menjalnik je sestavljen ... samo zobniki od diferenciala so okrog 500 eur pol če hočeš zaporo je tu še 1000 eur in če hočeš menjalnik z ravnimi zobi moraš dodat prejšnjim cifram še 1200 eur ... torej brez zaščit prideš na 2700 eur pol če hočeš da ti ne zobniki ki jih širi sila razvlečejo ležišče ležajev podložiš to z eno močno jekleno ploščo in isto narediš v diferencialu ... takrat lahko pol tudi skačeš pa ga ne bo odprlo ... to pride še dodatnih 600 eur ali si narediš sam če veš kakoKrown je napisal/-a:Veš kako je za mašino od Yugota,Vsi rally vozniki imajo Yuga 1.3 ,in imajo okoli 100 konj ali več.Baje ima Komar Yugota z slabimi 150 konji.Drugače pa najbolje dela tam do 90 konj,in toliko kar hitro dobiš.Vse kar je pa več,je pa treba že šravfat.Je pa tako da bolšo mašino kot hočeš imeti večji je strošek.Samo menjalnik je približno 1000 eurov,če je kratek,...
...če hočeš rezultat se obrni na specialista ... npr - Yugo ? - ni dvoma http://www.mmrsport.com/ L.p. MadKrown je napisal/-a:Mad imaš prav!
Ampak to so potem že želje,se pa da dobiti mašino za Yugota za 1.000.000 sit,ampak je vse taprava roba.Drugače pa ko sem jaz sestavljal Yuga za Ghd sem hitro ugotovil, da brez domačega znanja se nesplača spustiti v ta šport.Meni je moj oče zelo veliko pomagal,pa je avto še vedno polom!
-...Marko je specialist za motorje vse kar on podpiše dela probleme konkurenci ... preveri T.KOS; D.SAVIČ; M. NAGODE in M. VELJAK ... primorci ker je tudi Marko primorc ... L.p. MadKrown je napisal/-a:Sej so mi pomagali:Komar David,Hi-HI,pa Jezeršek,Logar ampak še sedaj ni narjen do konca,cene so pa zasoljene za vsako stvar.Na mojo srečo imamo doma podjetje in dvigala,tako da lahko kaj naredimo doma.
Mad je napisal/-a:pa saj vidiš da je vozen pa še lepo vozen tip ki ga vozi govori da je tako samo verjetno se boji ovinka z turbo ... saj ti bi moral vedeti kaj se zgodi ko dobi spin - poglej tisto ravnico kaj mu dela z prednjega konca vidiš in slišiš zdaj pa razmisli zakaj tako ovit v vato v ovinek če bi ga tip stisnil bi po moje delal ovinek na dveh kolesih kar počnejo te škatlice - je tako RUCO ? ...povej mu ...enega sem delal vem L.p. Madgreddy je napisal/-a:no in kaj je po tvojem lag?![]()
premala kubitura Vs prevelika turbina..in če zeliš dobit iz 1.2 motorja 220+ HP ne gre drugače. kot da sprejmeš dejstvo, da bo avto tezko vozen..
...od Marinota ? To je tisti ki ima Kugelfišer benz pumpo na Ibizi ? Zadnjič sem šel na pivo v Koper z Marinotom ... z njegovim avtom mega dober stroj edino napako, ki ima ta avto je, da ni moj :P :P :P Ko smo se lovili jaz in on vsak z svojim se mi ni zdel bohve kaj ker ga ni stiskal do koncaruco555 je napisal/-a:Mad je napisal/-a:pa saj vidiš da je vozen pa še lepo vozen tip ki ga vozi govori da je tako samo verjetno se boji ovinka z turbo ... saj ti bi moral vedeti kaj se zgodi ko dobi spin - poglej tisto ravnico kaj mu dela z prednjega konca vidiš in slišiš zdaj pa razmisli zakaj tako ovit v vato v ovinek če bi ga tip stisnil bi po moje delal ovinek na dveh kolesih kar počnejo te škatlice - je tako RUCO ? ...povej mu ...enega sem delal vem L.p. Madgreddy je napisal/-a:no in kaj je po tvojem lag?![]()
premala kubitura Vs prevelika turbina..in če zeliš dobit iz 1.2 motorja 220+ HP ne gre drugače. kot da sprejmeš dejstvo, da bo avto tezko vozen..
max se popolnoma strinjam...je kr neki ovinkov ki jih ta mičkina zverina dela pod treh ali celo dveh...sin od čentraline dobro ve kko to zgleda...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost