Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Po avg 11, 2003 7:37 pm

FLINK: Najprej, lej če uzameš 175 gume, niti ne boš opazu da take fajn razlike. Sicer pa se boš po 1 uri vožnje čist navadu in ti bo čist ok. Vrjem da ti opazno počasnej ne bo šu. Usaj po enmu dnevu se ti bo že use zdelo normalno.

OBBY: Hmm slike? Nekej slik sm naredu, ampk ti verjetno ne bodo nč pomagale, kr se skor nč ne vidi. Men je potegnu blatnike vn za 2 cm... In mi še zdej drajsa, tko da grem nazaj. Bom jutr ene 2 slikce dal gor. Ubistvu ti drajsa predvsem po tistem nosilcu, pa tut po tistem butastem robu, ke je kao ojačitev blatnika... tist "izrastek" dolg 10cm, ke je na notranji strani blatnika. Zdej jst sm tisto zadevco odrezal, pa ni nč bolj švoh. Tut dvojna stena je višje, tko da mi niti ni blo panike, moraš pa fajn zaščitt, kr je le blatnik in lahko use skupej po pol leta zarjavi. Daš pa pol u fazer pa bi ti kkšne 3,4 cm vn potegnil. Sm ti lahko lak poči in bi mogu še enkrat lakirat blatnike. Maš mogoče distančnike? Kr men so jih dal, čeprou ni potrebe po njih. Pa mi malenkost pomaga. Sicer pa je guma isto visoka, tko da ostalih problemov niti ne bo blo.

Ruff_Ryder: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=5443& Na tem naslovu maš vse, kar je potrebno vedt o ponarejanju... pa si mal preber. Gor maš tut link, k so certifikati gor. Tko da, neb smelo bit panike. Baje da je še usm do zdej razalo, kr so tm skorej da mal zabiti. Postopek homologiranja, oz. ne homologiranja ampk a-testa gre pa tko. Ti moraš tja prnest list, od tvojih feltn, na katerih MORA pisat da ma twingo dovoljeno to širino gum, ke jo maš ti gor. Pol rabš račun od mojstrov ke so ti jih zmontiral. In pol greš z obema zadevama v Lj na LPP oz. v Mb majo še nekje, in napišeš eno prošnjo. No jst sm šu gor, ke sm mel še neke opravke. Lahko pa tut pisno prošnjo napišeš. Recmo... Prošnja! Spremenu sm to pa to. Mam papirje. Avto r. twingo, pa bi rd naredu a test. Tvoje podatke, da lahko pošto domov dobiš in to je to. Jst sm jo dubu, u uber neprijetno... 19.8. ob 7.00 zjutrej. Ob 9h moram bit v Mb na faksu :? :?
Tm se mehaniki mal pametne nardijo, pogledajo če ti slučajno gume kej vn iz blatnikov štrlijo, kr ti !!ne smejo!! in to je to. In katere feltne mislš met? Večina jih ma homolofacijo za 165/60/14, pr španu OZ majo tut za 185 (čeprou mi je en po telefonu fulllllllll težil, NJIHOV MEHANIK, da homologacije ne bom dubu, pridem pa gor čist obupan, kr je pač ne bom dubu, pa prašam če je slučajno možno, pa reče:"JA ITAK! Dobiš tkoj zdele!" ??!!) , medtem ko MOMO v a3mu mislm da sploh nimajo homologacije za twinga.

Usm trem pa: Kolega je plačou kazn zarad prevelkih gum: nov BMW 320, gume spredej 225, zadej 245. Homologacijo ma pa sm za 225. No dal je 40.000 SIT, pobrali so mu tablce in to je blo to. Pol je šu pa še enkrat tehničnga delat. Zdej pa se odločte, če je pametno liste ponarejat, če nimate originala, pa LPPju plačat tistih 6,7 jurju.
 
Uporabniški avatar
obby
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr apr 23, 2003 10:53 am

Napisal/-a obby Po avg 11, 2003 10:13 pm

Jaz mam odzadaj distančnike. Na desni strani 4 mm na levi pa 7 mm da mam obe kolesi isto ven pomaknjeni. Tak sem moral narediti da sem izenačil kolotek. Pa avto nikoli ni bil razbit ali vdarjen. Pomoje tovarniška napaka. Mogo pa sem notranji blatnik malo potovčt pa zunanji blatnik sem tudi čisto pobrusil in te nosilce za odbijač. Pa mi vseeno malo drajsa. Bi res dal blatnik ven potegnit pa se bojim da bo grdo zgledlo in da ne bi bilo kvalitetno narejeno.
 
Ruff_Ryder
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:32 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Ruff_Ryder Po avg 11, 2003 10:32 pm

Dej Omelo pol sporoc kaj je blo oz ce so ti kej sikal.Kaj si sploh dal gor? Kere feltne se ne vem, ker jih bom kupoval spomlad, marca. Zdej se mi ne splaca k je sam se 2 mesca.
A ma fazer res homologirano plastiko ta twingota?
Pa se neki me zanima: a se splaca sportne fedre gor dat? Mislm k so manjsi pa ni treba avta spuscat, tko da se lukna pr gumi skrije. U a3m sm jih gledu od apexa, pride pa cca 60k komplet z menjavo?
 
Ruff_Ryder
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:32 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Ruff_Ryder Po avg 11, 2003 10:34 pm

S kje pa si drgac pa kok si star?
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo To avg 12, 2003 5:54 am

obby: Svašta :shock: Vrjetno res tovarniška napaka. Kr se tiče tolčenja blatnikov... Vidu sm že 2 twingota, ke mata blatnike zarad tazga igranja čist zarjavela... Upam da se ti to ne bo zgodilo. Če si fajn brusu nosilce za odbijač, upam da nisi pustu kkšnga ostrega roba, kot je en kolega moj naredu pr meganu, pa mu je na poti iz NM gumo prerezalo :lol:
Če se boš odločal za širjenje blatnikov ti lahko povem sm to, kukr mam sam izkušenj s tem. Naredu je lepo in profesionalno. Nobenih problemov. Zgledalo ne bo grdo, ubistvu vrjetno sploh ne boš tulk opazu. Pr men ni noben opazu, da so blatniki vn, dokler se ni še en z "navadnim" twingotom prpelou zravn. Pol se pa razlika kr opaz. Ne boj se... zgledalo ne bo grdo. Bliv me.
A ti guma, če bi dal desni distančnik vn, pa levga 3 mm drajsa po fedrih?

Ruff_Ryder: Zdej tko. Jst mam original homologacijo, tko da mi nima noben kej sikat, razn mogoče zarad auspuha, ke je mal več kot 1mm vn. :? Drgač mam pa gor feltne OZ F1 CUP Titan, pa gume Toyo 185/55/14. Gume so zakon!! No pa feltne jasno tut!
Drugač pa mam homologacijo in za fedre in za gume. Tko da če bo en gobc stegnu, bo avto na njega padu :D
Mislm da ma fazer homologirano plastiko za Twingota, za pragove sm skor 100%, za ostalo pa ne vem. Ma tut spojlerje zadnje, z lučko in brez... ma usega boga. Sicer pa bo najboljš da ga pokličeš sam (to vela tut zate obby). Tel. je (041) 696-979. So pa v Srednjih Bitnjah 49... ubistvu pr Škofji Loki. Sej to ni reklama a? ;)

Kr se pa tiče športnih fedrou. A3M ma fedre od apexa. Čeprou to niso najboljši fedri, recmo Eibach (saj zdi se mi da se tko napiše), so pa bistveno cenejši. Eibach je like 2x dražji. Razlike mislm da se pr twingotu niti neb smelo tolk poznat (pr Audijo vem da se!). Jst mam gor apexa. Cena pride 30.000 SIT + 10.000 montaže. No jst sm dubu brez davka, ampk nekje tolk bi te pršlo. Avto se spusti za 35mm, kr je ubistvu tut največ, kr bi dal na te amortizerje. Kr, če bi ga (s fedri) spuščou za več, recmo 50 mm, bi mogu tut amortizerje menat, kr je pa precej draga zadevca. Poleg servisa ke bi te pršu vrjetno 15-20k, bi dal za fedre (-50mm) 35.000 pa še za amortizerje 60-70.000. To govorim za Apex, Eibach bi te pršu pa 180.000 SIT. :) Kr pa mislm da je za Twingota bistveno preveč.
Športni fedri nardijo Twingca ful bolj lušnga, stabilnejšega... to je še dobr. Če bi tle ostalo. Sucks to, kr je avto TRŠI, precej bolj se sliš ropotanje ko vozš čez kkšne luknce, pa tut notr je avto tko plastičn, da začne use hmal šklepetat. Poleg tega se najdejo tut problemi, če maš spojler gor, ke pobereš usako stvar na cesti, pa še udarš lahko hitr km. Če pa mislš še 14" gume gor dajat (ke že same po seb nardijo avto trši), bo pa še hujš (še bolj trd) :D

Drgač pa sm iz Novga mesta, str pa 20. :)
 
Uporabniški avatar
obby
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr apr 23, 2003 10:53 am

Napisal/-a obby To avg 12, 2003 9:23 am

Prav maš z 3mm distančnikom mi drajsa po amortizerjo. Ko pa sem brusil sem vse to pobarval z barvo. In ko bom dajal zimske gume gor bom vse še en krat prebarval. Mislim da potem ne bi smelo rjavet. Jaz mam na svojem Twingotu eibah fedre pa amortizerje mam tršane pa skrajšanje. Vse naredil pri amortizerju. Me je kar precej prišlo. Avto je pa sedaj ornk trd. Res čutiš vsako grbino. Prej ko sem mel gume 195 55 r13 je še nekod blo zdaj pa ko mam 195 45 r15 je pa ful trd.
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo To avg 12, 2003 10:17 am

Jst sm se odločou za komplet amortizerje+fedre, in isto gume 195/45/15. Dokler nism čist za foro kolega iz avstrije poklicou, ke je to naredu. In ko mi je začel razlagt, kaj mu avto dela, sm se odloču pol za 14". On je zarad tega dubu probleme z hrbtenico. Not ma pa še sparco zice... ti od twingota so saj mehki. Sparco niso.
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK To avg 12, 2003 12:12 pm

Ja jst ti lohk povem da mam vse od Fazerja-sprednji zadnji on oba pragova in ne rabs homologacije delat!
Ceprou mam auspuh dva izpuha in mam zihr 2cm cez oziroma dals od avta(kar ni dovoljeno) mi policaji senkol nito utrujal! no ce bi se nasu ksn zaj**** bi:)
pelu sm se v twingotu k ma gume 185/55/14 pa spuscen 4mm oz 6mm! faak to je k da bi se v formuli pelu!vse trdo,vse cust==))ok ampak drzi se pol skor tud tko k formula:)
ampak vsi mate neke orjaske gume gor...jst se pa odlocam med 165 pa 175 k nocm zgubit speeeeed! mislm....to se pr vas mora ful poznat!nwm...
:)
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. To avg 12, 2003 2:25 pm

FLINK je napisal/-a:spuscen 4mm oz 6mm


misliš cm ;)
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo To avg 12, 2003 5:13 pm

ahh.. pustmo detajle ;)

Sicr pa sploh ne bi opazu, če neb reku.
 
Uporabniški avatar
twingoboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: To avg 12, 2003 6:35 pm
Kraj: praprot-črnomelj

twingo

Napisal/-a twingoboy To avg 12, 2003 6:41 pm

fantje jaz mam gor 165/60/13 pa me zanima če grejo gor distančniki 15mm-da nebi vn iz blatniku gledal ke loh plavi kaj tezijo???????? :oops:

drgač je čist cool s tem gumam :twisted:
 
Mean Machine
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po avg 11, 2003 6:41 pm

Napisal/-a Mean Machine To avg 12, 2003 6:51 pm

Ja glede sirine gum se cist strinjam s Flinkom. Vem kolk na močnejših avtih gume KM požrejo.

Glede podvozja pa priporočam fedre + amortizerje. Res da vse pol ful ruka, pa plastika začne škripat- :cry: - Ampak pol to vse odtehta ko se čez ovinke ganjaš :-P :twisted:
 
Mean Machine
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po avg 11, 2003 6:41 pm

Napisal/-a Mean Machine To avg 12, 2003 6:56 pm

Ja glede sirine gum se cist strinjam s Flinkom. Vem kolk na močnejših avtih gume KM požrejo.

Glede podvozja pa priporočam fedre + amortizerje. Res da vse pol ful ruka, pa plastika začne škripat- :cry: - Ampak pol to vse odtehta ko se čez ovinke ganjaš :-P :twisted:
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo To avg 12, 2003 11:51 pm

Ne vem kje sm prebral, da je dal en na twingota 225 13"...

Je res, gume nardijo avto počasnejši. Zdej se ti odloč, al delaš tuning al styling :)

Za dirkat pa twingc tko al pa tko ni... Kolega ga je navil na 130hp, zdej se pa še nekej s turbotom igra, tko da naj bi dobil iz njega nakonc 150... Kulk bo pa motor zdržou, je pa zame tako zanimivo vprašanje.
 
Uporabniški avatar
obby
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr apr 23, 2003 10:53 am

Napisal/-a obby Sr avg 13, 2003 9:21 am

Tako pa zgledajo 195 45 R15 na mojem twingu.

Slika
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Sr avg 13, 2003 12:33 pm

Kako gre twingo sam 150? jst sem sel v lj pred 14 dnevi 182!!! ampak je blo tko da se nism upal dolg pelat tko...k nkol nws ce se ti kdo postav pred k se neb nkol ustavu:))) ce ne pa...ena dolga dolina pa trije not...leti k sneta skira....tm 185 zihr! ma pa frend twingota....ma 16v masino, 6 mesecev star, 203!!! sam ok,na cestnini se je kumi ustavu!
ej obby,kako se ti kej pozna k mas te siroke gume gor? pr pospeskih pa koncni?
:)
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Sr avg 13, 2003 12:44 pm

Hja ti maš že novga... To je spet druga pesm... Str ma mal drgač blatnike, pa še vse odspodej je precej mehkejš.

Drgač pa... Twingo gre po ravnem okol 160-165, vsaj moj s temi gumami. Enkrat sm su 196, v dolino po avtocesti proti Kopru. Sm ta avto preprosto ni narjen za take hitrosti.

Zdej pa še za vse genialce, ke jim gre twingo čez 200... Dej mi povej kako lahko iz
_ _
| |_| |_|
| |_| |_|

Zakih znakov nardiš 200? Zanimivo.
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Sr avg 13, 2003 12:55 pm

Omelo je napisal/-a:Ruff_Ryder:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=5443&
Gor maš tut link, k so certifikati gor. Tko da, neb smelo bit panike.

@Omelo --> V tej debati sta samo dva linka; za gume
http://www.tirerack.com/
in še en znan za premer gum
http://freeweb.siol.net/bdimc1/tire.xls
ZANIMA ME KJE JE TA S CERTIFIKATI :?:
Tenks 8)
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Sr avg 13, 2003 4:02 pm

 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Sr avg 13, 2003 8:57 pm

No, tle je pa mal več robe ja.. bom pregledal k bo čas.. :wink:
tenks, lp 8)
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost