Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jan 12, 2007 1:14 pm

Dariooo je napisal/-a:Evo zdaj sem bil tam kjer prodajajo kovine....in imajo premer inoxa 50, 54 in 60, ki bi meni prisle se mi ziv v upostev....samo f***..en tekoci meter cca 5k.. :( +kolena..katastrofa drago....a jeklenih cevi se mi ne izplaca dajat a? kaj meniste..kaka je razlika med inox in jekleno? da inox ne rjavi a izgled pa itaq ne igra vloge, ker pod avto se ne bo nihce valjal poleg mene ;) poliran inox pa itaq ne pride v upostev...maybe na koncu..hehe


ej alanq4 koliksno debelino cevi si imel ti?..mislim stene cevi....2mm? al je to prevec?

a se da na inox zavarit jeleno plosco za prisraufat na kolektor?

hmm..pa se eno question...kaj ce naredim srednji lonec v takem stilu kot imas ti...ki je kot sportni lonec....in pol kupim se zadnjega sportnega, tko da imam papirje in imam oba lonca gor tako da se bo dalo vse homologirat in bo vse original? a je to good idea??

LP pa hvala za pomoc ;)
... Dario pa kaj si mislil inox za 5000 sit niti ni draga zadeva poglej koliko pride izpuh če ga naročiš pri Supersprintu ali DeVitu pod 600 eur lahko samo sanjaš če se ti prav vsere - meni se je parkrat ga dobiš druge roke na E-bayu za 300 -350 eur pa še spoje, kjer je lonec po navadi moraš povariti ali celo menjati notranjo cev če se je razsula ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe jan 12, 2007 3:55 pm

ja ja ta inox je drag...ampak razmisljam da bi dal navadne jeklene veci ki so baje 4x cenejse ;) hehe...pa se nebi bil problem pri varjenju.. ;)

torej...sem izmeru in cev ki gre iz kolektorja je fi 60 ;) pol pa je 55 in cisto zadi je 50

kaj ce js dam kr vse 60?...al ne bo prevec oke? da po srednjem loncu zmanjsam na 55 in pustim tko do konca ha? ;)

a ve kdo maybe kje se bi dobilo kej ceneje inox? ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jan 12, 2007 4:03 pm

Dariooo je napisal/-a:ja ja ta inox je drag...ampak razmisljam da bi dal navadne jeklene veci ki so baje 4x cenejse ;) hehe...pa se nebi bil problem pri varjenju.. ;)

torej...sem izmeru in cev ki gre iz kolektorja je fi 60 ;) pol pa je 55 in cisto zadi je 50

kaj ce js dam kr vse 60?...al ne bo prevec oke? da po srednjem loncu zmanjsam na 55 in pustim tko do konca ha? ;)

a ve kdo maybe kje se bi dobilo kej ceneje inox? ;)
LP
... v Marini Izola Koper in Lucija ga je dosti samo moraš bit hiter ;) ... jeklene cevi bi dal pa še debelostenske po možnosti ... odpelji se raje do Iveco servisa v Sermin in vprašaj koliko so kamionske od 55 mm ker so tanjše kot to kar ti hočeš kupit pa prodajajo jih tudi na meter menda ... pa malo naprej je Volvo ali Scania servis vprašaj še tam mehanike lahko je kaj kje ostalo zraven zgorelih loncev pa tisto izkoristi ... pa 55 ti bo več kot preveč z čim bi ti napolnil 60 mm premer in kaj ti sploh rabi ker lonca z tem premerom cevi ne boš dobil ? L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe jan 12, 2007 7:26 pm

No jaz pa še vedno trdim da je Inox prava stvar, navadna cev ti bo prerjavela u par mesecih, sploh pa na zvarih, že tovarniški izpuhi, ki so pocinkani ali aluminizirani niso za dolgo.

Cev 2mm je predebela, max je 1,5, še raje pa daj 1,2 (tanjša bi bila še boljša ampak je težka za dobit in za varit)
Če boš dal direkt cev in pa samo en lonec zadaj, potem niti ni tako drago.
Kolena so okoli 10€ komad, rabiš pa jih tam 4 do max 6 komadov, saj za manjše kote razrežeš eno koleno in imaš potem za blage ovinke.
Ti nabavi fi 60 in jo pelji do sredine avta, potem pa zreduciraj na 55 in pelji do zadnjega lonca (kupiš kakega rabljenega remusa s homolomo ali kaj takega)

Sicer pa imam podobne fi-je cevi na moji 33-ki pa bojo sigurno dobri za 160 do 170KM če bom seveda kdaj prišel do toliko konjev :)

V glavnem jaz sem za inox, pa še če boš delal brez kolektorja in samo en lonec, ne bi smel priti čez 150 do max 200€, kar pa nikakor ni drago.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jan 12, 2007 8:08 pm

alanq4 je napisal/-a:No jaz pa še vedno trdim da je Inox prava stvar, navadna cev ti bo prerjavela u par mesecih, sploh pa na zvarih, že tovarniški izpuhi, ki so pocinkani ali aluminizirani niso za dolgo.

Cev 2mm je predebela, max je 1,5, še raje pa daj 1,2 (tanjša bi bila še boljša ampak je težka za dobit in za varit)
Če boš dal direkt cev in pa samo en lonec zadaj, potem niti ni tako drago.
Kolena so okoli 10€ komad, rabiš pa jih tam 4 do max 6 komadov, saj za manjše kote razrežeš eno koleno in imaš potem za blage ovinke.
Ti nabavi fi 60 in jo pelji do sredine avta, potem pa zreduciraj na 55 in pelji do zadnjega lonca (kupiš kakega rabljenega remusa s homolomo ali kaj takega)

Sicer pa imam podobne fi-je cevi na moji 33-ki pa bojo sigurno dobri za 160 do 170KM če bom seveda kdaj prišel do toliko konjev :)

V glavnem jaz sem za inox, pa še če boš delal brez kolektorja in samo en lonec, ne bi smel priti čez 150 do max 200€, kar pa nikakor ni drago.
... tvoja 33 -ka je 16 v 129 km ? do 170 bi moral priti z predelavo vbrizga (večji - injektorji, 3-4 bar regulatorjem re-mapom ECU-ja) kanali kompresijo in tem kar si že naredil ... ali si startal z 107 km ? vsekakor inox če je mogoče puliran - zaradi lažje pretočnosti pa tudi, ker zadržuje temperaturo v ceveh in stiska plin ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe jan 12, 2007 8:17 pm

Ja je 16V, glede na pisanja po tujih forumih, se nekje okoli 150-160KM pride ob steno zaradi odmičnih.
Moja ma realno tam nekje 145 do optimističnih 150KM (gred bati in blok imajo 220.000 kilmetrov za sabo)
Remap ecu-ja je narejen pri RSR, kanali so rahlo povečani in preoblikovani da je lepši pretok ampak to ne pomaga dosti, ker avto doseže svoj maksimum pri kakih 6800-7000rpm.
Če bom šel na ostrejše odmične in višje obrate potem pa bo šlo do 170KM.
NA tuning je nehvaležna in draga stvar, ampak odzivnost in zvok odtehtata vse :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jan 12, 2007 8:45 pm

alanq4 je napisal/-a:Ja je 16V, glede na pisanja po tujih forumih, se nekje okoli 150-160KM pride ob steno zaradi odmičnih.
Moja ma realno tam nekje 145 do optimističnih 150KM (gred bati in blok imajo 220.000 kilmetrov za sabo)
Remap ecu-ja je narejen pri RSR, kanali so rahlo povečani in preoblikovani da je lepši pretok ampak to ne pomaga dosti, ker avto doseže svoj maksimum pri kakih 6800-7000rpm.
Če bom šel na ostrejše odmične in višje obrate potem pa bo šlo do 170KM.
NA tuning je nehvaležna in draga stvar, ampak odzivnost in zvok odtehtata vse :D
... se strinjam čeprav jaz sem bolj za vplinjač varianto tam Matjaža skenslam in delam vse sam če boš kdaj v dilemi z odmičnimi mi jih pošlji z podatki iz katere serije so in štev motorja / letnik pa ti jih bom dal prebrusit ... ta ki mu nosim jaz ima v Italiji zelo dobre rezultate tudi Hrvati prisegajo nanj kar nekaj avtov iz Istrskih GHD krogov hodi k njemu na predelavo, Alfa pa je itak njegova bolezen ;) P.s. če je gred zdržala 220 k.km je dobra še za toliko tej motorji so imeli par napak - kilomerski jermeni ... največjo pa narediš ti, če jo skušaš premikat - potiskat ali se spustit po klancu, ko ne vžge ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Pe jan 12, 2007 9:13 pm

Maš ZS - pa tole pomojem najbolj da moderator zbriše al pa prestav v mojo temo o 33-ki da ne bova tukaj smetila :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So jan 13, 2007 5:06 pm

alanq4 je napisal/-a:No jaz pa še vedno trdim da je Inox prava stvar, navadna cev ti bo prerjavela u par mesecih, sploh pa na zvarih, že tovarniški izpuhi, ki so pocinkani ali aluminizirani niso za dolgo.

Cev 2mm je predebela, max je 1,5, še raje pa daj 1,2 (tanjša bi bila še boljša ampak je težka za dobit in za varit)
Če boš dal direkt cev in pa samo en lonec zadaj, potem niti ni tako drago.
Kolena so okoli 10€ komad, rabiš pa jih tam 4 do max 6 komadov, saj za manjše kote razrežeš eno koleno in imaš potem za blage ovinke.
Ti nabavi fi 60 in jo pelji do sredine avta, potem pa zreduciraj na 55 in pelji do zadnjega lonca (kupiš kakega rabljenega remusa s homolomo ali kaj takega)

Sicer pa imam podobne fi-je cevi na moji 33-ki pa bojo sigurno dobri za 160 do 170KM če bom seveda kdaj prišel do toliko konjev :)

V glavnem jaz sem za inox, pa še če boš delal brez kolektorja in samo en lonec, ne bi smel priti čez 150 do max 200€, kar pa nikakor ni drago.


ja no mas res...inox je inox...skoraj da je vecen ;)
max 1.5? u f***...js sm spraseval in je imel 2mm, za manj je reku da bi bilo treba narocit...da uprasam za 1.2 pomojem me bo tko pogledal :) hehe...bom dal kr 1.5 pa bo... ;)

jah bom zmeru dolzino avta, kupu en lonec, magari novega in caw, in pol sel po inox cevi in kolena pa bomo neki skupaj spacali ne? ;) hehe

LP
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: iron in 29 gostov