Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po feb 26, 2007 9:18 am

no tist avto bo mama kr obdržala jst pa si bom verjetn kupil polo 1.4 16V l.01.to mi je že lepše...pa še fajn gre ko je 16V :twisted: če bo po sreči dobim napol novga

baje da rad pije...na keri točki bo najmanj mi pil...ponekod sm bral da od 3000-3500 obr/min
 
martin85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Pe feb 16, 2007 9:55 pm

Napisal/-a martin85 Po feb 26, 2007 10:19 am

Ja kje bo najmanj pil moreš dobit za avto diagram momenta in moči v odvisnosti od vrtljajev in potem voziš na vrtljajih med max momentom in max močjo (raje bolj k momentu) pa najmanj porabiš ;)
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Po feb 26, 2007 11:12 am

martin85 je napisal/-a:Ja kje bo najmanj pil moreš dobit za avto diagram momenta in moči v odvisnosti od vrtljajev in potem voziš na vrtljajih med max momentom in max močjo (raje bolj k momentu) pa najmanj porabiš ;)


Dej nehi no!

Ne bos mende vozil na max momentu. Bencinarji ga imajo nekje okol 3500 obratov, ki pa nikakor niso ekonomicni!

Vozis tako, da imas obrate cim nizje. Nekje od 2000 do 2500 obratov.

Glede same teme pa tako...

Za normalno voznjo je verjetno 1.0 cisto dovolj. Enostavno moras malo v svoji glavci spremenit logiko. Kaj ti bo recimo 200km, ce jih v 95% ponucas samo 70!? Hranit moras pa itaq celo stalo. Poleg tega prides od tocke A do B morda 5 minut prej. Vcasih se toliko ne.

Vsakemu svoje, sam sem pristas sparovsne voznje. Ce te avto pripelje tam kamor zelis, potem se ne sekiri. Manj evrotov kot jih porabis za avto, vec ti jih ostane za druge bolj pomembne reci ;)

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po feb 26, 2007 12:10 pm

So tisti sportni avti bolj zgonjeni, ampak tudi tej podhranjeni motorji nimajo lahkega zivljenja..

Lahko se tudi gleda dolzino zadnje prestave za sklepat koliko obratov je naredil motor v svojem zivljenju("obraba")..

lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
martin85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Pe feb 16, 2007 9:55 pm

Napisal/-a martin85 Po feb 26, 2007 12:55 pm

@kixs Sej če bi meu kak skener bi skeniral diagram kjer je vse not prikazano tako da bi ti pokazal zakaj tako.....
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po feb 26, 2007 1:18 pm

Se pravi po tvoje honda 1.6VTI NAJMANJ pije pri 7000 obratih, kjer ima največ navora? Oziroma pri okoli 7300 ki je vmes med max močjo pa navorom?

Hvala ker si mi polepšal dan :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po feb 26, 2007 1:20 pm

martin85 je napisal/-a:@kixs Sej če bi meu kak skener bi skeniral diagram kjer je vse not prikazano tako da bi ti pokazal zakaj tako.....


Ti nimas pojma :roll:
Po tvojem izracunu bi corvetta C6* treba vozit med 4400 in 6000 rpm za met varcno porabo :lol: Tale corvette v zadnji prestavi pri 1000 rpm naredi 75 kmh prav zato, da se ga lahko vozi pri nizkih obratih, in da je tudi poraba manjsa.. Koncno hitrost pa doseze v peti prestavi.

*Zanimivo da prestavna razmerja pri C6 so enaka kot pri Viperju GTS, le da ima viper malce daljse koncno razmerje. :idea:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
martin85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Pe feb 16, 2007 9:55 pm

Napisal/-a martin85 Po feb 26, 2007 1:38 pm

OK sem se malo nerodno izrazil. Govoril se o "normalnih" avtih ala polo, megane,... ki niso športni. Pri teh kjer je max moment na cca 3000-3500 vrt/min. Če govorimo pa o športnih avtomobilih, kjer je čisto drugi pristop. Tu diagram poteka čisto drugače in z vrtljaji moč ves čas narašča (max doseže takorečeno čisto na max vrtljajih).

PS: Morda za lažjo predstavo, kot bi primerjal enega čoperja pa CBR-ko. Jaz sem govoril o čoperju, vi o CBR ;)

Upam da se sedaj razumemo
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po feb 26, 2007 2:21 pm

Ne, se ne razumemo. Ti mešaš pojme. Ti govoriš o najmanjši porabi glede na moč/navor, kar nima zveze z običajno porabo, ki se meri v prevoženi razdalji na liter (oz x l/100 km). Avto ne rabi tolikšne moči, kot je v tvojih predpostavkah! Za enakomerno hitrost 100 km/h povprečen avto rabi cca 20 KM (prej manj). Razjasni si pojme o najmanjši porabi oz katero misliš - ali izkoristek (energetski) motorja ali l/100 km!
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po feb 26, 2007 2:22 pm

martin85 je napisal/-a:OK sem se malo nerodno izrazil. Govoril se o "normalnih" avtih ala polo, megane,... ki niso športni. Pri teh kjer je max moment na cca 3000-3500 vrt/min. Če govorimo pa o športnih avtomobilih, kjer je čisto drugi pristop. Tu diagram poteka čisto drugače in z vrtljaji moč ves čas narašča (max doseže takorečeno čisto na max vrtljajih).

PS: Morda za lažjo predstavo, kot bi primerjal enega čoperja pa CBR-ko. Jaz sem govoril o čoperju, vi o CBR ;)

Upam da se sedaj razumemo


Ti se moras naucit kaj so tiste krivulje, ki jih gledas :) Tisto je specificna poraba(sej se tako klice, kajne :?: ), tj razmerje med porabo goriva in mocjo, ki jo daje motor. Merjena je z gasom odprtim do konca. Med voznjo pa redkokdaj potrebujes toliko moci(no s tem polotom 1.0 niti ne tako poredko :D )..

Ce slucajno imas avto pa ga tako vozis kot tu pises, pol lahko das tvoj prispevek v tej temi http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=28243&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kandidat za zmagovalca ;)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Po feb 26, 2007 2:27 pm

martin85:

kaj ti mislis, da se nikoli nisem videl diagramov navora in moci?

Tako kot je ze esem napisal. Za normalno voznjo ne potrebujes max navora. Glej pa krivuljo kje ima dovolj uporabnega navora. To pa je nekje od 2000 obratov naprej. In tu, je tudi najbolj ekonomicna voznja. Poleg obratov pa vplivajo se sirina gum, koeficient upora (ce gres hitreje kot 90km/h in z narascanjem hitrosti pride se bolj do izraza).

Ce pa gledamo 16V motorje, pa imajo max navor se visje, okoli 4000 in naprej.

PS:
Prej je ze avtor teme omenil, da bo tankal OMV 100 oktanski bencin... da ne bi res! Ker se ne bo cisto nic poznalo na moci, razen v tvoji denarnici!

LP
Slika
 
martin85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Pe feb 16, 2007 9:55 pm

Napisal/-a martin85 Po feb 26, 2007 2:52 pm

OK to ni na moje zelniku zraslo. Mam na faxu avno sedaj o tem predavanja. Poglejmo recimo če voziš v klanec. Z nizkimi vrtljaji se moraš zaradi majhne moči voziti z nizko prestavo kar je posledica da greš zelo počasi in s tem povečana poraba na km.
Če navijaš na gas spet ni prave moči, ker greš že čez max moč, prestava spet nižja, poraba velika.
Vmesna, nekje v področju med max močjo in max navorom pa naj bi bila (tako nam je prof esorrekel in je iz grafa tudi logična) pa je optimum, kjer ne poraba glede na prevoženo pot najmanjša.

Ma bom jaz zdaj en dan probal priti do enga skenerja pa bomo na podlagi grafa o tem debatirali
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po feb 26, 2007 2:55 pm

pri 150km/h avtu pobere upor vetra in še pač ostale stvari(gume,podlaga koeficient itd) 50 konjskih moči...govorim pa za povprečne vrednosti ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po feb 26, 2007 3:01 pm

martin85 je napisal/-a:OK to ni na moje zelniku zraslo. .... Poglejmo recimo če voziš v klanec. ...
Vmesna, nekje v področju med max močjo in max navorom pa naj bi bila (tako nam je prof esor rekel in je iz grafa tudi logična) pa je optimum, kjer ne poraba glede na prevoženo pot najmanjša.



Zamenjaj profesorja!
To, kar praviš ti, velja samo za srednje ali večje klance in se delno nevtralizira z vožnjo navzdol. O čem torej govorimo - o obremenitvi motorja (enerhetski izkoristek) ali o l/100 km?
 
martin85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Pe feb 16, 2007 9:55 pm

Napisal/-a martin85 Po feb 26, 2007 3:09 pm

Priznam sem stvari narobe povezal :oops: Ves čas sem govoril za vožnjo po klancu navzgor. Po ravnem in navzdol je normalno pesem druga....

Tema je Polo :roll:
 
sandi27
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: So jun 03, 2006 5:12 pm

Napisal/-a sandi27 So mar 03, 2007 5:47 pm

FIAT punto ,da je bolši od polota ti si pa svetovni prvak!
res ,da je bolši če rad šramfaš! :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So mar 03, 2007 6:00 pm

sandi27 je napisal/-a:FIAT punto ,da je bolši od polota ti si pa svetovni prvak!
res ,da je bolši če rad šramfaš! :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/


sj so mi vedn bol ušeč...najbol grdi so mi poloti z okroglimi lučmi...tti tanovi poloti so se že popravli :oops:
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So mar 03, 2007 6:55 pm

Pod 1,4 16v ne glej, ker imajo te motorji že rigor mortis, tako so mrtvi. :lol:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster So mar 03, 2007 7:02 pm

bass je napisal/-a:Pod 1,4 16v ne glej, ker imajo te motorji že rigor mortis, tako so mrtvi. :lol:


vem vem... :roll: :lol: pa če jim daš 100l olja ko ne bo zarjovel
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Napisal/-a SlaFko So mar 03, 2007 7:03 pm

Tuning 1.0 mašine? :roll:
Dobr scenarij za komedijo! jim carrey v glavni vlogi......... :P
'Ko voli nek' izvoli...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov