CarInvent je napisal/-a:to je meni jasno, ni pa nobene pametne osnove za tvoje "ustrahovanje", ker v praksi ne prihaja do takih zapletov. Se pa strinjam in sem že v eni drugi temi enako napisal, da če bi tovarna hotela dokazat tuning, ima za ta namen dovolj dokazov in možnosti.
Praksa (vsaj v Slo.) je pa zaenkrat druga stvar.
pa za dodatek k temu kar si napisal, da se beležijo errorji in maks. vrednosti določenih parametrov - na ta način se lahko dokaže tudi prisotnost "power boxov" ki recimo povišujejo tlak v common railu, četudi jo odstraniš. Ampak, še enkrat praksa (vsaj v Slo.) je pa zaenkrat druga stvar.
1. Nihče nikogar ne ustrahuje. Samo ne želim, da se prikrivajo dejstva v stilu: "Nihče ne more odkriti, če damo na serijsko...". Stranki pač jasno povejte kakšni so riziki, če se odloči za tuning in to je to.
2. Do kakšnih zapletov prihaja v praksi je meni še kako jasno iz poklicnega vidika in to bojo v kratkem nekateri slovenski "tunerji" krepko občutili na lastni koži...
Pa če smo že pri temi garancija:
Tudi na popolnoma serijskih avtomobilih zna biti garancija sporna, če se le-ta uporabljajo v dirkalne namene. Mednje sodi tudi DRAGRACE, ker se po pravilniku AŠ2005 to šteje v tekmovalni šport. Če uvoznik to ugotovi tako vozilo zgubi celotno grancijo. Informacij in gradiva za to pa je že na netu več kot dovolj (filmčki,prijavne in štartne liste) ... Mislim pa da ti sam dobro veš o čem govorim.
Lp,
P.S: Pa da ne bo kdo pomislil, da preferiram kakega SLO tunerja. Zame so z vidika tovarne vsi isti. Pa naj bo to Avtoelektronika, RSR , Senica ali kdo drug. Je pa res, da je z enimi več problemov z drugimi pa manj ...