Marky je napisal/-a:Mad je napisal/-a:Hemi je oznaka za sesan motor - hemisferic .
Z vsem spoštovanjem, Mad, ampak tukaj si - verjamem, da nenamenoma - udaril mimo.
Oznaka hemi, kar je okrajšava za hemispherical pomeni, da je zgorevalni prostor v obliki polkrogle. To je v primerjavi s tedaj običajno obliko zgorevalnega prostora v obliki črke L prinašalo številne prednosti. Naj jih naštejem samo nekaj: povečanje volumetričnega in termičnega izkoristka, možnost vgradnje ventilov s krožniki večjega premera, nasprotna lega ventilov, optimalna lega svečke (skoraj centralna)...
Lp,
Marky
... vidim da veš več ...

ops: hvala za pojasnilo ...tekst ki potrdi tvojo trditev :
Utilizado por primera vez en 1948 en un Jaguar, el motor HEMI, cuyo término viene del inglés "hemisferic" o hemisférico tiene la cima de la cámara de combustión de forma semicircular, o hemisférica. Este diseño permite que las válvulas sean mayores, lo que a su vez permite una mayor entrada de aire. Todo esto se suma a la forma de media esfera que resulta en una menor pérdida de calor y mayor presión, por lo tanto, mayor poder.
Pero es un poder muy "crudo", por decirlo de una manera más llana. Funciona muy bien en los Dragster, ya que el poder se siente de una manera inmediata sobre las ruedas. Para los americanos, amantes del torque y consecuentemente del arranque rápido sobre todas las cosas, esto suena a paraíso. Pero tiene también sus problemas. Por el ángulo de las válvulas, el motor HEMI no puede tener más de dos válvulas por cilindro.
...piše da se je prvič uporabilo na Jaguarju leta 1948 da ima lažji dostop zraka manjšo izgubo temperature večji pritisk prenese in najraje ga uporabljajo v dragsterjih ker se čuti navor takoj in motor trže že spodaj pri najnižjih obratih ... za ljubitelje navora - ne prenese pa več kot dveh ventilov... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...