
Mad je napisal/-a:...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...TrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.
LP!
TrijoAdijo je napisal/-a:...kaj voziš ?Mad je napisal/-a:...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...TrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.
LP!
Ja...res dobro da nimaš pojma...res si gumpec....Ta motor ma predpisan tlak na šobah 150 bar-ov, vendar mu lahk brez posledic naviješ tlak na 155 bar-ov.Kar je več....ne bo dobro....Pa ne pametvat neki brezveze,ker bo tvoje pametovanje imelo za posledico razbit motor.
LP!
...kaj voziš ?TrijoAdijo je napisal/-a:Mad je napisal/-a:...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...[/quoteTrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.
LP!
Ja...res dobro da nimaš pojma...res si gumpec....Ta motor ma predpisan tlak na šobah 150 bar-ov, vendar mu lahk brez posledic naviješ tlak na 155 bar-ov.Kar je več....ne bo dobro....Pa ne pametvat neki brezveze,ker bo tvoje pametovanje imelo za posledico razbit motor.
LP!
Mad je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:...kaj voziš ?Mad je napisal/-a:...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...[/quoteTrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.
LP!
Ja...res dobro da nimaš pojma...res si gumpec....Ta motor ma predpisan tlak na šobah 150 bar-ov, vendar mu lahk brez posledic naviješ tlak na 155 bar-ov.Kar je več....ne bo dobro....Pa ne pametvat neki brezveze,ker bo tvoje pametovanje imelo za posledico razbit motor.
LP!
ne aleš še ni nič poklical on mi rihta P-box ker en tip pump od Lukasa na Pugih dela probleme sedaj iščemo tvojo pumpo da ne bi slučajno navili tlak na 156 bar ker pol nam itak lahko razbije motor ... :P :P :P dejnehino moje delo je bilo brusit injektorje od generatorja in vzdrževat Kotel ... mislim da tebi nebi šel tumbat o navitjih Triooo o pumpah in šobah pa raje ne odpiraj debat ker vsaj vem kaj se tam dogaja ker sem take stvari valjal x let po rokah in povem ti kolikor sem strokoven me tudi elektrika ni nikoli ubila .... :P :P :P glej večji je tlak boljša je razdrobljenost nafte pri višjih tlakih tudi lahko krmiliš predvbrizge in mikropospešujoče medvbrizge, kar daje motorju mirnejši tek in večji izkoristek ... ko bo fiat ali folcvagen to razvil za bencinca pol bomo pa vsi po dizlih bruhali kako so umazani buaaa ... L.p. madInterscope je napisal/-a:Max a si ze zvedel kaj? Dej mi beep na moj telefon pa te poklicem, ce ze mas kaksne podatke..
.FFFFFF-FakTrijoAdijo je napisal/-a:Mad je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:...kaj voziš ?Mad je napisal/-a:...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...[/quoteTrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.
LP!
Ja...res dobro da nimaš pojma...res si gumpec....Ta motor ma predpisan tlak na šobah 150 bar-ov, vendar mu lahk brez posledic naviješ tlak na 155 bar-ov.Kar je več....ne bo dobro....Pa ne pametvat neki brezveze,ker bo tvoje pametovanje imelo za posledico razbit motor.
LP!
Forda :P
LP!
daj ne gaziraj se previsok tlak ti ne naredi nič takoalitako ga ne moreš dobit kolikor ti paše ... ne da se mi tu prerekat ti bom dal podatke samo da pridem do Mariota edino kar imaš prav je to, da Lukas ima par problemov z čipanjem ker je neka posebnost na eni pumpi vsaj kar sem na pug forumu prebral ... vse to sem delal že na 406 1.9 TD ... odkril kako malo spremeniš in koliko več porabiš in kupil spet turbo bencinca kot prej ... dej menjaj si varovalko, ki ti pena na tipkovnico teče ... boš stik naredu ... :P :P :P L.P. MAXTrijoAdijo je napisal/-a:Ja ti brihta brihtna...kaj le si ti ugotovuda je večji tlak, je boljši izkoristek...Noe Schitt Sherlock
Sam če bi ti bil tak majstr za kakšnega se izdajaš
bi lahk vedu da tlak ne sme bit previsok,ker ti bo bat vrglo direkt posredi čela,kar je tebi več kot očitno že naredilo.Od tod torej tvoje izjave.Lahk si ti valjal stvari po rokah x let,sam kaj ti hasne ko pa nisi vedu za kaj so te stvari
Dej pojdi pamet solit kom drugemu.
LP!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost