Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 13, 2006 11:12 am

...mislim da bo pokazalo kake 115 km mogoče če se bo dalo še kaj z intercoolerja potegnit bomo vidli pol ker nimam toliko izkušenj z temi td motorji ... vsekakor bo pa navor dober ker z tvojo težo in serijskim navorom je res problem ... pol boš pa kar lahko povlekel ... sicer končne hitrosti drastično ne poveča - kake 5 - 7 km/h več pa tudi dobro ni tak motor vleč visoko na obrate je pa spodaj užitek ko bo zabrenčal že od 1800 - do 2900 bolj temperamentno ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Če jul 13, 2006 11:15 am

Hmmmm me veseli ko to slisim... :twisted: :twisted: :twisted:
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Če jul 13, 2006 11:16 am

Ne rabim koncne, hocem samo boljse pospeske.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 13, 2006 11:23 am

Interscope je napisal/-a:Ne rabim koncne, hocem samo boljse pospeske.
...tooo stari za to je turbina ... za visoke hitrosti pa providaaaa :P :P :P jeah
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Če jul 13, 2006 1:03 pm

Hmm turbina.... A ne bi bli stroski ogromni pri menjavi turbine???
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 13, 2006 4:19 pm

Interscope je napisal/-a:Hmm turbina.... A ne bi bli stroski ogromni pri menjavi turbine???
ma ne rekel sem turbina kot način propelenta menjali je ne bomo prisilili bomo tvojo da bo ven vrgla pljučaaaa hahaha .
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Če jul 13, 2006 4:36 pm

:twisted: :twisted: :twisted:
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jul 14, 2006 8:20 am

Mad je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.

LP!
...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...


Ja...res dobro da nimaš pojma...res si gumpec....Ta motor ma predpisan tlak na šobah 150 bar-ov, vendar mu lahk brez posledic naviješ tlak na 155 bar-ov.Kar je več....ne bo dobro....Pa ne pametvat neki brezveze,ker bo tvoje pametovanje imelo za posledico razbit motor.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jul 14, 2006 10:45 am

Pa da je meni vidi kako bote vi ta motor načipali :roll:

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 14, 2006 11:14 am

TrijoAdijo je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.

LP!
...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...
...kaj voziš ?

Ja...res dobro da nimaš pojma...res si gumpec....Ta motor ma predpisan tlak na šobah 150 bar-ov, vendar mu lahk brez posledic naviješ tlak na 155 bar-ov.Kar je več....ne bo dobro....Pa ne pametvat neki brezveze,ker bo tvoje pametovanje imelo za posledico razbit motor.

LP!
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 14, 2006 11:19 am

TrijoAdijo je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.

LP!
...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...[/quote

Ja...res dobro da nimaš pojma...res si gumpec....Ta motor ma predpisan tlak na šobah 150 bar-ov, vendar mu lahk brez posledic naviješ tlak na 155 bar-ov.Kar je več....ne bo dobro....Pa ne pametvat neki brezveze,ker bo tvoje pametovanje imelo za posledico razbit motor.

LP!
...kaj voziš ?
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Pe jul 14, 2006 11:22 am

:shock: :roll:
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 14, 2006 11:24 am

.nekaj me j**e računalnik ... no frajer z idrijsko čipko ga bom čipal pa v rezervar natočil 60 l elektrike ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Pe jul 14, 2006 11:28 am

:lol:
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Pe jul 14, 2006 12:04 pm

Max a si ze zvedel kaj? Dej mi beep na moj telefon pa te poklicem, ce ze mas kaksne podatke.. :twisted:
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jul 14, 2006 12:30 pm

Mad je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.

LP!
...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...[/quote

Ja...res dobro da nimaš pojma...res si gumpec....Ta motor ma predpisan tlak na šobah 150 bar-ov, vendar mu lahk brez posledic naviješ tlak na 155 bar-ov.Kar je več....ne bo dobro....Pa ne pametvat neki brezveze,ker bo tvoje pametovanje imelo za posledico razbit motor.

LP!
...kaj voziš ?


Forda :P

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 14, 2006 12:33 pm

Interscope je napisal/-a:Max a si ze zvedel kaj? Dej mi beep na moj telefon pa te poklicem, ce ze mas kaksne podatke.. :twisted:
ne aleš še ni nič poklical on mi rihta P-box ker en tip pump od Lukasa na Pugih dela probleme sedaj iščemo tvojo pumpo da ne bi slučajno navili tlak na 156 bar ker pol nam itak lahko razbije motor ... :P :P :P dejnehino moje delo je bilo brusit injektorje od generatorja in vzdrževat Kotel ... mislim da tebi nebi šel tumbat o navitjih Triooo o pumpah in šobah pa raje ne odpiraj debat ker vsaj vem kaj se tam dogaja ker sem take stvari valjal x let po rokah in povem ti kolikor sem strokoven me tudi elektrika ni nikoli ubila .... :P :P :P glej večji je tlak boljša je razdrobljenost nafte pri višjih tlakih tudi lahko krmiliš predvbrizge in mikropospešujoče medvbrizge, kar daje motorju mirnejši tek in večji izkoristek ... ko bo fiat ali folcvagen to razvil za bencinca pol bomo pa vsi po dizlih bruhali kako so umazani buaaa ... L.p. mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 14, 2006 12:35 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.

LP!
...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...[/quote

Ja...res dobro da nimaš pojma...res si gumpec....Ta motor ma predpisan tlak na šobah 150 bar-ov, vendar mu lahk brez posledic naviješ tlak na 155 bar-ov.Kar je več....ne bo dobro....Pa ne pametvat neki brezveze,ker bo tvoje pametovanje imelo za posledico razbit motor.

LP!
...kaj voziš ?


Forda :P

LP!
.FFFFFF-Fak ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jul 14, 2006 12:54 pm

Ja ti brihta brihtna...kaj le si ti ugotovu :rofl da je večji tlak, je boljši izkoristek...Noe Schitt Sherlock :rofl Sam če bi ti bil tak majstr za kakšnega se izdajaš :roll: bi lahk vedu da tlak ne sme bit previsok,ker ti bo bat vrglo direkt posredi čela,kar je tebi več kot očitno že naredilo.Od tod torej tvoje izjave.Lahk si ti valjal stvari po rokah x let,sam kaj ti hasne ko pa nisi vedu za kaj so te stvari :rofl Dej pojdi pamet solit kom drugemu.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 14, 2006 1:02 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Ja ti brihta brihtna...kaj le si ti ugotovu :rofl da je večji tlak, je boljši izkoristek...Noe Schitt Sherlock :rofl Sam če bi ti bil tak majstr za kakšnega se izdajaš :roll: bi lahk vedu da tlak ne sme bit previsok,ker ti bo bat vrglo direkt posredi čela,kar je tebi več kot očitno že naredilo.Od tod torej tvoje izjave.Lahk si ti valjal stvari po rokah x let,sam kaj ti hasne ko pa nisi vedu za kaj so te stvari :rofl Dej pojdi pamet solit kom drugemu.

LP!
daj ne gaziraj se previsok tlak ti ne naredi nič takoalitako ga ne moreš dobit kolikor ti paše ... ne da se mi tu prerekat ti bom dal podatke samo da pridem do Mariota edino kar imaš prav je to, da Lukas ima par problemov z čipanjem ker je neka posebnost na eni pumpi vsaj kar sem na pug forumu prebral ... vse to sem delal že na 406 1.9 TD ... odkril kako malo spremeniš in koliko več porabiš in kupil spet turbo bencinca kot prej ... dej menjaj si varovalko, ki ti pena na tipkovnico teče ... boš stik naredu ... :P :P :P L.P. MAX
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost