Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Sr sep 06, 2006 12:08 pm

CarInvent je napisal/-a:to je meni jasno, ni pa nobene pametne osnove za tvoje "ustrahovanje", ker v praksi ne prihaja do takih zapletov. Se pa strinjam in sem že v eni drugi temi enako napisal, da če bi tovarna hotela dokazat tuning, ima za ta namen dovolj dokazov in možnosti.
Praksa (vsaj v Slo.) je pa zaenkrat druga stvar.

pa za dodatek k temu kar si napisal, da se beležijo errorji in maks. vrednosti določenih parametrov - na ta način se lahko dokaže tudi prisotnost "power boxov" ki recimo povišujejo tlak v common railu, četudi jo odstraniš. Ampak, še enkrat praksa (vsaj v Slo.) je pa zaenkrat druga stvar.


1. Nihče nikogar ne ustrahuje. Samo ne želim, da se prikrivajo dejstva v stilu: "Nihče ne more odkriti, če damo na serijsko...". Stranki pač jasno povejte kakšni so riziki, če se odloči za tuning in to je to.

2. Do kakšnih zapletov prihaja v praksi je meni še kako jasno iz poklicnega vidika in to bojo v kratkem nekateri slovenski "tunerji" krepko občutili na lastni koži...

Pa če smo že pri temi garancija:
Tudi na popolnoma serijskih avtomobilih zna biti garancija sporna, če se le-ta uporabljajo v dirkalne namene. Mednje sodi tudi DRAGRACE, ker se po pravilniku AŠ2005 to šteje v tekmovalni šport. Če uvoznik to ugotovi tako vozilo zgubi celotno grancijo. Informacij in gradiva za to pa je že na netu več kot dovolj (filmčki,prijavne in štartne liste) ... Mislim pa da ti sam dobro veš o čem govorim.


Lp,

P.S: Pa da ne bo kdo pomislil, da preferiram kakega SLO tunerja. Zame so z vidika tovarne vsi isti. Pa naj bo to Avtoelektronika, RSR , Senica ali kdo drug. Je pa res, da je z enimi več problemov z drugimi pa manj ...
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Sr sep 06, 2006 12:41 pm

VAG_mehatronik je napisal/-a:P.S: Pa da ne bo kdo pomislil, da preferiram kakega SLO tunerja. ...


o tem koga preferiraš ni dvoma, to pove že hiter pregled tvojih postov in tem v katerih sodeluješ. MOČNO preferiraš RSR, v nos ti gresta Avtoelektronika in Senica. Torej ? Lepo bi bilo da bi se še predstavil ! Če si že osebno udeležen pri stvari (kar is tvojih postov definitivno si), potem tega ni treba zanikat.

pa ne zdej editirat svojih postov.
se umikam iz debate.
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Sr sep 06, 2006 12:54 pm

VAG_mehatronik je napisal/-a:
Tudi na popolnoma serijskih avtomobilih zna biti garancija sporna, če se le-ta uporabljajo v dirkalne namene. Mednje sodi tudi DRAGRACE, ker se po pravilniku AŠ2005 to šteje v tekmovalni šport. Če uvoznik to ugotovi tako vozilo zgubi celotno grancijo. Informacij in gradiva za to pa je že na netu več kot dovolj (filmčki,prijavne in štartne liste) ... Mislim pa da ti sam dobro veš o čem govorim.
...


a naj to razumemo kot tvojo grožnjo vsem drag race dirkačem, ki nastopamo z avti v tovarniški garanciji ? Nas boš vse po vrsti zatožil uvoznikom? Ali pa mogoče samo določene? Poglej, noben ni popoln in tudi ti ne, lepo pa bi bilo če bi se vsak brigal za svoje stvari kot pa še naprej gojil slovensko fovšijo. Dokler se ne predstaviš s pravim imenom je zame debata dokončno zaključena.
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Sr sep 06, 2006 1:19 pm

CarInvent je napisal/-a:
VAG_mehatronik je napisal/-a:P.S: Pa da ne bo kdo pomislil, da preferiram kakega SLO tunerja. ...


o tem koga preferiraš ni dvoma, to pove že hiter pregled tvojih postov in tem v katerih sodeluješ. MOČNO preferiraš RSR, v nos ti gresta Avtoelektronika in Senica. Torej ? Lepo bi bilo da bi se še predstavil ! Če si že osebno udeležen pri stvari (kar is tvojih postov definitivno si), potem tega ni treba zanikat.

pa ne zdej editirat svojih postov.
se umikam iz debate.


Jaz stojim za svojimi trditvami in ne rabim nič editirat!

Brez skrbi. Imel me boš možnost osebno spoznati vendar ne na forumu. Kot sem že napisal so z določenimi tunerji težave in sankcije sledijo. Če dobro delaš se nimaš kaj bati. Samo prosim vsaj tu na forumu ne nateguj strank s svojimi trditvami.

Tudi zame je debata zaključena. Se bom pa verjetno v bodoče še posebej potrudil pri analizi določenih poškodb na vozilih, ki prihajajo iz določenih servisov. Torej brez skrbi. Moštvo v tehnični službi uvoznika ni tako butasto, kot je sklepati iz izjav v tvojih postih. Bodi brez skrbi da tvoje poste berejo(mo).

Lp,
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr sep 06, 2006 6:24 pm

VAG, spore med firmami rešujte po uradnih poteh, ne pa s primitivnimi grožnjami na ravni gostilniških pretepačov. Če se ti gre toliko za sestrelitev nekaterih tunerskih firm v sloveniji, se ti iz srca zahvaljujem, da bomo v bodoče svoje avte lahko vozili le k eni firmi ali še tej ne. Statistike ne poznam, samo veliko je pa tudi lastnikov avtov, ki potrebujemo čipanje in na garancijo avta ne damo veliko.
Slika
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Sr sep 06, 2006 7:20 pm

Pugi je napisal/-a:VAG, spore med firmami rešujte po uradnih poteh, ne pa s primitivnimi grožnjami na ravni gostilniških pretepačov. Če se ti gre toliko za sestrelitev nekaterih tunerskih firm v sloveniji, se ti iz srca zahvaljujem, da bomo v bodoče svoje avte lahko vozili le k eni firmi ali še tej ne. Statistike ne poznam, samo veliko je pa tudi lastnikov avtov, ki potrebujemo čipanje in na garancijo avta ne damo veliko.


Tu ne gre za nobene grožnje. Uradni spori se že ustrezno rešujejo brez skrbi.
Moti me le to, da samo predstavniki ene firme in nekaj njihovih podanikov prepričuje potencialne stranke " ni problema nič se ne vidi, saj lahko damo na serijsko pa tisti "kekci" na servisu itak ne znajo pogruntat... "

Ko pa se gospodom argumentirano dokaže, da je zadeve možno zelo preprosto odkriti tudi, če jih povrnejo v prvotno stanje se pa čutijo napadene in ogrožene.
Igrajte torej na odprte karte in naj se stranka sama odloči ali gre v riziko ali ne. Tko kot si sam rekel ene briga za garancijo in so pripravljeni zavestno tvegat drugi pa mislijo, da so "varni" saj "kekci" kao ne morejo pogruntat.
Dokler zadeve špilajo in ni težav z vozili me ne briga tudi če je 150 tunerjev v SLO, ko pa se pojavijo tipične težave samo na določenih servisih in se ugotovi od kje izvirajo je pa druga pesem.

Lp,
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr sep 06, 2006 7:24 pm

Kašne težave pa so?
Slika
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Sr sep 06, 2006 7:30 pm

Pugi je napisal/-a:Kašne težave pa so?


Tipične poškodbe, ki so posledica pretiranega chiptuninga. Detajlov ne bom navajal, da se ne bo spet kdo počutil napadenega in ogroženega ...

Lp,
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr sep 06, 2006 7:40 pm

Hehe, čist kot zanimivost.. Men je pri serijskmu avtu ko sm ga naviral shodu dif - konkretno ležaj. To sm popravu z materjalom iz lokalne ležajštacune, pa mi od takrt naprej dela k urca. Čeprov mam zdj mal več kot za 25% večjo moč.. Bl za 65% :D Čakam da neki odtrga.

Bedno se mi zdi da dons proizvajalci delajo motorje tok na meji da tud 20% več ne zdržijo.. Kva bi blo fajn da bi bli lifti v stolpncah tko narjeni. Bi blo kr dost nesreč :?
Slika
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Sr sep 06, 2006 7:48 pm

[quote="Pugi"
Bedno se mi zdi da dons proizvajalci delajo motorje tok na meji da tud 20% več ne zdržijo.. Kva bi blo fajn da bi bli lifti v stolpncah tko narjeni. Bi blo kr dost nesreč :?[/quote]
Samo kot zanimivost.. pa ti zloži skupaj avto, ki te za izdelavo stane milijon :roll:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr sep 06, 2006 10:04 pm

Jp, vzamem nazaj... :?
Slika
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr sep 06, 2006 10:39 pm

VAG_mehatronik je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Kašne težave pa so?


Tipične poškodbe, ki so posledica pretiranega chiptuninga. Detajlov ne bom navajal, da se ne bo spet kdo počutil napadenega in ogroženega ...
Lp,

... potem pa si en pameten in vzrdžljiv FAP izmislite, da se ne bodo vaše stranke z OE vozili vrednimi 10mio+ do vaših servisov v zasilnih režimih vračale...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
VAG_mehatronik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To jan 03, 2006 8:25 pm

Napisal/-a VAG_mehatronik Sr sep 06, 2006 11:58 pm

DrMr je napisal/-a:
VAG_mehatronik je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Kašne težave pa so?


Tipične poškodbe, ki so posledica pretiranega chiptuninga. Detajlov ne bom navajal, da se ne bo spet kdo počutil napadenega in ogroženega ...
Lp,

... potem pa si en pameten in vzrdžljiv FAP izmislite, da se ne bodo vaše stranke z OE vozili vrednimi 10mio+ do vaših servisov v zasilnih režimih vračale...


Ko bojo slovenski bencinski servisi prenehali prodajat dieselsko gorivo, ki ima "samo" 50-kratno preveliko vsebnost žvepla bojo te težave zginile same od sebe.
Dokler pa se Petrol &company obnaša kot da se vsi še vedno vozimo z Golf I diesel, ki prebavi vso svinarijo pa bo stanje tako kot pač je. Mogoče nebi bilo slabo razmisliti o kaki skupinski tožbi "prizadetih" potrošnikov napram naftnim družbam, ker tovarne ne bojo prav dolgo požirale stroške za katere v bistvu niso krive. Fap filter velik kot 200 litrski sod je žal nemogoče estetsko vgraditi na avto. :)

Lp,
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če sep 07, 2006 6:44 pm

... mislim da je to problem proizvajalcev, ker preveč lobirajo z naftno industrijo (glede na svoje kapacitete novih tovarn dizelskih motorjev), krivda pa pada od zgoraj na projektante od spodaj pa na servisno mrežo...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Če sep 07, 2006 9:20 pm

probi se kje drugje.
tema je pa ze dolgo za zaklent, ker kr šibi od bučk
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če sep 07, 2006 9:38 pm

Lenivec vseeno pa bi lahk omenu kakšen avto si peljal na čipiranje in kako to,da se ni dalo čipat.
Glede odnosa RSR ljudi do strank pa se čist strinjam,res odnos na ravni.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če sep 07, 2006 10:43 pm

... Italijanski traktor pač :D
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Pe sep 08, 2006 10:37 am

lenivec je napisal/-a:peljal sem fiat idea, avto gre nasledn tedn k senici, al pa po 20 septembru k rsr, morem se še odločit (no ja foter se more odločit)

zakaj se ni dalo čipat? nisem najbolje razumel, ampak računalnik je drugačn kot naostalih 1.3 mjet motorjih in jih program ni spustil skos al nekaj takega. nisem si glih kaj zapomno ker sem bil v šoku... prav porušlo se miej vse. ker sn bil ful že radovedn kak bo po čipanju, kaka bo razlika itd. tak bo pa treba še malo počakat...


Pri nas smo Fiat 1.3 MJ+ (Punto Grande = Idea) že delali. Ne gre preko OBD, ker je že novejša generacija Magneti Marellijevega ECUja kot pri prejšnjih generacijah, katere se že dolgo programira preko OBD. Tega pa se dandanes dela z BDM tehnologijo (konektor znotraj ECUja). Izmerjenih +15hp in +35Nm. Res malo pokadi pri polnem gasu, ampak se pa solidno pelje za to majhno prostornino (tudi s prižgano klimo).
Če želiš ti pošljem PDF dyno meritve 75 konjskega 1.3 Punta Grande.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov