Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 20, 2006 8:32 am

bass je napisal/-a:Mopar mi ne diši tako kot hemi ;)
Ampak, si dojel moj point. Če maš hot roda, to mora biti HOT rod. Malo norosti za ob nedeljah, ko je prazna cesta. Reason is for succaz! :P
Cenovno ni spet tako velika razlika (če odšteješ goltanje benza), glede na to, da imaš v avtu ikono med motorji, kot je ford model T ikona med avti.
Edino vprašanje je, ali si ti sposoben pošvasati tak okvir, ki bi to prenesel...

...Mopar je skupina Dodge Chrysler in Plymuth Chrysler je edini ki ima 8 literski blok V 8 . Hemi je oznaka za sesan motor - hemisferic . ..okvir se pošvasa iz CrMo cevi in gor daš lahko potem tudi raketni motor če ti paše ... in ko ti prdne Američan imaš probleme z kosi pa še to - avtomatski menjalnik meni nikoli ni bil všeč drugo pri njih ne obstaja ... Pol pa ne bom naredil hot roda ampak Topolino ;) tam imam lahko šestaka :P :P :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 20, 2006 11:44 am

Imaš prav, hvala . Točno tako, jaz ne ciljam na visoko tehniko, jaz grem na kameno tehniko z macolo . To pa samo zaradi zanesljivosti, enostavnosti, vzdržljivosti in cenovnosti .
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 20, 2006 12:17 pm

kopron je napisal/-a:Imaš prav, hvala . Točno tako, jaz ne ciljam na visoko tehniko, jaz grem na kameno tehniko z macolo . To pa samo zaradi zanesljivosti, enostavnosti, vzdržljivosti in cenovnosti .
jaz grem tja predvsem ker kakorkoli z yugom sem znal prit domov samo z dvemi bati in če si imel v prtljažniku vezalko sravfciger in macolo si imel že vse kar si rabil :P :P :P
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 20, 2006 4:00 pm

... :lol: :lol: :lol: ... sem pa ravno prejle našel na eni drugi tuji www strani, da se ne izplača it v propan/butan, ker je prenevaren, zaradi vnetljivosti. Pravi nek strokovnjak Banks , da je bolje iti na NOS, in rajši še dodelati ostale stvari + NOS ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 20, 2006 4:08 pm

kopron je napisal/-a:... :lol: :lol: :lol: ... sem pa ravno prejle našel na eni drugi tuji www strani, da se ne izplača it v propan/butan, ker je prenevaren, zaradi vnetljivosti. Pravi nek strokovnjak Banks , da je bolje iti na NOS, in rajši še dodelati ostale stvari + NOS ...
...ostani kar na propan - butanu ker da dober rezultat pri NOS sistemu boš težko dodajal potrebno količino goriva v sistem ... :P :P :P vsaj kolikor sem jaz razumel delovanje ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 20, 2006 4:22 pm

Pravi oni strokovnjak, da z Propanom dobiš tišje dejovanje motorja + veliko večjo moč kot z ostalimi predelavami . Ampak glede NOS-a, pa mislim, da ni problema z dozacijo . Ker pri Dieslu je itak že presežek zraka, tako da, da od sebe toliko kolikor mu daš goriva , da pogori . Pri Ottu pa moraš nujno imeti pravo razmerje zrak/gorivo, zaradi učinkovitosti/izskoristka , in ( pri končnih konjih) presežek goriva zaradi hlajenja . Pa še ne deluje, če ga "zaliva" . Dizel pa kar "požre", čeprav ga je meni tudi že uspelo "zaliti" ... :lol: :lol: :lol: ...Btw, na kateri višavi pa si tam slikal svojo raketo ?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jul 20, 2006 4:28 pm

kopron je napisal/-a:Pravi oni strokovnjak, da z Propanom dobiš tišje dejovanje motorja + veliko večjo moč kot z ostalimi predelavami . Ampak glede NOS-a, pa mislim, da ni problema z dozacijo . Ker pri Dieslu je itak že presežek zraka, tako da, da od sebe toliko kolikor mu daš goriva , da pogori . Pri Ottu pa moraš nujno imeti pravo razmerje zrak/gorivo, zaradi učinkovitosti/izskoristka , in ( pri končnih konjih) presežek goriva zaradi hlajenja . Pa še ne deluje, če ga "zaliva" . Dizel pa kar "požre", čeprav ga je meni tudi že uspelo "zaliti" ... :lol: :lol: :lol: ...Btw, na kateri višavi pa si tam slikal svojo raketo ?
...pred vikendom v Trenti ;) pri dizlih tudi poka glava zaradi premalo goriva !!! dviga se temperatura izgorevanja zato smo na ladji beležili stalno v dnevnik vsako izmeno temperature na izpušnem kolektorju za vsak cilinder posebej ! L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če jul 20, 2006 4:34 pm

zanimivo ... :) , kaj si bil tudi na ladji ?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če jul 20, 2006 11:46 pm

kopron je napisal/-a:zanimivo ... :) , kaj si bil tudi na ladji ?


Ja, bil je...je pometal po ladji :P

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jul 21, 2006 2:38 am

TrijoAdijo je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:zanimivo ... :) , kaj si bil tudi na ladji ?


Ja, bil je...je pometal po ladji :P

LP!
... :P :P :P kaj ne najdeš nič bolj pametnega za napisat ? tudi pometal sem od začetka ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe jul 21, 2006 7:41 am

Marsikdo marsikje začne, vsak pa nekje ... tudi jaz sem pometal, pa še včeraj sem ...v kleti ;) , vendar sedaj bolj pometam drugje ... ( včasih tudi po cesti, stebre, škarfe, pločnike, avte, .... z zadnjo feltno ... ) ... malo višje ... :)
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Ne jul 23, 2006 12:29 pm

Trijo adijo kaj imas ti proti mad-u, mislim da je eden izmed tistih ki vec ve in ima izkusnje, pa se clovek je svoje znanje in cas pripravljen deliti z drugimi zastonj (hvala mad za vso strokovno mnenje in pomoc), glede na to v kaksnem casu zivimo, ko vsi gledajo na to kako bodo cimvec iztržli... Se opravicujem za offtopic... :roll:
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Ne jul 23, 2006 12:37 pm

Interscope je napisal/-a:Trijo adijo kaj imas ti proti mad-u, mislim da je eden izmed tistih ki vec ve in ima izkusnje, pa se clovek je svoje znanje in cas pripravljen deliti z drugimi zastonj (hvala mad za vso strokovno mnenje in pomoc), glede na to v kaksnem casu zivimo, ko vsi gledajo na to kako bodo cimvec iztržli... Se opravicujem za offtopic... :roll:


Podpis
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne jul 23, 2006 1:43 pm

Interscope je napisal/-a:Trijo adijo kaj imas ti proti mad-u, mislim da je eden izmed tistih ki vec ve in ima izkusnje, pa se clovek je svoje znanje in cas pripravljen deliti z drugimi zastonj (hvala mad za vso strokovno mnenje in pomoc), glede na to v kaksnem casu zivimo, ko vsi gledajo na to kako bodo cimvec iztržli... Se opravicujem za offtopic... :roll:


Off-topic:
Nič nimam proti njegovi pomoči ostalim...svaka mu čast, da pomaga drugim...ampak da pa meni soli pamet o Ford-ovem 1.8TD motorju...to pa ne...poznam motor v najmanjši detajl in mi ne bo noben solil pamet o njem, še posebno pa ne takšen,ki te mašine še vidu ni nikol.Sori..je**t ga.

Over&Out!

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Interscope
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Sr jun 28, 2006 4:54 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a Interscope Ne jul 23, 2006 2:10 pm

Brez zamere adijo... Kolikor ga poznam in kolikor sem bral njegove poste vidim da je vsesplosno razgledan, predvsem kar se tice tuninga.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jul 23, 2006 2:30 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
Interscope je napisal/-a:Trijo adijo kaj imas ti proti mad-u, mislim da je eden izmed tistih ki vec ve in ima izkusnje, pa se clovek je svoje znanje in cas pripravljen deliti z drugimi zastonj (hvala mad za vso strokovno mnenje in pomoc), glede na to v kaksnem casu zivimo, ko vsi gledajo na to kako bodo cimvec iztržli... Se opravicujem za offtopic... :roll:


Off-topic:
Nič nimam proti njegovi pomoči ostalim...svaka mu čast, da pomaga drugim...ampak da pa meni soli pamet o Ford-ovem 1.8TD motorju...to pa ne...poznam motor v najmanjši detajl in mi ne bo noben solil pamet o njem, še posebno pa ne takšen,ki te mašine še vidu ni nikol.Sori..je**t ga.

Over&Out!

LP!
...res je nisem še videl motorja sem pa od trenutka ko je interscope izrazil željo po predelavi pregledal fordov angleški forum in najdu podatke ki jih rabim ... motor je motor razlike med znamkami so pa zanemarljive dovolj ti je da poznaš delovanje in njegove sklope pa ti je marsikaj lahko jasno ali ne ... videl sem da so podobnosti z motorjem, ki sem ga imel na Peugeotu in problemi isti - majhna turbina majhen intercooler in tu se da delati naprej ... če ne bo menjal turbine sem mu napisal da moči nevem-kakšne ne bo imel - tudi pumpo bi lahko menjal za pridobiti in odmično dal prekovat da pridobi na globini in času odpiranja ventilov ... ker je rekel da se ne bo spuščal tako daleč bomo samo povečali dobavo menjali cevi in intercooler z večjim in dvignili tlak z 1.5 na 1.8 kar je še sprejemljivo za ta motor - vem da mu to ne bo škodilo preveč povedal in pokazal mu bom še par trikov zaščitili bomo dodatno motor da ne bo imel problemov optimirali vse pri pump mojstru in to je to . .. L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Marky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So apr 17, 2004 11:29 pm

Napisal/-a Marky Ne jul 23, 2006 5:26 pm

Mad je napisal/-a:Hemi je oznaka za sesan motor - hemisferic .

Z vsem spoštovanjem, Mad, ampak tukaj si - verjamem, da nenamenoma - udaril mimo.
Oznaka hemi, kar je okrajšava za hemispherical pomeni, da je zgorevalni prostor v obliki polkrogle. To je v primerjavi s tedaj običajno obliko zgorevalnega prostora v obliki črke L prinašalo številne prednosti. Naj jih naštejem samo nekaj: povečanje volumetričnega in termičnega izkoristka, možnost vgradnje ventilov s krožniki večjega premera, nasprotna lega ventilov, optimalna lega svečke (skoraj centralna)...

Lp,

Marky
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jul 23, 2006 5:48 pm

Marky je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:Hemi je oznaka za sesan motor - hemisferic .

Z vsem spoštovanjem, Mad, ampak tukaj si - verjamem, da nenamenoma - udaril mimo.
Oznaka hemi, kar je okrajšava za hemispherical pomeni, da je zgorevalni prostor v obliki polkrogle. To je v primerjavi s tedaj običajno obliko zgorevalnega prostora v obliki črke L prinašalo številne prednosti. Naj jih naštejem samo nekaj: povečanje volumetričnega in termičnega izkoristka, možnost vgradnje ventilov s krožniki večjega premera, nasprotna lega ventilov, optimalna lega svečke (skoraj centralna)...

Lp,

Marky
... vidim da veš več ... :oops: hvala za pojasnilo ...tekst ki potrdi tvojo trditev :

Utilizado por primera vez en 1948 en un Jaguar, el motor HEMI, cuyo término viene del inglés "hemisferic" o hemisférico tiene la cima de la cámara de combustión de forma semicircular, o hemisférica. Este diseño permite que las válvulas sean mayores, lo que a su vez permite una mayor entrada de aire. Todo esto se suma a la forma de media esfera que resulta en una menor pérdida de calor y mayor presión, por lo tanto, mayor poder.
Pero es un poder muy "crudo", por decirlo de una manera más llana. Funciona muy bien en los Dragster, ya que el poder se siente de una manera inmediata sobre las ruedas. Para los americanos, amantes del torque y consecuentemente del arranque rápido sobre todas las cosas, esto suena a paraíso. Pero tiene también sus problemas. Por el ángulo de las válvulas, el motor HEMI no puede tener más de dos válvulas por cilindro.
...piše da se je prvič uporabilo na Jaguarju leta 1948 da ima lažji dostop zraka manjšo izgubo temperature večji pritisk prenese in najraje ga uporabljajo v dragsterjih ker se čuti navor takoj in motor trže že spodaj pri najnižjih obratih ... za ljubitelje navora - ne prenese pa več kot dveh ventilov... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne jul 23, 2006 8:34 pm

Mad je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
Interscope je napisal/-a:Trijo adijo kaj imas ti proti mad-u, mislim da je eden izmed tistih ki vec ve in ima izkusnje, pa se clovek je svoje znanje in cas pripravljen deliti z drugimi zastonj (hvala mad za vso strokovno mnenje in pomoc), glede na to v kaksnem casu zivimo, ko vsi gledajo na to kako bodo cimvec iztržli... Se opravicujem za offtopic... :roll:


Off-topic:
Nič nimam proti njegovi pomoči ostalim...svaka mu čast, da pomaga drugim...ampak da pa meni soli pamet o Ford-ovem 1.8TD motorju...to pa ne...poznam motor v najmanjši detajl in mi ne bo noben solil pamet o njem, še posebno pa ne takšen,ki te mašine še vidu ni nikol.Sori..je**t ga.

Over&Out!

LP!
...res je nisem še videl motorja sem pa od trenutka ko je interscope izrazil željo po predelavi pregledal fordov angleški forum in najdu podatke ki jih rabim ... motor je motor razlike med znamkami so pa zanemarljive dovolj ti je da poznaš delovanje in njegove sklope pa ti je marsikaj lahko jasno ali ne ... videl sem da so podobnosti z motorjem, ki sem ga imel na Peugeotu in problemi isti - majhna turbina majhen intercooler in tu se da delati naprej ... če ne bo menjal turbine sem mu napisal da moči nevem-kakšne ne bo imel - tudi pumpo bi lahko menjal za pridobiti in odmično dal prekovat da pridobi na globini in času odpiranja ventilov ... ker je rekel da se ne bo spuščal tako daleč bomo samo povečali dobavo menjali cevi in intercooler z večjim in dvignili tlak z 1.5 na 1.8 kar je še sprejemljivo za ta motor - vem da mu to ne bo škodilo preveč povedal in pokazal mu bom še par trikov zaščitili bomo dodatno motor da ne bo imel problemov optimirali vse pri pump mojstru in to je to . .. L.p. Mad


Ajde..dobro,dobro....zakopljimo to k***** bojno sekiro,pa stunajte tega turbaka u nulo :pivo :tomidelej:

Aja..pa še eno vprašanje sicer malo neumno ampak vseeno a mogoče kdo ve kak bi se intercooler obnesu na navadnem dizlu? :D Mislim...bi blo sploh kej haska?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne jul 23, 2006 8:40 pm

Mad je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
Interscope je napisal/-a:Trijo adijo kaj imas ti proti mad-u, mislim da je eden izmed tistih ki vec ve in ima izkusnje, pa se clovek je svoje znanje in cas pripravljen deliti z drugimi zastonj (hvala mad za vso strokovno mnenje in pomoc), glede na to v kaksnem casu zivimo, ko vsi gledajo na to kako bodo cimvec iztržli... Se opravicujem za offtopic... :roll:


Off-topic:
Nič nimam proti njegovi pomoči ostalim...svaka mu čast, da pomaga drugim...ampak da pa meni soli pamet o Ford-ovem 1.8TD motorju...to pa ne...poznam motor v najmanjši detajl in mi ne bo noben solil pamet o njem, še posebno pa ne takšen,ki te mašine še vidu ni nikol.Sori..je**t ga.

Over&Out!

LP!
...res je nisem še videl motorja sem pa od trenutka ko je interscope izrazil željo po predelavi pregledal fordov angleški forum in najdu podatke ki jih rabim ... motor je motor razlike med znamkami so pa zanemarljive dovolj ti je da poznaš delovanje in njegove sklope pa ti je marsikaj lahko jasno ali ne ... videl sem da so podobnosti z motorjem, ki sem ga imel na Peugeotu in problemi isti - majhna turbina majhen intercooler in tu se da delati naprej ... če ne bo menjal turbine sem mu napisal da moči nevem-kakšne ne bo imel - tudi pumpo bi lahko menjal za pridobiti in odmično dal prekovat da pridobi na globini in času odpiranja ventilov ... ker je rekel da se ne bo spuščal tako daleč bomo samo povečali dobavo menjali cevi in intercooler z večjim in dvignili tlak z 1.5 na 1.8 kar je še sprejemljivo za ta motor - vem da mu to ne bo škodilo preveč povedal in pokazal mu bom še par trikov zaščitili bomo dodatno motor da ne bo imel problemov optimirali vse pri pump mojstru in to je to . .. L.p. Mad


Ajde..dobro,dobro....zakopljimo to k***** bojno sekiro,pa stunajte tega turbaka u nulo :pivo :tomidelej:

Aja..pa še eno vprašanje sicer malo neumno ampak vseeno a mogoče kdo ve kak bi se intercooler obnesu na navadnem dizlu? :D Mislim...bi blo sploh kej haska?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov