Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne feb 15, 2004 8:46 pm

s.hio je napisal/-a:Zame je bilo to povsem nepricakovano a ocitno je felicia hud avto.


Za svojo moč 75ps gre res full dobr!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Ne feb 15, 2004 10:07 pm

Pr nas eden rihta škode za rally pa je tud en model tok k nemu pršu felicio rihtat pa mu je dal gor večji forgazar pa eno drugo odmično j 8)
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Ne feb 15, 2004 11:25 pm

btw moja felicia nima frgazarja, ampak to ni v temi.

felicia je res hud avto samo premehek je in bom tako ko bom pri dnarju nabavil eno konkretno podvozje, ker je res too much in popizdevam se vozit iz kalc proti colu s tem podvozjem.

drgac pa s sportnim filtrom, powerfulom, s praznim sredinskim loncem in nizano glavo tko kot mam jaz je se huje. Tko da megane coupe 1.6 16v s powerfulom nima kaj iskat pri pospeskih. pa tud kaksen bmw 318 ostane v dimu.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po feb 16, 2004 1:21 am

s.hio je napisal/-a:btw moja felicia nima frgazarja, ampak to ni v temi.

felicia je res hud avto samo premehek je in bom tako ko bom pri dnarju nabavil eno konkretno podvozje, ker je res too much in popizdevam se vozit iz kalc proti colu s tem podvozjem.

drgac pa s sportnim filtrom, powerfulom, s praznim sredinskim loncem in nizano glavo tko kot mam jaz je se huje. Tko da megane coupe 1.6 16v s powerfulom nima kaj iskat pri pospeskih. pa tud kaksen bmw 318 ostane v dimu.


Da se ti ne bo kej preveč zdel kaj si naredu...dobu si ene realnih 5 konjev!!
Zakva si šou pa glavo nižat? Nima veze če se avto nagne, lega na cesti pa je vseen šolsko predvidljiva...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po feb 16, 2004 1:59 am

ne vem a mislim da sem pridobil kaj vec, ker se dal delat tudi cip tuning brez odstranjevanja blokad, a bi za kakih 500 obratov kar dvignu blokado, pa mi mehanik ni priporocal, tako da je ostala kar na 6000 rpm.

Kar se tice glave pa sem jo dal nizat cist slucajno ker sem imel ze masino razdrto, ko mi je prebilo tesnilo od glave, takoj ko sem kupu avto, ker se je prejsnji lastnik vozil nekaj casa s pokvarjenim termostatom in se je zgodilo da je prebilo tesnilo. Vsaj tako mi je rekel mehanik. Sej glavo moras itak brusit vsakic ko delas kake posege v motor, pa ji jo je obrusil malo ves in tako imam vecjo kompresijo. Aja pa injektorje sem moral tudi menjat, oz. enega menjat in ostale ocistit (avto je presenetljivo lepse tekel potem, spremembe v moci pa itak ni).

Moti pa me se ena stvar in sicer hod na menjalni rocici, bolj natancno prosti hod rocice, tudi ko je v brzini, ki je tak da moram vcasih kar iskat brzine, sem zamenjal ze pol rocice, ker v menjalniku ni hoda. Hod nastane na rocici, pa se ga ne vem kako resit. Princip rocice pa je tak kot pri fiatu(ali jugotu), na kratko slab.

Kar se tice tehnicnih predelav bo itak ta prvo podvozje, ki ga bom verjetno nabavil kar pri amortizerju, ker je edini ki sploh kaj zrihta za felicio (po mojih podatkih), ko bo katalizator odpovedal pa si bom itak enega sportnega umislil. drugace pa se bom verjetno malo na styling vrgu, vsaj v naslednijh mesecih, zato imam v nasrtih masko, mrezo novo v odbijacu in malo zadnji del prestrihat.

Slikce ob priliki.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po feb 16, 2004 2:40 am

Ni fora v termostatu ampak v ohišju termostata ki je pr AEE motorjih prešvoh narjeno in poči, in prepreči termostatu odpiranje...standardna glupa napaka!

Nima smisla delat čip tuning če nimaš še kej druzga narjen na motorju! S premikanjem blokade pa tut nč ne dosežeš, ker se ta motor z muko vrti v visoke obrate, pa tut več iz njega iztisneš če prej šaltaš! Dej narest odmično pa pol čip, pa boš kej pametnga dosegu!

Priporočam ti da se ne vozš na rezervi, ker zna fajn injektorje zabit!

Čudi me da maš probleme s prestavno ročico...ponavad sam rikverc mal ponagaja! Poglej drogovje!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po feb 16, 2004 2:44 am

s.hio je napisal/-a: in malo zadnji del prestrihat.

Slikce ob priliki.



Gnije a? Da ti mal pomagam: fora je v letvici! :D :D
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po feb 16, 2004 2:50 am

saj ohisje termostata je plasticno itak da poci.

saj ti pravim da mi je mehanik odsvetoval odstranitev blokade in nekega hude cip tuninga. Ceprav me zanima kaksna je razlika med motorjem felicie in octavie 1.6 8v, ce so deli vsi isti, vsaj tako sem opazil (grejo iste odmicne gredi, ista tesnila, ista motorna gred, vse isto...) pa ima octavia 100 hp, felicia pa samo 75 hp. Pa se to pise v tehnicnih podatkih:
Skoda Felicia: 55 kW pri 4500 rpm
Skoda Octavia: 75 kW pri 5600 rpm

A je to vzrok kaksne blokade na elektroniki?

Glede menjalnika pa si moram en dan vzet cajt, ker mislim da ima problem prav na drogovju in sicer na tistem prevem prikljucku iz menjalnika na drog, kjer ima luft. Vem pa tudi da obstajajo pri feliciah dve vrsti drogovja in sicer tako kot je moje in novejsi tip, ki je popraljen in ima manj delov (sem vprasal na servisu) ampak je problem, ker stane samo tisto drogovje (dva dela pa dva sraufa) 50.000 sit, oderusko!
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po feb 16, 2004 2:53 am

Ne zadnji del mi ne gnije, ker se malo pobrusil zadnje letvice da lazje odvajajo vodo, gnije pa mi pri zadnjih vratih, kjer je pleh vkup svasan (nek problem pri gumi tesnenja vrat), drgace pa mislim tiste letvice zadaj postrihat v barvo vozila in luci pobarvat, ful lepo pride!
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po feb 16, 2004 5:21 am

s.hio je napisal/-a:drgac pa s sportnim filtrom, powerfulom, s praznim sredinskim loncem in nizano glavo tko kot mam jaz je se huje. Tko da megane coupe 1.6 16v s powerfulom nima kaj iskat pri pospeskih. pa tud kaksen bmw 318 ostane v dimu.


Hm... pretiravat pa spet ni treba!
Ce si to na cesti prehito je eno, na dragu pa drugo! :wink:
Sj grejo lepo skode, sem jo od venoma vozo ki ma mal vec ko obicna, sam taki biser pa spet ni!
LP
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Po feb 16, 2004 7:14 am

s.hio je napisal/-a:saj ohisje termostata je plasticno itak da poci.

saj ti pravim da mi je mehanik odsvetoval odstranitev blokade in nekega hude cip tuninga. Ceprav me zanima kaksna je razlika med motorjem felicie in octavie 1.6 8v, ce so deli vsi isti, vsaj tako sem opazil (grejo iste odmicne gredi, ista tesnila, ista motorna gred, vse isto...) pa ima octavia 100 hp, felicia pa samo 75 hp. Pa se to pise v tehnicnih podatkih:
Skoda Felicia: 55 kW pri 4500 rpm
Skoda Octavia: 75 kW pri 5600 rpm

A je to vzrok kaksne blokade na elektroniki?


A si sigurn da ni razlika v odmičnih? Da ima Octavia DOHC in tvoja SOHC?
The MAN
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Po feb 16, 2004 8:27 am

s.hio je napisal/-a:saj ohisje termostata je plasticno itak da poci.

saj ti pravim da mi je mehanik odsvetoval odstranitev blokade in nekega hude cip tuninga. Ceprav me zanima kaksna je razlika med motorjem felicie in octavie 1.6 8v, ce so deli vsi isti, vsaj tako sem opazil (grejo iste odmicne gredi, ista tesnila, ista motorna gred, vse isto...) pa ima octavia 100 hp, felicia pa samo 75 hp. Pa se to pise v tehnicnih podatkih:
Skoda Felicia: 55 kW pri 4500 rpm
Skoda Octavia: 75 kW pri 5600 rpm

A je to vzrok kaksne blokade na elektroniki?



Še malce bolj natančno si oglej podatke ne pa samo moč! To sta povsem drugačna motorja! Eden ima fi bata mislim da 76,5mm ta drug pa 100mm. Ne me držat za besedo glede številk ampak poglej si pa boš vidu! To dvoje nima veze med sabo!
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Po feb 16, 2004 8:31 am

YugoGTI je napisal/-a:Pr nas eden rihta škode za rally pa je tud en model tok k nemu pršu felicio rihtat pa mu je dal gor večji forgazar pa eno drugo odmično j 8)


Če slučajno kaj izveš kateri fergazer mislijo gor nataknit ti bi bil zelo hvaležen! Ker je originalni fergi zelo zaj... za navit. Ima kar fiksne difuzorje in se jih sploh ne da menjat!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po feb 16, 2004 8:51 am

jaz dvomim da so razlicni bati, ker sem jaz ravno zaradi tesnila gledal in pise tudi v ETKA, isto tesnilo, celo isto katalosko stevilko, pa tud na skatlici od tesnila pise felicia/octavia 1.6, zato verjamem da ni razlicen fi batov.

za odmicne gredi nisem povsem preprican da so iste, vsi ostali deli pa imajo iste katalske stevilke, zato me moti in oba motorja sta 8v, kar dvomim v dohc, ki se pojavljajo predvsem pri 16v, vem pa tudi da so pri 8v.

ce tudi je motor octavie z oznako sr, tisti felicie pa z mpi in mora biti kaksna razlika ali kje na dovodu mesanice (loputa, cevi, pumpa od benze,...) lahko imajo vpliv tudi odmicne.

meni je sicer dovolj teh konjev v felicii, ker tudi ta mpi motor je izpeljava golfovega motorja z 75hp, octaviin motor pa je ozpeljava audijevega s 100hp, ampak verjamem da bi se dalo tudi pri felicii prit do teh konjev, ker materiali bi verjetno zdrzali.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po feb 16, 2004 9:03 am

zanima pa me ce so se komu za felicio na servisu rekli da bo potrebno celotno elektroniko menjat, tako kot so meni pa mojemu bratrancu?

ker avto ni delal korektno, po tem ko sem dal spucat loputo in so mi kar z novo elektroniko zatezili (110.000 sit). Pa moja elektronika itak ni sprejela osnovnega programa, zato ne kaj ji je blo, potem sem pa peljal na drug skoda servis, kjer mi je dolo cene manjkajoce vrednosti v programu malo prilagodil, glede na delovanje snzorjev in od tistikrat deluje perfektno, nastopil pa je tudi problem v hlajenju in sicer mi ne odvaja zraka iz sistema hlajenja motorja in ga moram rocno, ker ce ne avto ne dela v redu. Niti na servisu ne vejo vzroka te tezave.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Po feb 16, 2004 9:24 am

s.hio je napisal/-a:jaz dvomim da so razlicni bati, ker sem jaz ravno zaradi tesnila gledal in pise tudi v ETKA, isto tesnilo, celo isto katalosko stevilko, pa tud na skatlici od tesnila pise felicia/octavia 1.6, zato verjamem da ni razlicen fi batov.

za odmicne gredi nisem povsem preprican da so iste, vsi ostali deli pa imajo iste katalske stevilke, zato me moti in oba motorja sta 8v, kar dvomim v dohc, ki se pojavljajo predvsem pri 16v, vem pa tudi da so pri 8v.

ce tudi je motor octavie z oznako sr, tisti felicie pa z mpi in mora biti kaksna razlika ali kje na dovodu mesanice (loputa, cevi, pumpa od benze,...) lahko imajo vpliv tudi odmicne.

meni je sicer dovolj teh konjev v felicii, ker tudi ta mpi motor je izpeljava golfovega motorja z 75hp, octaviin motor pa je ozpeljava audijevega s 100hp, ampak verjamem da bi se dalo tudi pri felicii prit do teh konjev, ker materiali bi verjetno zdrzali.


Pa sej je bila tudi ta švoh mašina montirana v octavie! Ne me je..t!
Sem šel ravnokar podatke gledat!

Izvoli:


Obsah motoru: 1595 cm3
Vrtání / zdvih: 81,0 / 77,4
Kompresní poměr: 10,3:1
Maximální výkon: 74 kW při 5600 otáčkách
Maximální točivý moment: 145 Nm při 3800 otáčkách



Obsah motoru: 1598 cm3
Vrtání / zdvih: 76,5 / 86,9
Kompresní poměr: 9,8:1
Maximální výkon: 55 kW při 4600 otáčkách
Maximální točivý moment: 135 Nm při 3200 otáčkách


A vidiš razliko pri Vrtání / zdvih v slovenščini to pomeni VRTINA/GIB:

Motorja 75KM in 101KM NISTA AMA NIŠTA SORODNA! In nikjer ni magične pipce za dodatnih 26KM dobit! Pa obadva sta MPi pa obadva imata SOHC pa obadva 8 ventilov!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po feb 16, 2004 9:41 am

saj ce pogledas podatke na hitro je felicia itak dizel proti octavii, 4600 rpm max moc, vedno sem se spraseval ce se da kaj pridobit se v ostalih 1500 rpm do blokade, ker to je ful in upam da je se kaj zaloge tam noter.

ce se ti pa to zdi svoh v octavii, pogledaj se malo in bos videl da je noter tudi motor 1.4 8v z 55kW, 75 hp.

rad pa bi kaksno priporocilo glede problema v hlajenju.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Škoda lover
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: To sep 23, 2003 3:25 pm

Napisal/-a Škoda lover Po feb 16, 2004 9:58 am

s.hio je napisal/-a:saj ce pogledas podatke na hitro je felicia itak dizel proti octavii, 4600 rpm max moc, vedno sem se spraseval ce se da kaj pridobit se v ostalih 1500 rpm do blokade, ker to je ful in upam da je se kaj zaloge tam noter.

ce se ti pa to zdi svoh v octavii, pogledaj se malo in bos videl da je noter tudi motor 1.4 8v z 55kW, 75 hp.

rad pa bi kaksno priporocilo glede problema v hlajenju.


A res, da ni mogoče???:
Obsah motoru: 1397 cm3
Vrtání / zdvih: 75,5 / 78,0
Kompresní poměr: 10,0:1
Maximální výkon: 44 kW při 4500 otáčkách
Maximální točivý moment: 120 Nm při 2500 otáčkách

Pa to ni 75 KM ampak jedva 60KM. To je pa motor iz Favoritke(oz razvit že 30 let pred tem za škodo 1000 MB) s podaljšanim gibom. To bo pa tudi nekaj posebnega da mi boš o Škodah kaj novega povedal!

A si sedaj vsaj dojel da 1,6 motorji nimajo nobene veze med sabo? I nikjer ni nobene blokade na elektroniki... ki bi omejevala moč na 26 KM manj, enostavno je to drug motor!

Očitno da ti sistem za vodo ne dihta! Tudi če se ne odzrači sam se zrak ne naredi kar sam od sebe. Poglej črpalko, pa najdi si serviserja! Ti specijalci na uradnih servisih so totalno nesposobni!
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po feb 16, 2004 10:18 am

Ni blema v crpalki, ker sem jo menjal ko sem menjal jermen. Prej delalo slabo, potem pa isto, tako da ni razlike v tem. problem je v tem ker ko je zrak v sistemu zmesa elektroniko in avto zgublja na moci ali pa obrati sploh neregularno delajo, potem spustim zrak iz raztezne posode in je dva meseca vredu, potem se pa spet zacne gonja. Imam obcutek da mi ne dihta v redu pri cevi ki gre spodaj v raztezno posoddo, pa tudi posoda je nekam bela na nekaterih delih, tako ko plastiko ko jo zvijes in postaje bela tam kjer jo zvijes. ce posode pa sem tudi zamenjal ker je bil defekten. A ve kdo za kaksno posodo, ker nova je 7 čukov, kar je ocitno prevec za kos plastike.

Kar se tice mahanikov za skode, pa so verjetno v novi gorici najvecji packoni in nesposobnezi. Ker ce ne poznas dobro noter mehanika ali ce nisi z njim kaj v sorodu ti ne naredi nic. Tako so naprimer meni zajebali cel dovod zraka. Bilo je ful zanimivo, mrzel avto je vlekel dobro, tako ko se je segrel pa je bila katastrofa. Kot vsi verjetno veste je v skodi kot v vseh neskih avtih v air box napeljan topel in hladen zrak, in teli tipi na servisu so mi predelali tisto loputo ki zapira topel zrak s superatackom, tako da je vlekel samo topel zrak iz auspuha, predstavljajte si zakljucek.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po feb 16, 2004 11:39 am

Tista dva 1.6 motorja sta čist različna! Največja razlika med obema je v glavi motorja in sesalnem sistemu. 1.6 motor 75ps ma fiksne saugrore, 1.6 100ps ma pa spremenljive. Je pa v octaviah tut 1.6 AEE motor s 75ps, zato piše ne škatlcah felicia/octavia!

Ja valda menjat elektroniko - buče! Če maš stari tip felicie maš elektroniko magnetti marelli, ki je boljša kot novejša siemensova varianta. Fora je predvsem v loputi, ki jo iberlauf takoj zapaca. Ne verjet unim na servisu, kup carburator cleaner pa fajn spuci vso zadevo! Če ti nagaja ko je mrzu zameni še toplotni senzor, ki daje podatke računalniku koliko je avto segret!
TJUNING PA TO...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost