avto cesti je to velika razdalja, narezani pa primejo takoj. Isto če greš v avto pralnico in daš avto voskat
Ja seveda![]()
imaš ideje.. Pol vsi oz 98% serijskih vozil ne more bremzat v dežju :P :P :P oz po tvoje 1-2s... Itak da takoj prime...
In sedaj ko boš nabavu narezane diske za 20.000 bo pa držal k![]()
![]()
INFINITI je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Razlika med narezanim in nenarezanim diskom se pri normalnem bremzanju ne pozna spljoh. Pozna se takrat ko ga goniš po krogu, ker se malenkost hitreje hladi. Rally rab narezan itak ker vozjo po svinarjiji, mi pa ponavad po čistih cestah. Vsaj js še nikol nism zaznal omembe vredne svinjarije na mojih diskih. Vsaj ne take, ki bi oslabila zavorni efekt.
BTW veliko rally avtov, ki grejo dost bolje kot navaden avto prisega na navadne diske+hude ploščice. Tudi sam uporabljam to alternativo in je čist hudo. Razlika v ceni pač ne odtehta razlike v kvaliteti.
Pozna se tudi ko fajn dežuje in se ti voda nabere na disku, pa stisneš zavore in je 1-2 sekunde nula od bremzanja: če pičiš po avto cesti je to velika razdalja, narezani pa primejo takoj. Isto če greš v avto pralnico in daš avto voskat
Ja seveda![]()
imaš ideje.. Pol vsi oz 98% serijskih vozil ne more bremzat v dežju :P :P :P oz po tvoje 1-2s... Itak da takoj prime...
In sedaj ko boš nabavu narezane diske za 20.000 bo pa držal k![]()
![]()
JA - SEVEDA; zato ima v prvi vrsti MB na svojih vozilih sistem, ki ob dežju na lahno "masira" diske z prileganjem ploščic, da posname vodo dol in poveča učinkovitost zaviranja ko pride do tega. TOrej ne zavira ampak avtomatično sam prilega gor, da sname vodo dol; malce kasneje so to začeli vgrajevati še BMW in AUDI.
In sam tudi zelo dobro vem kaj se dogaja ko na avto cesti ob nalivu nekaj časa ne zaviram in kako potem primejo zavore.
Itak pa bom vzel to kar sam menim da je dobro zame :P
INFINITI je napisal/-a:Ja.. RES čudno
Gran Turismo Brakes
This line is dedicated to the most demanding customers.This braking system originates from the Racing components, consisting of a ventilated, integral or composite disc, available drilled or slotted, 4, 6 and 8 piston aluminium caliper, a complete set of high performance brake pads, metal braid tubes and high quality small parts.
Please remember that in the European Community, Gran Turismo products may only be used in racing and on private roads, unless you have obtained a new approval in compliance with directive 98/12/EC.
Pa tudi gume so Pirelli P Zero Nero, pred njimi pa Michelin Pilot Sport in, Bridgestone Potenza; same "švoh" zadeve skratka![]()
![]()
![]()
-Dej , dej nehite no; če so se vam take zavore zamerile iz kakršnega razloga prav; mogoče so tudi dražje itd; ampak meni je tudi če bi bil samo 10% boljši sistem vreden razlike v $$$ osebno, tako da ravno zato ko zamenjam kupim tisto kar vem da se bo obneslo.
51M3K je napisal/-a:Pomojem gre njemu po glavi bolj nekaj takega:
[Potem:![]()
DrMr je napisal/-a:51M3K je napisal/-a:Pomojem gre njemu po glavi bolj nekaj takega:
[Potem:![]()
... nimam pojma zakaj tako velik disk in OE mala čeljust in ploščica, ki nalega samo na 1/2 površine diska... naleganje samo na zunanji strani ti bo hitro diske pozvilo (če ti jih že ni),... škoda cajta in denarja
![]()
... pa da kaj boljše bremza, če pa nima površinske osnove... to samo ruži in styla ...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov