Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 26, 2006 6:35 am

Mad je napisal/-a:
milankregar je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:
Cicero je napisal/-a:Dobro da so taki kot vi na forumih, da nas nasmejite do solz.
Pa kako lahko nekdo sploh razmišlja o tem, da bi lahko bil ta AX konkurenca RS2?

Prosim, za vse tukaj na foromu... naredi en posnetek od 100 - 200 po števcu in bomo vidli kako hiter si! Če ti uspe prit na 6,5s od RS2, pol si dam jaz nekaj odrezat...
Pa še GPS vzami v roke, da vidimo, kako točen je sploh števec pri 200 km/h!


Cicero se bojis konkurence? :lol: :rofl

Teh wannabe tunerjev se ni treba bati. :rofl
Samo za njih bi admini lahko odprli podforum Tunning in se jih preusmeri v tisti peskovnik. ;)
...mi smo ljubitelji predelav ... ti pa si ljubitelj kreganja kar mene ne moti ... škodi mi tudi ne pa imej svoj peskovnik ... kaj ima pa od tebe avtomobilizem.com mi ni jasno :P :P :P ... na lopatko ... L.p. mad
Zgleda, da grabljice že ima ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 26, 2006 6:37 am

Cicero je napisal/-a:Dobro da so taki kot vi na forumih, da nas nasmejite do solz.
Pa kako lahko nekdo sploh razmišlja o tem, da bi lahko bil ta AX konkurenca RS2?

Prosim, za vse tukaj na foromu... naredi en posnetek od 100 - 200 po števcu in bomo vidli kako hiter si! Če ti uspe prit na 6,5s od RS2, pol si dam jaz nekaj odrezat...
Pa še GPS vzami v roke, da vidimo, kako točen je sploh števec pri 200 km/h!
Koliko potem praviš, od 100- 200 , da mora imeti ? 6,5 sekund ? Kje pa si to izmeru ? Ker, iz posnetka sem nameril 6,89 do 7,15 sekund. Bom pa še danes vprašal Alexa, koliko ima, če ne bo pa šel izmerit ...
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Sr jul 26, 2006 7:03 am

kopron je napisal/-a:
Cicero je napisal/-a:Dobro da so taki kot vi na forumih, da nas nasmejite do solz.
Pa kako lahko nekdo sploh razmišlja o tem, da bi lahko bil ta AX konkurenca RS2?

Prosim, za vse tukaj na foromu... naredi en posnetek od 100 - 200 po števcu in bomo vidli kako hiter si! Če ti uspe prit na 6,5s od RS2, pol si dam jaz nekaj odrezat...
Pa še GPS vzami v roke, da vidimo, kako točen je sploh števec pri 200 km/h!
Koliko potem praviš, od 100- 200 , da mora imeti ? 6,5 sekund ? Kje pa si to izmeru ? Ker, iz posnetka sem nameril 6,89 do 7,15 sekund. Bom pa še danes vprašal Alexa, koliko ima, če ne bo pa šel izmerit ...


To so stari posnetki! Pa še bolje bo :D

No, kar izmeri in poročaj.
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Sr jul 26, 2006 7:06 am

kopron je napisal/-a:A je možno, da si ti prijatelj iz Lune padu ? Ker vrtljaji motorja so pri meritvi na valjarjih pomembni le za navor, ne pa tudi za moč.


Kot prvo: malo več kulturnega obnašanja ti nebi škodilo, ker nisva skupaj krave pasla...

Kot drugo: Točno to sem ti želel povedati. Če je produkt meritve moč potem se navor zračuna preko enačbe, ki sem jo podal v prejšnjih postih. Če vrtljaji ne štimajo potem tudi navor NE štima na tej meritvi ...

Lp,


P.S.: Pa ne rabiš mene učit kako se take meritve izvajajo, ker sem imel z njimi čisto slučajno zelo veliko opravka pri moji diplomski nalogi ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 9:04 am

lenivec je napisal/-a:dajte se kregat ja
..

jaz lahk sam rečem da človek ki ma ax-a z okoli 100 konji za mene ni wanabe tuner ampak nekdo ki zna
...si mislil reči 195 konji ? L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
helvis
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Pe jun 30, 2006 1:22 pm

Napisal/-a helvis Sr jul 26, 2006 9:35 am

test je zlo dobr nareduuuu
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 9:43 am

helvis je napisal/-a:test je zlo dobr nareduuuu
...ja vidu u živo ... kar nekaj časa koplje v prazno na valjih ko dobi spin ... zadaj črno spredaj belo... :shock: pol sta šla z Silvestrom iz Kopra on ima tudi enega črnega AX -a ki tudi vrti... je rekel da je raketa :shock: bom probal dat gor posnetke če bom uspel najt zakaj mi PC zavrača odpreti posnetek iz kamere - zaenkrat pa -ničsploh... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr jul 26, 2006 10:03 am

se strinjam z napisanim pa tud se mu oprosti nabijanje AX-a v nebesa ker 200 konjev iz 1.4 ax-a je spoštovanja vredno, še posebaj ker to delajo fantje sami brez pomoči vele tunerjev in vele delavnic ki jih je nekaj v sloveniji.

RESPECT
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Sr jul 26, 2006 11:31 am

croma_man je napisal/-a:se strinjam z napisanim pa tud se mu oprosti nabijanje AX-a v nebesa ker 200 konjev iz 1.4 ax-a je spoštovanja vredno, še posebaj ker to delajo fantje sami brez pomoči vele tunerjev in vele delavnic ki jih je nekaj v sloveniji.

RESPECT



1.4/200 = 142,8 KM/l
2.2/600 = 272,7 KM/l
kar nekaj 1.8T/300 =166,6 KM/l
par Hond turbo vse krepko čez AX-ovo mejo!

Torej, še enkrat se vprašaj, če je to nek fenomen??

No, pa naštej mi prosim te "vele" tunerje in delavnice?
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 26, 2006 11:42 am

VAG_mehatronik je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:A je možno, da si ti prijatelj iz Lune padu ? Ker vrtljaji motorja so pri meritvi na valjarjih pomembni le za navor, ne pa tudi za moč.


Kot prvo: malo več kulturnega obnašanja ti nebi škodilo, ker nisva skupaj krave pasla...

Kot drugo: Točno to sem ti želel povedati. Če je produkt meritve moč potem se navor zračuna preko enačbe, ki sem jo podal v prejšnjih postih. Če vrtljaji ne štimajo potem tudi navor NE štima na tej meritvi ...

Lp,


P.S.: Pa ne rabiš mene učit kako se take meritve izvajajo, ker sem imel z njimi čisto slučajno zelo veliko opravka pri moji diplomski nalogi ...
Sorry, in opa, ker sem ravno sedajle dobil podatek, da vrtljaji klapajo, 7500 rpm ( mojih predvidenih ) pa je le prevrtavanje, da vsaka naslednja prestava takoj potegne, zaradi turbo luknje ...menda, tako pravi Alex by Himself ... toreeej, je meritev kar PRAVILNAAA !
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jul 26, 2006 11:45 am

Cicero je napisal/-a:
croma_man je napisal/-a:se strinjam z napisanim pa tud se mu oprosti nabijanje AX-a v nebesa ker 200 konjev iz 1.4 ax-a je spoštovanja vredno, še posebaj ker to delajo fantje sami brez pomoči vele tunerjev in vele delavnic ki jih je nekaj v sloveniji.

RESPECT



1.4/200 = 142,8 KM/l
2.2/600 = 272,7 KM/l
kar nekaj 1.8T/300 =166,6 KM/l
par Hond turbo vse krepko čez AX-ovo mejo!

Torej, še enkrat se vprašaj, če je to nek fenomen??

No, pa naštej mi prosim te "vele" tunerje in delavnice?
Vidim, da nisi dojel, ker to je še malo več, kot fenomen ! Namreč, avto je znešen iz "odpad varijante " skupaj, iz vseh koncev sveta, z izredno nizkoproračunskimi stroški :!: :idea: :!: Grem na kosilo ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 11:49 am

...Hondo primerjaš z Ax-om torej so Hondini motorji tudi 1.4 - 8 ventilci brez vti-ja z karburatorjem in z tehnologijo iz leta 86 ?
...jaz sem pa mislil, da so vrhunec tehnologije :P :P :P ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 11:51 am

...Boštjan, saj se vidi luknjo na grafu ... po moje so opazili...
Zadnjič spremenil Mad, dne Sr jul 26, 2006 12:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
ruco555
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Pe mar 17, 2006 2:16 pm
Kraj: ankaran

Napisal/-a ruco555 Sr jul 26, 2006 11:51 am

fantje svaka čast...dam kapo dol pred vami...je pravu klemen učeraj kako zgleda...res svaka čast...
Never settle for a moment of mediocracy.
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Sr jul 26, 2006 12:04 pm

Dojemaš bolj težko ti!

Gre mi na živce, ko nekdo začne nekaj kovat v zvezde.
čist dovolj bi blo, če bi lepo predstavil svoj projekt, povedal kaj si naredil in to je to.
Vsi bi ti lepo čestitali. Kajti vsak tuning dosežek je dobrodošel na naši sceni, ne glede za kak avto gre.

Ko pa začneš primerjat in govorit, da se avto lahko primerja z avtom, ki mu v SLO trenutno ni konkurenta, pa se zabava konča in te je treba žal postavit na realna tla.

Upam, da sedaj razumeš, zakaj ti navajam druge podatke in stvari.
Verjemi mi, da bi ti z veseljem čestital za dosežek, vendar je drugič treba najt kak drug pristop.
 
changer
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe okt 15, 2004 12:51 pm

Napisal/-a changer Sr jul 26, 2006 12:07 pm

VAG_mehatronik je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:A je možno, da si ti prijatelj iz Lune padu ? Ker vrtljaji motorja so pri meritvi na valjarjih pomembni le za navor, ne pa tudi za moč.


Kot prvo: malo več kulturnega obnašanja ti nebi škodilo, ker nisva skupaj krave pasla...

Kot drugo: Točno to sem ti želel povedati. Če je produkt meritve moč potem se navor zračuna preko enačbe, ki sem jo podal v prejšnjih postih. Če vrtljaji ne štimajo potem tudi navor NE štima na tej meritvi ...

Lp,


P.S.: Pa ne rabiš mene učit kako se take meritve izvajajo, ker sem imel z njimi čisto slučajno zelo veliko opravka pri moji diplomski nalogi ...


po mojem jih kopron sploh nikoli ni pasel...sori mogu sem
 
Uporabniški avatar
Cicero
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Pe apr 26, 2002 8:26 am

Napisal/-a Cicero Sr jul 26, 2006 12:08 pm

kopron je napisal/-a:
VAG_mehatronik je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:A je možno, da si ti prijatelj iz Lune padu ? Ker vrtljaji motorja so pri meritvi na valjarjih pomembni le za navor, ne pa tudi za moč.


Kot prvo: malo več kulturnega obnašanja ti nebi škodilo, ker nisva skupaj krave pasla...

Kot drugo: Točno to sem ti želel povedati. Če je produkt meritve moč potem se navor zračuna preko enačbe, ki sem jo podal v prejšnjih postih. Če vrtljaji ne štimajo potem tudi navor NE štima na tej meritvi ...

Lp,


P.S.: Pa ne rabiš mene učit kako se take meritve izvajajo, ker sem imel z njimi čisto slučajno zelo veliko opravka pri moji diplomski nalogi ...
Sorry, in opa, ker sem ravno sedajle dobil podatek, da vrtljaji klapajo, 7500 rpm ( mojih predvidenih ) pa je le prevrtavanje, da vsaka naslednja prestava takoj potegne, zaradi turbo luknje ...menda, tako pravi Alex by Himself ... toreeej, je meritev kar PRAVILNAAA !



Iz grafa se lahko razbere, da je vrtenje tega motorja na 7500 RPM popolna bedarija.
Če obrati na grafu držijo, pol lahko vidiš da je max moč na 5275 obratih, kar pomeni, da je vsako vrtenje čez 6000 RPM izguba. Saj moč strmo pada.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 12:18 pm

Cicero je napisal/-a:Dojemaš bolj težko ti!

Gre mi na živce, ko nekdo začne nekaj kovat v zvezde.
čist dovolj bi blo, če bi lepo predstavil svoj projekt, povedal kaj si naredil in to je to.
Vsi bi ti lepo čestitali. Kajti vsak tuning dosežek je dobrodošel na naši sceni, ne glede za kak avto gre.

Ko pa začneš primerjat in govorit, da se avto lahko primerja z avtom, ki mu v SLO trenutno ni konkurenta, pa se zabava konča in te je treba žal postavit na realna tla.

Upam, da sedaj razumeš, zakaj ti navajam druge podatke in stvari.
Verjemi mi, da bi ti z veseljem čestital za dosežek, vendar je drugič treba najt kak drug pristop.
...jebiga Boštjan včasih malo povleče... saj ni škode z tem samo Edota vemo da res ne bo ujel ... za ax - kot motor je pa kar dober dosežek saj če mu pritisk 1.8 že eno leto ne škodi ... pa tudi narejen je prav sicer ga ne bi bilo več tako pa se še kar vrti ... pri teh stvareh so majhne napake lahko zadnje z istim motorjem ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr jul 26, 2006 12:19 pm

changer je napisal/-a:
VAG_mehatronik je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:A je možno, da si ti prijatelj iz Lune padu ? Ker vrtljaji motorja so pri meritvi na valjarjih pomembni le za navor, ne pa tudi za moč.


Kot prvo: malo več kulturnega obnašanja ti nebi škodilo, ker nisva skupaj krave pasla...

Kot drugo: Točno to sem ti želel povedati. Če je produkt meritve moč potem se navor zračuna preko enačbe, ki sem jo podal v prejšnjih postih. Če vrtljaji ne štimajo potem tudi navor NE štima na tej meritvi ...

Lp,


P.S.: Pa ne rabiš mene učit kako se take meritve izvajajo, ker sem imel z njimi čisto slučajno zelo veliko opravka pri moji diplomski nalogi ...


po mojem jih kopron sploh nikoli ni pasel...sori mogu sem
:P :P :P
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov