Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek So mar 17, 2007 12:28 am

ja pa ste se prepričal glede tega ko ste čip dal not?
dyno pa to? no nevem, js lih ne vrjamem za 30-40bhp

če me kir prepriča pol bom :lol:
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek So mar 17, 2007 12:41 am

no prosim če mi negdo pokaze rezultate dyno testa.pa se nekaj...ko das cipat motor turbina dela z vecjo mocjo s tem se seveda bol segreje vetrnica turbine.materiali iz katerih je narejena turbina prenesejo max.900°C.ko pa das cipat se ta temperatura zvisa na 1200°C.in to temperaturo ne zdrzijo krila vetrnice in na robovih se ta enostavno stopi.
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek So mar 17, 2007 1:28 am

nejkonej je napisal/-a:snoopek poglej si RSR stran pa se prepričaj :P



no dj mi link da vidm js to čudo :P
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
ILE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: Če mar 23, 2006 8:10 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ILE So mar 17, 2007 7:06 am

rožlek je napisal/-a:no prosim če mi negdo pokaze rezultate dyno testa.pa se nekaj...ko das cipat motor turbina dela z vecjo mocjo s tem se seveda bol segreje vetrnica turbine.materiali iz katerih je narejena turbina prenesejo max.900°C.ko pa das cipat se ta temperatura zvisa na 1200°C.in to temperaturo ne zdrzijo krila vetrnice in na robovih se ta enostavno stopi.


Zanimivo!!! Ali je kdo, ki lahko potrdi tole teorijo, ali nas fant samo straši? :roll: :?:
Audi A3 1.9tdi
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek So mar 17, 2007 7:56 am

ka ILE rajs ne wrjames ko pa da se sprijaznes da z cipom unicis turbino??
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek So mar 17, 2007 8:30 am

strc ma golfa IV variant 1.9 tdi 130km in ima čipanga.vsak teden gre v srbijo ali bosno in zmiraj uzame litr ali 2 olja.ker mu avto spije tolk olja.ga bom prasal kolko mu pije na 100km pa vam sporocim.in probavam ga se prepricati da gre na dyno test.vendar se ga brani.le zakaj?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So mar 17, 2007 1:51 pm

rožlek je napisal/-a:strc ma golfa IV variant 1.9 tdi 130km in ima čipanga.vsak teden gre v srbijo ali bosno in zmiraj uzame litr ali 2 olja.ker mu avto spije tolk olja.ga bom prasal kolko mu pije na 100km pa vam sporocim.in probavam ga se prepricati da gre na dyno test.vendar se ga brani.le zakaj?
... Pri diesel motorjih se Turbine ne grejejo toliko kot pri bencincih ker ni temp.izp. plinov toliko visoka in ni toliko vrtljajev pa tudi bencince če glih ne stiskaš do konca - Koper Milano jih ne stopiš kar tako ... Avto moraš poznat - torej čipane TB se ne drži skozi na max in pol zdrži toliko kot normalen avto je pa vse odvisno kako je nastavljen ker pri premalo goriva v višjih vrtljajih prinese pregrevanje delov in če ga čipa neprofi z malo znanja ti lahko gre motor ... za RSR čipe z rednimi servisi in pravilno uporabo nisem slišal še za probleme ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek So mar 17, 2007 2:40 pm

evo stric mi niceo povedat kolk olja mu pije.ampak mislim da ce ima vedno v kuferamu olje mu ga ne pije malo :lol: .1. ne vrjamem da ti da teh oblubljenih 30 al 40km. 2. pa zaradi teh problemov ki sem jih prej naštel mislim da čipanje ni najbolsa izbira
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So mar 17, 2007 3:54 pm

rožlek je napisal/-a:evo stric mi niceo povedat kolk olja mu pije.ampak mislim da ce ima vedno v kuferamu olje mu ga ne pije malo :lol: .1. ne vrjamem da ti da teh oblubljenih 30 al 40km. 2. pa zaradi teh problemov ki sem jih prej naštel mislim da čipanje ni najbolsa izbira
... pol pa ne čipaj avta pa druge ljudi pusti, da se svobodno odločajo naprej ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So mar 17, 2007 4:21 pm

stvar vsakega posameznika...drgač pa moje mnenje...fiksnih 30 konjev je le bolš kokr pa čipanje +30KM v vsakem primeru
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek So mar 17, 2007 5:35 pm

MAD ne da nebom cipal nebom meu TDIja :lol: normalno da se bo usak za sebe odlocu.jz sm sam powedu kaki so lahk problemi glede cipov :lol:
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So mar 17, 2007 6:17 pm

o lejga kir je pisu :D pozdravljen ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek So mar 17, 2007 11:44 pm

mnde si mene mislu :lol: gladko te nazaj :D
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek So mar 17, 2007 11:51 pm

ne vem zaka se morte tolk kregat heh ;)
radi se mejte pobi :P

pač stvar vsakega posameznika glede teh čipov
js pač pristaš mehanskega tunanja kot pa teh čipov

se mi nekako zdi bol sigurn, namest čipa bi jst
osebno rajš odmične zamenju pa s tem sicer neb dobu tolk koju
ko bi jih z čipom (če bi jih) ampak vseen ;)
Zadnjič spremenil snoopek, dne So mar 17, 2007 11:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
rožlek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: Pe mar 09, 2007 9:37 am
Kraj: Laško

Napisal/-a rožlek So mar 17, 2007 11:53 pm

to če bi jih se mi dopade v tem stavku :lol:
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po mar 19, 2007 10:16 am

rožlek..jaz mam čipanega(130->160) pa mi ga popije v servisem intervalu 15.000 km med max oznako do pribl. 1/3 nad min. oznako.

tako da...fantje, ne delat fame če ne veste za kaj se gre!

če vato kuri liter olja na 1.000 km je le tapotreben poštenega servisa - menjava obročkov, brušenje glave....etc....oz. avto nibil kupljen s kilometri ki so bili na displayu...ampka se le tem zlahka pripiše še kakih 300.000 zraven.


to je to.

Že jaz za mojega sumim da ima 200.000 (torej vsaj 100 večk kot piše) pa lavfa ko urica, čipal sem ga - lavfa ko švicarka urica....si je kar oddahnil ko je dobil diagnozo v možgane.
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po mar 19, 2007 3:13 pm

glede te teorije kolk kj olja pije pa to nimam pojma...

mene sam zanima na kak princip dobiš 30 konjev gor, pa če jih to
dobiš z stock mašino + čip al je treba še kj druzga menat???

:ue
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po mar 19, 2007 3:22 pm

Sam s čipom. Motor ma že tovarniško tolk rezerve in ni na max. (ne da se mi pisat vseh razlogov zakaj), da se da potem ven spravit tolk konjev z optimizacijo elektronike.
Kaj ti zdaj ni jasno tu?


Glede olja...že drug čipan avto, pa noben ni spil več kot max pol litra od enga do drugega servisa, pa se ne vozim na 1500 obratov :lol:

En je napisal stopljena veternica pri turbotu....smeh. Zato pa hodi vedno več ljudi čipat svoje turbake, da bojo lahko pol menjavali turbo vsak mesec :P
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po mar 19, 2007 3:29 pm

nism vedu stock al že kj prerihtan pač.

am sam to dobiš itak sam na turbačih konje gor? al se motm.

mislim da na navadnem od 0-3 sam gor
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Po mar 19, 2007 3:30 pm

nevem, stopljena nestopljena, itak nism privrženec čipov hehe
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost